Proc to nekoho tak triggeruje? Nevim, jestli sis to vylozil jako osobni utok nebo co, kazdopadne to bylo mysleno tady na ten cesky kult, kdy tady panuje urcita diferencovanost mezi nazory lidi z ceska a lidi ze zahranici. Nic vic.Paul píše:Sobo, jdi s těma tvýma kecama o čecháčcích a řitních alpinistech do prdele, ok? Fakt nemáš žádnej patent na pravdu a měl by ses s tím smířit.
Mesic neni reflexe, to je light specular. Na zachodech zrcadla nejsou, protoze potreba zrcadel je obecne velice mala -> resis dulezitejsi veci.shipo píše:Možná, že je ve hře někde jedna aktualizující se cubemapa(žere to 6fps) ale všude vidím jen ty klasické statické, co se neaktualizovali ani jednou od spuštění hry:
https://clips.twitch.tv/SassyRealPuddingKappaRoss
Je to hra. Ta je od toho, aby byla pro co nejvetsi majoritu sveho publika dobre hratelna a zabavna. Neuznavam Vavruv nazor, ze Mafia byla realisticka, nebo ze tam byl velky duraz na realismus, protoze na tom neni realisticke temer nic. Kdyby to bylo opravdu realisticke, tak to konci nejpozdeji u bezne rutiny. Tam se dostanes do situace, kdy na jedne strane mas jednoho capka, navic totalniho zelenace, co nikdy poradne nestrilel, proti tlupe zkusenejsich gansteru -> maji pocetni prevahu, vice zkusenosti, vice zbrani, vyhodu defenzivni pozice v tom motelu, ktery narozdil od Toma znaji atd. Jak by takovy stret v realu asi dopadl? No jasne, prece tak, ze ten solo zelenac celej ten motel bez problemu vystrili a zachrani svoje dva kumpany... Nebo najede doslova pres hlavni branu do pristavu, ktery je cely pod kontrolou nepratel. Situace opet konci vystrilenim celeho pristavu tim jednim capkem, protoze why not? Nebo Smrt umeni, kdy doslova vleze primo do lecky nekolika desitek mafianu, co ho planuji zlikvidovat. Vysledek? Situace opet konci hromadou mrtvol padnoucich rukou naseho neohrozeneho hrdiny. At mi tady laskave nikdo nerika, ze Mafia je realisticka. Ze to neni ultra arkada jako GTA, ale jenom arkada, opravdu neznamena, ze to neni totalni fantasmagoristicka power fantasy neohrozeneho pistolnika, ktery vykosi vsechny a vsechno, co se mu postavi do cesty.HafanPetr píše:Pobavilo Je to přesně jak řekl Vávra, jsi názorný příklad který nemá absolutně páru o čem to je a jaký je smysl té hry. Představ si že skutečně nejde o to vystřílet půlku lodě... právě naopak, zabít co nejmíň lidí (i z ochranky) pokud nemusíš. Udělat z toho obyčejnou akční střílečku typu GTA nejspíš nebylo původním záměrem. Skutečně nemám čas tady reagovat na všechny ty nesmysly cos tady napsal (a žes toho napsal hodně), ale jen pro příklad: za tím policajtem šel právě proto, že dobře věděl že mu má co nabídnout a že si mohou pomoct navzájem. Taky se klidně může stát, že ten policajt cukne, řekne díky nemám zájem, mám taky rodinu, atd. Tihle lidi skutečně nechodí za někým z prosíkem, vždy existuje jiná možnost. Mimochodem, přesně jak si to popsal v původní M1 to funguje kámo (můžeš být žebrák, příjdeš ve vypůjčeném kvádru s poslední 100,- v kapse a uděláš obchod, přijdeš jak socka špinavej s prosíkem na kolenou a každej tě pošle akorát do prd..) Jako fakt se mi nechce reagovat na všechny nesmysly cos tady napsal a ani na to nemám čas. Je prostě vidět že si tu hru zjevně nepochopil, stejně jako ti co dělali remake (jak o tom mluvil Vávra).
Kdysi developeri World of Tanks (taky dost arkadova hra) delali kazdy den Q&A, kde jim obcas nekdo nahodil koment, ze tohle a tohle neni realisticke. Na tohle meli takovou univerzalni odpoved "realism does not equal fun". Tim mysleli, ze pokud neco chces udelat opravdu realisticke, tak to pro mainstreamove hrace nebude zabava. Coz je samozrejme pravda. Par lidi to vyhledava - nekoho treba bavi se 3 hodiny prochazet lesem v Arme, aniz by jednou vystrelil, potom se poplacaj po ramenou, ze jsou jak skutecni vojaci a jak ti casualove z CoDka vubec nevi, o cem to je. Fajn, pro urcitou skupinu hardcore gameru, proc ne, ale drtiva vetsina lidi to takhle nevidi - proste se chteji bavit. A remake to dela velice dobre - ma velmi pozitivni hodnoceni a prekonal ocekavani 2K.