Rainbow Six: Siege (Dx11/Vulkan)

Zde se uvádějí jen výsledky z jednotlivých benchmarků a diagnostik.

Moderátor: Don

Odpovědět
Petra M
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 22. kvě 2020
Bydliště: Praha

Rainbow Six: Siege (Dx11/Vulkan)

Příspěvek od Petra M »

Testováno v rámci free weekendu (11. - 15.06.2020).

Nastavení:
Celková kvalita: Vlastní (FOV výchozí 60, asi nemá vliv, ale raději uvádím)
Kvalita textur: Velmi vysoká
Filtrování textur: 16x AF
Kvalita detailů: Ultra
Kvalita stínování: Vysoká
Kvalita stínů: Velmi vysoká
Kvalita odrazů: Vysoká
Zastínění okolím: SSBC+
Odraz čočky: Bloom + odraz čočky
Přiblížení kamery: Zap
Vyhlazování: T-AA
Renderovací poměr: 100 (=nastavené rozlišení)
T-AA ostření: 50


Výsledek: 1920x1080 DirectX 11
Celkově: min.: 17 - max.: 142 - průměr: 88 fps
Start: 17 - 103 - průměr: 90 fps
Vstup: 54 - 92 - průměr: 72 fps
Bazén: 41 - 142 - průměr: 77 fps
Zahrada: 53 - 118 - průměr: 102 fps

Výsledek: 1920x1080 Vulkan
Celkově: min.: 65 - max.: 110 - průměr: 78 fps
Start: 69 - 88 - průměr: 77 fps
Vstup: 67 - 85 - průměr: 73 fps
Bazén: 65 - 87 - průměr: 75 fps
Zahrada: 66 - 107 - průměr: 80 fps

Výsledek: 2560x1440 DSR DirectX 11
Celkově: min.: 36 - max.: 70 - průměr: 55 fps

Výsledek: 2560x1440 DSR Vulkan
Celkově: min.: 37 - max.: 58 - průměr: 43 fps

Hw:
i5-2500K výchozí, 16GB DDR3 1600MHz, GTX 970 (1450/7600MHz), Win 10 x64 (2004), gpu ovladače 451.22

Využití vram u gpu zobrazovalo v menu nastavení 4300MB cca (u 1440p DSR cca 4600MB), skutečně při testu (dle Afterburneru+Riva) cca 3500MB (u 1440p DSR cca 3800MB), využití cpu u Dx11 cca 80%, Vulkan cca 70% víceméně asi stejné. Při kvalitě té grafiky nechápu velikost hry na disku cca 75GB.
Spoiler
i5-2500K + 16GB DDR3 + GTX 970 + 1080p + SSD + Win 10x64
Odpovědět

Zpět na „Výsledkové listiny“