Basemark GPU (Dx12/OGL/Vulkan)

Zde se uvádějí jen výsledky z jednotlivých benchmarků a diagnostik.

Moderátor: Don

Odpovědět
Petra M
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 22. kvě 2020
Bydliště: Praha

Basemark GPU (Dx12/OGL/Vulkan)

Příspěvek od Petra M »

BASEMARK GPU
API: DirectX 12, OpenGL a Vulkan
OS: Windows, Linux, macOS, Android 7+ a iOS 13+

Stažení aplikace a detaily co test provádí atd.:
https://www.basemark.com/benchmarks/basemark-gpu/

Nastavení: (aplikace verze 1.2.0)
Fullscreen ON
Content Quality HIGH
z-Prepass ON


DirectX 12 API:
1920x1080, komprese textur BC7:
Min.: 91 fps - Max.: 362 fps - Průměr: 118 fps
2560x1440, komprese textur BC7:
Min.: 67 fps - Max.: 200 fps - Průměr: 81 fps
3840x2160, komprese textur BC7:
Min.: 36 fps - Max.: 60 fps - Průměr: 43 fps

OpenGL API (verze 4.5):
1920x1080, komprese textur BC7:
Min.: 40 fps - Max.: 167 fps - Průměr: 88 fps
1920x1080, komprese textur ASTC (*):
Min.: 5 fps - Max.: 28 fps - Průměr: 10 fps
1920x1080, komprese textur ETC2 (*):
Min.: 3 fps - Max.: 31 fps - Průměr: 11 fps
2560x1440, komprese textur BC7:
Min.: 33 fps - Max.: 117 fps - Průměr: 75 fps
3840x2160, komprese textur BC7:
Min.: 24 fps - Max.: 60 fps - Průměr: 42 fps

VULKAN API (verze 1.0):
1920x1080, komprese textur BC7:
Min.: 90 fps - Max.: 183 fps - Průměr: 115 fps
2560x1440, komprese textur BC7:
Min.: 65 fps - Max.: 121 fps - Průměr: 79 fps
3840x2160, komprese textur BC7:
Min.: 34 fps - Max.: 55 fps - Průměr: 41 fps

(* - plně nepodporováno, emulace, dekomprese textur před testem (pomalé, nutné čekat), funkční asi jen u mobilních platforem arm apod.)
Reálně testy probíhaly 10x pomaleji než výsledná průměrná fps, také to tak zobrazoval Afterburner/Riva. Ale výsledky to vyhodilo viz výše, asi jiné reálné zobrazování vs render.
2560x1440 a 3840x2160 jsou s DSR, ale asi to nemá vliv, jelikož reálně to zobrazovalo v nativu (u mě 1080p), render byl offscreen.
Využití gpu u Dx12 bylo cca 98%, cpu cca 25%, u OGL bylo gpu cca 85%, cpu cca 55%, u Vulkanu gpu 99-100% a cpu cca 15%.
Testováno i s ovladači podporujícími OGL 4.6 a Vulkan 1.2, ale aplikace nepodporuje zřejmě, stále jelo pod OGL 4.5 a Vulkan 1.0.


Hw a sw:
CPU i5-2500K bez OC, RAM 16GB DDR3 1600MHz, GPU GTX 970 (1450/7600MHz, ovladač 451.48), OS Win 10 x64 v2004

PS: Kdo chce, ať dodá klidně i výsledky z mobilu, tabletu apod., u mě na starém Android telefonu to jde snad 2 fps, takže to spíše nemá cenu ani prezentovat :roll:
Spoiler
i5-2500K + 16GB DDR3 + GTX 970 + 1080p + SSD + Win 10x64
Paul
Středně pokročilý
Středně pokročilý
Uživatelský avatar
Registrován: 15. srp 2004
Kontaktovat uživatele:

Re: Basemark GPU (Dx12/OGL/Vulkan)

Příspěvek od Paul »

Nastavení: (aplikace verze 1.2.0)
Fullscreen ON
Content Quality HIGH
z-Prepass ON

DirectX 12 API:
1920x1080, komprese textur BC7:
Min.: 276 fps - Max.: 611 fps - Průměr: 362 fps
3840x2160, komprese textur BC7:
Min.: 124 fps - Max.: 204 fps - Průměr: 146 fps

Ryzen 2700X, Gigabyte Aorus X470 Gaming, 2*8GB FlareX@3200, nVidia RTX 2080Ti, 500GB SSD Evo 970
Ryzen 5800X3D, Gigabyte Aorus X470 Gaming, 2*8GB FlareX@3200, nVidia RTX 3080Ti, 500GB SSD Evo 970, 2TB Crucial MX500, 120GB M4 SSD, 2 * Samsung F1 1TB SATAII, A4-Tech A7, Panasonic ST50 55" Plasma, NEC 24WMGX3 24", Win10 64bit Home, Steam Deck

If you have been voting for politicians who promise to give you goodies at someone else's expense, then you have no right to complain when they take your money and give it to someone else, including themselves.
Odpovědět

Zpět na „Výsledkové listiny“