Basemark GPU (Dx12/OGL/Vulkan)
Napsal: čtv 25. čer 2020, 10:36
BASEMARK GPU
API: DirectX 12, OpenGL a Vulkan
OS: Windows, Linux, macOS, Android 7+ a iOS 13+
Stažení aplikace a detaily co test provádí atd.:
https://www.basemark.com/benchmarks/basemark-gpu/
Nastavení: (aplikace verze 1.2.0)
Fullscreen ON
Content Quality HIGH
z-Prepass ON
DirectX 12 API:
1920x1080, komprese textur BC7:
Min.: 91 fps - Max.: 362 fps - Průměr: 118 fps
2560x1440, komprese textur BC7:
Min.: 67 fps - Max.: 200 fps - Průměr: 81 fps
3840x2160, komprese textur BC7:
Min.: 36 fps - Max.: 60 fps - Průměr: 43 fps
OpenGL API (verze 4.5):
1920x1080, komprese textur BC7:
Min.: 40 fps - Max.: 167 fps - Průměr: 88 fps
1920x1080, komprese textur ASTC (*):
Min.: 5 fps - Max.: 28 fps - Průměr: 10 fps
1920x1080, komprese textur ETC2 (*):
Min.: 3 fps - Max.: 31 fps - Průměr: 11 fps
2560x1440, komprese textur BC7:
Min.: 33 fps - Max.: 117 fps - Průměr: 75 fps
3840x2160, komprese textur BC7:
Min.: 24 fps - Max.: 60 fps - Průměr: 42 fps
VULKAN API (verze 1.0):
1920x1080, komprese textur BC7:
Min.: 90 fps - Max.: 183 fps - Průměr: 115 fps
2560x1440, komprese textur BC7:
Min.: 65 fps - Max.: 121 fps - Průměr: 79 fps
3840x2160, komprese textur BC7:
Min.: 34 fps - Max.: 55 fps - Průměr: 41 fps
(* - plně nepodporováno, emulace, dekomprese textur před testem (pomalé, nutné čekat), funkční asi jen u mobilních platforem arm apod.)
Reálně testy probíhaly 10x pomaleji než výsledná průměrná fps, také to tak zobrazoval Afterburner/Riva. Ale výsledky to vyhodilo viz výše, asi jiné reálné zobrazování vs render.
2560x1440 a 3840x2160 jsou s DSR, ale asi to nemá vliv, jelikož reálně to zobrazovalo v nativu (u mě 1080p), render byl offscreen.
Využití gpu u Dx12 bylo cca 98%, cpu cca 25%, u OGL bylo gpu cca 85%, cpu cca 55%, u Vulkanu gpu 99-100% a cpu cca 15%.
Testováno i s ovladači podporujícími OGL 4.6 a Vulkan 1.2, ale aplikace nepodporuje zřejmě, stále jelo pod OGL 4.5 a Vulkan 1.0.
Hw a sw:
CPU i5-2500K bez OC, RAM 16GB DDR3 1600MHz, GPU GTX 970 (1450/7600MHz, ovladač 451.48), OS Win 10 x64 v2004
PS: Kdo chce, ať dodá klidně i výsledky z mobilu, tabletu apod., u mě na starém Android telefonu to jde snad 2 fps, takže to spíše nemá cenu ani prezentovat
API: DirectX 12, OpenGL a Vulkan
OS: Windows, Linux, macOS, Android 7+ a iOS 13+
Stažení aplikace a detaily co test provádí atd.:
https://www.basemark.com/benchmarks/basemark-gpu/
Nastavení: (aplikace verze 1.2.0)
Fullscreen ON
Content Quality HIGH
z-Prepass ON
DirectX 12 API:
1920x1080, komprese textur BC7:
Min.: 91 fps - Max.: 362 fps - Průměr: 118 fps
2560x1440, komprese textur BC7:
Min.: 67 fps - Max.: 200 fps - Průměr: 81 fps
3840x2160, komprese textur BC7:
Min.: 36 fps - Max.: 60 fps - Průměr: 43 fps
OpenGL API (verze 4.5):
1920x1080, komprese textur BC7:
Min.: 40 fps - Max.: 167 fps - Průměr: 88 fps
1920x1080, komprese textur ASTC (*):
Min.: 5 fps - Max.: 28 fps - Průměr: 10 fps
1920x1080, komprese textur ETC2 (*):
Min.: 3 fps - Max.: 31 fps - Průměr: 11 fps
2560x1440, komprese textur BC7:
Min.: 33 fps - Max.: 117 fps - Průměr: 75 fps
3840x2160, komprese textur BC7:
Min.: 24 fps - Max.: 60 fps - Průměr: 42 fps
VULKAN API (verze 1.0):
1920x1080, komprese textur BC7:
Min.: 90 fps - Max.: 183 fps - Průměr: 115 fps
2560x1440, komprese textur BC7:
Min.: 65 fps - Max.: 121 fps - Průměr: 79 fps
3840x2160, komprese textur BC7:
Min.: 34 fps - Max.: 55 fps - Průměr: 41 fps
(* - plně nepodporováno, emulace, dekomprese textur před testem (pomalé, nutné čekat), funkční asi jen u mobilních platforem arm apod.)
Reálně testy probíhaly 10x pomaleji než výsledná průměrná fps, také to tak zobrazoval Afterburner/Riva. Ale výsledky to vyhodilo viz výše, asi jiné reálné zobrazování vs render.
2560x1440 a 3840x2160 jsou s DSR, ale asi to nemá vliv, jelikož reálně to zobrazovalo v nativu (u mě 1080p), render byl offscreen.
Využití gpu u Dx12 bylo cca 98%, cpu cca 25%, u OGL bylo gpu cca 85%, cpu cca 55%, u Vulkanu gpu 99-100% a cpu cca 15%.
Testováno i s ovladači podporujícími OGL 4.6 a Vulkan 1.2, ale aplikace nepodporuje zřejmě, stále jelo pod OGL 4.5 a Vulkan 1.0.
Hw a sw:
CPU i5-2500K bez OC, RAM 16GB DDR3 1600MHz, GPU GTX 970 (1450/7600MHz, ovladač 451.48), OS Win 10 x64 v2004
PS: Kdo chce, ať dodá klidně i výsledky z mobilu, tabletu apod., u mě na starém Android telefonu to jde snad 2 fps, takže to spíše nemá cenu ani prezentovat