Tom Clancy's The Division 2 (Dx 11/12)

Zde se uvádějí jen výsledky z jednotlivých benchmarků a diagnostik.

Moderátor: Don

Odpovědět
Petra M
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 22. kvě 2020
Bydliště: Praha

Tom Clancy's The Division 2 (Dx 11/12)

Příspěvek od Petra M »

Tom Clancy's The Division 2
Testováno v rámci free weekend akce (24-27.09.20).

Nastavení:
Vertikální synchronizace: Vyp
Limit snímkovací frekvence: Vyp
Kvalita stínů: Velmi vysoká
Bodové stíny: Vysoké
Rozlišení bodových stínů: Ultra
Kontaktní stíny: Vše vysoké
Měřítko rozlišení: 100%
Ostření: 05
Detaily částic: Ultra
Volumetrická mlha: Ultra
Kvalita odrazů: Vysoká
Kvalita místních odrazů: Velmi vysoká
Kvalita vegetace: Vysoká
Rozptyl pod povrchem: Zap
Anisotropní filtrování: 16x
Paralaxní mapování: Ano
Zastínění okolím: Velmi vysoké
Hloubka pole: Zap
Detaily objektů: 100
Větší vzdálenost streamování: 10
Neutrální osvětlení: Vyp
Efekt odrazu čočky: Vyp
Efekt viněta: Vyp
Kvalita vody: Vysoká
Chromatická vada: Vyp
Rozlišení promítaných textur: 512
Textury oblohy ve vysokém rozlišení: Ano
Kvalita terénu: Vysoká
Vyhlazování hran: Ultra


DX11: 1920x1080
Skóre: 3451, průměr fps 38, využití GPU 97%, využití CPU 88%

DX12: 1920x1080
Skóre: 3031, průměr fps 34, využití GPU 98%, využití CPU 54%

DX11: 2560x1440
Skóre: 1579, průměr fps 27, využití GPU 97%, využití CPU 80%

DX12: 2560x1440
Skóre: 1757, průměr fps 20, využití GPU 98%, využití CPU 51%

Hw:
i5-2500K default, 16GB DDR3 1600 MHz, GTX 970 (1450/7600 MHz), Windows 10 x64 (2004-19041.508), GeForce 460.20
Odpovědět

Zpět na „Výsledkové listiny“