Cyberpunk 2077 - Technická stránka hry

Problémy, zážitky, rady či pořádání LAN party

Moderátor: Baneshee

Odpovědět
Trek
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 16. kvě 2008

Re: Cyberpunk 2077 - Technická stránka hry

Příspěvek od Trek »

Jako jo, na 4090 se dá hrát vše max s DLSS Quality ve 4K, jak píše Sobo, typicky to běží asi takhle

Obrázek

VRAM spíš ke 13GB. Input lag je ok, mne nijak neruší. Akorát teda já už to "dohrál" = všechny konce + všechny achievementy, takže uvidíme co DLC.
hnizdo
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 29. bře 2007
Kontaktovat uživatele:

Re: Cyberpunk 2077 - Technická stránka hry

Příspěvek od hnizdo »

Ve 4K HDR, Psycho, DLSS-Quality a FG mam ve meste 130fps +- 10 dle denni doby, mimo mesto 160fps. Jako skoda ze ty grafiky neprisly s Cyberpunkem hned :)
Je zajimavy, pro srovnani, ze Witcher3 je ted s RT jednoznacne graficky narocnejsi nez Cyberpunk :)
MB: Asrock Z690 Extreme CPU: Core i9-12900K cooler: Be quiet! Dark Rock PRO 4 RAM: 32GB 2x16 DDR4-3600 CL16 Kingston Renegade, VGA: MSI 4090 Suprim Liquid SSD: Samsung 960Pro 1TB + EK-M.2 HS HDD: 3TB Toshiba, 18TB WD DC HC550, 8TB Seagate SMR, 2x12TB HGST DC HC520 - RAID1, Optical: LG BH16NS55 BR-RW , Mouse: Roccat Kone XTD Keyb.: Logitech G15+G13+F710, Case: BQ Dark Base PRO 900 r2 PSU: Seasonic Platinum 860W SS-860XP2, Monitor: Asus PG27UQ, Repro: Logitech Z-5500, Headset: Turtle Beach Stealth 700X Gen 2 MAX, OS: Win11/64 Pro

>>>>Fórum pro much VRAM much doge věrozvěsty otevřeno! Vstup ZDARMA<<<<
Trek
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 16. kvě 2008

Re: Cyberpunk 2077 - Technická stránka hry

Příspěvek od Trek »

Podívej se že máš skutečně DLSS Quality, protože to FG má tendenci resetovat DLSS na auto. To bylo ale od začátku problém s Cyberpunkem ty nastavení.
hnizdo
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 29. bře 2007
Kontaktovat uživatele:

Re: Cyberpunk 2077 - Technická stránka hry

Příspěvek od hnizdo »

Ano, mas pravdu, bylo to resetle na auto, ted uz mam 100-110 mesto, 120-130 pole! diky
MB: Asrock Z690 Extreme CPU: Core i9-12900K cooler: Be quiet! Dark Rock PRO 4 RAM: 32GB 2x16 DDR4-3600 CL16 Kingston Renegade, VGA: MSI 4090 Suprim Liquid SSD: Samsung 960Pro 1TB + EK-M.2 HS HDD: 3TB Toshiba, 18TB WD DC HC550, 8TB Seagate SMR, 2x12TB HGST DC HC520 - RAID1, Optical: LG BH16NS55 BR-RW , Mouse: Roccat Kone XTD Keyb.: Logitech G15+G13+F710, Case: BQ Dark Base PRO 900 r2 PSU: Seasonic Platinum 860W SS-860XP2, Monitor: Asus PG27UQ, Repro: Logitech Z-5500, Headset: Turtle Beach Stealth 700X Gen 2 MAX, OS: Win11/64 Pro

>>>>Fórum pro much VRAM much doge věrozvěsty otevřeno! Vstup ZDARMA<<<<
spajdr
Středně pokročilý
Středně pokročilý
Uživatelský avatar
Registrován: 14. bře 2004
Bydliště: Ostrava Poruba
Kontaktovat uživatele:

Re: Cyberpunk 2077 - Technická stránka hry

Příspěvek od spajdr »

hnizdo píše: úte 31. led 2023, 20:23 Ve 4K HDR, Psycho, DLSS-Quality a FG mam ve meste 130fps +- 10 dle denni doby, mimo mesto 160fps. Jako skoda ze ty grafiky neprisly s Cyberpunkem hned :)
Je zajimavy, pro srovnani, ze Witcher3 je ted s RT jednoznacne graficky narocnejsi nez Cyberpunk :)
Spis se u W3 jedna o prasackou optimalizaci :-D
Ache
Pokročilý
Pokročilý
Uživatelský avatar
Registrován: 26. zář 2006
Bydliště: Plzeň

Re: Cyberpunk 2077 - Technická stránka hry

Příspěvek od Ache »

Masakr je, že i úplně bez DLSS, pouze s FG je to pak schopný lítat na 70-90fps. :D problémy jsou ale dva:
1) Vyhlazování je bez DLSS horší, takže smysl používat nativ nedává. Kombinace DLSS Quality + FG vypadá lépe než samotný nativ + FG
2) při fps pod 70 už je ten inputlag dost znát, protože fyzicky to je render na polovičním fps.

To DLSS 3 je fakt dobré jen na to, že pomůže vyhnat refresh rate nahoru = zlepší plynulost animace. Ale odezva lepší není, spíš naopak. Z 30fps tak sice lze udělat 60, ale rozhodně bych takhle nechtěl hrát nějakou náročnou fps střílečku. Nicméně při 100+ fps je z toho dobrý pocit. Celkem sem to DLSS 3 podcenil - v určitých případech smysl má.
AMD Ryzen 7 5800X3D | MSI B550 Tomahawk | 32GB DDR4 3200 | INNO3D RTX 4070 Ti "GDDR7X Edition" | 500GB SSD (NVME) + 2x 3,84TB Micron 5300 PRO
Sound Blaster Z + Gigaworks T3 + Beyerdynamic DT 990 | Seasonic X850 | Cooler Master HAF-X Nvidia Edition | MSI Optix MAG274QRF-QD Quantum Dot bestie
hnizdo
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 29. bře 2007
Kontaktovat uživatele:

Re: Cyberpunk 2077 - Technická stránka hry

Příspěvek od hnizdo »

No a teď přijde RT Overdrive mód a jsme tam kde jsme byli XD
MB: Asrock Z690 Extreme CPU: Core i9-12900K cooler: Be quiet! Dark Rock PRO 4 RAM: 32GB 2x16 DDR4-3600 CL16 Kingston Renegade, VGA: MSI 4090 Suprim Liquid SSD: Samsung 960Pro 1TB + EK-M.2 HS HDD: 3TB Toshiba, 18TB WD DC HC550, 8TB Seagate SMR, 2x12TB HGST DC HC520 - RAID1, Optical: LG BH16NS55 BR-RW , Mouse: Roccat Kone XTD Keyb.: Logitech G15+G13+F710, Case: BQ Dark Base PRO 900 r2 PSU: Seasonic Platinum 860W SS-860XP2, Monitor: Asus PG27UQ, Repro: Logitech Z-5500, Headset: Turtle Beach Stealth 700X Gen 2 MAX, OS: Win11/64 Pro

>>>>Fórum pro much VRAM much doge věrozvěsty otevřeno! Vstup ZDARMA<<<<
Sobo
Středně pokročilý
Středně pokročilý
Uživatelský avatar
Registrován: 28. črc 2007
Bydliště: Bolatice

Re: Cyberpunk 2077 - Technická stránka hry

Příspěvek od Sobo »

To uz je holt kolobeh zivota: vyjde narocna hra -> chtelo by to lepsi HW -> vyjde novy HW -> vyda se upgrade patch na hru -> chtelo by to lepsi HW. :-D

Dle nvidie to v tom overdrive modu ve 4K na 4090 bezelo kolem 90-100 FPS s DLSS 3:
https://youtu.be/spq0jSWRCqI?t=26

Jenze oni u tehle videi radi pouzivaji performance mod, coz je upscale 1080p -> 2160p. Neni to zdaleka tak spatne jako u nizsich rozliseni, ale urcity kompromis to uz je. Takze je otazka, jak kulervouci ten RT overdrive nakonec bude, ale obavam se, ze pro snoby jako ja, co fakt chteji ~120 FPS, to asi dost dobre nepujde ani v DLSS performance modu, takze asi zustanu u klasickeho psycho RT. Ale uvidime, treba to za tech par mesicu nejak vic zoptimalizovali. :)
So, Lone Star, now you see that the Evil will always triumph, because Good is dumb! - Lord Dark Helmet @ Spaceballs
GamesPeter
Začátečník
Začátečník
Registrován: 28. lis 2011
Bydliště: 393 01

Re: Cyberpunk 2077 - Technická stránka hry

Příspěvek od GamesPeter »

Za mě velká spokojenost. :D Zrovna jsem si v pondělí hrál v editoru postav a rozhodl se, že si před Phantom Liberty dám ještě jeden průchod, tentokrát za Korpo. No rozehrál jsem a zrovna včera jsem tu četl, že vyšel update s podporou DLSS3 (respektive FG). Čuměl jsem na to, když mi to v testované scéne na Ultra + RT Ultra/Psycho běhalo ještě se zaplým DLSS 2.0 ve 130+FPS :lol: . Normálně to s DLSS 2.0 běhá 80-90FPS a teď tohle a ještě s RT. Pamatuji, jak jsem to hrál při launchi s RTX2080 s DLSS 2.0 a byl jsem rád, že to mám někde kolem 75+FPS a to bez zapnutého RT. :-D Škoda, že hra nevyšla až tento rok. No to je jedno, stejně jsem dostal chuť si to dát znovu. Původně jsem měl v plánu, že si to projdu jen s RT a DLSS 2.0, protože nikdo nevěděl, kdy vyjde update s FG, ale čekání se vyplatilo. Je to fakt smooth. 8) Hra má rychlou odezvu, vše reaguje krásně rychle, nikde žádný problémy se zvýšeným input lagem. Nenarazil jsem ani na žádné artefakty.

@Ache: No nevím, říci, že s DLSS 2.0 to je lepší než v nativu, tak bych byl trochu opatrný. DLSS 2.0 je v této hře zpracováno skvěle, žádný rozmazaný obraz v pohybu, jen ten ghosting za rychle jedoucíma autama a botama chodců, ale problém DLSS 2.0 je, že v pohybu nevyhlazuje hrany a určité objekty sem tam flickerují, je to rušivé, než když jedeš v nativu. Navíc tam chybí AF, jehož absenci poznáš hned. To defaultní TAA není žádná tragédie, nemaže, jen trochu rozostřuje obraz a hlavně v CP2077 je problém, že od února 2021 tam je zk*rveně snížená vykreslující vzdálenost. Všechno se donačítá 10m před kamerou a následně vyostřuje, a je jedno, jestli je hra v nativu s TAA nebo DLSS 2.0. Ono i když si přepneme z nativu na DLSS 2.0 Quality a pak zpátky, tak je rozhodně dost dobře poznat, že nativ je prostě nativ 2560x1440p a s DLSS 2.0, i když obraz vypadá luxusně, tak je to jako kdyby se hra renderovala jen např. v nějakýhc 2380x1350. Nativ je prostě nativ. Hned si lze všimnout chybějícího AF. Myslel jsem si, že hru projdu místo s DLSS 2.0, jen s FG, ale to bych měl framerate kolem 80-90, stejně jako s DLSS 2.0. Sám bude ale hru hrát znovu s DLSS 2.0 Quality + FG, protože ten high framerate 130+ za to prostě stojí a ten rozdíl, je prostě znát.
CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D COOLER: Noctua NH-D14, MB: MSI MAG B650 TOMAHAWK WIFI RAM:, 64GB (2X32GB) Kingston Fury Beast Black 6000MHz CL36 GPU: Gainward RTX 4080 Phantom 16GB, 1. SSD: Kingston A2000, M.2 1TB, 2. SSD: Crucial MX500 1TB, PSU: ASUS TUF GAMING 850W, CASE: CoolerMaster Cosmos II, LCD: LG 27GL850 27" 1440p @ 144 Hz OS: Microsoft Windows 11 Home 64bit MOUSE: Logitech G502 Lightspeed + Logitech G240 mouse pad, KEYBOARD: Logitech G915 Lightspeed TKL GL Tactile
Kašpec
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar
Registrován: 17. črc 2007
Bydliště: Valašské Meziříčí

Re: Cyberpunk 2077 - Technická stránka hry

Příspěvek od Kašpec »

Jakou máš verzi DLSS? Nahodili sice FG update, ale DLSS verzi nechali nějakou starou. Manuálně bych to vyměnil za 2.5.1
PC: AMD Ryzen 7800X3D | Asus Ryujin 240 | Asus Strix B650E-E | G.Skill Z5 Neo 32GB 6000MHz CL30 | Gainward Phantom RTX 4080 | Solidigm P44 Pro 500GB | Solidigm P44 Pro 1TB | Seagate HDD 2TB | Asus Thor 850W | case CoolerMaster 932 | keyboard Asus Falchion | mouse Asus Keris | mousepad Razer Strider | headphones Beyerdynamic DT 770 PRO | monitor Asus XG27AQ
GamesPeter
Začátečník
Začátečník
Registrován: 28. lis 2011
Bydliště: 393 01

Re: Cyberpunk 2077 - Technická stránka hry

Příspěvek od GamesPeter »

Kašpec píše: stř 1. úno 2023, 20:58 Jakou máš verzi DLSS? Nahodili sice FG update, ale DLSS verzi nechali nějakou starou. Manuálně bych to vyměnil za 2.5.1
Jestli to bylo myšleno na mě, tak mám DLSS na poslední verzi, už asi měsíc, co jsem nainstaloval CP2077, tak jsem tam manuálně dal verzi 2.5.1. Žádný problém, vždy DLSS aktualizuji na poslední verzi.

Tohle byla moje první hra, kterou jsem odehrál s DLSS a hodně jsem si ho chválil, jaká je to dobrá technologie pro boost FPS. Bohužel ne v každé hře je zpracované skvěle. Jinde je to strašný blur-fest v pohybu. Třeba v CP2077 DLSS vypadá oprosti nativu shodně, ale jinde je už vidět, že se hra renderuje z nižšího rozlišení. Hlavně nejhorší je ten rozmazaný obraz v pohybu. Zamrzí jen, že zapnutím DLSS zmizne AF. Jo ale v CP2077 to fakt DLSS + FG dělá divy. Ten výkon je neskutečný, co to dává se zapnutým RT.
CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D COOLER: Noctua NH-D14, MB: MSI MAG B650 TOMAHAWK WIFI RAM:, 64GB (2X32GB) Kingston Fury Beast Black 6000MHz CL36 GPU: Gainward RTX 4080 Phantom 16GB, 1. SSD: Kingston A2000, M.2 1TB, 2. SSD: Crucial MX500 1TB, PSU: ASUS TUF GAMING 850W, CASE: CoolerMaster Cosmos II, LCD: LG 27GL850 27" 1440p @ 144 Hz OS: Microsoft Windows 11 Home 64bit MOUSE: Logitech G502 Lightspeed + Logitech G240 mouse pad, KEYBOARD: Logitech G915 Lightspeed TKL GL Tactile
Ache
Pokročilý
Pokročilý
Uživatelský avatar
Registrován: 26. zář 2006
Bydliště: Plzeň

Re: Cyberpunk 2077 - Technická stránka hry

Příspěvek od Ache »

Taky je možnost užít si FSR 2.1 + FG - kombinace funguje :-D Proč čekat na FSR 3.0 od AMD, když na Nvidii jej můžete mít už dnes. :P
AMD Ryzen 7 5800X3D | MSI B550 Tomahawk | 32GB DDR4 3200 | INNO3D RTX 4070 Ti "GDDR7X Edition" | 500GB SSD (NVME) + 2x 3,84TB Micron 5300 PRO
Sound Blaster Z + Gigaworks T3 + Beyerdynamic DT 990 | Seasonic X850 | Cooler Master HAF-X Nvidia Edition | MSI Optix MAG274QRF-QD Quantum Dot bestie
GamesPeter
Začátečník
Začátečník
Registrován: 28. lis 2011
Bydliště: 393 01

Re: Cyberpunk 2077 - Technická stránka hry

Příspěvek od GamesPeter »

Ache píše: stř 1. úno 2023, 22:13 Taky je možnost užít si FSR 2.1 + FG - kombinace funguje :-D Proč čekat na FSR 3.0 od AMD, když na Nvidii jej můžete mít už dnes. :P
Jsi to zabil s tím FSR. :-D Jinak FSR 2.1 je v CP2077 fakt dobrý a sám jsem už před měsícem přemýšlel, jestli nezkusím second run s FSR. Ale to DLSS je tady fakt lepší. V jiných hrách to FSR je pěkná bída, obraz u kterého je hned znát, že je renderován z nižších rozlišení, přeostřený obraz, aliasing atd., ale FSR, co jsem zatím viděl, tak nerozmazává obraz v pohybu jako DLSS v každé 2 až 3 hře. Když je DLSS 2.0 a FSR 2.1 implementované skvěle, tak není důvod, proč ho nezapnout v náročných titulech.
CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D COOLER: Noctua NH-D14, MB: MSI MAG B650 TOMAHAWK WIFI RAM:, 64GB (2X32GB) Kingston Fury Beast Black 6000MHz CL36 GPU: Gainward RTX 4080 Phantom 16GB, 1. SSD: Kingston A2000, M.2 1TB, 2. SSD: Crucial MX500 1TB, PSU: ASUS TUF GAMING 850W, CASE: CoolerMaster Cosmos II, LCD: LG 27GL850 27" 1440p @ 144 Hz OS: Microsoft Windows 11 Home 64bit MOUSE: Logitech G502 Lightspeed + Logitech G240 mouse pad, KEYBOARD: Logitech G915 Lightspeed TKL GL Tactile
Ache
Pokročilý
Pokročilý
Uživatelský avatar
Registrován: 26. zář 2006
Bydliště: Plzeň

Re: Cyberpunk 2077 - Technická stránka hry

Příspěvek od Ache »

DLSS 2.5.1 - tuhle knihovnu si můžeš nahrát do hry kde ti to přijde rozmazaný. Ty dll se dají měnit jak d***y, takže si stačí jen vybrat která ti sedne :lol: Jinak i FSR 2.1 je "ostřejší" i v Cyberpunku... ale ten shimmering a mizerný aliasing - v pohybu bída.
AMD Ryzen 7 5800X3D | MSI B550 Tomahawk | 32GB DDR4 3200 | INNO3D RTX 4070 Ti "GDDR7X Edition" | 500GB SSD (NVME) + 2x 3,84TB Micron 5300 PRO
Sound Blaster Z + Gigaworks T3 + Beyerdynamic DT 990 | Seasonic X850 | Cooler Master HAF-X Nvidia Edition | MSI Optix MAG274QRF-QD Quantum Dot bestie
GamesPeter
Začátečník
Začátečník
Registrován: 28. lis 2011
Bydliště: 393 01

Re: Cyberpunk 2077 - Technická stránka hry

Příspěvek od GamesPeter »

Jo, vždyť já to taky tak dělám. :-D Viz můj příspěvek výše. :P Vždy aktualizuji ve hře, která podporuje DLSS na poslední verzi, ale rozhodně to není o verzi DLSS, že by novější řešila zprasenou implementaci oproti starší verzi. Když je hra s DLSS např. DL2, CoD:MW, CoD:MW2.0, CoD:Black OPS Cold War, Battlefield 2042, Alan Wake Remastered ad. a obraz je v pohybu rozmazaný, tak nepomůže aktualizace i na novější verzi. Třeba v tom Battlefield 2042, kromě brutálně rozmazaného obrazu je vidět, jako kdyby hra nebyla vyrenderována do 2560x1440p, ale tak zhruba trochu přes Full HD. :-D

Třeba Control, můžeš hrát s první verzí DLSS 2.0 a tam je obraz shodný s nativem až na to AF. To samé první verze u CP2077, velmi dobrá implementace do této hry, ale ten Control mi přijde, že ji má stále lepší. V RDR2 je DLSS velmi dobře implementované.
CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D COOLER: Noctua NH-D14, MB: MSI MAG B650 TOMAHAWK WIFI RAM:, 64GB (2X32GB) Kingston Fury Beast Black 6000MHz CL36 GPU: Gainward RTX 4080 Phantom 16GB, 1. SSD: Kingston A2000, M.2 1TB, 2. SSD: Crucial MX500 1TB, PSU: ASUS TUF GAMING 850W, CASE: CoolerMaster Cosmos II, LCD: LG 27GL850 27" 1440p @ 144 Hz OS: Microsoft Windows 11 Home 64bit MOUSE: Logitech G502 Lightspeed + Logitech G240 mouse pad, KEYBOARD: Logitech G915 Lightspeed TKL GL Tactile
Ache
Pokročilý
Pokročilý
Uživatelský avatar
Registrován: 26. zář 2006
Bydliště: Plzeň

Re: Cyberpunk 2077 - Technická stránka hry

Příspěvek od Ache »

Zminuješ samý Call of Shit hry... takže tam se bavíme o stále stejným mizerný engine :-D Normální hry jako třeba ten Control, R2R, Cyberpunk... mají normálnější enginy co lépe spolupracují z DLSS (jde asi o ty motion-vektory).
AMD Ryzen 7 5800X3D | MSI B550 Tomahawk | 32GB DDR4 3200 | INNO3D RTX 4070 Ti "GDDR7X Edition" | 500GB SSD (NVME) + 2x 3,84TB Micron 5300 PRO
Sound Blaster Z + Gigaworks T3 + Beyerdynamic DT 990 | Seasonic X850 | Cooler Master HAF-X Nvidia Edition | MSI Optix MAG274QRF-QD Quantum Dot bestie
berat33
Začátečník
Začátečník
Registrován: 18. zář 2020

Re: Cyberpunk 2077 - Technická stránka hry

Příspěvek od berat33 »

Cyberpunk 2077 HD Reworked Project:
https://www.youtube.com/watch?v=xCSCG-eM-ro
Baneshee
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar
Registrován: 12. dub 2005
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Cyberpunk 2077 - Technická stránka hry

Příspěvek od Baneshee »

HW požadavky na Phantom Liberty DLC:
https://www.cyberpunk.net/en/news/48271 ... quirements
Ryzen 5800X @ 100W | Noctua C12P SE14 | 2x16GB Crucial Ballistix @ 3466MHz | Zotac RTX3070 8GB | Asus Prime X470-Pro | Samsung 250GB NVMe & Crucial MX500 1TB & WD Green 3TB | Samsung SH-S223Q | FD Define R3 Black | Seasonic Focus Plus 650W | Dell U2715H
_DAVE_
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 17. říj 2005

Re: Cyberpunk 2077 - Technická stránka hry

Příspěvek od _DAVE_ »

Další hra s dost enormními nároky na CPU, pro 60fps i7-12700?
“Fajnšmekr” co neumí žít bez 120 lépe 144fps netuším čím to upočítá. CD projekt s takovými hodnotami ani nepočítá.

A nejvyšší nastavení zcela mimo jakýkoli Radeon. :-/
HTPC: i5-11400f (95W), 32GB RAM, RTX3060 12GB, case Grandia, 3DTV-LG 47", TriDef/VorpX FULL stereoscopic driver.
RPCS3 + Nintendo GC +Wii + WiiU + Switch emulator.
GamesPeter
Začátečník
Začátečník
Registrován: 28. lis 2011
Bydliště: 393 01

Re: Cyberpunk 2077 - Technická stránka hry

Příspěvek od GamesPeter »

60 FPS dá v pohodě i každý 8 jádrový Intel s 16 thready. Hrál jsem na Ultra bez RT s RTX2080 ve 1440p a i9 9900K tomu v pohodě stačil s DLSS na Quality a FPS jsem měl i více. Ty procesory mají trošku přestřelené, stejně jako ten 7900X. 120+ FPS lze dosáhnout na 40xx Nvidií s FG ON + DLSS ON i s režimem RT Psycho ON. Bez RT lze 120 FPS dosáhnout v pohodě a ani není potřeba mít úplně ten top HW nebo i DLSS ON.
CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D COOLER: Noctua NH-D14, MB: MSI MAG B650 TOMAHAWK WIFI RAM:, 64GB (2X32GB) Kingston Fury Beast Black 6000MHz CL36 GPU: Gainward RTX 4080 Phantom 16GB, 1. SSD: Kingston A2000, M.2 1TB, 2. SSD: Crucial MX500 1TB, PSU: ASUS TUF GAMING 850W, CASE: CoolerMaster Cosmos II, LCD: LG 27GL850 27" 1440p @ 144 Hz OS: Microsoft Windows 11 Home 64bit MOUSE: Logitech G502 Lightspeed + Logitech G240 mouse pad, KEYBOARD: Logitech G915 Lightspeed TKL GL Tactile
Odpovědět

Zpět na „Hry a zábava“