BOSD na měsíc starém laptopu
Napsal: čtv 5. srp 2021, 15:22
Zdravím,
na nedávno koupeném laptopu mi dnes vyskočila BOSD.
V prohlížeči události jsem k tomu našel nějakou zprávu, ale nemám nejmenší tušení co to znamená:
Počítač byl restartován z procesu kontroly chyb. Kontrola chyb: 0x0000007e (0xffffffffc0000005, 0xfffff803b436439b, 0xffffd306b9b577d8, 0xffffd306b9b57010). Výpis byl uložen do: C:\Windows\MEMORY.DMP. ID hlášení: 6edd7f33-e2f4-4b81-8a41-05e562305abe
Prosím o radu jak bych měl dál postupovat. Je vhodné reinstalovat windows, nebo reklamovat notebook, protože je to něco hardwarového?
na nedávno koupeném laptopu mi dnes vyskočila BOSD.
V prohlížeči události jsem k tomu našel nějakou zprávu, ale nemám nejmenší tušení co to znamená:
Počítač byl restartován z procesu kontroly chyb. Kontrola chyb: 0x0000007e (0xffffffffc0000005, 0xfffff803b436439b, 0xffffd306b9b577d8, 0xffffd306b9b57010). Výpis byl uložen do: C:\Windows\MEMORY.DMP. ID hlášení: 6edd7f33-e2f4-4b81-8a41-05e562305abe
Prosím o radu jak bych měl dál postupovat. Je vhodné reinstalovat windows, nebo reklamovat notebook, protože je to něco hardwarového?