NVIDIA Ada Lovelace - Info a spekulace

Grafické karty s libovolným GPU firmy nVidia (např. Riva, GeForce).

Moderátoři: Walker1134, Wilik

Odpovědět
hnizdo
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 29. bře 2007
Kontaktovat uživatele:

Re: NVIDIA Ada Lovelace - Info a spekulace

Příspěvek od hnizdo »

Tak pokud někdo chce čekat na konkurenci, prosím, já třeba ne.
MB: Asrock Z690 Extreme CPU: Core i9-12900K cooler: Be quiet! Dark Rock PRO 4 RAM: 32GB 2x16 DDR4-3600 CL16 Kingston Renegade, VGA: MSI 4090 Suprim Liquid SSD: Samsung 960Pro 1TB + EK-M.2 HS HDD: 3TB Toshiba, 18TB WD DC HC550, 8TB Seagate SMR, 2x12TB HGST DC HC520 - RAID1, Optical: LG BH16NS55 BR-RW , Mouse: Roccat Kone XTD Keyb.: Logitech G15+G13+F710, Case: BQ Dark Base PRO 900 r2 PSU: Seasonic Platinum 860W SS-860XP2, Monitor: Asus PG27UQ, Repro: Logitech Z-5500, Headset: Turtle Beach Stealth 700X Gen 2 MAX, OS: Win11/64 Pro

>>>>Fórum pro much VRAM much doge věrozvěsty otevřeno! Vstup ZDARMA<<<<
killerek
Začátečník
Začátečník
Registrován: 09. pro 2003
Bydliště: Praha

Re: NVIDIA Ada Lovelace - Info a spekulace

Příspěvek od killerek »

Ja cekam na testy vykonu v nativnim rozliseni. Z deseti her, co jsem vice hral za posledni 2-3 roky, mela podporu DLSS/FSR jedina a stejne sem to nezapnul, pac to nebylo potreba.
hnizdo
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 29. bře 2007
Kontaktovat uživatele:

Re: NVIDIA Ada Lovelace - Info a spekulace

Příspěvek od hnizdo »

Nejen testy výkonu napříč náročnýma hrama, ale teplot, hlučnosti, undervoltingu, provedení...
MB: Asrock Z690 Extreme CPU: Core i9-12900K cooler: Be quiet! Dark Rock PRO 4 RAM: 32GB 2x16 DDR4-3600 CL16 Kingston Renegade, VGA: MSI 4090 Suprim Liquid SSD: Samsung 960Pro 1TB + EK-M.2 HS HDD: 3TB Toshiba, 18TB WD DC HC550, 8TB Seagate SMR, 2x12TB HGST DC HC520 - RAID1, Optical: LG BH16NS55 BR-RW , Mouse: Roccat Kone XTD Keyb.: Logitech G15+G13+F710, Case: BQ Dark Base PRO 900 r2 PSU: Seasonic Platinum 860W SS-860XP2, Monitor: Asus PG27UQ, Repro: Logitech Z-5500, Headset: Turtle Beach Stealth 700X Gen 2 MAX, OS: Win11/64 Pro

>>>>Fórum pro much VRAM much doge věrozvěsty otevřeno! Vstup ZDARMA<<<<
destare
Začátečník
Začátečník
Registrován: 05. zář 2020

Re: NVIDIA Ada Lovelace - Info a spekulace

Příspěvek od destare »

Tady je to koukám samej "odborník". Srovnávat DLSS3 s tím co dělaj televize, lol. Pak se to tu hemží názorama, jak DLSS3 zvyšuje input lag. Přitom z prvních testů DF je input lag ve všech případech nižší s DLSS3 než v nativu. Portal RTX: 129ms vs 56ms s DLSS3. Cyberpunk 2077: 108ms vs 54ms. Spiderman: 39ms vs 38ms s DLSS3. Když už teda vynášet tyhle přitroublý závěry, tak bych počkal až karty budou venku, padne embargo a vyjdou opravdu důkladný testy.

MB: ASUS ROG CROSSHAIR VIII DARK HERO; CPU: AMD Ryzen 9 5900X + Fractal Design Celsius+ S28 Prisma; RAM: G.SKILL 64GB DDR4 4000MHz; VGA: ASUS TUF GAMING OC RTX 4090; SSD: WD Black SN850 NVMe 2TB + Samsung 970 EVO 500GB NVMe + Samsung 860 EVO 2TB + Samsung 860 EVO 1TB + Samsung 860 EVO 500GB; PSU: Fractal Design ION+ 860W Platinum; CASE: Fractal Design Meshify 2 Black TG Light Tint; LCD: ASUS ROG Swift PG27UQ; KEYBOARD: Microsoft SideWinder X4; MOUSE: Logitech G703; HEADPHONES: Sony WH-1000XM3; OS: Win 10 Pro


Sestava:
https://imgur.com/a/USjqEzK
https://imgur.com/a/rrEIIIa
Baneshee
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar
Registrován: 12. dub 2005
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: NVIDIA Ada Lovelace - Info a spekulace

Příspěvek od Baneshee »

Zato ty jsi odborník, srovnávat nativ v 4k bez reflexu s DLSS3 performance (tj. reálnej render v 1920x1080, kde jsou FPS mnohem vyšší) a ještě se zaplým reflexem. Ovšem když to srovnáš při stejných podmínkách, tj. obojí s DLSS preformance a reflexem, tak zjistíš, že to v Cyberpunku není 108 vs 54ms, ale 31 vs 54ms (DLSS2 vs DLSS3). Takže zvýšení inputlagu o 74% v tomto případě :roll: U zbytku to není o tolik, ale vždy je logicky input lag u DLSS3 vyšší.
Ryzen 5800X @ 100W | Noctua C12P SE14 | 2x16GB Crucial Ballistix @ 3466MHz | Zotac RTX3070 8GB | Asus Prime X470-Pro | Samsung 250GB NVMe & Crucial MX500 1TB & WD Green 3TB | Samsung SH-S223Q | FD Define R3 Black | Seasonic Focus Plus 650W | Dell U2715H
Trek
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 16. kvě 2008

Re: NVIDIA Ada Lovelace - Info a spekulace

Příspěvek od Trek »

@destare To jsi ale vybral manipulativně jeden údaj, jak je zvykem u fanatiků. DLSS 3 frame generation zvyšuje input lag, DLSS 2 je vždy rychlejší, v některých hrách je DLSS 3 input lag vyšší než v nativu. V některých hrách bude rychlejší než v nativu protože se hodně zvýší výkon (ale to větší porce zvýšení je díky DLSS 2, nikoliv frame generation).

Hlavně to ty hry budou muset podporovat, což budou jen některý tituly.

Další věc, onehdá si pamatuju jak když na Radeonech byla menší optimalizace AF, jak všichni prskali, že podvod aby se zvýšil výkon, zatímco Nvidia DLSS 3 frame generation budou desítky procent snímky, který ani nejsou reálný a největší pohoda.

Já budu upgradovat, ale frame generation určitě nee, stejně jako mám vypnutý OLED motion generation, neboť to jsou dvě technologie, které podobně k*rví obraz.
hnizdo
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 29. bře 2007
Kontaktovat uživatele:

Re: NVIDIA Ada Lovelace - Info a spekulace

Příspěvek od hnizdo »

Mluvíš o zvýšeném inputlagu, který je silně relativní, a pak to zakončíš zkurveným obrazem, který zatím přinejhorším nikdo z těch kdo to viděl nepotvrdil.
MB: Asrock Z690 Extreme CPU: Core i9-12900K cooler: Be quiet! Dark Rock PRO 4 RAM: 32GB 2x16 DDR4-3600 CL16 Kingston Renegade, VGA: MSI 4090 Suprim Liquid SSD: Samsung 960Pro 1TB + EK-M.2 HS HDD: 3TB Toshiba, 18TB WD DC HC550, 8TB Seagate SMR, 2x12TB HGST DC HC520 - RAID1, Optical: LG BH16NS55 BR-RW , Mouse: Roccat Kone XTD Keyb.: Logitech G15+G13+F710, Case: BQ Dark Base PRO 900 r2 PSU: Seasonic Platinum 860W SS-860XP2, Monitor: Asus PG27UQ, Repro: Logitech Z-5500, Headset: Turtle Beach Stealth 700X Gen 2 MAX, OS: Win11/64 Pro

>>>>Fórum pro much VRAM much doge věrozvěsty otevřeno! Vstup ZDARMA<<<<
Delarge
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 15. črc 2004
Bydliště: Korova Milk Bar
Kontaktovat uživatele:

Re: NVIDIA Ada Lovelace - Info a spekulace

Příspěvek od Delarge »

Trek píše: úte 4. říj 2022, 09:25 @destare To jsi ale vybral manipulativně jeden údaj, jak je zvykem u fanatiků. DLSS 3 frame generation zvyšuje input lag, DLSS 2 je vždy rychlejší, v některých hrách je DLSS 3 input lag vyšší než v nativu. V některých hrách bude rychlejší než v nativu protože se hodně zvýší výkon (ale to větší porce zvýšení je díky DLSS 2, nikoliv frame generation).

Hlavně to ty hry budou muset podporovat, což budou jen některý tituly.

Další věc, onehdá si pamatuju jak když na Radeonech byla menší optimalizace AF, jak všichni prskali, že podvod aby se zvýšil výkon, zatímco Nvidia DLSS 3 frame generation budou desítky procent snímky, který ani nejsou reálný a největší pohoda.

Já budu upgradovat, ale frame generation určitě nee, stejně jako mám vypnutý OLED motion generation, neboť to jsou dvě technologie, které podobně k*rví obraz.
Děláš úplně to samý, z čeho tady obviňuješ jiný a ani ti to neni vůbec blbý. On aspoň napsal, že bude dobrý počkat na důkladný testy.
Jenom fanatik může mít jasno o technologii, kterou ani neměl možnost vyzkoušet, přičemž naprosto ignoruje názor těch pár lidí, kteří tu možnost měli, a upne se na její předpokládaný nedostatky, jako kdyby bylo pár ms input lagu největší zlo na světě :-D
Nereálný snímky, twl...jestli tohle neni fanatismus, tak nevim.
Intel Core i7 12700KF + Noctua NH-U12A CB -- Gigabyte Z690 GAMING X DDR4 -- Gainward Phantom RTX 4080 -- G.Skill Ripjaws V 2x16GB@3600CL14 -- WD Black SN850 NVMe 2TB -- Corsair RM750x -- Fractal Design Torrent -- USB DAC EarMen Eagle -- PreSonus Eris 3.5 BT -- Sennheiser HD 560S -- Samsung Odyssey OLED G8 -- Razer BlackWidow V3 Pro + Razer DeathAdder V2 Pro + Xbox Wireless Controller -- WIN 11 Home 23H2
destare
Začátečník
Začátečník
Registrován: 05. zář 2020

Re: NVIDIA Ada Lovelace - Info a spekulace

Příspěvek od destare »

Baneshee píše: úte 4. říj 2022, 09:22 Zato ty jsi odborník, srovnávat nativ v 4k bez reflexu s DLSS3 performance (tj. reálnej render v 1920x1080, kde jsou FPS mnohem vyšší) a ještě se zaplým reflexem. Ovšem když to srovnáš při stejných podmínkách, tj. obojí s DLSS preformance a reflexem, tak zjistíš, že to v Cyberpunku není 108 vs 54ms, ale 31 vs 54ms (DLSS2 vs DLSS3). Takže zvýšení inputlagu o 74% v tomto případě :roll: U zbytku to není o tolik, ale vždy je logicky input lag u DLSS3 vyšší.
Byly tu názory, jak DLSS3 zvýší input lag oproti nativu. Což se z prvotního nástřelu zdá, že nezvýšil, mají to vyřešené reflexem. Proč to najednou lidi srovnávají s DLSS2 s reflexem, když to podle stejných lidí bylo ještě donedávna taky kurvítko obrazu, navíc to řeší u her, kde reflex zatím není a přidají ho až spolu s DLSS3. Najednou se budou všichni tvářit, že input lag se kterým hráli doteď neexistoval a byli zvyklí na nízký input lag z DLSS2 s reflexem. Taky by mě zajímalo srovnání input lagu s AMD kartami.

Rozhodně ale nevynáším předčasné soudy, třeba to bude nakonec jinak. Z jednoho videa si zatím nebudu vytvářet názor.

MB: ASUS ROG CROSSHAIR VIII DARK HERO; CPU: AMD Ryzen 9 5900X + Fractal Design Celsius+ S28 Prisma; RAM: G.SKILL 64GB DDR4 4000MHz; VGA: ASUS TUF GAMING OC RTX 4090; SSD: WD Black SN850 NVMe 2TB + Samsung 970 EVO 500GB NVMe + Samsung 860 EVO 2TB + Samsung 860 EVO 1TB + Samsung 860 EVO 500GB; PSU: Fractal Design ION+ 860W Platinum; CASE: Fractal Design Meshify 2 Black TG Light Tint; LCD: ASUS ROG Swift PG27UQ; KEYBOARD: Microsoft SideWinder X4; MOUSE: Logitech G703; HEADPHONES: Sony WH-1000XM3; OS: Win 10 Pro


Sestava:
https://imgur.com/a/USjqEzK
https://imgur.com/a/rrEIIIa
-+_[]
Nováček
Nováček
Registrován: 20. pro 2017

Re: NVIDIA Ada Lovelace - Info a spekulace

Příspěvek od -+_[] »

Tak nevím, ale logickou úvahou, když přece vyrenderuji snímek následující, ale ten ještě nezobrazim, protože vygeneruji DLSS3 mezisnímek mezi předchozím a oním následujícím snímkem, ale ten následující hned nezobrazím, protože nejprve zobrazím onen mezisnímek a až po něm zobrazím snímek následující, tak vždy zde bude vyšší input lag, než kdybych rovnou zobrazil snímek následující ne? Samozřejmě berme zde generování snímku v rámci jednoho výchozího rozlišení před DLSS procesem s tím, že Reflex by byl použit vždy.
DOC_ZENITH
Středně pokročilý
Středně pokročilý
Uživatelský avatar
Registrován: 08. kvě 2010
Bydliště: Praha

Re: NVIDIA Ada Lovelace - Info a spekulace

Příspěvek od DOC_ZENITH »

Jistě že bude jen někteří tady razej stupidní teorii "proti nativu" . Proti nativu nikdo nic neměří protože v nativu nebudu hrát na 40fps s lagem, nastavim si detaily tak abych měl kolem 100fps. Pointa je že 100fps native vs 100FPS DLSS 3.0 bude DLSS mnohem více zalagované. Hlavně kdybych si na tom nativu 40 zapnul DLSS 2 tak budu mít více FPS i menší inputlag. S 3.0 budu mít tunu více FPS ale větší lag oproti 2.0 nebo hratelně nastaveném nativu. O tom to je.
Trek
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 16. kvě 2008

Re: NVIDIA Ada Lovelace - Info a spekulace

Příspěvek od Trek »

Je to hrozně zajímavý, nějakou dobu zpátky se i např. v recenzích na PCT jel brutální pixel peeping obrazu (úplně se zkoumal každej pixel na textuře a každá hrana) a když přišla Nvidia s DLSS, který totálně rozfláká obraz na blitky (kromě snad DLSS quality), tak jakože pohodička, na kvalitě nezáleží, hlavně že FPS.

Co se týče input lagu, tak s DLSS 3 je to katastrofální dle DF v např. Spider-Man v nativním 4K 36ms a s DLSS 3 ve 4K 38ms (ale vyšší framerate samozřejmě). DLSS 3.0 = rozflákaný obraz na maděru s hrozivým lagem.
destare
Začátečník
Začátečník
Registrován: 05. zář 2020

Re: NVIDIA Ada Lovelace - Info a spekulace

Příspěvek od destare »

Stupidní teorie porovnávání s nativem? Nechápu proč. Na nativ se odvolává většina, protože už tak argumentují obrazem bez artefaktů. Naprostá většina her je aktuálně bez Reflexu, ten přidá i do DLSS2 až DLSS3 u kterého je podmínkou. Proto nechápu, proč se najednou odvolávat a brát jako hlavní ukazatel input lag v DLSS2 s Reflexem.

A k té praxi. Já bych si teda raději zahrál MSFS na ultra ve 100 snímcích s pravděpodobně nižším input lagem než mám teď s 45 fps než snižovat detaily na medium (brrr). A DLSS2 nepomáhá, protože zátěž zůstává i ve 4K na procesoru.
Naposledy upravil(a) destare dne úte 4. říj 2022, 13:58, celkem upraveno 1 x.

MB: ASUS ROG CROSSHAIR VIII DARK HERO; CPU: AMD Ryzen 9 5900X + Fractal Design Celsius+ S28 Prisma; RAM: G.SKILL 64GB DDR4 4000MHz; VGA: ASUS TUF GAMING OC RTX 4090; SSD: WD Black SN850 NVMe 2TB + Samsung 970 EVO 500GB NVMe + Samsung 860 EVO 2TB + Samsung 860 EVO 1TB + Samsung 860 EVO 500GB; PSU: Fractal Design ION+ 860W Platinum; CASE: Fractal Design Meshify 2 Black TG Light Tint; LCD: ASUS ROG Swift PG27UQ; KEYBOARD: Microsoft SideWinder X4; MOUSE: Logitech G703; HEADPHONES: Sony WH-1000XM3; OS: Win 10 Pro


Sestava:
https://imgur.com/a/USjqEzK
https://imgur.com/a/rrEIIIa
Delarge
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 15. črc 2004
Bydliště: Korova Milk Bar
Kontaktovat uživatele:

Re: NVIDIA Ada Lovelace - Info a spekulace

Příspěvek od Delarge »

DOC_ZENITH píše: úte 4. říj 2022, 13:06 Jistě že bude jen někteří tady razej stupidní teorii "proti nativu" . Proti nativu nikdo nic neměří protože v nativu nebudu hrát na 40fps s lagem, nastavim si detaily tak abych měl kolem 100fps. Pointa je že 100fps native vs 100FPS DLSS 3.0 bude DLSS mnohem více zalagované. Hlavně kdybych si na tom nativu 40 zapnul DLSS 2 tak budu mít více FPS i menší inputlag. S 3.0 budu mít tunu více FPS ale větší lag oproti 2.0 nebo hratelně nastaveném nativu. O tom to je.
Tyjo, tak si vyber :-D
Trek píše: úte 4. říj 2022, 13:42 Je to hrozně zajímavý, nějakou dobu zpátky se i např. v recenzích na PCT jel brutální pixel peeping obrazu (úplně se zkoumal každej pixel na textuře a každá hrana) a když přišla Nvidia s DLSS, který totálně rozfláká obraz na blitky (kromě snad DLSS quality), tak jakože pohodička, na kvalitě nezáleží, hlavně že FPS.

Co se týče input lagu, tak s DLSS 3 je to katastrofální dle DF v např. Spider-Man v nativním 4K 36ms a s DLSS 3 ve 4K 38ms (ale vyšší framerate samozřejmě). DLSS 3.0 = rozflákaný obraz na maděru s hrozivým lagem.
Teď už ale jedeš nějakej komediální stand-up, ne?
destare píše: úte 4. říj 2022, 13:51
A k té praxi. Já bych si teda raději zahrál MSFS na ultra ve 100 snímcích s pravděpodobně nižším input lagem než mám teď s 45 fps než snižovat detaily na medium (brrr). A DLSS2 nepomáhá, protože zátěž zůstává i ve 4K na procesoru.
Jj, spousta lidí s grafikama za 50k si chce ve hrách snižovat detaily, i v těch, kde ten input lag zase není tak důležitej. :-D
Intel Core i7 12700KF + Noctua NH-U12A CB -- Gigabyte Z690 GAMING X DDR4 -- Gainward Phantom RTX 4080 -- G.Skill Ripjaws V 2x16GB@3600CL14 -- WD Black SN850 NVMe 2TB -- Corsair RM750x -- Fractal Design Torrent -- USB DAC EarMen Eagle -- PreSonus Eris 3.5 BT -- Sennheiser HD 560S -- Samsung Odyssey OLED G8 -- Razer BlackWidow V3 Pro + Razer DeathAdder V2 Pro + Xbox Wireless Controller -- WIN 11 Home 23H2
DOC_ZENITH
Středně pokročilý
Středně pokročilý
Uživatelský avatar
Registrován: 08. kvě 2010
Bydliště: Praha

Re: NVIDIA Ada Lovelace - Info a spekulace

Příspěvek od DOC_ZENITH »

destare píše: úte 4. říj 2022, 13:51 Stupidní teorie porovnávání s nativem? Nechápu proč. Na nativ se odvolává většina, protože už tak argumentují obrazem bez artefaktů. Naprostá většina her je aktuálně bez Reflexu, ten přidá i do DLSS2 až DLSS3 u kterého je podmínkou. Proto nechápu, proč se najednou odvolávat a brát jako hlavní ukazatel input lag v DLSS2 s Reflexem.

A k té praxi. Já bych si teda raději zahrál MSFS na ultra ve 100 snímcích s pravděpodobně nižším input lagem než mám teď s 45 fps než snižovat detaily na medium (brrr). A DLSS2 nepomáhá, protože zátěž zůstává i ve 4K na procesoru.
V situacích kdy jsi CPU limited je inptulag malej tak jako tak, ten je většinou způsobenej když je zadělaná GPU pipeline. Tzn v tomto případě to to domyslí FPS ale i zvedne inputlag. Je zde také otázka jestli to půjde provozovat v režimu "jen dopočítávej snímky" nebo tam vždy bude vynuceně i ten render v menšim rozlišení + upscale. To u CPU-limited her jako je flightsim nechceš.

Zároveň tohle ale je typ hry kde bych si to zapnul i já, nic rychlého, tzn pár destíek ms lagu tam nepoznáš, žádné prudké pohyby tzn asi tam bude i naprosté minimum chyb, tzn toto je ideálné kandidát. Ale FPS hry v tom jaksi hrát EE.
satik
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 03. črc 2015
Bydliště: Jilemnice
Kontaktovat uživatele:

Re: NVIDIA Ada Lovelace - Info a spekulace

Příspěvek od satik »

Lišící se pixel pro mě ve vysokým rozlišení není problém, pokud to nemění charakter obrazu, jako to dělalo třeba FSR 1.0 a pokud to nedělá artefakty, který by byly i při rychlým střídání snímků vidět.

Takže obraz buď bez artefaktů nebo případně artefakty, který nejsou rušivý a v pohybu zaniknou - tzn obvykle na pixelech, který se právě mezi snímkama měněj. A pořád platí, že čím vyšší fps, tím větší ty artefakty můžou bejt, aniž by je člověk vnímal, protože oko pak už tolik nevnímá jednotlivé snímky. Takže tohle bude hlavně o tom najít takovej balanc, aby artefakty byly dostatečně malý a fps dostatečně vysoký.

Ohledně inputlagu - osobně už 3D hry pod 100 fps prakticky nehraju a vždycky čekám, až bude HW, kterej to utáhne, takže výběr mezi třeba 80fps nízký inputlag a 120fps o něco vyšší inputlag bych volil těch 120, pokud by ten inputlag nebyl fakt obří - pokud ano, tak bych si počkal na novější HW :) .

Ale naopak zas třeba při 150 fps s nízkým inputlagem vs 250fps s vysokým inputlagem už bych mluvil jinak, tam už rozdíl v fps není taky viditelný a inputlag bych tak vnímal mnohem víc a vzal těch 150fps, protože to už je celkem dostatečné.
V kompetetivce bych to taky nezapínal, ale pokud by kompetetivka běžela pod 100fps i na low (většina kompetetivek se tak hraje jak kvůli vyšším fps -> nižčímu inputlagu, tak kvůli lepší viditelnosti), tak bych ji prostě nehrál.

Ono je tohle i o tom, kolik má každý svůj target fps, kdy je to pro něj už pohodlné. A taky se ty nárůsty inputlagu můžou lišit v různých hrách nebo dokonce i na rozdílně výkonných počítačích (ve smyslu že třeba na jednom PC bude o něco nižší inputlag v nativu a na druhém v DLSS3).

U mě je priorita fps, přes to nejede vlak a inputlag je hned o malý kousek za tím.
GPU MSI RTX 4090 Suprim X CPU AMD Ryzen 9 7950x3D MB ASUS Crosshair HERO, RAM G.Skill Tridentz 64GB @6000MHz CL30
case Fractal Define Torrent PSU Seasonic Prime TX 1600W, M2 SSD Seagate Firecuda 530 2+4TB
monitory Samsung Odyssey G9 Neo + 2x AOC AG271QG periferie Razer Deathadder, Ducky Shine7, Steelseries QcK+, Beyerdynamic MMX 300 VR Valve Index
hnizdo
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 29. bře 2007
Kontaktovat uživatele:

Re: NVIDIA Ada Lovelace - Info a spekulace

Příspěvek od hnizdo »

Trek píše: úte 4. říj 2022, 13:42 Je to hrozně zajímavý, nějakou dobu zpátky se i např. v recenzích na PCT jel brutální pixel peeping obrazu (úplně se zkoumal každej pixel na textuře a každá hrana) a když přišla Nvidia s DLSS, který totálně rozfláká obraz na blitky (kromě snad DLSS quality), tak jakože pohodička, na kvalitě nezáleží, hlavně že FPS.
Je zajímavý že postprocess AA jako FXAA, SMAA a podobný každý trpí a používá, přestože už DLSS1 mělo často lepší obraz.
Ale teď nejede obraz. Teď jede lag, akorát že kterej nebude v žádný single player hře nikdo řešit (a v MP si profíci stejně stáhnou detaily, natož aby používali DLSS3).
Aspoň do té doby než horší ale hlavně opensůrs variantu uplácá konkurence.
To je každý dva roky to samý.

Já bych to tu locknul do recenzí.
MB: Asrock Z690 Extreme CPU: Core i9-12900K cooler: Be quiet! Dark Rock PRO 4 RAM: 32GB 2x16 DDR4-3600 CL16 Kingston Renegade, VGA: MSI 4090 Suprim Liquid SSD: Samsung 960Pro 1TB + EK-M.2 HS HDD: 3TB Toshiba, 18TB WD DC HC550, 8TB Seagate SMR, 2x12TB HGST DC HC520 - RAID1, Optical: LG BH16NS55 BR-RW , Mouse: Roccat Kone XTD Keyb.: Logitech G15+G13+F710, Case: BQ Dark Base PRO 900 r2 PSU: Seasonic Platinum 860W SS-860XP2, Monitor: Asus PG27UQ, Repro: Logitech Z-5500, Headset: Turtle Beach Stealth 700X Gen 2 MAX, OS: Win11/64 Pro

>>>>Fórum pro much VRAM much doge věrozvěsty otevřeno! Vstup ZDARMA<<<<
Ache
Pokročilý
Pokročilý
Uživatelský avatar
Registrován: 26. zář 2006
Bydliště: Plzeň

Re: NVIDIA Ada Lovelace - Info a spekulace

Příspěvek od Ache »

hnizdo píše: úte 4. říj 2022, 19:15Je zajímavý že postprocess AA jako FXAA, SMAA a podobný každý trpí a používá, přestože už DLSS1 mělo často lepší obraz.
Vypláchni si oči, pokud dokážeš tvrdit, že DLSS1 mělo lepší obraz než nativ :roll: V takovým případě ale fakt pro tebe bude DLSS3 i na ultra performance luxus. :lol:
AMD Ryzen 7 5800X3D | MSI B550 Tomahawk | 32GB DDR4 3200 | INNO3D RTX 4070 Ti "GDDR7X Edition" | 500GB SSD (NVME) + 2x 3,84TB Micron 5300 PRO
Sound Blaster Z + Gigaworks T3 + Beyerdynamic DT 990 | Seasonic X850 | Cooler Master HAF-X Nvidia Edition | MSI Optix MAG274QRF-QD Quantum Dot bestie
hnizdo
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 29. bře 2007
Kontaktovat uživatele:

Re: NVIDIA Ada Lovelace - Info a spekulace

Příspěvek od hnizdo »

Jasný, pořád dokola a pořád ty samý.
Každopádně jsem rád že pro mně bude dlss3 luxus, lepší než naopak.
MB: Asrock Z690 Extreme CPU: Core i9-12900K cooler: Be quiet! Dark Rock PRO 4 RAM: 32GB 2x16 DDR4-3600 CL16 Kingston Renegade, VGA: MSI 4090 Suprim Liquid SSD: Samsung 960Pro 1TB + EK-M.2 HS HDD: 3TB Toshiba, 18TB WD DC HC550, 8TB Seagate SMR, 2x12TB HGST DC HC520 - RAID1, Optical: LG BH16NS55 BR-RW , Mouse: Roccat Kone XTD Keyb.: Logitech G15+G13+F710, Case: BQ Dark Base PRO 900 r2 PSU: Seasonic Platinum 860W SS-860XP2, Monitor: Asus PG27UQ, Repro: Logitech Z-5500, Headset: Turtle Beach Stealth 700X Gen 2 MAX, OS: Win11/64 Pro

>>>>Fórum pro much VRAM much doge věrozvěsty otevřeno! Vstup ZDARMA<<<<
Hladis
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar
Registrován: 24. čer 2004
Bydliště: Varnsdorf - Athens

Re: NVIDIA Ada Lovelace - Info a spekulace

Příspěvek od Hladis »

hnizdo píše: úte 4. říj 2022, 19:15........postprocess AA jako FXAA, SMAA a podobný každý trpí a používá, přestože už DLSS1 mělo často lepší obraz.
Ache píše: úte 4. říj 2022, 20:23 Vypláchni si oči, pokud dokážeš tvrdit, že DLSS1 mělo lepší obraz než nativ :roll:
Ache precti si aspon poradne co napsal.

Trochu vychladnete, IQ diskuse tu zacina klesat, tak at to neskonci na smetaku.
Obrázek
Odpovědět

Zpět na „NVIDIA grafické karty“