Hnízda nebo někoho z těch 8GB fašistů na tebe! I pouhých 8GB bude stačit ještě hodně dlouho.
Marvel's Spider-Man Remastered
Moderátor: Baneshee
- Ache
- Pokročilý
- Registrován: 26. zář 2006
- Bydliště: Plzeň
Re: Marvel's Spider-Man Remastered
AMD Ryzen 7 5800X3D | MSI B550 Tomahawk | 32GB DDR4 3200 | INNO3D RTX 4070 Ti "GDDR7X Edition" | 500GB SSD (NVME) + 2x 3,84TB Micron 5300 PRO
Sound Blaster Z + Gigaworks T3 + Beyerdynamic DT 990 | Seasonic X850 | Cooler Master HAF-X Nvidia Edition | MSI Optix MAG274QRF-QD Quantum Dot bestie
Sound Blaster Z + Gigaworks T3 + Beyerdynamic DT 990 | Seasonic X850 | Cooler Master HAF-X Nvidia Edition | MSI Optix MAG274QRF-QD Quantum Dot bestie
- stylar
- Začátečník
- Registrován: 06. říj 2014
- Bydliště: Bučovice
Re: Marvel's Spider-Man Remastered
Přijde mi to, že zapnu raytracing a VRAM +4GB využití oproti vypnuto , nakonec hraju v 4k s DLAA s raytracing off (což je vy skutečnosti bude i vice jak 4k? není tu už limit CPU, GPU jede 99% pořád) a běží to kolem 100fps (central park jde k 70), kvalita obrazu vynikají ostrost a plynulost a VRAM se drží 10 GB využití, ale zase hra začala padat vyskakuje to jejich okno o reportování chyby už mám v dokumentech dumpy o pádech hry.
DISPLAY: LG OLED48CX 3840x2160@120Hz 4:4:4 HDR 10bit GPU: MSI GeForce RTX 4090 SUPRIM X 24GB GDDR6X CPU: AMD Ryzen 7 5800X 3,8GHz@4,7GHz boost CPU COOLER: ARCTIC Liquid Freezer II 420 MB: MSI X470 GAMING PLUS - BIOS 7B79vAM1 - ComboAm4v2PI 1.2.0.A. RAM: Corsair Vengeance RGB RT 64GB (4x16GB) DDR4 3200MHz@CL22 STORAGE: Samsung 970 EVO 1TB@PCIe x4 3.0 (OS), Samsung 980 1TB@PCIe x4 2.0, Crucial MX500 1TB@SATA, Crucial BX500 480GB@SATA, HDD Seagate BarraCuda - 4TB (ST4000DM004) PSU: Corsair RMx Series RM850x (v.2021) - 850W CASE: Corsair iCUE 7000X RGB Black (5x Noctua NF-A14 PWM) KEYBOARD: SilentiumPC Gear GK550 Omnis Kailh Brown RGB MOUSE: Glorious Model D Wireless (+Grip Tape) SPEAKERS: Edifier R1280T (42Watt RMS) OS: Microsoft Windows 11 Pro CZ 64-bit v22H2
- HEAD
- Začátečník
- Registrován: 27. lis 2005
- Bydliště: Usti n/L
- Kontaktovat uživatele:
Re: Marvel's Spider-Man Remastered
Dokoncil nekdo vsechny challenge na zlato?Pripada mi to silene tezky.
CPU-Ryzen 7800X3D, MB-MSI X670E Tomahawk, RAM-64GB 6600mhz CL32@6400mhz CL30, GPU-RTX 4080Super 16GB, ZDROJ-Seasonic GX 850W, Monitor-LG OLED C1 48"
- Sobo
- Středně pokročilý
- Registrován: 28. črc 2007
- Bydliště: Bolatice
Re: Marvel's Spider-Man Remastered
HUB GPU benchmark:
https://www.youtube.com/watch?v=ZijGpYBO864
AMD docela propada. Je to neco jako AC Valhalla, akorat naopak.
https://www.youtube.com/watch?v=ZijGpYBO864
AMD docela propada. Je to neco jako AC Valhalla, akorat naopak.
So, Lone Star, now you see that the Evil will always triumph, because Good is dumb! - Lord Dark Helmet @ Spaceballs
- spajdr
- Středně pokročilý
- Registrován: 14. bře 2004
- Bydliště: Ostrava Poruba
- Kontaktovat uživatele:
Re: Marvel's Spider-Man Remastered
https://steamcommunity.com/games/181707 ... 0936503356
Prvni patch, HBAO+ fixed. Pres DLSS to vypada jeste lepe.
Prvni patch, HBAO+ fixed. Pres DLSS to vypada jeste lepe.
- Ache
- Pokročilý
- Registrován: 26. zář 2006
- Bydliště: Plzeň
Re: Marvel's Spider-Man Remastered
Zajímavý je, jak se propadají s RT ve FHD (jako by AMD v tomhle případě více zatěžovalo CPU - očividně to leží na takovém limitu když 3070 má výkon jako 3080Ti), ale v 4k tak rychle do kytek nejde - možná tam zase úřaduje VRAM... RDNA 2 má slabší RT výkon (navíc zde jsou jen odrazy), ale více VRAM. Ampere jsou na tom obráceně - dobrý RT výkon, ale tragická - vyloženě nevhodná kapacita paměti u 3070 a 3080 10GB na raytracing ve vyšších rozlišeních.Sobo píše: ↑čtv 18. srp 2022, 13:41 HUB GPU benchmark:
https://www.youtube.com/watch?v=ZijGpYBO864
AMD docela propada. Je to neco jako AC Valhalla, akorat naopak.
EDIT: ono AMD tradičně bude mít zase spíš i bordel v ovladačích - na 580tce docela bída s kvalitou obrazu:
https://youtu.be/K0punvTT9ZM?t=217
AMD Ryzen 7 5800X3D | MSI B550 Tomahawk | 32GB DDR4 3200 | INNO3D RTX 4070 Ti "GDDR7X Edition" | 500GB SSD (NVME) + 2x 3,84TB Micron 5300 PRO
Sound Blaster Z + Gigaworks T3 + Beyerdynamic DT 990 | Seasonic X850 | Cooler Master HAF-X Nvidia Edition | MSI Optix MAG274QRF-QD Quantum Dot bestie
Sound Blaster Z + Gigaworks T3 + Beyerdynamic DT 990 | Seasonic X850 | Cooler Master HAF-X Nvidia Edition | MSI Optix MAG274QRF-QD Quantum Dot bestie
- berat33
- Začátečník
-
- Registrován: 18. zář 2020
- Ache
- Pokročilý
- Registrován: 26. zář 2006
- Bydliště: Plzeň
Re: Marvel's Spider-Man Remastered
Ten CPU limit při raytracingu (defakto stejné fps ve FHD i QHD) je dost mizérie Ale zase je krásně vidět, jak pomáhá 3D cache nebo rychlá RAM (u 12900K) - výrazný bottleneck dnešních CPU.
AMD Ryzen 7 5800X3D | MSI B550 Tomahawk | 32GB DDR4 3200 | INNO3D RTX 4070 Ti "GDDR7X Edition" | 500GB SSD (NVME) + 2x 3,84TB Micron 5300 PRO
Sound Blaster Z + Gigaworks T3 + Beyerdynamic DT 990 | Seasonic X850 | Cooler Master HAF-X Nvidia Edition | MSI Optix MAG274QRF-QD Quantum Dot bestie
Sound Blaster Z + Gigaworks T3 + Beyerdynamic DT 990 | Seasonic X850 | Cooler Master HAF-X Nvidia Edition | MSI Optix MAG274QRF-QD Quantum Dot bestie
- HEAD
- Začátečník
- Registrován: 27. lis 2005
- Bydliště: Usti n/L
- Kontaktovat uživatele:
Re: Marvel's Spider-Man Remastered
3800X tam ma cca 80fps(spolu s 9900k/10900k atd) a to to testuje jen s 3200mhz ram Takze tech mojich 87fps avg ve 4K sedi.Jak rikam hra jede jak z praku na vsem.Staci to mit aspon trochu vyladeny.
CPU-Ryzen 7800X3D, MB-MSI X670E Tomahawk, RAM-64GB 6600mhz CL32@6400mhz CL30, GPU-RTX 4080Super 16GB, ZDROJ-Seasonic GX 850W, Monitor-LG OLED C1 48"
- RaZZoR
- Začátečník
- Registrován: 31. kvě 2004
- Bydliště: Soběslav
- Kontaktovat uživatele:
- mouldy
- Středně pokročilý
- Registrován: 10. črc 2009
Re: Marvel's Spider-Man Remastered
Mám limitaci i s 5950X.
Ryzen 9 7900X@5,8GHz || iCUE H150i RGB PRO XT || ASUS TUF GAMING X670E-PLUS WIFI || Corsair 32GB KIT DDR5 6000MHz CL36@6200 CL30 || Gigabyte RX 7900 XT up to 3,1Ghz/22Ghz 1,02V PTM7950 || Kingston KC3000 2TB || Toshiba 6TB Surveillance S300 || ROG STRIX 1000W GOLD || Be quiet! Silent Base 802 Airflow mode + iCUE || Dell S3422DWG
- radekhgt
- Začátečník
- Registrován: 30. zář 2012
- Bydliště: Slovakia
Re: Marvel's Spider-Man Remastered
Ja som to vzdal a vypol RTX
CPU: Ryzen 7 7800X3D + RYUJIN II 360 ARGB GPU: Gainward RTX 4090 MB: Asus ROG STRIX X670E-A RAM: Kingston FURY DDR5 32 GB 6000 MHz CL36 RGB PSU: Super Flower Golden King 1kW LCD: LG OLED42C2
- HEAD
- Začátečník
- Registrován: 27. lis 2005
- Bydliště: Usti n/L
- Kontaktovat uživatele:
Re: Marvel's Spider-Man Remastered
Proc?
CPU-Ryzen 7800X3D, MB-MSI X670E Tomahawk, RAM-64GB 6600mhz CL32@6400mhz CL30, GPU-RTX 4080Super 16GB, ZDROJ-Seasonic GX 850W, Monitor-LG OLED C1 48"
- mouldy
- Středně pokročilý
- Registrován: 10. črc 2009
Re: Marvel's Spider-Man Remastered
Je nějaká změna ve výkonu na AMD kartach?
Ryzen 9 7900X@5,8GHz || iCUE H150i RGB PRO XT || ASUS TUF GAMING X670E-PLUS WIFI || Corsair 32GB KIT DDR5 6000MHz CL36@6200 CL30 || Gigabyte RX 7900 XT up to 3,1Ghz/22Ghz 1,02V PTM7950 || Kingston KC3000 2TB || Toshiba 6TB Surveillance S300 || ROG STRIX 1000W GOLD || Be quiet! Silent Base 802 Airflow mode + iCUE || Dell S3422DWG
- spajdr
- Středně pokročilý
- Registrován: 14. bře 2004
- Bydliště: Ostrava Poruba
- Kontaktovat uživatele:
- djstudio
- Začátečník
- Registrován: 29. čer 2003
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Marvel's Spider-Man Remastered
RX 6800XT jedu ve 2k full detaily a raytracking na high a má to co dělat držet nad 70FPS. Hra je to fajn nemusím nikam spěchat když už ten pandulák něco umí je to silně i zábavný. Graficky moc hezké.
MB: ASUS ROG STRIX B650E-E GAMING Bios 2214 CPU: AMD RYZEN 9 7900X + CORSAIR iCUE LINK H170i 420mm GPU: ASRock AMD Radeon RX 7900 XTX Phantom Gaming 24GB OC RAM: 2x16GB - 32GB G.SKILL Trident Z5 NEO DDR5 6000MHz CL30 SSD SYSTEM: SAMSUNG 990 PRO Gen 4 NVMe 2TB SSD DATA A TESTY: KINGSTON RENEGADE, GIGABYTE AORUS Gen 4 NVMe SSD 1TB ZDROJ: FRACTAL DESIGN ION+ 860W PLATINUM Modular CASE: CORSAIR 7000D AIRFLOW Black Bigtower MONITOR: MSI 28" OPTIX IPS FreeSync 4ms - 4K NET: VODAFONE Kabel 500 Mb/s - 30Mb/s SYSTEM: Windows 11 PRO 64BIT Build 23H2 FOTO PC: https://cz.pcpartpicker.com/b/pdvfrH
- HEAD
- Začátečník
- Registrován: 27. lis 2005
- Bydliště: Usti n/L
- Kontaktovat uživatele:
Re: Marvel's Spider-Man Remastered
S FSR quality ve 4K na 6800XT s ray tracingem kolem 90FPS
CPU-Ryzen 7800X3D, MB-MSI X670E Tomahawk, RAM-64GB 6600mhz CL32@6400mhz CL30, GPU-RTX 4080Super 16GB, ZDROJ-Seasonic GX 850W, Monitor-LG OLED C1 48"
- radekhgt
- Začátečník
- Registrován: 30. zář 2012
- Bydliště: Slovakia
Re: Marvel's Spider-Man Remastered
Pri 1440p to s RTX a DLSS na Quality pri vysokých detailoch padá k 60-70Fps hlavne pri boji a "lietaní"... Bohuzial je to citit a vadí mi to...CPU na 70% a GPU na 60-70%... Preto RTX off a šľape to jak má.
CPU: Ryzen 7 7800X3D + RYUJIN II 360 ARGB GPU: Gainward RTX 4090 MB: Asus ROG STRIX X670E-A RAM: Kingston FURY DDR5 32 GB 6000 MHz CL36 RGB PSU: Super Flower Golden King 1kW LCD: LG OLED42C2
- Sobo
- Středně pokročilý
- Registrován: 28. črc 2007
- Bydliště: Bolatice
Re: Marvel's Spider-Man Remastered
Tak dohrano, Steam ukazuje 20 hodin. Delal jsem pouze hlavni pribehove mise + ty modre oznacene side mise (a uz ty jsou celkem o nicem). Veci jako chytani holubu, laboratore, nebo ty ruzne hideouty a challenge jsem s radosti ignoroval, protoze to je za me jenom nudny repetetivni grind. Presto jsem mel tak vysoky level, ze jsem odemknul v podstate vsechno ve vsech trech dovednostnich stromech.
Spolu s Batmanem je to v ramci superhrdinu urcite to nejlepsi, co si muze clovek zahrat. New York je tady propracovany do extremnich detailu, po ulicich se pohybuje spousta lidi / aut a ve 4K na nejvyssi grafiku to vypada opravdu pekne. Hlavne custsceny a detaily v interierech maji dost promakane.
Asi nejslabni strankou hry pro me osobne byl combat - je docela povrchni a vlastne tam neni nic moc co vymyslet. Vytrisknu capka do vzduchu (nebo vyskocim a pritahnu si ho), namlatim mu, vytahnu si dalsiho etc. Porad dokola, nema to zadnou hloubku, ani nejake ruzne alternativy jak bojovat, proto se mi ani nechtelo delat grind na vycisteni vsech zakladen.
PC port je za me aktualne v dobrem stavu. V podstate jedina iritujici vec je nahodne doskakovani textur (z low res na high res), pricemz nezalezi na nastaveni grafiky ani pouzitem HW. Jinak to ale beha fajn a nezaznamenal jsem ani zadny stuttering nebo nejake jine problemy. Hral jsem na Core i9-12900K a RTX 4090 na 4K OLEDu. Grafika uplne na max vcetne RT, nativni 4K s TAA + frame generation komponenta z DLSS 3. Proc jsem nepouzil upscale z nizsiho rozliseni do vyssiho, ale generaci snimku ano? Protoze ani pretaktovany 12900K s rychlymi pametmi nestaci na udrzeni 120 FPS za kazde situace - jsou tam s RT bezne CPU bottlenecky a prave tuhle limitaci DLSS 3 obchazi a v pohode udrzi 120 FPS (realne 116 kvuli limiteru) i pri pruletu mestem v nizke vysce, kde se musi renderovat i jemne detaily. Takze za me zdaleka nejplynulejsi a nejpohodovejsi zpusob hrani. Nekteri proroci (primarne ti, kteri RTX 4090 videli tak maximalne na obrazku) meli uz pri oznameni jasno v tom, ze generace snimku bude zpusobovat plno artefaktu a masivni input lag. Jaky z toho byl muj pocit? V teto hre: rozdil v input lagu neznatelny (zkousel jsem back to back a rozdil nepoznal), artefakty jsem taky zadne realne nezaznamenal. Nerikam, ze tam treba nikde obcas nejsou, ale pri 120 FPS tam je kazdy snimek na zhruba 8ms - ja tam nic zvlastniho nevidel a kdyz uz se mi neco nezdalo, tak jsem zjistil, ze bez FG se to chova uplne stejne. Dohral jsem takhle celou hru a za me naprosto idealni zpusob hrani Spidermana, protoze pres ty CPU bottlenecky se jinak nelze dostat zadnym aktualne dostupnym hardwarem.
Kdo ma alespon trochu rad Spidermana a obvzlast oceni bombasticke akcni sceny se suprovou choreografii, urcite se hra da doporucit. Miles Morales je aktualne na Steamu za 50 ecek, coz se mi uprimne nechce za to uz davat, protoze pry je to v podstate to same, akorat jeste o dost kratsi, takze tam jsem si to zatim hodil do wishlistu a pockam si na nejakou slevicku.
Spolu s Batmanem je to v ramci superhrdinu urcite to nejlepsi, co si muze clovek zahrat. New York je tady propracovany do extremnich detailu, po ulicich se pohybuje spousta lidi / aut a ve 4K na nejvyssi grafiku to vypada opravdu pekne. Hlavne custsceny a detaily v interierech maji dost promakane.
Asi nejslabni strankou hry pro me osobne byl combat - je docela povrchni a vlastne tam neni nic moc co vymyslet. Vytrisknu capka do vzduchu (nebo vyskocim a pritahnu si ho), namlatim mu, vytahnu si dalsiho etc. Porad dokola, nema to zadnou hloubku, ani nejake ruzne alternativy jak bojovat, proto se mi ani nechtelo delat grind na vycisteni vsech zakladen.
PC port je za me aktualne v dobrem stavu. V podstate jedina iritujici vec je nahodne doskakovani textur (z low res na high res), pricemz nezalezi na nastaveni grafiky ani pouzitem HW. Jinak to ale beha fajn a nezaznamenal jsem ani zadny stuttering nebo nejake jine problemy. Hral jsem na Core i9-12900K a RTX 4090 na 4K OLEDu. Grafika uplne na max vcetne RT, nativni 4K s TAA + frame generation komponenta z DLSS 3. Proc jsem nepouzil upscale z nizsiho rozliseni do vyssiho, ale generaci snimku ano? Protoze ani pretaktovany 12900K s rychlymi pametmi nestaci na udrzeni 120 FPS za kazde situace - jsou tam s RT bezne CPU bottlenecky a prave tuhle limitaci DLSS 3 obchazi a v pohode udrzi 120 FPS (realne 116 kvuli limiteru) i pri pruletu mestem v nizke vysce, kde se musi renderovat i jemne detaily. Takze za me zdaleka nejplynulejsi a nejpohodovejsi zpusob hrani. Nekteri proroci (primarne ti, kteri RTX 4090 videli tak maximalne na obrazku) meli uz pri oznameni jasno v tom, ze generace snimku bude zpusobovat plno artefaktu a masivni input lag. Jaky z toho byl muj pocit? V teto hre: rozdil v input lagu neznatelny (zkousel jsem back to back a rozdil nepoznal), artefakty jsem taky zadne realne nezaznamenal. Nerikam, ze tam treba nikde obcas nejsou, ale pri 120 FPS tam je kazdy snimek na zhruba 8ms - ja tam nic zvlastniho nevidel a kdyz uz se mi neco nezdalo, tak jsem zjistil, ze bez FG se to chova uplne stejne. Dohral jsem takhle celou hru a za me naprosto idealni zpusob hrani Spidermana, protoze pres ty CPU bottlenecky se jinak nelze dostat zadnym aktualne dostupnym hardwarem.
Kdo ma alespon trochu rad Spidermana a obvzlast oceni bombasticke akcni sceny se suprovou choreografii, urcite se hra da doporucit. Miles Morales je aktualne na Steamu za 50 ecek, coz se mi uprimne nechce za to uz davat, protoze pry je to v podstate to same, akorat jeste o dost kratsi, takze tam jsem si to zatim hodil do wishlistu a pockam si na nejakou slevicku.
So, Lone Star, now you see that the Evil will always triumph, because Good is dumb! - Lord Dark Helmet @ Spaceballs
- Paul
- Středně pokročilý
- Registrován: 15. srp 2004
- Kontaktovat uživatele:
Re: Marvel's Spider-Man Remastered
Milese hraju teď, koupil jsem ho za 8 kil, což mi přijde ok. Mám v něm 13 hodin a ještě nejsem u konce, ale je fakt že dělám i ten "repetetivní grind", protože mě ty souboje a lítání po městě baví.
Ryzen 5800X3D, Gigabyte Aorus X470 Gaming, 2*8GB FlareX@3200, nVidia RTX 3080Ti, 500GB SSD Evo 970, 2TB Crucial MX500, 120GB M4 SSD, 2 * Samsung F1 1TB SATAII, A4-Tech A7, Panasonic ST50 55" Plasma, NEC 24WMGX3 24", Win10 64bit Home, Steam Deck
If you have been voting for politicians who promise to give you goodies at someone else's expense, then you have no right to complain when they take your money and give it to someone else, including themselves.
If you have been voting for politicians who promise to give you goodies at someone else's expense, then you have no right to complain when they take your money and give it to someone else, including themselves.