Herní počítat

Rady při výběru PC sestav i jejich větších částí a odstraňování problémů s nimi.

Moderátoři: Walker1134, PKBO

Odpovědět
Spells
Nováček
Nováček
Registrován: 28. lis 2016

Herní počítat

Příspěvek od Spells »

Zdravím,
Skládám si nový herní pc nějak jsem to poskládal podle parametrů, porovnávačích atd.. pak jsem čerpal informace i na vašem webu v sekci pc do 30K a nad 50K. U něčeho sem ustoupil, a u něčeho zase ale trošku přidal...

Proto bych Vás moc rád poprosil, zda by jste mi nemohli sdělit, zda by to takhle k sobě šlo, a zda je to jakoby "dobře sestavený"
Složit mechanicky to umím, ale tohle hledání součástek jsem ještě trošku začátečník...
Zdroj bych rád vyměnil z důvodu třeba "úspory energie" :-D
Grafickou kartu bych si zatím rád ponechal do toho nově složeného pc... A možná i ten SSD disk ale v budoucnu bych to rád určitě vyměnil...
Bohužel beden na počítače je opravdu mnoho, že jsem sice vybral tuto: GameMax Revolt ale vůbec si nejsem jist, zda se mi do ní ty součástky vejdou, a zda by se tam vešla stará a případně nová budoucí grafická karta.... Proto kdyby mi poradil někdo "lepší" bednu budu moc rád.

Můj Stary pc: některé součástky staré cca 10-15 let
GPU: Palit Nvidia Geforce GTX 1060 6GB
CPU: AMD FX(tm)-8300. (4,2 Ghz, s AM3+,)
CPU COOLER: SilentiumPC Spartan PRO HE924
RAM: Kingston HyperX Fury Blue 8Gb DDR3 1600.
MB: Asus M5A97_R20
SSD: Apacer AS340 SSD 960 GB
Zdroj: SEASONIC SS-500ET T3 BRONZE 500V

Nový PC co bych chtěl složit:
Zdroj: EVGA 750 GQ Power Supply
Základní deska: ASUS ROG STRIX B550-A GAMING
SSD Disk: Kingston KC3000 NVMe 1TB
Chladič Procesoru: BE QUIET! PURE ROCK 2 FX
Procesor:
AMD Ryzen 7 5700G
AMD Ryzen 5 5600X
AMD Ryzen 5 5600

U toho procesoru vůbec si nejsem jist jaký bych si měl vybrat, jelikož z logiky bych asi bral Ryzen 7 protože je to novější ale z druhé strany, to nemusí být zase tak dobrý jako třeba ten další...A zase si říkám, že když zase skládám pc na x let tak bych neměl nic podcenit...