Emulatory s podporou FSR/DX12/VRR

Problémy, zážitky, rady či pořádání LAN party

Moderátor: Baneshee

HEAD
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 27. lis 2005
Bydliště: Usti n/L
Kontaktovat uživatele:

Emulatory s podporou FSR/DX12/VRR

Příspěvek od HEAD »

Tak jsem po dlouhe dobe kontroloval co je noveho u emulatoru PS3/Xbox360 a nestacil jsem se divit.Podpora FSR, DX12 a VRR.Hrani v 4K/60fps je mozne celkem bez problemu.
Jsou zde dva emulatory :
PS3-RPCS3, kterej je vic narocnej na CPU a min na GPU https://rpcs3.net/
Xbox360-Xenia_canary.Ten je vic narocnej na GPU a min na cpu https://github.com/xenia-canary/xenia-canary/releases
Ja jsem vyzkousel Xenia_canary a parada.Gears of war2 beha v 4K/60 a red dead redemption v 4K/44fps.
Tady jsou ukazky
https://www.youtube.com/watch?v=y-dYQWeCDm8
https://www.youtube.com/watch?v=KmvNeyvqxjI
CPU-Ryzen 7800X3D, MB-MSI X670E Tomahawk, RAM-64GB 6600mhz CL32@6400mhz CL30, GPU-Sapphire 6800XT 16GB, ZDROJ-Seasonic GX 850W, Monitor-LG OLED C1 48"
Alfajk
Začátečník
Začátečník
Registrován: 15. kvě 2009

Re: Emulatory s podporou FSR/DX12/VRR

Příspěvek od Alfajk »

a pokud by nekdo touzil po wii/wiiu/switch tak CEMU - https://cemu.info/
https://github.com/cemu-project/Cemu?mwg_rnd=1511279
CPU: AMD Ryzen 5 7600X@5,5GHz | GPU: ASUS TUF RTX 3070 GAMING 8GB@2000MHz | MB: ASUS PRIME X670-P WIFI | RAM: 32GB DDR5 6000MHz CL36 FURY EXPO | SSD: WD Black SN770 NVMe 2TB | PSU: Seasonic Focus GM-850 Gold | CPU Cooler: Noctua NH-D15 | Case: be quiet! Pure Base 500DX Black | OS: Win 10 Professional | Monitor: ASUS TUF Gaming VG27AQL1A
Paul
Středně pokročilý
Středně pokročilý
Uživatelský avatar
Registrován: 15. srp 2004
Kontaktovat uživatele:

Re: Emulatory s podporou FSR/DX12/VRR

Příspěvek od Paul »

Ten Red Dead vypadá nádherně, když se dementní rockstar nemá k tomu udělat pořádnej remastermake, tak aspoň tohle. Koukal jsem že na 4090 už to běží přes 60 stabilně.
Ryzen 5800X3D, Gigabyte Aorus X470 Gaming, 2*8GB FlareX@3200, nVidia RTX 3080Ti, 500GB SSD Evo 970, 2TB Crucial MX500, 120GB M4 SSD, 2 * Samsung F1 1TB SATAII, A4-Tech A7, Panasonic ST50 55" Plasma, NEC 24WMGX3 24", Win10 64bit Home, Steam Deck

If you have been voting for politicians who promise to give you goodies at someone else's expense, then you have no right to complain when they take your money and give it to someone else, including themselves.
HEAD
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 27. lis 2005
Bydliště: Usti n/L
Kontaktovat uživatele:

Re: Emulatory s podporou FSR/DX12/VRR

Příspěvek od HEAD »

Nehral nekdo nahodou Uncharted na RPCS3 emulatoru?Jsem si chtel zahrat na pc ve 4K Uncharted 1-4 a jednicka dost blbne.Je tam takovej divnej flickering
https://www.youtube.com/watch?v=pz0vq8TeuSw
CPU-Ryzen 7800X3D, MB-MSI X670E Tomahawk, RAM-64GB 6600mhz CL32@6400mhz CL30, GPU-Sapphire 6800XT 16GB, ZDROJ-Seasonic GX 850W, Monitor-LG OLED C1 48"
HEAD
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 27. lis 2005
Bydliště: Usti n/L
Kontaktovat uživatele:

Re: Emulatory s podporou FSR/DX12/VRR

Příspěvek od HEAD »

Tak jsem to uz dohral.V nekterych levelech to bylo bez problemu a jinde to blblo.Hra jako takova ale bez bugu a jednou mi to spadlo jinak vse OK.Z dnesniho pohledu je to ale uz kravina.Hlavne ty vlny spawnujcich se nepratel odnikud to je fakt demence :lol:
CPU-Ryzen 7800X3D, MB-MSI X670E Tomahawk, RAM-64GB 6600mhz CL32@6400mhz CL30, GPU-Sapphire 6800XT 16GB, ZDROJ-Seasonic GX 850W, Monitor-LG OLED C1 48"
_DAVE_
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 17. říj 2005

Re: Emulatory s podporou FSR/DX12/VRR

Příspěvek od _DAVE_ »

Hrál jsem v RPCS3 Uncharted 2 a 3 v pohodě dohráno.
Bylo třeba ladit a sem tam něco pořešit. Není to jako u nativní hry.
HTPC: i5-11400f (95W), 32GB RAM, RTX3060 12GB, case Grandia, 3DTV-LG 47", TriDef/VorpX FULL stereoscopic driver.
RPCS3 + Nintendo GC +Wii + WiiU + Switch emulator.
HEAD
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 27. lis 2005
Bydliště: Usti n/L
Kontaktovat uživatele:

Re: Emulatory s podporou FSR/DX12/VRR

Příspěvek od HEAD »

Jo ted jsem zacal hrat dvojku a ta bezi bez problemu a mam i vic fps :-D
CPU-Ryzen 7800X3D, MB-MSI X670E Tomahawk, RAM-64GB 6600mhz CL32@6400mhz CL30, GPU-Sapphire 6800XT 16GB, ZDROJ-Seasonic GX 850W, Monitor-LG OLED C1 48"
_DAVE_
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 17. říj 2005

Re: Emulatory s podporou FSR/DX12/VRR

Příspěvek od _DAVE_ »

Kdyby byl nějaký problém, klidně mi tu napiš můžeme se podělit o nějaké podrobnosti v konfiguraci emulátoru.
Matně si pamatuju - zafixuj si level9, tuším Sýrie, při skákání na zdi se to hryzne.
Je to na youtube, dá se to lehce fixnout, jen si to prostě vybavuju.

Určitě to bez problému lze dohrát.
HTPC: i5-11400f (95W), 32GB RAM, RTX3060 12GB, case Grandia, 3DTV-LG 47", TriDef/VorpX FULL stereoscopic driver.
RPCS3 + Nintendo GC +Wii + WiiU + Switch emulator.
HEAD
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 27. lis 2005
Bydliště: Usti n/L
Kontaktovat uživatele:

Re: Emulatory s podporou FSR/DX12/VRR

Příspěvek od HEAD »

Tak dohrano :) Na zadny bugy ve hre jsem nenarazil a jen v par levelech mi blikala voda.Jako hra jako takova je urcite lepsi nez jednicka, ale porad tam je hodne dementnich/frustrujcich pasazi.Jinak klobouk dolu pred FSR pac i kdyz to bezi v 1280x720, tak upscale do 4K vypada fekt pekne :D Kdyz jsem si to pustil bez FSR, tak jsem se z toho malem poblil(na 48" TV z metru)
Jsem zvedavej na trojku :-D
Treba me ta nova serie Tomb raidera 2013/Rise(shadow je kravina) prijde o dost lepsi, ale to bude asi tim, ze ty hry jsou novejsi a cerpali inspiraci prave u Uncharted.
CPU-Ryzen 7800X3D, MB-MSI X670E Tomahawk, RAM-64GB 6600mhz CL32@6400mhz CL30, GPU-Sapphire 6800XT 16GB, ZDROJ-Seasonic GX 850W, Monitor-LG OLED C1 48"
_DAVE_
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 17. říj 2005

Re: Emulatory s podporou FSR/DX12/VRR

Příspěvek od _DAVE_ »

No FSR je taky cesta :)
Ale teď koukám do emulátoru, a kromě "default resolution" (doporučeno 1280x720) je pod tím položka "resolution scale" a tam stačí nastavit "nativ" monitoru jaký chceš použít pro výstup a emulátor to v něm vykreslí. FSR je jen alternativa.

Hra jako taková je parádní, když vezmu v jaké době to vyšlo, je to silně "filmově" nadčasové. Trojka je taky super, oba díly jsou mnohem dále než jednička.
Si vem, že v té samé době vyšel třeba TR: Underworld - jako jo fajn hra, ale tak do přelomu tisíciletí, Uncharted je podle toho jako 3A film.
Hlavně se to nebere tak vážně jako TR a je to prostě popcorn jízda v tom nejlepším slova smyslu.

Kdyby nikdy neoznámili na nevydali TloU, určitě bych to pekl taky na RPCS3. Ze srandy jsem to zkusil a jo, PC remake na HIGH je jinde graficky, ale jinak má ta hra furt tu samou atmo. Stačí proti PS3 vyšroubovat to rozlišení a přidat pár fučurek co ten emulátor umí a pořád to má úroveň.

No co se týče Uncharted 4 už nativně na PC - těším se.
HTPC: i5-11400f (95W), 32GB RAM, RTX3060 12GB, case Grandia, 3DTV-LG 47", TriDef/VorpX FULL stereoscopic driver.
RPCS3 + Nintendo GC +Wii + WiiU + Switch emulator.
HEAD
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 27. lis 2005
Bydliště: Usti n/L
Kontaktovat uživatele:

Re: Emulatory s podporou FSR/DX12/VRR

Příspěvek od HEAD »

Tak dohrana trojka :) Pribeh dobrej i kdyz je to u vsech dilu porad stejny:hledas poklad a kdyz ho najdes, tak se ho snazis pohrbit.Zase tam bylo strasne moc frustrujcich pasazi jako ty lode a nebo ke konci zase vlna nepratel za druhou.Navic ve 20fps s gamepadem to je docela zahul na nervy.Zase uplne bez bugu, ale FPS dost nahovno.Rpcs3 vubec nepouziva GPU a tak v prestelkach to klidne padalo pod 20fps.Trochu mi to pripomelo casy kdy jsem hraval na pentium 75mhz bez 3d karty :D

Jednicka 60%
Dvojka 75%
Trojka 70%
CPU-Ryzen 7800X3D, MB-MSI X670E Tomahawk, RAM-64GB 6600mhz CL32@6400mhz CL30, GPU-Sapphire 6800XT 16GB, ZDROJ-Seasonic GX 850W, Monitor-LG OLED C1 48"
_DAVE_
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 17. říj 2005

Re: Emulatory s podporou FSR/DX12/VRR

Příspěvek od _DAVE_ »

Tak RPCS3 využívá GPU k vykreslení grafiky, ne k emulaci odlišného stroje, takhle to nefunguje :)
CELL architektura je jedna největších prasáren přelomu tisíciletí :) a to, že to dokážou uemulovat i v nejnáročnějších titulech je velký úspěch.

Jinak 3700x není pro RPCS3 moc vhodný, použitelný jo, ale 2x CCX ten emulátor nerad. Brzdí ho to.
Já měl minima cca 25fps, ale Rocket má zase jako jeden z mála AVX512.

U Uncharted mě nejvíc bral ten level design. V nákladovém prostoru letadla, nebo celý level v tom vlnobití.
Byla to "jen" popcornovka, uměla mě zaujmout. Věřím, že v době vydání byl "wow efekt" velký.
HTPC: i5-11400f (95W), 32GB RAM, RTX3060 12GB, case Grandia, 3DTV-LG 47", TriDef/VorpX FULL stereoscopic driver.
RPCS3 + Nintendo GC +Wii + WiiU + Switch emulator.
HEAD
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 27. lis 2005
Bydliště: Usti n/L
Kontaktovat uživatele:

Re: Emulatory s podporou FSR/DX12/VRR

Příspěvek od HEAD »

Jo rpcs3 potrebuje AVX512 coz ma az zen4...Prave proto u me vede Xenia pac tam je to postaveny na GPU jako vsechny moderni hry a neni problem 4K/40-60fps podle hry.Jinak uncharted 4 me bavi o dost vic.Combat je o dost lepsi a nepratele konecne nevydrzej milion zasahu :D
CPU-Ryzen 7800X3D, MB-MSI X670E Tomahawk, RAM-64GB 6600mhz CL32@6400mhz CL30, GPU-Sapphire 6800XT 16GB, ZDROJ-Seasonic GX 850W, Monitor-LG OLED C1 48"
_DAVE_
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 17. říj 2005

Re: Emulatory s podporou FSR/DX12/VRR

Příspěvek od _DAVE_ »

Aby to nebylo pochopeno blbě, ono to AVX512 nepotřebuje, ale citelně to pomáhá.

A Xenia je jeden z mála emulátorů, které jsem netestoval, co tě tam zaujalo?
Mě kromě snad Gears2,3 nic moc nenapadá, ten Xbox mi vždy celkově přišel jako tak nějak nezajímavý..

A ta emulace - což je vlastně jakýsi simultánní překlad kódu cizí platformy v reálném čase běží vždy hlavně přes CPU, ale je jasné, že emulovat cokoli je méně náročné než PS3.
X360 bude asi běhat lépe.

Dej vědět co je na X360 takové to co stojí za to zkusit.
Na RPCS3 to pro mě byly samo ty exklusivky.
HTPC: i5-11400f (95W), 32GB RAM, RTX3060 12GB, case Grandia, 3DTV-LG 47", TriDef/VorpX FULL stereoscopic driver.
RPCS3 + Nintendo GC +Wii + WiiU + Switch emulator.
HEAD
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 27. lis 2005
Bydliště: Usti n/L
Kontaktovat uživatele:

Re: Emulatory s podporou FSR/DX12/VRR

Příspěvek od HEAD »

Gears of war 2 a 3, red dead redemption, forza motorsport.Pak tam driv byla Halo serie, ale to uz je i na pc.
Nebo cokoliv co vyslo na obe konzole bude behat na xenia o dost lip.
CPU-Ryzen 7800X3D, MB-MSI X670E Tomahawk, RAM-64GB 6600mhz CL32@6400mhz CL30, GPU-Sapphire 6800XT 16GB, ZDROJ-Seasonic GX 850W, Monitor-LG OLED C1 48"
_DAVE_
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 17. říj 2005

Re: Emulatory s podporou FSR/DX12/VRR

Příspěvek od _DAVE_ »

Jn,, to RdR1 se nabízí, to je taková ta kultovka co na PC už jinak neuvidíš. A okruhová Forza se mi líbila, na PC je tuším jen ten arkádový Horizon..
HTPC: i5-11400f (95W), 32GB RAM, RTX3060 12GB, case Grandia, 3DTV-LG 47", TriDef/VorpX FULL stereoscopic driver.
RPCS3 + Nintendo GC +Wii + WiiU + Switch emulator.
HEAD
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 27. lis 2005
Bydliště: Usti n/L
Kontaktovat uživatele:

Re: Emulatory s podporou FSR/DX12/VRR

Příspěvek od HEAD »

Schvalne jsem zkusil RDR1 na RPCS3 se zen4 a stejne to pada pod 30FPS.Lepsi vykon je pod Xenia canary.Zalezi dost jakou ma clovek grafickou kartu.Pro 6800XT a podobnej level je lepsi pouzivat Xenia.Pokud ma clovek nakej low-end a naopak silne CPU, tak bude asi lepsi RPCS3.
Jinak prave hraju RDR1 na xenia ve 4K a locknul jsem to na 35fps a drzi to 100% casu bez propadu.S lepsim GPU bude mozny hrat 4K/60 lock.Zatim jsem nenasel zadnej bug a ani pad...Klobouk dolu pac to je open word hra.
CPU-Ryzen 7800X3D, MB-MSI X670E Tomahawk, RAM-64GB 6600mhz CL32@6400mhz CL30, GPU-Sapphire 6800XT 16GB, ZDROJ-Seasonic GX 850W, Monitor-LG OLED C1 48"
Sasakr
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 02. bře 2010

Re: Emulatory s podporou FSR/DX12/VRR

Příspěvek od Sasakr »

A proč to nehraješ v Ryujinx?
HEAD
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 27. lis 2005
Bydliště: Usti n/L
Kontaktovat uživatele:

Re: Emulatory s podporou FSR/DX12/VRR

Příspěvek od HEAD »

Protoze o tom slysim poprve? :D Jak je na tom s rychlosti a bugama?
CPU-Ryzen 7800X3D, MB-MSI X670E Tomahawk, RAM-64GB 6600mhz CL32@6400mhz CL30, GPU-Sapphire 6800XT 16GB, ZDROJ-Seasonic GX 850W, Monitor-LG OLED C1 48"
Sasakr
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 02. bře 2010

Re: Emulatory s podporou FSR/DX12/VRR

Příspěvek od Sasakr »

Já to nezkoušel, ale hned jak to vyšlo na Switchi, tak mě zajímalo, jak se to bude hýbat v emulátorech. A po zkouknutí pár videí a přečtení pár komentářů se zdá, že je to nejlepší cesta, jak hrát RDR. Koukni na youtube.
Odpovědět

Zpět na „Hry a zábava“