Stránka 1 z 1

MFAA

Napsal: čtv 24. lis 2022, 12:29
od vinniczech
Má někdo zkušenost s timhle anti-aliasingem? Nevim jak aktivovat. Vim jak v ovládacím panelu grafiky, ale vypadá to, že to nic nedělá.

Re: MFAA

Napsal: čtv 24. lis 2022, 12:38
od Ache
To bylo jen rozšíření MSAA - mám pocit, že to navíc fungovalo jen na Maxwellu. Fungovat to nějak fungovalo (na screenech to vidět nebylo, protože to byl MSAA s temporal filtrem) - kdysi sem to sám zkoušel v Saints Row a 2xMSAA na statické scéně vypadalo jako 4xMSAA. Celkem bych to ani neřešil, bylo to víceméně k ničemu. Na starší hry s podporou MSAA je stejně nejlepší nastavit něco jako 4 nebo 8xMSAA + TRAA (super sample).

Re: MFAA

Napsal: čtv 24. lis 2022, 12:44
od vinniczech
Jo ok. Já jen že mám gtx 970 a v rozlišení 2560x1080 ji už dochází dech s anti aliasingem, tak jsem chtěl zkusit to MFAA

Re: MFAA

Napsal: čtv 24. lis 2022, 13:30
od Ache
No anti-aliasing musí běžet i tak - jen to má fungovat tak, že při 2xMSAA získáš (ve hrách kde to funguje) obraz "jako při 4xMSAA". Jo a na vyšší rozlišení s MSAA fakt 970 stavěná moc není. Ale záleží na hře - bez MSAA (tedy při SMAA, FXAA, TAA) celkem obstojně u DX11 titulů bez nějakých extra efektů bojuje statečně i v těch 2560x1440. Sám na tom teď taky funguju, než vyjde něco rozumného z nový generace na nový tituly. Na starší tituly je 970 ok karta ( třeba nyní sem se konečně dostal k Halo: MCC, kde to je perma 100+fps - nicméně tady není žádné MSAA, ale asi jen FXAA nebo SMAA), ale MSAA+TRAA jedině tak v mafii nebo UT2004 apod.

MFAA fakt nemá smysl řešit - v pohybu to stejně nefunguje.