Stránka 1 z 1

God of War Ragnarok - technická stránka hry

Napsal: stř 18. zář 2024, 10:43
od stylar
Obrázek

God of War Ragnarök PC - Announce Trailer | PC Games

Tak zítra nám to vychází na PC, jsem zvědavý jak to poběží, většinou porty od Sony jsou OK, požadavky vypadají v pohodě až na 190 GB SSD, nevím kolik bude zabírat finální hra na disku, ale už teď predownload ukazuje 175 GB, jako místa mám dost, ale tohle je fakt dost velký, asi všude 4k textury. Stahovat zatím nezkouším, většinou se to nevyplatí na rychlém internetu, protože pak dešifrování/přepisování souborů trvá jednou tolik.

Re: God of War Ragnarok - technická stránka hry

Napsal: čtv 19. zář 2024, 18:54
od stylar
Skoro dobrý, ale je tu problém s ovládáním na myši a klávesnici, kamera se občas nechutně ucukává nebo snad pohyb v některých směrech ani nefunguje. Úplně stejný problém mělo i první GoW na PC, sakra Sony PC hráči kupodivu hrají i na myši a klávesnici, tak to mohli alespoň vyzkoušet...

Re: God of War Ragnarok - technická stránka hry

Napsal: pát 20. zář 2024, 23:53
od stylar
Zatím to moc nehraju, njn bugy, ale s tou myší je to zvláštní, že při pohybu se jakoby zasekává obraz (judder), ale frametimes graf je naprosto OK, je něco s inputem myši do hry, taky tu nejde nic nastavit ohledně myši a hra spoléhá na MS GameInput, takže bez toho ani ovládání myší nefunguje, na gamepadu je to trochu lepší, ale otáčení postavy někdy vypadá jak kdyby hra měla 20 fps.

To vše se děje při vypnutém FG, když zapnu FSR3-FG tak problém zmizí (i když animace otáčení je pořád divná), WTF? Takže FSR3-FG nějak vyhlazuje zmršený input myši. BTW DLSS-FG nefunguje vůbec.