Stránka 1 z 1
God of War Ragnarok - technická stránka hry
Napsal: stř 18. zář 2024, 10:43
od stylar
God of War Ragnarök PC - Announce Trailer | PC Games
Tak zítra nám to vychází na PC, jsem zvědavý jak to poběží, většinou porty od Sony jsou OK, požadavky vypadají v pohodě až na 190 GB SSD, nevím kolik bude zabírat finální hra na disku, ale už teď predownload ukazuje 175 GB, jako místa mám dost, ale tohle je fakt dost velký, asi všude 4k textury. Stahovat zatím nezkouším, většinou se to nevyplatí na rychlém internetu, protože pak dešifrování/přepisování souborů trvá jednou tolik.
Re: God of War Ragnarok - technická stránka hry
Napsal: čtv 19. zář 2024, 18:54
od stylar
Skoro dobrý, ale je tu problém s ovládáním na myši a klávesnici, kamera se občas nechutně ucukává nebo snad pohyb v některých směrech ani nefunguje. Úplně stejný problém mělo i první GoW na PC, sakra Sony PC hráči kupodivu hrají i na myši a klávesnici, tak to mohli alespoň vyzkoušet...
Re: God of War Ragnarok - technická stránka hry
Napsal: pát 20. zář 2024, 23:53
od stylar
Zatím to moc nehraju, njn bugy, ale s tou myší je to zvláštní, že při pohybu se jakoby zasekává obraz (judder), ale frametimes graf je naprosto OK, je něco s inputem myši do hry, taky tu nejde nic nastavit ohledně myši a hra spoléhá na MS GameInput, takže bez toho ani ovládání myší nefunguje, na gamepadu je to trochu lepší, ale otáčení postavy někdy vypadá jak kdyby hra měla 20 fps.
To vše se děje při vypnutém FG, když zapnu FSR3-FG tak problém zmizí (i když animace otáčení je pořád divná), WTF? Takže FSR3-FG nějak vyhlazuje zmršený input myši. BTW DLSS-FG nefunguje vůbec.
Re: God of War Ragnarok - technická stránka hry
Napsal: pon 23. zář 2024, 16:31
od Sobo
TPU benchmark:
https://www.techpowerup.com/review/god- ... ark/5.html
HUB benchmark:
https://www.youtube.com/watch?v=Uw4uxssE204
AMD dostava slusne na zadek. RTX 3080 a 6800 XT jsou obecne +- stejne rychle karty v rastru, ale tady je NV o celou vykonnostni tridu vyse.
Obecne optimalizace vypada hodne dobre, obvzlast oproti tem UE5 hnusum, co se posledni dobou objevuji.
Re: God of War Ragnarok - technická stránka hry
Napsal: pon 23. zář 2024, 21:07
od HEAD
Narocnost vypada celkem dobre.80fps ve 4k na 4080
Re: God of War Ragnarok - technická stránka hry
Napsal: pon 23. zář 2024, 23:55
od AllowedCry
Ve 4K podává xt(x) dobrý výkon. Myš má divný input, ale ovladač je mnohem lepší volba i díky odezvě. Hraju to native 4k ultra s framegen a funguje to velmi dobře, žádných artefaktů jsem si nevšiml, akorát jsem musel omezit přes ovladače fps na 60/120FG(chill) a vynutit vsync, jinak se mohl objevit tearing. Fg žere dost vram, max jsem viděl nějakých 95% full, bez potíží. HDR funguje taky jak má.
https://www.techpowerup.com/review/god- ... omparison/
Rozborka upscalerů a generátorů. Já používám kombinaci native TAA + FG, neduhy z FSR neexistují.
Re: God of War Ragnarok - technická stránka hry
Napsal: úte 24. zář 2024, 15:16
od stylar
Já to hraji na klávesnici a myši, každopádně jsem vypnul veškerý auto-target (nějak blbne) a dá se to hrát dost dobře i když jde víc nepřátel, což se divím, protože třeba Elden Ring nebo Wukong je bez zamykání cíle nehratelný, akorát FoV mohl být vyšší.
Re: God of War Ragnarok - technická stránka hry
Napsal: čtv 26. zář 2024, 08:11
od Pepa07
Tak patch opravil rozmazané texty (ukazatel tlačítek při quick time akcích,..).
A našel jsem si MOD na úpravu FOV, hru jsem si změnil ze 70 na 90 FOV a teď už je to paráda, je to hodně velký rozdíl.
S tím default FOV se špatně orientuje v prostoru, člověk má Kratose přes půl obrazovky a pořádně přes to není vidět.