Stránka 126 z 312

Re: Diablo 3

Napsal: úte 19. čer 2012, 22:29
od Strellok
Magic Find will no longer be considered when looting objects in the environment such as chests, barrels, vases, pots, and corpses.

?????????????????????????????????
To znamená že farmení chesty a farmení pony levelu kvůli mrakům ztrácí smysl? Wtf?

Re: Diablo 3

Napsal: úte 19. čer 2012, 22:32
od keistown
Jestli elity porad davaj stejnej dmg, tak je to naprosto useless zmena. Nikdo nefarmi moby, a nikdo, kdo nema dmg na elity, ale bude si ted moct davat moby nic neziska. :roll: To mi nedava smysl.

Re: Diablo 3

Napsal: úte 19. čer 2012, 22:44
od joXerus
1) a neodvozuje se dmg elit od normálních mobů? např. přenásobením nějakým koeficientem X nebo tak něco?

2) jinam to že MF nejde na chestky a barrely :P blizz se snaží, ale toto cesta není

3) nedává i ten ball lightning vícekrát např. tomu belialovi? pokud i ten je nerfnut, omlouvám se :oops:

Re: Diablo 3

Napsal: úte 19. čer 2012, 22:47
od keistown
Ten ball by mel davat vickrat, vidim to tak ze se mozna zacne znova pouzivat. Ale asi jen ty blesky z nej a ty nedavaji 155% wep dmg.

Re: Diablo 3

Napsal: úte 19. čer 2012, 22:51
od H2SO4
Az na tu cenu oprav se mi patch moc libi :)

todle jsou presne veci ktere me nicej :)

Damage from monsters in Acts II, III, and IV in Inferno difficulty has been reduced
Colossal Golgor base damage has been reduced
Herald of Pestilence tentacle attack damage has been reduced
Soul Ripper and Soul Lasher damage has been reduced and both monsters will now run away less often
Wasps in Act II, Mage Constructs in Act II, and Winged Mollocks in Acts III and IV will now run away less

Re: Diablo 3

Napsal: úte 19. čer 2012, 22:59
od Strellok
- z objektů (vázy, mrtvoly, kosti) nebude padat nic
- MF nebude na loot chesty (mraků) fungovat
- reflect damage siegebreaker
- vyšší ceny oprav
- míň dropu z bossů
- att speed na legendárkách opravili JEN na těch, co teprve padnou
- zredukován att speed a tím daleko menší dmg

Hm. Co dodat.

Re: Diablo 3

Napsal: úte 19. čer 2012, 23:05
od icebosss
to bude sranda no, ten kdo farmil od začátku třeba ty mraky má teď mrdu věcí, ostatní utřou a budou to muset kupovat za hoďně těžký goldy, už teď na to nejde vydělat 50m, natož potom.... či se to pojede hodně za real

Re: Diablo 3

Napsal: úte 19. čer 2012, 23:09
od HEAD
keistown píše:Jestli elity porad davaj stejnej dmg, tak je to naprosto useless zmena. Nikdo nefarmi moby, a nikdo, kdo nema dmg na elity, ale bude si ted moct davat moby nic neziska. :roll: To mi nedava smysl.
No ja sem prave cet nekde na foru, ze mobove sice nic nedelaj, ale elity nakladaj porad stejne.. :lol:

Re: Diablo 3

Napsal: stř 20. čer 2012, 07:14
od Still.Lord
:lol: :lol: Poodbný brekot, je i na foru diablofans..a dokonce od stejných autorů co tady :D

Re: Diablo 3

Napsal: stř 20. čer 2012, 07:29
od Rajče
Sakra nerf attack speed? Kurva....

Enrage Beliala taky good :-)

Re: Diablo 3

Napsal: stř 20. čer 2012, 07:39
od Cooper69
mno se svym šedesátkovym kouzelníkem na kterym nemám s attack speedem nic mi je tohle fuk. a belial byl slabej, takze vsechno pri starym. 8)

Re: Diablo 3

Napsal: stř 20. čer 2012, 07:43
od Alfajk
belial slabej? rec je o infernu,right ?

souboj s belialem byl prave ok,dalo se to uhrat v pohode pokud se neudelal chyba...ale enrage timer je ok,do 3 minut stejne umrel...nejak si ale nedokazu predstavit jeste vic "green pool",takhle to kolikrat rozhodil tak random ze neslo uhnout

Re: Diablo 3

Napsal: stř 20. čer 2012, 08:16
od Cooper69
od prvního aktu do inferna prvního aktu mi to přišlo docela lehký. s dobrýma kombama a gearem. když projdu bosse napoprvý že si ani nevšimnu že jdu kolem tak nic moc*. to je jak titan quest. v obtížnosti. ve znovuhratelosti atd to je všechno jinak. kvůli systému lahviček, půlminutovýmu cooldownu, health orbům a 6 kouzlům, třeba u toho wizzarda, je to o hodně zábavnější než v D2LOD. nebo že v batohu jsou velký věci prostě dva čtverečky velký a malý jeden. paráda. ve dvojce byl voser když blbá kosa zabírala čtvrtku inventáře.
ale třeba s barbarem jsem to musel vzdát. to stojí ranec goldů. uvidim jak to s nim půjde teď

... v bedně jakože zbývá prostor na dvě záložky. doufám že budou dva super datadisky :oops: :lol:

jo a co jsem to chtěl než jsem začal rozjímat nad tim jak je diablo boží ... klíč je imo v life stealu. to řek wilson v chatu na redditu. a podle mě taky dost velká regenerace životů. alespoň prozatím, než bude pořádnej LS :twisted:

*možná jsem prostě zvyklej z D1 a D2 na ten adrenalin s pitim lahvicek, deseti tisíci kliky za minutu a nervech v **** :roll: :mrgreen:

Re: Diablo 3

Napsal: stř 20. čer 2012, 09:04
od Alfajk
docela zajimavy summary(prevzaty z diablofans a prelozeny,original muzu dodat taky)


Od Diabla 2 d3 extremne sprimitivnelo v urazajucich mnozstvach v kazdom ohlade. Od automatickeho pridavania statov, vsetkych skillov povolenych, ziadne skill leveli, volne specializacie, obmedzeny vyber skillov bez elective modu, jednoduche vysvetlenie skillov (malo cisiel), odstranenie skoro vsetkych "affixov" bojovych mechanizmov, ziadne prehadzovanie zbrani (w), 4 sockety miesto stoviek v d2, nudne, nezaujimave legendary predmety

Chyba socialna podpora, zle implementovane chatovacie miestnosti ( pametate na bnet d2 chat miestnosti? Len zautomatizovanie pripajnie "public hier", "ghost town effect" (toto neviem co je ;p), limit 4 hracov v Mp = este menej socialne

Trapny beckovy pribeh - rozpravanie, prve klise - rozmerove postavy, banalne nahovorenie postav (herectvo), trapne, nezmyselne komicke ukony zloduchov ( vid azmodan, magda), predvidatelne dejove zvraty.

Chyba roznorodost typov buildov, ziadne dalsie presne zamerane buildu( melle, carodejnik, hybrid) - Kazdy build je dnes zavisly na poskodeni zbrane ako melle build v diablo . Toto nici vsetky tie moznosti ktore boli v d2 s vyberom gearu, jednotlivych itemov pre urcite buildy. Uz tu nie je ziadny rozdiel medzi casterov, melle a hybridom medzi nimi. V d3 sa barbar uz nedeli na melle barbara(frenzy/ww), "spevaka" (war cry etc.) a hybrida ( co pouzival vsetko), su tu uz len barbari ktorych cely gear je zalozeny na poskodeni zbrane... (fyzickom)

Hra je online only, ziadny single player mod, ziadny lan support, zalagovane servery a vsetky tie problemy s botami, dupovanim ,spamami, a exploitami pri obchodovani.

Slaby UI ( herny interface, prostredie) dizajnovane konzolovym vyvojarom ( vidno na tom engine, ze je to hyper jednoduche kvoli tomu aby to v buducnosti islo hrat aj na konzole, podobny problem ma skyrim)

4x menej Legendaries ako v 11 rokov starej diablo 2

9 chest (lhrudnych platov) vs 37 unikatok v d2 + 14 runovych slov

18 swords (mecov) vs 35 uniques + 26 runovych slov

6 shields (stitov) vs 22 uniques + 8 runovych slov

7 helms vs 23 uniques + 5 runovych slov

7 bows (luky )vs 19 uniques + 16 runovych slov
20x menej ked si zoberiete, ze z kazdej kategorie je 1-2 Unikatov absolutne bezcennych. nizke a stredno levelove unikaty nepouzitelne kvoli mechanizmom v hre a nie je ziadna moznost vylepsit zakladny typ predmetu na vyssi ( v d2 cez horadic cube)

4 gemy vs 7 gemov a 8 unikatnych jevelov + 33 run + takmer bez limitne mnozstvo magickych a rare jevelov

Legendarne predmety su nezaujimave, nudne a vobec nemaju to ( ten pocit ked clovek nasie a pouzivall neaku vazne dobru unique v d2) co v d2 mali.
Nemaju ziadne temy a vyzeraju uplne odflaknute. Nahodnost 1-3 afixov robi legendarky este menej ikonicke ako boli predtym.

Nedostatov afixov bojovych mechanizmov v porovnani s d2
D2: % CTC Skill on Striking % CTC Skill on Struck % CTC Skill on Attack % CTC Skill on Death % CTC Skill on Level Up % CTC Skill on Striking % CTC Skill when you kill an enemy Aura on Equipped +Skill (off-class) +Skill (class) Charged Skill Fires Explosive Arrows or Bolts Fires Magic Arrows or Bolts Knockback Slain Monsters Rest in Peace % Crushing Blow % Open Wounds % Hit Causes Monsters to Flee Freezes Target Cold Damage (Slows Target) % Slows Target Cannot Be Frozen Drain Life Hit Blinds Target % Reanimate as (Monster Type) Displays Full Set Aura Natalya's Permanent Fade State Trang Oul's Permanent Vampire State

vs D3: % Fear % Stun % Slow % Immobilize % Chill % Freeze % Knockback % Blind
a stun, slow, immobilize, chill, and freeze su prakticky vsetko jedna vec....

Odstranenie atack rating ( presnost, pametate si, ze clovek nie vzdy v d2 trafil?), hit recovery, faster block, vyznamna strata mat rovnovahu tychto statov na vyzbroji co reprezentuje len dalsie zprimitvnenie rozhodnuti ktore ste spravili pri vyvoji tejto hry.

O vela mensie + na veciach ako byvalo. menej attack speed, menej damage reduction, menej run/walk speed = Itemy vyzeraju byt o vela slabsie ako predtym a rozhodovanie o ekvipe je o vela menej strategicke ako bolo predtym. Setove veci maju tiez extremne male, takmer smiesne bonusi.

Inferno mod je chybny, neni to o vela tazsie, je to proste lacne, odflaknute... Smrt na 1-2 rany vsade, melle charaktery su vyrazne hendikapovane. Velke mnozstve retardovanych priser s affixami ktore nemali byt nikdy spolu. Vacsina buildov nie je hratelne. Nie tu absolutne ziadny zmysel pre strategiu, len treba mat spravny gear a tupe stastie aby clovek nechytil pack s blbo namixovanymi affixami. Kedy presne sa z Diabla kde clovek mlatil prisery hlava nehlava a citil sa ako boh stala hra kde cloveka v nekonecnom grinde donekonecne trapne zabijaju dementne namixovane monstra?

Questy su o vela viac nalinajkovane a clovek je do nich automaticky natlaceny, nie je to take otvorene ako v d2, kde clovek prakticky kvesty ani nemusel robit. Odmena za questy je vtip sam o sebe. (Pametate na diablo 2 kde clovek dostal resisty, hp, skill pointy, prsten? Tak rychle zabudnite v d3 mame goldy a expy.....)

RMAH uplne nici ten zakladny pocit ked clovek najde dobru vec. Stravit hodiny hladanim dobrej veci proste neprinasa take uspokojenie ked v zapeti najde clovek na rmah lepsiu vec za par centov.. Napriek tomu, ze kupovanie veci za rl v d2 bolo pritomne, aspon bolo schovane a neotravovalo ludi k pouzitiu.

Farmenie sa presunolo z hladania itemov na hladanie zlata, hlavne kvoli vzacnosti legendarnych predmetov, ich nizkej ceny a tiez kvoli tomu, ze zlato je univerzalne platidlo. A vsak hladanie zlata je o vela menej zabavne ako hladanie predmetov. Pre priklad: D2 bolo ako hranie automatu, kedy vam kazde zatiahnutie packy davalo sancu najst nieco uzasne. D3 je ako kazdodeny den v praci, dostanes vyplatu, potom si kupis co chces cez AH s tymito peniazmi.. :ppp

Vonkajsie prostredia su o vela viac linearne, co je sposobene ich kompletne statickym charakterom. Je tu menej otvorenych priestranstiev s menej priserami v jednom case v porovnani s D2 = menej prilezitosti povrazdit obrovsky hordy nepriatelov naraz. Cow level z d2 co bolo ikonicke otvorene priestranstvo s mnozstvom priser sa zredukovala na stiesneny ponyville - miniaturne priestranstvo s par priserami.

Ziadne ethereal (neopravitelne silne itemy) alebo superior predmety, ziadne moznosti vytvorit predmety s takymito vlastnostami alebo prerobit ich na vase vlastne predmety, ziadny gambling, ziadne charmy (blbost v inventary), ziadna moznost prehadzat affixy predmetu (vid horadic cube d2), Mystic mal byt na toto, potom ho zrusili. Vsetko toto reprezentuje len zprimitvnovanie sucasti hry.

Late game character (rozumej 60lv) sa neciti extra silnejsi ako ten v zaciatkoch hry. V d2 sa clovek citil slaby v zaciatkoch hry a ako uplny borec v neskorsich fazach. V d3 je kazde kuzlo extra silne a robi vas silakom hned po 5 minutach hry. Zvysenie attack speed stoji o vela menej ako stalo v d2. Na inferno obtiaznosti sa clovek citi slabsi ako v strednej faze hry.

Strata charakterovej unikatnosti/identity/ vlastnictva. vsetky buildy su volne zmenitelne, vela buildov v konecnej faze hry je podobna alebo rovnaka, ziadna permanencia jednotlivych charakterovych vlastnosti + nedostatok prisposobitelnosti = ziadne vcitenie sa do postavy.

Chyba buildova specializacia- vsetky skilly maju len 1 leven takze je nemozne sa specializovat na urcity skill tak ako ste mohli predtym. Nemozte sa specializovat na buildy ktore nie su predurcene pre vas cez pasivny trait system. Pretoze nie su ziadne body na rozhadzovanie, nie je tu ziadne vymyslanie unikatnych buildov, rozmyslanie nad tym co budete hrat, alebo kalukovanie so skill/ stat pointamy. Aj napriek tomu ze staty hrali v d2 o vela mensiu rolu (str tolko aby sa dal uniest ekvip, ostatne do vit), odstranenie rozhadzovania statov zmazalo niektore unikatne buildy ako pure dex amazon, pure str barbs, pol na pol variacie predtym zmienovanych a maximalny block vs 50 block vs pasive block kde zalezalo na dexterite.

Chyba dobra PVP podpora - este to sice nie je v hre, ale ked to konence dorazi bude to proste na ho*no. Ziadne 1vs1, 2vs2, ziadne in game PK, ziadne teamy v timovych subojoch, iba neustale respawnujuci deathmatch na timer. Hraci budu hrat autozapasy podla skillu, takze aj hraci ktorym to pojde dobre, nikdy nebudu vediet na com su pretoze tu nebude ziadny rating (hodnotiaci) system. Vo velkom tiez bude zalezat na rmah...

Ziadne ponorenie sa do hororovej atmosfery, minimapa blikajuca sipkami a bodkami, spravy a a cisla na vyskakujuce na displeji o kazdom utoku a efekte, otravne a velmi casto sa opakujuce charakter dialogy kazdu chvilu. Hororova atmosfera takmer neexistuje. Samozrejme je tu gore efekt, ale v absurdnych svetlych farbach, cartoon grafike a nerealnej prirode hry a prostredie dungeonov cloveka absolutne nemoze postrasit.

Slaba znovu hratelnost, nema ziadny vyznam robit si viac ako 1 charakter z kazdej klasy. Vsetky buildy mozu byt vyskusane za par minut oproti tyzdnom/ mesiacom u Diabla 2, ziadna hlbka kustomizacie podla seba. Plytke vlastnosti itemov. Zle Pvp = mala iniciativa hladat loot. Trapny loot = opet mala iniciativa hladat loot. Gold farma = mala iniciativa hladat loot. Slaba spolocenska podpora= menej zabavy pri hrani. Po dohrati inferna, ma vobec neaky zmysel pokracovat v hrani tej hry ked uz hra samotna neprinasa ziadnu zabavu?

Celte tomu, tato hra umiera. Ludia koncia v stadach po dosiahnuti max levelu. Tato hra je proste moc primitvna na to aby mala dostatok znovuhratelnosti aj po rokoch ako malo D2. Toto nie je akcne RPG, toto je a
"action beat-em-up - this is Gauntlet Legends online." A netvrde, ze vsetky tieto obmedzenia a problemy vznikli pre to, ze " vtejto dobe uz nemoze akcne RPG fungovat v pohode". Moze a je obrovska smola, ze aj Diablo mohlo keby Blizzard nenajal toho sasa riaditela Jaya Wilsona co poslal celu seriu do hrobu. Skoncil som s D3 a moj ucta k Blizzardu dostala poriadnu ranu. Niekde na tej dlhej ceste Blizzard stratil uctu k svojim zakaznikom a to nie je spravne...

Re: Diablo 3

Napsal: stř 20. čer 2012, 09:26
od Vivec
možná by to chtělo porovnávat s Diablo 2 1.01 a ne LoD 1.13, což bylo dalších 8 let vývoje...

Re: Diablo 3

Napsal: stř 20. čer 2012, 09:56
od HEAD
Tak dmg elit je mensi.
Nebo aspon sem ve 3 actu narazil zatim na 2 apcky a oba sem dal beze smrti.

Re: Diablo 3

Napsal: stř 20. čer 2012, 10:26
od H2SO4
Az moc to zredukovali....pripadam si tam ted skoro jako superman :|

Re: Diablo 3

Napsal: stř 20. čer 2012, 10:29
od Cooper69
Alfajk píše:

Od Diabla 2 d3 extremne sprimitivnelo v urazajucich mnozstvach v kazdom ohlade. Od automatickeho pridavania statov, vsetkych skillov povolenych, ziadne skill leveli, volne specializacie, obmedzeny vyber skillov bez elective modu, jednoduche vysvetlenie skillov (malo cisiel), odstranenie skoro vsetkych "affixov" bojovych mechanizmov, ziadne prehadzovanie zbrani (w), 4 sockety miesto stoviek v d2, nudne, nezaujimave legendary predmety
jenom už ten začátek je vtipnej
D3 se zjednodušilo v mnohým, je tím zábavnější a byl to cíl vývojářů. staty by se nakonec stejně přidávaly podle návodu, jak je ot nejlepší, jen málo lidí by to "trefilo". skill level není a je to daň za tu neuvěřitelnou zábavnost. holt záleží na gearu a tak je to pro mě fajn. volne specializace. to jako vadí že si s postavou můžu hrát jak chci? a ten elective mod si nemůžu zapnout? já u toho dneska zmíněnýho kouzelníka třeba vůbec primární útok nepoužívám. málo čísel u skillů? zkoušel ten kluk zmáčknout ctrl? mě to přijde akorát. affixy bojových mechanizmů jsem nepochopil, přehazování zbraní byl taky účel a taky mi to teď vyhovuje víc. sockety...to nevím co k tomu říct. gemů je spousta. legendárky se upravujou. už končím básněním :mrgreen:

Re: Diablo 3

Napsal: stř 20. čer 2012, 10:42
od HEAD
H2SO4 píše:Az moc to zredukovali....pripadam si tam ted skoro jako superman :|
Kdyz mas gear za 100mega.
A v baglu dalsich 70mega.
Znova se ptam kde si to vzal?To sis nabotoval nebo nekde koupil?
Pro me to porad neni dost.Dostanu blby elity jako treba Invulnerable Minions a neprojdu prez ne.

Re: Diablo 3

Napsal: stř 20. čer 2012, 10:44
od Alfajk
jestli ti prijde zabavny oholeni 70% hernich mechanismu a nastaveni obtiznosti pro ustlintany kryply,pak je vse ok