Stránka 1 z 1

reklamace ASUS

Napsal: stř 18. led 2006, 22:08
od bead
Zdravim všechny, chtěl bych se zeptat na názor (nejlépe nějakého servisáka).
Mám NB ASUS A3L, v březnu to bude rok od koupě.

Normální důvod reklamace:
1. Baterie se mi nabíjí na 58% a kapacita stále klesá.
2. Zasekává se mi mezerník.
3. Při zavřeném krytu problikává dysplej (měl by se vypnout)

??? Můžu také uvést: ???
4. Krytky pantů dyspleje se uvolnili - až upadli a musel jsem je přilepit, navíc pravá je trochu prasklá v místě závitu pro šroubek. (Myslím že to by měli taky uznat, k tomu abych to utách se v reklamační době nedostanu a ani bych nechtěl NB rozebírat)
5. Stříbrná barva je pod klávesnicí odřená jen od obyčejného používání / od položených rukou. (tak tohle už fakt nevim jestli napsat, nerad bych aby si mysleli že si vymíšlím hlouposti a naschvál mi zdržovali navrácení NB)

Prosím řekněte mi svůj názor hlavně k bodům 4 a 5. Děkuji

Napsal: stř 18. led 2006, 22:15
od Fifi
Sice to vypadá na hrubější zacházení, ale takovou reklamaci by jsme ti bezproblémů uznali. Obzvlášť na Asus s tím by neměl být problém. Tedy pokud jsi neprováděl žádné harwarové úpravy toho NB. Lepení se dá ještě uznat.

Napsal: stř 18. led 2006, 22:24
od bead
Chtěl bych prohlásot že s NB zacházím naprosto normálně, nosím ho v originál brašně, neboucham snim a snažím se aby se zbytečně nevystavoval nebezpečí.
Problém je asi v tom že ho využívám 12hod denně 5dní v týdnu a často ho přenáším. Denně jej vytáhnu a uschovám asi 10 - 15x. To asi neni ideální, ale pro mé využití nutné.
Co si myslíte o tom odření od rukou? Vypadá to strašně a to jsem u této značky nečekal, už po půl roce používání to bylo dosti vyditelné. Kazí to dojem když mám někde prezentaci. A dost mě to i mrzí.

Napsal: stř 18. led 2006, 22:43
od Fifi
NB nejsou na takovou zátěž konstuovány. Doporučuji se domluvit s dealerem, reklamací výměnit nejlépe za IBM,nebo Toshibu. Ty by měly takové zacházení přežít.

Re: reklamace ASUS

Napsal: čtv 19. led 2006, 00:32
od Luk
bead píše:Zdravim všechny, chtěl bych se zeptat na názor (nejlépe nějakého servisáka).
Mám NB ASUS A3L, v březnu to bude rok od koupě.

Normální důvod reklamace:
1. Baterie se mi nabíjí na 58% a kapacita stále klesá.
2. Zasekává se mi mezerník.
3. Při zavřeném krytu problikává dysplej (měl by se vypnout)

??? Můžu také uvést: ???
4. Krytky pantů dyspleje se uvolnili - až upadli a musel jsem je přilepit, navíc pravá je trochu prasklá v místě závitu pro šroubek. (Myslím že to by měli taky uznat, k tomu abych to utách se v reklamační době nedostanu a ani bych nechtěl NB rozebírat)
5. Stříbrná barva je pod klávesnicí odřená jen od obyčejného používání / od položených rukou. (tak tohle už fakt nevim jestli napsat, nerad bych aby si mysleli že si vymíšlím hlouposti a naschvál mi zdržovali navrácení NB)

Prosím řekněte mi svůj názor hlavně k bodům 4 a 5. Děkuji
1.Baterie-mají delší životnost asi je to šmejd nebo blbne nabíjení-
reklamace musí být uznána. Rok ,original abterie vydrží déle takřka s plnou kapacitou.Ale je pravdou že někde dávají na nové samotné baterie 1/2roku záruky.Nevím jak to je u kompletu s Asusu notebookem tuším že 2roky záruka.
2.taktéž pokuď zjistí že si s ním nic nedělal nepřípustného,nebo ho nějak nerasil,musí uznat
3.poblikávající displej bude bud blbým kontaktem,třeba nedoseden nebo dislejem,výbojkou
4.panty,krytka těžko říct ale vydržet by to mělo.
Je fakt že ty jsi notebook užíval moc a plastový Asus to moc neustál.
Ale je to kus od kusu.Ten samý model,ale jiný kus by to mohl ustát v pohodě.
5.odřená barva nevím co si mám přesně vybavit.Rozhodně od používání,mačkání,špíny a potu se ta barva serve to je jasný.

Rozhodně souhlas s kolegou:doporučuju připlatit az něco doolného a extra kvalitního typu:
Dell Latitude D serii,Toshibu Tecra,IBM ThinkPad
nejlépe asi T40/T43.
U těch máš jistotu že něco vydrží.Asi nejpevnější bude IBM T40/43.
Osobně mám starší jetou-starou Toshibu Tecra a na provedení si nemůžu stěžovat.I u pantů je vše jak má být.

Napsal: čtv 19. led 2006, 08:51
od vlada83
kdyz sem kupoval Asus notebook, tak mi jasne rekli ze kazdy 3 mesice by se mela pres bios baterka kalibrovat...
to si dělal?

Napsal: čtv 19. led 2006, 10:17
od sh
smejd to neni :roll: tenhle ntb nato neni delanej , je to kancl notas , kterej ma stat a ne ho dene prenaset z mrazu do tepla , furt nabijet vybijet atd , hele vem si svuj telefon a dene z nej 15 vyndej baterii a nabijej ji x krat dene , pak to vem do mrazu do tepla atd , za 3 mesice jde z okna... posli to samo do SILu zaslou ti jinej , ale fakt se domluv a vem si jinej , bud serii IBM ci W3V kterej je na to delanej

Napsal: čtv 19. led 2006, 16:06
od bead
Uznavam ze by bylo ideální NB vyměnit, ale problem je v tom že jsem student a i na tento NB jsem si rikal ze si radsi priplatim, víc už to opravdu nepůjde, takže po reklamaci musí něco ještě vydržet.

Pro Sh z Teplic, ... je to kancl notas , kterej ma stat a ne ho dene prenaset...

Podle me jsou NB od toho aby se prenaseli. Kdyz budu chtít neco do kanclu tak nebudu kupovat NB... :wink:

Jinak díky zatim za názory.

Napsal: čtv 19. led 2006, 16:07
od sh
jasny , obecne receno jo ale ne na tohle , pokud chces fakt neco na prenosy jaky mas tak IBM ci W3V :wink: zkusenosti jsem psal v threadu vedle

Napsal: čtv 19. led 2006, 16:46
od bead
Oki, zhruba za pul roku budu tenhle prodavat a tentokrát si vyberu neco odolnějšího, když budou penízky. Před tímhle jsem měl půl roku Acer TM 243x a to si myslím že byl větší plasťák ale ten po půl roce vypadal pořád jako novej a bez sebemenších problémů.

Napsal: čtv 19. led 2006, 17:00
od sh
bead píše:Oki, zhruba za pul roku budu tenhle prodavat a tentokrát si vyberu neco odolnějšího, když budou penízky. Před tímhle jsem měl půl roku Acer TM 243x a to si myslím že byl větší plasťák ale ten po půl roce vypadal pořád jako novej a bez sebemenších problémů.
odkad ho mas?

Napsal: čtv 19. led 2006, 17:14
od Luk
Jo je možné že tvůj původní notebook-Acer ti něco vydržel je to taky kus od kusu.
Rozhodně notebook je na přenášení ale v určité míře.Přeciejen jsi měl levný i když solidní notebook.Říkám vem IBM T serii a budeš mít celkem jistotu že něco snese.Osobně mám Tecru od Toshiby.A to taky nejsou ořezávátka jsou pevné a třeba klouby vydrží extra dost,jako u IBMek.Rozhodně když narazíš na horší nebo špatný kus tak ani IBM moc nemusí vydržet.
Výhodou může být Dell které taky D serie.A budeš mít slitinu kovu a navíc připlať za záruku a za pojištění a pak se bát nemusíš.Ale něco to bohužel stojí....

Např.můj šéf má taky asi 2,5 roku nebo víc starý Acer. tý době kupován jako střední třída.A smaý plast vypadá chatrně.A přenáš je v mrazu v šmejdské brašně-not o ani není brašna polstrovoání je takřka nulové.A provedení brašny- musí v tom ten notebook promrznout.
Přanáší jej tedy dost dlouho vůbec se s ním nepáře a ašlape jak hodinky.Nikde nic nalomené ani ulomené.

Napsal: stř 25. led 2006, 18:46
od bead
Tak dneska si ho odvezli, (soucast zaruky)
Dam vedet az bude Z5 aspon budete vedet jak jsou rychlí :wink:

Napsal: stř 25. led 2006, 23:19
od Lord
neco podobneho sme meli a slo to do Silu na RMA

průběh

Napsal: ned 5. úno 2006, 23:10
od bead
23.1.2006 ve 22hod, jsem napsal zadost o prideleni RMA
24.1.2006 jsem dostal RMA
25.1.2006 si NB odvezli PPL
27.1.2006 po dotazu na stav reklamace: Dnes dorazil
30.1.2006 po dotazu na stav reklamace: Váš NB čeká na opravu

Jsem zvedav jak dlouho to bude jeste trvat, říkali že většinou stihnou NB opravit do 10-ti dnů. Když beru v uvahu že jim přišel minulí pátek tak příští pátek by měla byt reklamace vyřízena. Jinak ze zákona maj na to měsíc... :(

Napsal: ned 5. úno 2006, 23:59
od Lord
a posilals to primo do SILU nebo pres prodejce?

Napsal: pon 6. úno 2006, 00:02
od bead
Posilal jsem to rovnou do SIL. Obednani dopravy jsem udelal na jejich stránkách, dopravu by měli hradit oni kdyz je to v záruce, zatím po mě nikdo nic nechtel.

Napsal: pon 6. úno 2006, 08:48
od bead
2.6.2006 - dotaz na stav servisní zakázky: NB čeká na náhradní díl

přišel

Napsal: čtv 23. úno 2006, 23:30
od bead
20.2.2006 přišel z reklamace.

Reklamační zpráva:
výměna baterie
výměna klávsnice
výměna datového kabelu k LCD
výměna krytek pantů

Moje zhodnocení reklamace:
Baterie super, výdrž až 4,5hod.
LCD taky v poho a krytky taky ale,
!!! KLÁVESNICE je sice nová, ale klávesa "E" je snad více necitlivá než byl ten mezerník, kvůli kterému jsem to reklamoval. A navíc ta nová klávesnice reklamaci zdržela minimální o 14 dní. (V průběhu reklamace jsem se nechal spojit s technikem)

Doporučení: Když budete reklamovat u SIL, tak podle mého názoru je lepší volat nežli využívat dotaz na stav zakázky přez jejich web, stejne dostanete odpověď do 24hod. (odpovídá sekretářka).
Nechápu proč tyto dotazy nenapíchnou rovnou na databázi o stavu do kterýho stejne ta sekretářka kouká podle RMA čísla.
Takže mě čeká v blízké době druhá reklamace... :sad:

Napsal: pon 27. úno 2006, 10:32
od sh
jj jak jsem ti rikal , idealni je taky reklamovat pres lidi , ktery tam maji znamy, ja ci lord, pokud se nekomu vysere asus, tak dokazu jedna zaridit levnejsi pozarucni servis a take mate jistotu, ze bude servis 100% v poradku, vsak to znate, jak se asi chovaji servisaci k lidem kteri tam posilaji ntb jednou za rok , nebo lidi , kteri diky svym vetsim prodejum tvori mnohem vetsi obrat...