Specifikace vybraných modelů: -
jsou v prodeji
GeForce 6200 / 6200TC / 6500 / 6600 / 6600GT / 6600LE
* GeForce 6600GT - frekvence pameti: 450 (900) MHz DDR3 AGP verze a 500 (1000) MHz DDR3 PCIe verze.
GeForce 6800 / XT / LE / GT / Ultra / GS
* GeForce 6800GS a GeForce 6800 - existují i modely se 128bit sběrnicí !
integrovaný RAMDAC [MHz]: 2x 400 (rozlišení až 2048x1536 pixelů při 85Hz)
GeFroce 7100 GS
čip: NV44 ! (110nm)
frekvence jádra [MHz]: 350
frekvence pamětí [MHz]: 333 (667 DDR)
počet pixel sahderů (pipeline): 4
počet vertex shaderů: 3
počet ROP jednotek: 2
šířka paměťové sběrnice: 64bit DDR2, 32bit DDR2
datová propustnost [GB/s]: 5,3 / 2,65
integrovaný RAMDAC [MHz]: 2x 400 (rozlišení až 2048x1536 pixelů při 85Hz)
GeForce 7300 LE / GS / GT
čip: G72 (90 nm) / G73 u GT verze
frekvence jádra [MHz]: 450 / 550 / 350
frekvence pamětí [MHz]: 333 / 400 / 333 (667 / 800 / 667 DDR)
počet pixel shaderů (pipeline): 4 / 4 / 8
počet vertex shaderů: 3 / 3 / 4
šířka paměťové sběrnice: 64bit DDR2 /128bit DDR2
datová propustnost [GB/s]: 5,3 / 6,4 / 5,3
integrovaný RAMDAC [MHz]: 2x 400 (rozlišení až 2048x1536 pixelů při 85Hz)
GeForce 7600 GS / GT
čip: G73 (90nm)
frekvence jádra [MHz]: 400 / 560
frekvence pamětí [MHz]: 400 / 700 (800 / 1400 DDR)
počet pixel pipeline: 12 / 12 (v 3.0)
počet vertex shaderů (pipeline): 5 / 5 (v 3.0)
počet ROP jednotek: 8 / 8
šířka paměťové sběrnice: 128bit DDR2 / GDDR3
datová propustnost pamětí [GB/s]: 12,8 / 22,4
integrovaný RAMDAC [MHz]: 2x 400 (rozlišení až 2048x1536 pixelů při 85Hz)
GeForce 7800 GS / GT / GTX / GTX-512
čip: G70 (GS - AGP, ostatní - PCIe)
výrobní proces [nm]: 110 (výroba u TSMC)
frekvence jádra [MHz]: 375 / 400 / 430 / 550
frekvence pamětí [MHz]: 600 / 500 / 600 / 850 (1200 / 1000 / 1200 / 1700 DDR)
frekvence vertex jednotky [MHz]: 375 / 440 / 470 / 550
velikost paměti [MB]: 256 / 256 / 256 / 512
počet pixel shaderů (pipeline): 16 / 20 / 24 / 24
počet vertex shaderů (pipeline): 6 / 7 / 8 / 8
počet ROP jednotek: 8 / 16 / 16 / 16
šířka paměťové sběrnice: 256bit GDDR3
datová propustnost paměťí [GB/s]: 38,4 / 32,0 / 38,4 / 54,4
integrovaný RAMDAC [MHz]: 2x 400 (rozlišení až 2048x1536 pixelů při 85Hz)
GeForce 7900 GS / GT / GTO / GTX
čip: G71
počet transistorů: 278 milionů
výrobní proces [µm]: 0.09 (TSMC)
frekvence jádra [MHz]: 450 / 450 / 650
frekvence pamětí [MHz]: 660 / 660 / 660 / 800 (1320 / 1320 / 1320 / 1600 DDR)
velikost paměti [MB]: 256 / 256 / 512 / 512
počet pixel pipeline: 20 / 24 / 24 / 24 (v 3.0)
počet vertex shaderů (pipeline): 7 / 8 / 8 / 8 (v 3.0)
počet ROP jednotek: 16 / 16 / 16 / 16
šířka paměťové sběrnice: 256bit GDDR3
datová propustnost paměťí [GB/s]: 42.2 / 42.2 / 42.2 / 51.2
integrovaný RAMDAC [MHz]: 2x 400 (rozlišení až 2048x1536 pixelů při 85Hz)
GeForce 7950 GT
čip: G71
počet tranzistorů: 278 milionů
výribní proces [µm]: 0.09 (TSMC)
frekvence jádra [MHz]: 550
frekvence paměti [MB]: 700
velikost paměti [MB]: 512
počet pixel pipeline: 24 (v 3.0)
počet vertex shaderů (pipeline): 8 (v 3.0)
počet ROP jednotek 16
šířka paměťové sběrnice: 256bit GDDR3
datová propustnost pamětí [GB/s]: 44,8
integrovaný RAMDAC [MHz]: 2x 400 (rozlišení až 2048x1536 pixelů při 85Hz)
GeForce 7950GX2
čip: G71 (2x)
výrobní proces [µm]: 0,09
frekvence jádra [MHz]: 500
frekvence pamětí [MHz]: 600 (1200 DDR)
velikost paměti [MB]: 1024 (2x512)
počet pixel pipeline: 48 (2x24)
počet vertex pipeline: 16 (2x8)
počet ROP jednotek: 32 (2x16)
šířka paměťové sběrnice: 2x256bit GDDR3
velikost paměti [GB]: 1GB (2x512MB)
propustnost paměti [GB/s]: 76.8
GeForce 8800 GTS 320/640 / GTX
čip: G80 (90nm)
počet tranzistorů: 681 mil.
frekvence jádra [MHz]: 500 / 575
unifikovaané shadery (SP): 96 /128
frekvence SP [MHz]: 1200 / 1350
počet ROPs: 20 / 24
teoretický pixelfill-rate [Mpix/s]: 24000 / 36800
paměť [MB]: 320/640 GDDR3 / 768 GDDR3
paměťových čipů: 10 / 12
frekvence pamětí [MHz]: 800 / 900 (1600/1800 DDR)
šířka paměťové sběrnice: 320bit / 384bit
datová propustnost [GB/s]: 64 / 86,4
shader model: 4.0 / 4.0
D3D verze: 10 / 10
OpenGL verze: 2.0 / 2.0
SLI: ano (1 konektor) / ano (2 konektory)
předpokládaná spotřeba [W]: ? / 170W ?
GeForce 8800 GT / GTS
čip: G92 (65nm)
počet tranzistorů:
frekvence jádra [MHz]: 600 / 650
unifikovaané shadery (SP): 112 /128
frekvence SP [MHz]: 1500 / 1625
počet ROPs: 16 / 16
teoretický pixelfill-rate [Mpix/s]: 33600 / 41600
paměť [MB]: 256/512/1024 GDDR3 / 512 GDDR3
paměťových čipů: 8 / 8
frekvence pamětí [MHz]: 700/900 / 970 (1400/1800 / 1940 DDR)
šířka paměťové sběrnice: 256bit / 256bit
datová propustnost [GB/s]: 44.8, 57.6 (256) 57.6 (512, 1024) / 62.7
shader model: 4.0 / 4.0
D3D verze: 10 / 10
OpenGL verze: 2.0 / 2.0
PCIe: 2.0
GeForce 8800 GS
čip: G92 (65nm)
počet tranzistorů:
frekvence jádra [MHz]: 580, 650
unifikovaané shadery (SP): 96
frekvence SP [MHz]: 1438, 1625
počet ROPs: 12
teoretický pixelfill-rate [Mpix/s]: 33600 / 41600
paměť [MB]: 384, 768 GDDR3
paměťových čipů:
frekvence pamětí [MHz]: 700, 950 (1400/1900 DDR)
šířka paměťové sběrnice: 192bit
datová propustnost [GB/s]: 33.6, 45.6
shader model: 4.0 / 4.0
D3D verze: 10 / 10
OpenGL verze: 2.0 / 2.0
PCIe: 2.0
GeForce 8600 GTS / GT
čip: G84 (80nm)
počet tranzistorů:
frekvence jádra [MHz]: 675, 540
unifikované shadery (SP): 32
frekvence SP [MHz]: 1450, 1180
počet ROPs: 8
teoretický pixelfill-rate [Mpix/s]: 10800 / 8640
paměť [MB]: 256, 512 / 256, 512 GDDR3
paměťových čipů:
frekvence pamětí [MHz]: 700, 1000 (1400/2000 DDR)
šířka paměťové sběrnice: 128bit
datová propustnost [GB/s]: 32, 22.46
shader model: 4.0 / 4.0
D3D verze: 10 / 10
OpenGL verze: 2.0 / 2.0
GeForce 8500 GT
čip: G86 (80nm)
počet tranzistorů:
frekvence jádra [MHz]: 450
unifikované shadery (SP): 16
frekvence SP [MHz]: 900
počet ROPs: 4
teoretický pixelfill-rate [Mpix/s]: 3600
paměť [MB]: 256, 512 DDR2
paměťových čipů:
frekvence pamětí [MHz]: 400 (800 DDR)
šířka paměťové sběrnice: 128bit
datová propustnost [GB/s]: 12.8
shader model: 4.0 / 4.0
D3D verze: 10 / 10
OpenGL verze: 2.0 / 2.0
GeForce 8400 GS
čip: G86 (80nm)
počet tranzistorů:
frekvence jádra [MHz]: 450
unifikované shadery (SP): 16
frekvence SP [MHz]: 900
počet ROPs: 4
teoretický pixelfill-rate [Mpix/s]: 3600
paměť [MB]: 256 DDR2
paměťových čipů:
frekvence pamětí [MHz]: 400 (800 DDR)
šířka paměťové sběrnice: 64bit
datová propustnost [GB/s]: 6.4
shader model: 4.0 / 4.0
D3D verze: 10 / 10
OpenGL verze: 2.0 / 2.0
korekce údajů 10.6.05 (shadow), 1.10.05 (Wilik), 5.10.05 (shadow), 16.12.05 (Wilik), 25.2.06 (Thellwin), 13.3.06 (Thellwin), 30.3.06 (W), 5.4.06 (Th), 28.5.06 (Th), 6.9. 2006 (Th), 14.9. 2006 (Th), 2.12. 2006 (Th), 12.2. 2008 (Th)