Stránka 1 z 3
3D Mark 07
Napsal: úte 26. pro 2006, 13:01
od Kamikadze
Nedeste se, jeste nevysel.
Ale hledal jsem na netu nejake info ohledne nej a narazil jsem na nasledijici:
http://www.clubic.com/actualite-66399-v ... rk-07.html
je tam i video z testu
3D Mark 07 ma mit podporu Quad Core
Obe veci se vyskytuji na vice serverech.
Co si o tom myslite vy? Jsou screeny a video opravdu z pripravovaneho benchmarku ci nikoliv? 07 pouze pro DX10 karty? Jen 64bit? Jen pro Visty?
Re: 3D Mark 07
Napsal: úte 26. pro 2006, 14:02
od Lukke
Kamikadze.cz píše:3D Mark 07 ma mit podporu Quad Core
QuadCore by měly podporovat všechny aplikace, podporující multithread v současné době! Čili např. i 3dMark06. Úloha je zpracovávána v tolika threadech, kolik je nalezeno výpočetních jednotek. Alespoň tak to chápu já.
Re: 3D Mark 07
Napsal: úte 26. pro 2006, 15:21
od Kamikadze
Lukke píše:...
Pokud vim, tak u 06 je podpora jen dvou jader. Nebo se mylim?
Re: 3D Mark 07
Napsal: úte 26. pro 2006, 15:57
od Coololooser
Kamikadze.cz píše:Lukke píše:...
Pokud vim, tak u 06 je podpora jen dvou jader. Nebo se mylim?
Mylis
http://www.heise.de/newsticker/meldung/78837
Napsal: úte 26. pro 2006, 16:16
od Lukke
Software by měl být naprogramován tak, že pokud již pracuje jako multithread (viz např. WinRAR 3.60 a další), je mu jedno kolik má systém výpočetních jednotek. Obsadí se všechny dostupné (a je tedy jedno zda 2 nebo 8 ) a úloha se jen automaticky rozdělí na více vláken. Bylo by na hlavu, aby programátoři optimalizovali aplikace stále dokola (2,4,8,16 jader...).
Napsal: pon 12. úno 2007, 14:56
od Kriss
Moc se mi nechce verit ze to na tom videu byla grafika z 3Dmarku 07. Dyt to vypadalo hur nez 03 :-D
Nechci zpochybnovat autora tohohle fora, ale prijde mi to nejaky divny. Nejaka beta.
mimochodem videli ste uz grafiku z alan awake?
http://www.youtube.com/watch?v=DetnKgOxrSI
Napsal: pon 12. úno 2007, 18:18
od Shoty
som počul že to je test na C2D a nie 3Dmark07
Napsal: stř 14. úno 2007, 00:11
od palda
Shoty píše:som počul že to je test na C2D a nie 3Dmark07
asi tak.. bylo to tu zmineno uz v jednom topicu
http://download.futuremark.com/IceStormFighters.zip .. staci se poradne podivat na webu futuremarku... je to prezentacka intelu
http://web115.silverline-s15.de/patches.zip (amd patch)
Napsal: stř 14. úno 2007, 11:42
od crux2005
Napsal: pon 24. pro 2007, 17:39
od no-X
Napsal: pon 24. pro 2007, 19:12
od Thellwin
Jůů, podle toho prvního obrázku začne na tom Marku bejt konečně zajímavýho i něco jinýho, než jenom to číslíčko na konci.
Se divím, že ještě neudělali nějakej 3DMark Adult Edition ... to by zvedlo prodeje high-end grafik do nebeských výšin (a nejen prodeje).
Napsal: pon 24. pro 2007, 20:12
od no-X
...a pojem "e-penis" by dostal zcela nový rozměr...
Napsal: pon 24. pro 2007, 22:45
od godlike
Hlavne posledni fotka je celkem zajimava
http://www.techpowerup.com/?47838
Napsal: pon 24. pro 2007, 23:15
od Jasper
To je fake, to je 2 roky starý render českého grafika Marka Denka -
http://3dgrafika.cz/showimage.php?id=23163
Napsal: pon 24. pro 2007, 23:22
od beardie
skor fotka blavy s HDR a umelohmotnou elektrickou (tramvaj
)
Napsal: pon 24. pro 2007, 23:25
od Jasper
Ne, fakt render -
http://marekdenko.net/?page_id=11 - tady na prvnim obrazku mas treba wire k tomu...
Napsal: pon 24. pro 2007, 23:29
od beardie
sikovny chalanisko...
Napsal: pon 24. pro 2007, 23:42
od no-X
Jasper: fajn, jenže jak vysvětlíš tohle?
http://ukazto.com/img/1490066,000680242.jpg
Je celkem běžné, že se SW renderované scény po několika letech objevujou v real-time techdemech (např. práce P. Debeveca, dema od Animusic, prezentace "sektch" rendering ze siggraph 02) atd., takže bych netvrdil, že je to fake, pokud sám autor neprohlásí, že nedal svolení k využití jeho předešlé práce. Osobně se nebudu přiklánět k ani jedné verzi, dokud nebudeme vědět víc.
Napsal: úte 25. pro 2007, 00:05
od Jasper
no-X: neumím moc anglicky, ale na tom obrázku je jen vánoční přání a info o tom, že 3d mark 08 bude brzy ne? Jsem myslel, že jen ten obrázek je fake, ne celý 3d mark
Je možné že to tam bude, ale nezdá se mi to. Proč je ten obrázek dole uřízlý tak, aby tam nebyl vidět ten Denkův vodoznak. Proč tu scénu neukázali např. z jiného úhlu, v tom roce 2006 trval rendering toho jednoho obrázku 19 hodin při šířce obrázku 3000px, doba sice pokročila, ale aby to dělali realtime, to se mi nějak nezdá
Nicméně nejsem odborník, takže se můžu mýlit...
//edit -
wire,
hires tady je ten chameleon, taky 3dsmax - rendering 3 hodiny bez vypoctu globalniho osvetleni
Napsal: úte 25. pro 2007, 00:19
od Harun
slovenskeho si chcel povedat
//Jasper - jsem se spletl