ATi/AMD & GPGPU, profi sféra atd.

Grafické karty s libovolným GPU firmy AMD/ATI (např. Rage, Radeon).

Moderátoři: morke, Walker1134, Wilik

Odpovědět

Jaký máte názor na GPGPU?

GPGPU je budoucnost, nejsnazší cesta pro dosažení vysokého výkonu...
106
52%
GPGPU má budoucnost, ale hlavně v profi segmentech. Koncovému uživateli toho moc nepřinese.
78
38%
Je to slepá ulička, za pár let po této technologii neštěkne ani pes :o)
19
9%
 
Celkem hlasů: 203
sam_217
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar
Registrován: 16. bře 2008
Bydliště: Subprostor
Kontaktovat uživatele:

Re: ATi/AMD & GPGPU, profi sféra atd.

Příspěvek od sam_217 »

where we want to enable technology for all gamers, and not create proprietary features that lock out gamers that use our competitor's products. That said, TressFX is very computationally intensive, and hence games that use TressFX will really be able to benefit from high DirectCompute performance. Because of that, you will see Graphics Core Next-based GPUs excel when it's enabled.'
Jo tak tohle přesně odpovídá mýmu domnění :) snažej se narážet na soutěžní produkty, který se snaží uzamčít uživatele na jejich produktech a ostatní omezovat, chtějí na to upozornit a potopit tak nvidiáckej potenciální CUDA monopol.
PC1: AMD Ryzen 5800X3D@NejdeOC Noctua NH-D15S // X570 AORUS MASTER (rev 1.0) // 4x8GB Patriot Viper Steel 3866MHz@3600MHz CL16 // PNY RTX 3070 -> XFX RX6800 XT MERC // MSI Optix MAG274QRF-QD - 1mrtvý quantum dot pixel!!! // Samsung PM961 (1TB NVMe), Crucial M4 256GB, Micron enterprise SSD1920GB, Crucial MX500 2TB... // Corsair Graphite 600T // SSR-850FX

PC2: Lenovo Legion 5 17ACH6H - Ryzen 7 5800H / 16GB / RTX 3070 mobile 130W TDP
dexterav
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar
Registrován: 26. pro 2003
Kontaktovat uživatele:

Re: ATi/AMD & GPGPU, profi sféra atd.

Příspěvek od dexterav »

nou píše:
dexterav píše:lenže do OpenCL AMD ako vždy viacmenej nedala nič kedže je to štandart ako napr directx a NV si physx odkúpila
tak pozor AMD sa podiela na vyvoji OpenCL. staci si pozriet na zoznam ludi co su uvedeny v specifikacii. su tam ludia od AMD, Intel, nVidia, Apple, Qualcomm. taktiez pridali podporu C++ do OpenCL kernelov. zatial to podporuju iba oni ale samozrejme nic nebrani ostatnym aby to implementovali tiez. predpokladam ze to v buducnosti bude sucastou standartu. mimochodom aktivita AMD zamestnantov na OpenCL dev fore sa zvysila tak o 1000%. snazia sa riesit problemy a bugy ktore maju rozny vyvojari pri vyvoji v OpenCL.
lenže len preto, že sa podielajú aj všetci ostatný, resp je to štandart
žiadna samostaná iniciatíva a to je rozdiel
takisto sa podielajú aj na directx
Intel Core i9 14900kf@6/6,2GHz,Strix Z790 F, 2X24GB 7,2GHz CL32 GSkill, Asus TUF 4090 3/23GHz , H2O + Carbide 600Q,SF Leadex 1kW Ti, 10TB 850X, Topping D50s + A50s + T5, LG 42C2, S23Ultra, ITX 13700k + 4070Ti + Audinst Hud-Mx2 + THX-M50X
nou
Začátečník
Začátečník
Registrován: 11. pro 2009

Re: ATi/AMD & GPGPU, profi sféra atd.

Příspěvek od nou »

nVidia sa to snazi kontrolovat. napriklad aj tym ze OpenCL nepriamo sabotuje. doteraz totiz nevydali driver s podporou OpenCL 1.2 a to tu uz mame takmer rok a pol.
del42sa
Pokročilý
Pokročilý
Uživatelský avatar
Registrován: 18. lis 2009
Bydliště: Omicron Persei 8

Re: ATi/AMD & GPGPU, profi sféra atd.

Příspěvek od del42sa »

Co je na tom ale zajímavé je že Direct Compute je částí DX11, které funguje pouze na OS Windows. Znamená to tedy v PS4 operační systém Windows :?: U nového Xboxu bych tomu i věřil, ale u PS4 ?
PS3 běžela na Unixu, PS4 bude nejspíš také. Aby uměla DirectX, musela by běžet na Windows. Sony by platilo poplatky za Windows a za DirectX. Proč by to dělali?

V PS3 nevyřešili OpenGL nejlépe, byla tam nějaká zbytečná mezivrstva. Spekuluje se, že PS4 bude obsahovat nativní OpenGL, tzn to co vývojáři ovládají a co běží i jinde.

OpenGL není o moc horší než DirectX. Není náhoda, že Valve portuje Source do OpenGL a tvrdí, že je OpenGL rychlejší než DirectX.

Hodně důležitou částí enginů jsou shadery. PS3 obsahovalo Cg od Nvidie – jazyk pro shadery, který může být kompilován buď pro DirectX nebo OpenGL. Tudíž kompatibilní s ostatními systémy. Je možné, že budou stejný systém používat u PS4.

Největší překážkou u PS3 byla omezená paměť a Cell procesor. Pokud jste chtěli počítat třeba fyziku, museli jste psát kód čistě pro Cell a čistě pro ostatní systémy. Díky grafice a procesoru od AMD bude PS4 podporovat OpenCL – ekvivalent Cudy, který jde spouštět na AMD i nVidia grafikách a x86/x64 procesorech – tzn umět výpočty fyziky na GPU.
Pokud by se to potvrdilo, tak by to znamenalo, že PS4 a Xbox nemají jen společné APU ,ale budou také používat stejný operační systém...
"The more you buy, the more you save" AI everywhere - Nvidia CEO at Computex 2023 https://www.youtube.com/watch?v=FhlE3m1trM4
Vega Primitive Shader combines the functions of vertex and geometry shader and with the right knowledge you can discard game based primitives at an incredible rate" https://pcper.com/2017/01/amd-vega-gpu- ... tecture/2/

Case NZXT H230 Silent, CPU AMD Cezanne, Ryzen 7 5700G + SilentiumPC Spartan 3 PRO HE1024, GPU Sapphire Radeon RX 7600 8GB, MB Gigabyte Aorus B550-PRO V2, 16GB DDR4 4400Mhz CL18 Patriot Viper 4 Blackout, system HDD SSD M.2 Kingston FURY Renegade NVMe 1TB, Seagate Baracuda HDD 1TB SATA III , data HDD WD RED 1TB SATA III, Quad HD VA monitor 27" MSI Optix G27CQ4 Free Sync 165 Mhz 10bit HDR, Win 10-64 bit Pro, zdroj Cooler Master V550 Semi-Modular 550W 80 PLUS GOLD
sam_217
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar
Registrován: 16. bře 2008
Bydliště: Subprostor
Kontaktovat uživatele:

Re: ATi/AMD & GPGPU, profi sféra atd.

Příspěvek od sam_217 »

Tomu nevěřim, PS4 poběží na unixu jako vždy, aby to mělo nějakej windows ekvivalent co má xbox mi přijde jako nesmyslný.
PC1: AMD Ryzen 5800X3D@NejdeOC Noctua NH-D15S // X570 AORUS MASTER (rev 1.0) // 4x8GB Patriot Viper Steel 3866MHz@3600MHz CL16 // PNY RTX 3070 -> XFX RX6800 XT MERC // MSI Optix MAG274QRF-QD - 1mrtvý quantum dot pixel!!! // Samsung PM961 (1TB NVMe), Crucial M4 256GB, Micron enterprise SSD1920GB, Crucial MX500 2TB... // Corsair Graphite 600T // SSR-850FX

PC2: Lenovo Legion 5 17ACH6H - Ryzen 7 5800H / 16GB / RTX 3070 mobile 130W TDP
del42sa
Pokročilý
Pokročilý
Uživatelský avatar
Registrován: 18. lis 2009
Bydliště: Omicron Persei 8

Re: ATi/AMD & GPGPU, profi sféra atd.

Příspěvek od del42sa »

potom na něm ale těžko poběží direct compute , jestli tam něco může běžet tak spíše OpenCL, leda že by to běželo na nějaké mezivrstvě, ale to mi přijde jako hloupost... ( ono direct compute a OpenCl jsou si dost podobné, jen OpenCl je komplexnější a navíc otevřené )
"The more you buy, the more you save" AI everywhere - Nvidia CEO at Computex 2023 https://www.youtube.com/watch?v=FhlE3m1trM4
Vega Primitive Shader combines the functions of vertex and geometry shader and with the right knowledge you can discard game based primitives at an incredible rate" https://pcper.com/2017/01/amd-vega-gpu- ... tecture/2/

Case NZXT H230 Silent, CPU AMD Cezanne, Ryzen 7 5700G + SilentiumPC Spartan 3 PRO HE1024, GPU Sapphire Radeon RX 7600 8GB, MB Gigabyte Aorus B550-PRO V2, 16GB DDR4 4400Mhz CL18 Patriot Viper 4 Blackout, system HDD SSD M.2 Kingston FURY Renegade NVMe 1TB, Seagate Baracuda HDD 1TB SATA III , data HDD WD RED 1TB SATA III, Quad HD VA monitor 27" MSI Optix G27CQ4 Free Sync 165 Mhz 10bit HDR, Win 10-64 bit Pro, zdroj Cooler Master V550 Semi-Modular 550W 80 PLUS GOLD
nou
Začátečník
Začátečník
Registrován: 11. pro 2009

Re: ATi/AMD & GPGPU, profi sféra atd.

Příspěvek od nou »

a kto hovori ze sa musia pouzivat enginy ktore pouzivaju direct compute. ak na novych konzolach pobezi opencl tak si mozete byt isty ze sa objacia enginy ktore budu pouizivat OpenCL. taky bullet napriklad uz ma urcitu podporu pre OpenCL.
sam_217
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar
Registrován: 16. bře 2008
Bydliště: Subprostor
Kontaktovat uživatele:

Re: ATi/AMD & GPGPU, profi sféra atd.

Příspěvek od sam_217 »

Sony má pořád s playstationem velký slovo, takže pokud založej PS4 na OpenGL, OpenCL tak tim usměrní všechny studia, aby používali nebo vyráběli enginy, který budou kompatibilní pro Open API protože to pošlape na všem, žádný přidělávání si práce s portovánim do jinejch knihoven, jelikož je všechno podporováno, tak proč by se Sony podřizovalo microsoftu a házelo na svojí konzoli jejich systém kvůli jejihc API? To by je fakt ten Microsoft musel nejspíš uplatit zase...ikdyž by mě zajímal detailnějš ten důvod, když současně PS3 je OpenGL v podstatě, všechny hry sou stejně DirectX povětšinou...
PC1: AMD Ryzen 5800X3D@NejdeOC Noctua NH-D15S // X570 AORUS MASTER (rev 1.0) // 4x8GB Patriot Viper Steel 3866MHz@3600MHz CL16 // PNY RTX 3070 -> XFX RX6800 XT MERC // MSI Optix MAG274QRF-QD - 1mrtvý quantum dot pixel!!! // Samsung PM961 (1TB NVMe), Crucial M4 256GB, Micron enterprise SSD1920GB, Crucial MX500 2TB... // Corsair Graphite 600T // SSR-850FX

PC2: Lenovo Legion 5 17ACH6H - Ryzen 7 5800H / 16GB / RTX 3070 mobile 130W TDP
ttxman
Začátečník
Začátečník
Registrován: 28. zář 2003

Re: ATi/AMD & GPGPU, profi sféra atd.

Příspěvek od ttxman »

Ono kdyz se clovek podiva na rozsireni OpenGL, tak zjisti, ze v podstate obsahujou vsechny vlastnosti z DirectX co karta podporuje. Prekladace shader kodu existujou. Kompilator DirectCompute kodu programuje vyrobce grafiky, dodelat podporu do konzole by pro AMD nemel bejt az tak problem. Jedine ze by to bojkotoval microsoft nejakejma podminkama.

Vysledek muze bejt takovej, ze se bude jednat v podstate (vcetne optimalizaci) o OpenGL DirectX pro snadny portovani, s minimalnim vyuzitim vlastnosti specifickych pro OpenGL a pouziti "open" technologii bude tam kde je dneska...
del42sa
Pokročilý
Pokročilý
Uživatelský avatar
Registrován: 18. lis 2009
Bydliště: Omicron Persei 8

Re: ATi/AMD & GPGPU, profi sféra atd.

Příspěvek od del42sa »

nou píše:a kto hovori ze sa musia pouzivat enginy ktore pouzivaju direct compute. ak na novych konzolach pobezi opencl tak si mozete byt isty ze sa objacia enginy ktore budu pouizivat OpenCL. taky bullet napriklad uz ma urcitu podporu pre OpenCL.
já mám někdy pocit, že se tu bavím s retardovanými :roll:
TressFX Hair revolutionizes Lara Croft’s locks by using the DirectCompute programming language to unlock the massively-parallel processing capabilities of the Graphics Core Next architecture, enabling image quality previously restricted to pre-rendered images. Building on AMD’s previous work on Order Independent Transparency (OIT), this method makes use of Per-Pixel Linked-List (PPLL) data structures to manage rendering complexity and memory usage. - See more at: http://blogs.amd.com/play/tressfx/#sthash.C45sKb25.dpuf
@ttxman: přesně o tom jsem psal o pár postů výše. Někde jsem dokonce našel přirovnání : "basicaly OpenGL + OpenCl = DX11" na čemž trochu pravdy bude vzhledem k podobným typům instrukcí. Rozdíl je jen v tom že DX11 (a direct compute) jsou uzavřené standarty (jako CUDA), zatímco OGL a OCL jsou otevřené. Proto se domnívám, že DC nemůže běžet na non windows platformě (alespoň oficiálně ne)
"The more you buy, the more you save" AI everywhere - Nvidia CEO at Computex 2023 https://www.youtube.com/watch?v=FhlE3m1trM4
Vega Primitive Shader combines the functions of vertex and geometry shader and with the right knowledge you can discard game based primitives at an incredible rate" https://pcper.com/2017/01/amd-vega-gpu- ... tecture/2/

Case NZXT H230 Silent, CPU AMD Cezanne, Ryzen 7 5700G + SilentiumPC Spartan 3 PRO HE1024, GPU Sapphire Radeon RX 7600 8GB, MB Gigabyte Aorus B550-PRO V2, 16GB DDR4 4400Mhz CL18 Patriot Viper 4 Blackout, system HDD SSD M.2 Kingston FURY Renegade NVMe 1TB, Seagate Baracuda HDD 1TB SATA III , data HDD WD RED 1TB SATA III, Quad HD VA monitor 27" MSI Optix G27CQ4 Free Sync 165 Mhz 10bit HDR, Win 10-64 bit Pro, zdroj Cooler Master V550 Semi-Modular 550W 80 PLUS GOLD
Trovaricon
Začátečník
Začátečník
Registrován: 26. dub 2010

Re: ATi/AMD & GPGPU, profi sféra atd.

Příspěvek od Trovaricon »

Otvorenost standardu nema nic spolocne s tym, ci moze alebo nemoze byt technologia vo vyrobku niekoho ineho.
Gigabyte GA-970A-UD3, 16GB ECC DDR3, AMD FX6300, Xigmatek Loki, Asus HD7770 DirectCU, Intel 330 180GB / Seagate 7200.14 1.5TB + 2TB, Corsair CX400, CM 330K (mod), Philips 235PQ2EB + 231P4QPY, Windows 10 x64 Pro
del42sa
Pokročilý
Pokročilý
Uživatelský avatar
Registrován: 18. lis 2009
Bydliště: Omicron Persei 8

Re: ATi/AMD & GPGPU, profi sféra atd.

Příspěvek od del42sa »

něco k PS4:
Poster Blacken00100
"So, a couple of random things I've learned:

-It's not stock x86; there are eight very wide vector engines and some other changes. It's not going to be completely trivial to retarget to it, but it should shut up the morons who were hyperventilating at "OMG! 1.6 JIGGAHURTZ!".

-The memory structure is unified, but weird; it's not like the GPU can just grab arbitrary memory like some people were thinking (rather, it can, but it's slow). They're incorporating another type of shader that can basically read from a ring buffer (supplied in a streaming fashion by the CPU) and write to an output buffer. I don't have all the details, but it seems interesting.

-As near as I'm aware, there's no OpenGL or GLES support on it at all; it's a lower-level library at present. I expect (no proof) this will change because I expect that they'll be trying to make a play for indie games, much as I'm pretty sure Microsoft will be, and trying to get indie developers to go turbo-nerd on low-level GPU programming does not strike me as a winner.
From Tim Sweeney Epic, Presentation:
The big lesson we can learn from GPUs is that a powerful, wide vector engine can boost the performance of many parallel applications dramatically. This adds a whole new dimension to the performance equation: it's now a function of Cores * Clock Rate * Vector Width.

For the past decade, this point has been obscured by the underperformance of SIMD vector extensions like SSE and Altivec. But, in those cases, the basic idea was sound, but the resulting vector model wasn't a win because it was far too narrow and lacked the essential scatter/gather vector memory addressing instructions.

All of this shows there's a compelling case for Intel and AMD to put Larrabee-like vector units future mainstream CPUs, gaining 16x more performance on data-parallel code very economically.
http://semiaccurate.com/forums/showpost ... count=1672
"The more you buy, the more you save" AI everywhere - Nvidia CEO at Computex 2023 https://www.youtube.com/watch?v=FhlE3m1trM4
Vega Primitive Shader combines the functions of vertex and geometry shader and with the right knowledge you can discard game based primitives at an incredible rate" https://pcper.com/2017/01/amd-vega-gpu- ... tecture/2/

Case NZXT H230 Silent, CPU AMD Cezanne, Ryzen 7 5700G + SilentiumPC Spartan 3 PRO HE1024, GPU Sapphire Radeon RX 7600 8GB, MB Gigabyte Aorus B550-PRO V2, 16GB DDR4 4400Mhz CL18 Patriot Viper 4 Blackout, system HDD SSD M.2 Kingston FURY Renegade NVMe 1TB, Seagate Baracuda HDD 1TB SATA III , data HDD WD RED 1TB SATA III, Quad HD VA monitor 27" MSI Optix G27CQ4 Free Sync 165 Mhz 10bit HDR, Win 10-64 bit Pro, zdroj Cooler Master V550 Semi-Modular 550W 80 PLUS GOLD
Krteq
Čestný člen
Čestný člen
Registrován: 22. dub 2005
Bydliště: Brno

Re: ATi/AMD & GPGPU, profi sféra atd.

Příspěvek od Krteq »

Porovnání OpenCL vs. CUDA v Adobe Premiere Pro

Rage3D - AMD Breaks Adobe CUDA lock-in with OpenCL
marbun65
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 13. lis 2009

Re: ATi/AMD & GPGPU, profi sféra atd.

Příspěvek od marbun65 »

Tak konečne aj nejaké výsledky práce AMD, ktoré majú skutočne reálne využitie. Už by to len chcelo aby boli podporované aj normálne grafiky aspoň vyšších tried ako napríklad HD 7970, za seba by som bol rád aj s nejakou HD 7850 pochopiteľne, hoc aj len s pomocou úpravy registrov. Lebo Nvidia podporuje GPU akceleráciu cez CUDA aj na GTX 280, GTX 480 atď. A pomocou úpravy registrov sa mi podarilo spojazdniť aj akceleráciu na oficiálne nepodporovanej GTX 295ke.
// MB: Asus P6T SE // CPU: Intel Core i7 980x@3,47ghz // RAM: Kingston 24GB DDR3 // GPU: MSI GeForce RTX 2060 GAMING Z 6G // SSD: Crucial m4 128gb // HDD: WD Red 4TB // PSU: Seasonic G-550W // CASE: Fractal R3 black // AUDIO: M-Audio Revo 5.1 + custom Monacor repro // LCD: Iiyama X2377HDS e-ips // ISP: Antik telecom 1Gbit http://www.speedtest.net/result/5067967548.png //
Krteq
Čestný člen
Čestný člen
Registrován: 22. dub 2005
Bydliště: Brno

Re: ATi/AMD & GPGPU, profi sféra atd.

Příspěvek od Krteq »

Asi jsi to nečetl, hned v prvním odstavci je uvedeno:
The new version of Premiere Pro supports OpenCL accelerated effects on AMD FirePro discrete graphics and APUs, as well as AMD's consumer line of graphics products like Radeon GPUs and A-series APUs.
:)
marbun65
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 13. lis 2009

Re: ATi/AMD & GPGPU, profi sféra atd.

Příspěvek od marbun65 »

Ajaj :oops: tak som to narýchlo preletel :) dokonca dvakrát : :lol: . Tak potom je to teda veľmi dobre. Páči sa mi že AMD začína pracovať aj v oblasti, ktorú predtým zanedbávala. A toto môže pomôcť aj predajom APU. Len tak ďalej.
// MB: Asus P6T SE // CPU: Intel Core i7 980x@3,47ghz // RAM: Kingston 24GB DDR3 // GPU: MSI GeForce RTX 2060 GAMING Z 6G // SSD: Crucial m4 128gb // HDD: WD Red 4TB // PSU: Seasonic G-550W // CASE: Fractal R3 black // AUDIO: M-Audio Revo 5.1 + custom Monacor repro // LCD: Iiyama X2377HDS e-ips // ISP: Antik telecom 1Gbit http://www.speedtest.net/result/5067967548.png //
dexterav
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar
Registrován: 26. pro 2003
Kontaktovat uživatele:

Re: ATi/AMD & GPGPU, profi sféra atd.

Příspěvek od dexterav »

ten výkon je skorej biedny kedže teoreticky je výkon AMD niekoľko násobne vyšší
samozrejme je to super že má vyšší výkon, ale bohužiaľ absolútne to nezodpovedá papierovému výkonu čo je veľká škoda hlavne pre AMD samotné
Intel Core i9 14900kf@6/6,2GHz,Strix Z790 F, 2X24GB 7,2GHz CL32 GSkill, Asus TUF 4090 3/23GHz , H2O + Carbide 600Q,SF Leadex 1kW Ti, 10TB 850X, Topping D50s + A50s + T5, LG 42C2, S23Ultra, ITX 13700k + 4070Ti + Audinst Hud-Mx2 + THX-M50X
marbun65
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 13. lis 2009

Re: ATi/AMD & GPGPU, profi sféra atd.

Příspěvek od marbun65 »

No biedny ako biedny keď je to výkonnejšie, aj keď samozrejme uvidíme v praxi. Hlavne je to ale pre všetkých, nielen pre FirePro. Mňa skôr teší ta snaha AMD, dlhé roky nič moc extra čo sa týkalo nejakej extra pridanej softvérovej podpory a v poslednej dobe vidno naozaj veľkú snahu vo viacerých oblastiach.
// MB: Asus P6T SE // CPU: Intel Core i7 980x@3,47ghz // RAM: Kingston 24GB DDR3 // GPU: MSI GeForce RTX 2060 GAMING Z 6G // SSD: Crucial m4 128gb // HDD: WD Red 4TB // PSU: Seasonic G-550W // CASE: Fractal R3 black // AUDIO: M-Audio Revo 5.1 + custom Monacor repro // LCD: Iiyama X2377HDS e-ips // ISP: Antik telecom 1Gbit http://www.speedtest.net/result/5067967548.png //
Krteq
Čestný člen
Čestný člen
Registrován: 22. dub 2005
Bydliště: Brno

Re: ATi/AMD & GPGPU, profi sféra atd.

Příspěvek od Krteq »

A to vše jen díky HSA a APU.

@dexterav: Tady se bavíme o výkonu v GPGPU a podle těch výsledků je na tam AMD s OpenCL mnohem líp oproti řešení via CUDA.
nou
Začátečník
Začátečník
Registrován: 11. pro 2009

Re: ATi/AMD & GPGPU, profi sféra atd.

Příspěvek od nou »

aj AMD OpenCL developer fore je to vidno. aktivita AMD zamestnancov na fore vzrastla za posledny rok tak o 500%. predtym kde tu sa ozval nejaky developer od AMD. teraz v kazdom topicu kde ma clovek hlasi nejaky bug sa to aktivne riesi a hlada riesenie.
Odpovědět

Zpět na „AMD/ATI grafické karty“