Stránka 1 z 1
Call of Juarez DX10 benchmark
Napsal: ned 3. čer 2007, 21:53
od misadlouhz
1024x768, nejvyšší kvalita (bez AA - AA způsobuje, že benchmark ani DX10 demo nejde spustit, tj. NO AA, shadows quality high, shadowmap size 2048x2048, ne v fullscreen, audio enabled)
sestava v podpisu (AMD X2 4600+, 8800GTS 320MB - nejnovější 158.45 forceware, 2GB běžné RAM, Win Vista 32bit, nepřetaktováno)
min fps 2,4
max fps 64
průměr 17
PS Dx10 demo Call of Juarez bylo na DVD příoze časopisu Computer 11/07
Napsal: ned 3. čer 2007, 23:01
od kotas
průměr 17 na 8800GTS?
..
Napsal: pon 4. čer 2007, 06:53
od misadlouhz
jojo je to síla
Napsal: ned 10. čer 2007, 02:22
od dexterav
1440x900 full okrem AA
xtreme 165.01
vista x64
e6600 3,6GHz
8800GTS 620/2000
4GB ram CL5 5 5 15
bez AA
min 15
max 48.4
avg 26.8
SSAA 4x
Min: 5.30
Max: 25.91
Avg: 15.66
hm akurát to nejak divne poskakuje a zvuk pridáva 1fps
...
v adresáry C:\demohry\Call of Juarez DX10 Benchmark\out\logs sú uložené logy z benchu...
Napsal: sob 16. čer 2007, 09:29
od misadlouhz
http://www.guru3d.com/newsitem.php?id=5464
já jsem zřejmě testoval na té verzi, kde ještě tento benchmark nebyl zprasen, ale jen neoptimalizován
Napsal: sob 16. čer 2007, 10:17
od no-X
Zprasen?
To je současné vyjádření nVidie. Podívej se na vyjádření nVidie k původní verzi benchmarku:
nVidia píše:NVIDIA discovered that the early build of the game that was distributed to the press has an application bug that violates DirectX 10 specifications by mishandling MSAA buffers, which causes DirectX 10 compliant hardware to crash.
Tzn. původní implementace multisamplingu nefungovala, proto Techland implementoval jinou, která je funkční. nVidii se to sice nelíbí, nicméně v předchozích verzích MSAA nefungoval vůbec, nebo způsoboval grafické artefakty...
Napsal: sob 23. čer 2007, 12:27
od Mayhem(cz)
AMDX2 64 4800+ 2500M
2x1GB Kingston DDR400 CL2 @ 420MHz, CL 2-3-3-6 CR1
Sapphire HD2900XT 512mb (default)
vista home premium 64 bit
cat. 7.5
nastavení:
http://www.ukazto.com/?img=1-3i31.jpg
výsledek testu:
http://www.ukazto.com/?img=2-qn62.jpg
min: 7.0
max: 36.6
avg: 16.5
Re: Call of Juarez DX10 benchmark
Napsal: úte 13. dub 2010, 00:03
od Vlastik80
Call Of Juarez 1 DirectX 10 Benchmark (
Download rychlý server)
Požadavky: Windows Vista / Windows 7, DirectX 10 grafická karta
Nastavení benchmarku:
- rozlišení: dle testu
- detaily: custom
- shadowmap size: 2048x2048
- shadows quality: high
- antialiasing: dle testu
Výsledky:
1920 x 1200, bez AA - min. 37.3 / max. 150.9 / avg. 78.4
1920 x 1200, MSAA x 2 - min. 31.7 / max. 135.1 / avg. 71.1
1920 x 1200, MSAA x 4 - min. 27.0 / max. 122.3 / avg. 65.5
1920 x 1200, SSAA x 2.25 - min. 21.2 / max. 85.5 / avg. 53.5 fps
1920 x 1200, SSAA x 4 - min.13.1 / max. 61.0 / avg. 40.1 fps
Testováno na:
Q9650 3GHz, 8GB DDR2, Sapphire HD5870 Vapor-X 1GB rev.2, Catalyst 10.3, Windows 7 x64 HP
Upozornění: První spuštění benchmarku může trvat delší dobu, zřejmě kvůli vytváření "shader cache" nebo tak něčeho, tak mějte trpělivost.
Re: Call of Juarez DX10 benchmark
Napsal: úte 13. dub 2010, 06:21
od HEAD
Phenom2 x4 3,6Ghz
4GBram
5850
cat 10.3
1920 x 1080, bez AA - min. 33.3 / max. 135 / avg. 69.5
1920 x 1080, MSAA x 4 - min. 24.6 / max. 107 / avg. 57.3
1920 x 1080, SSAA x 4 - min.12 / max. 51.3 / avg. 34.6 fps
Po oc GK na 1010/5000
1920 x 1080, bez AA - min. 42 / max. 170 / avg. 92
1920 x 1080, MSAA x 4 - min. 30.9 / max. 142 / avg. 75
1920 x 1080, SSAA x 4 - min.15.2 / max. 67 / avg. 45.8
Vlastiku muzes to otestovat s oc 5870 na 1000/5000(nebo maximum co zvladne)?
Re: Call of Juarez DX10 benchmark
Napsal: úte 13. dub 2010, 09:41
od Vlastik80
Po přetaktování k parametrům podobným HEADovu nastavení:
CPU - 3.7Ghz
GPU - (5870 VaporX 1GB 2.0) 900 / 5000 Mhz (při 5200 vypadával obraz- černá místa)
RAM - 828 Mhz
Benchmark: Shadowmap size- 2048x2048, Shadows quality- high, AA+rozlišení- dle testu
1920 x 1080 bez AA - min. 40.7 / max. 160.6 / avg. 84.6
1920 x 1080 4x MSAA - min. 29.8 / max. 142.9 / avg. 70.0
1920 x 1080 4x SSAA - min. 14.4 / max. 67.5 / avg. 43.2
Sestava: Q9650 3GHz, nVidia GTS250(745/1100/1848), 8GB DDR2 800MHz, GeForce 197.45whql, Win7 x64 HP
Nastavení benchmarku:
Shadowmap size- 2048x2048, Shadows quality- high, AA+rozlišení- dle testu
Výsledky:
1920 x 1200 bez MSAA - 17.1 / 40.1 / 24.5 fps
1920 x 1200 4x MSAA - 11.0 / 33.8 / 20.2 fps
1920 x 1200 4x SSAA - 6.9 / 20.2 / 12.8 fps
Re: Call of Juarez DX10 benchmark
Napsal: úte 16. lis 2010, 20:56
od HEAD
Phenom2 x4 3.7Ghz
4GBram
2x5850
cat 10.10e
1920x1080 vse na max 4xMSAA
min 49.3
avg 99.4
max 198
1920x1080 4xSSAA
min 22.5
avg 63.6
max 95
Po oc grafik na 850mhz
1920x1080 4xSSAA
min 25.6
avg 74.3
max 111.7
Re: Call of Juarez DX10 benchmark
Napsal: pon 12. zář 2011, 13:08
od Vlastik80
i5 2500K def., 16GB DDR3 1600, GTX 560Ti 1GB 900/4600/1800, GF28026w, Win7x64sp1:
1920x1080, vše max, 4x SSAA- min.15 /max.57/avg. 39 fps
Re: Call of Juarez DX10 benchmark
Napsal: stř 14. zář 2011, 15:15
od Vlastik80
i5 2500K def., 16GB DDR3 1600, GTX 570 845/3800, GF28026w, Win7x64sp1:
1920x1080, vše max, 4x SSAA- min.20 /max.69 /avg. 48 fps
Re: Call of Juarez DX10 benchmark
Napsal: pát 16. zář 2011, 19:28
od Vlastik80
1920x1080, vše max, 4x SSAA- min.14 /max.50 /avg. 34 fps
Hw: i5 2500K def., 16GB DDR3 1600, GTX 560 900/4000, GF28026w, Win7x64sp1
1920x1080, vše max, 4x SSAA- min.19 /max.75 /avg. 49 fps
Hw: i5 2500K def., 16GB DDR3 1600, GTX 660 1137/6108, GF31070w, Win8x64
1920x1080, vše max, 4x SSAA- min.25 /max.88 /avg. 60 fps
Hw: i5 2500K def., 16GB DDR3 1600, GTX 660Ti 1137/6008, GF31070w, Win8x64
1920x1080, vše max, 4x SSAA- min.24 /max.99 /avg. 64 fps
Hw: i5 2500K def., 16GB DDR3 1600, GTX 670 1020/6008, GF31070w, Win8x64
1920x1080, vše max, 4x SSAA- min.29 /max.142 /avg. 88 fps
Hw: i5 2500K def., 16GB DDR3 1600, GTX 770 2GB 1085-1137/7012, GF33165w, Win81x64
1920x1080, vše max, 4x SSAA- min.47 /max.171 /avg. 110 fps
Hw: i5 2500K@4000, 12GB DDR3 1600, GTX 970 4GB 1316/7012, GF34475w, Win81x64
Verze benchmarku: 1.3.0.1En