3D Mark 2006 - Diskuze, problémy a vše okolo

Testování výkonu a stability PC, výsledkové listiny bechmarků.

Moderátor: Don

Odpovědět
stifmajster
Nováček
Nováček
Registrován: 27. lis 2005
Kontaktovat uživatele:

chyba!?

Příspěvek od stifmajster »

chtel by sem se zaptat....kdyz spustim 3D mark 2006 tak mi to pise tuhle chybu...nevite nekdo co stim je???
http://stifiz.wz.cz/chyba.JPG
sheriff.wiggum
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 08. dub 2005
Bydliště: Skotsko/Ceska republika
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sheriff.wiggum »

vzhledem k tve professional edition kontaktuj technickou podporu :razz:
rodier
Začátečník
Začátečník
Registrován: 29. pro 2003
Bydliště: Severni Cechy / Most
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od rodier »

ja hlavne nechapu.. proc je to tak narocne? dyt takovehle sceny se daj udelat uplne v poho...

cim to je?
Obrázek
stifmajster
Nováček
Nováček
Registrován: 27. lis 2005
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od stifmajster »

sheriff.wiggum píše:vzhledem k tve professional edition kontaktuj technickou podporu :razz:
hmm dik......ale tuhle chybu mi to delalo i u 2005!
RomanOn
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 12. zář 2004
Bydliště: Slovakia
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od RomanOn »

Daval si 3dmark v defaultnom nastaveni?
Skus dat ine ovladace na grafiku
CPU: AMD Ryzen 5 5600X MB: ASUS TUF Gaming B550-Plus, RAM: 4x8Gb Gskill Trident RGB 3200Mhz, Storage: Samsung 970 EVO Plus 1000GB, GK: EVGA GeForce GTX 1080 FTW Hybrid, Zdroj: Seasonic Gold 650W, Monitor: 27" AOC U2790PQU, OS: Win10/64
sheriff.wiggum
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 08. dub 2005
Bydliště: Skotsko/Ceska republika
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sheriff.wiggum »

stifmajster píše:
sheriff.wiggum píše:vzhledem k tve professional edition kontaktuj technickou podporu :razz:
hmm dik......ale tuhle chybu mi to delalo i u 2005!
kterou take legalne drzis a tudiz opet muzes kontaktovat technickou podporu ohledne runtime erroru 8)
stifmajster
Nováček
Nováček
Registrován: 27. lis 2005
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od stifmajster »

sheriff.wiggum píše:
stifmajster píše: hmm dik......ale tuhle chybu mi to delalo i u 2005!
kterou take legalne drzis a tudiz opet muzes kontaktovat technickou podporu ohledne runtime erroru 8)
hmm ty si myslis ze ji mam legalne??? :-D rofl
Wuuduu
Středně pokročilý
Středně pokročilý
Uživatelský avatar
Registrován: 11. led 2005
Bydliště: Bratislava, Slovakia

Příspěvek od Wuuduu »

stifmajster píše:hmm ty si myslis ze ji mam legalne???
a ty si myslis, ze sa tu riesi warez? rofl....
Lenovo ThinkPad EDGE E520, intel i3-2310M, 8GB RAM, intel HD graphics / Ati Radeon 6630M 1GB, HDD 500GB, Windows7 HP 64bit
intel pentiumMMX 200MHz, 64MB EDORAM, TsengLabs ET6000 2MB PCI, SoundBlaster AWE32 ASP 8MB ISA, HDD 4GB+850MB, DOS 6.22
ATARI 1024STFM, 1MB RAM, 3.5" FDD SingleSide, TOS
Apple iMac, i5 3,1GHz, 4GB RAM, Ati Radeon 6970M 1GB, 27" LED panel 2560x1440, Seagate 1TB HDD, Magic Mouse, Thunderbolt, audio-technica ATH-T44, Mac OSX 10.6.8
STEAM uubuuW ... EVE Online H00d

MACINTOSH – Most applications crash. If not, the operating system hangs.
Luks
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 29. říj 2003
Bydliště: Benešov u Semil
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Luks »

btw co máš za grafiku? :roll:
PC: Intel NUC 12 Enthusiast i7-12700H, 64GB RAM, A770M 16GB VRAM,3TB SSD LCD: 35" AOC AG352UCG6 Repro: Creative Labs GigaWorks T3 Headphones: Sony WH-1000XM3 Keyb: RAPOO VPRO V700RGB Alloy Mouse: Logitech G700s OS: Windows 11 Enterprise TAB: Samsung Galaxy TAB S9 ULTRA 12/512GB Phone: Samsung Galaxy S22 Ultra NtB: Dell Latitude 5420 14.0” Console: PS5 2TB TV: Philips 65OLED804 + Yamaha YAS-207
stifmajster
Nováček
Nováček
Registrován: 27. lis 2005
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od stifmajster »

Luks píše:btw co máš za grafiku? :roll:
ati radeon 9600 128mb series
Coololooser
Středně pokročilý
Středně pokročilý
Uživatelský avatar
Registrován: 16. pro 2003
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Coololooser »

rodier píše:ja hlavne nechapu.. proc je to tak narocne? dyt takovehle sceny se daj udelat uplne v poho...

cim to je?
je to tak narocne protoze je to benchmark :wink:
0118 999 881 999 119 7253
SpeedyGT
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar
Registrován: 16. kvě 2005
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od SpeedyGT »

To jo..je to benchmark :wink: , na pohled to vypadá teda hrozně, ale vykesluje to šíleně moc blbostí - stíny atd a proto je to tak náročný.

Podle mýho se jim 3Dmark06 nepoved...většina je opakována od minule
AMD Ryzen R7 7700X + AiO Fractal Lumen S36 V2 / ASUS TUF Gaming B650-PLUS / Kingston FURY 2x32GB 5200MHz / Gigabyte RX 7900GRE OC / WD Black SN770 NVMe 1TB / Enermax Modu82 625W / Fractal Meshify / 3x Dell P2720D 2560x1440
no-X
Středně pokročilý
Středně pokročilý
Uživatelský avatar
Registrován: 24. úno 2004
Bydliště: Č.Budějovice

Příspěvek od no-X »

Jawed píše:Here Nick kindly identified a 3DMk06 shader that uses dynamic branching.

Additionally, sections of the code use partial precision (_PP at the end of the instruction name).

What's interesting, in my view, is:
  • clearly this is an optimisation for NVidia hardware - and who knows whether the driver will even respect this and instead just change every instruction to _PP
  • the complexity in identifying the portions of shader code that can withstand _PP
To be honest, if you're a half-decent programmer, then an awareness of precision is right there at the time the algorithm is cast and the data structures formed, so I don't think it's actually that difficult to say these "variables are _PP". It's not much different from choosing texture formats, I guess.

I can imagine the lead graphics engine developer will have laid-down the parameters for _PP, too - so the code monkeys can get on without having to think too much.

I suppose where it might get interesting is in artist-configured shaders - but again I imagine the lead dev will have identified the conditions under which precision is at risk.

Arguably, I suppose, it would be nice as a dev to be able to think "FP32 all the way, no need to worry about the precision of my variables" - like when I used to program finance stuff I knew my money fields were always 15.4 and life was simple, I just had to be careful about when I rounded, etc. etc.

Jawed
Neeyik píše:Although I've not sat through the several hundred pixel shader dumps, the longer ones from the HDR test look something like this:

ps_3_0


def c6 , -0.018729299306869507000000, 0.074261002242565155000000, 1.570728778839111300000000, 10000.000000000000000000000000

def c7 , 0.000000000000000000000000, 1.000000000000000000000000, 0.031250000000000000000000, 0.062500000000000000000000

def c8 , 2.000000000000000000000000, -1.000000000000000000000000, 1.000000000000000000000000, -0.212114393711090090000000

def c9 , 0.416087001562118530000000, -0.303380995988845830000000, 0.135195001959800720000000, 0.220419004559516910000000

def c10 , -0.183682993054389950000000, 0.077253997325897217000000, -0.252817988395690920000000, -0.237764000892639160000000

def c11 , -0.054127000272274017000000, 0.662913024425506590000000, -0.031250000000000000000000, 0.318309873342514040000000

def c12 , -0.486135989427566530000000, 0.397747993469238280000000, -0.397747993469238280000000, 3.000000000000000000000000

def c13 , 0.574523985385894780000000, -0.062500000000000000000000, -0.574523985385894780000000, 0.108253002166748050000000

def c14 , -0.625000000000000000000000, -0.750000000000000000000000, 0.875000000000000000000000, 0.187500000000000000000000

def c15 , 1.000000000000000000000000, 1.001000046730041500000000, -0.797193884849548340000000, 0.014567226171493530000000

def c16 , 0.636619746685028080000000, -1.009999990463256800000000, -1.120000004768371600000000, 0.000100009805464651440000

def c17 , 0.500000000000000000000000, 1.000000000000000000000000, 0.159154936671257020000000, 16.000000000000000000000000

dcl_texcoord0 v0.xy
dcl_texcoord1 v1.xy
dcl_texcoord2 v2.xyz
dcl_texcoord3 v3.xyz
dcl_texcoord4 v4.xyz
dcl_texcoord5 v5.xyz
dcl_texcoord6 v6.xyz
dcl_texcoord7 v7.xyz
dcl v4096.xy
dcl_2d s0
dcl_2d s1
dcl_2d s2
dcl_2d s3
dcl_2d s4
dcl_cube s5
dcl_cube s6
texld r0 , v0.xyxx , s3
mad_pp r1.xyz , c8.xxxx , r0.wyzw , c8.yyyy
nrm_pp r2.xyz , v2
dp3_pp r4.x , r1 , v3
dp3_pp r4.y , r1 , v4
dp3_pp r4.z , r1 , v5
dp3_pp r0.x , r2 , v3
dp3_pp r0.y , r2 , v4
dp3_pp r0.z , r2 , v5
dp3_pp r0.w , -r0 , r4
add_pp r0.w , r0.wwww , r0.wwww
dp3_sat_pp r2.w , r1 , r2
mad_pp r0.xyz , r4 , -r0.wwww , -r0
texld_pp r1 , r0 , s6
mad_pp r0.w , r2.wwww , c6.xxxx , c6.yyyy
add_pp r0.z , -r2.wwww , c8.zzzz
mad_pp r0.w , r0.wwww , r2.wwww , c8.wwww
rsq_pp r0.z , r0.zzzz
mad_pp r0.w , r0.wwww , r2.wwww , c6.zzzz
rcp_pp r0.z , r0.zzzz
mul_pp r0.w , r0.wwww , r0.zzzz

mad r0.xy , r0.wwww , c16.xxxx , c16.yzzw
mul r0.xy , r0 , r0
rcp r0.x , r0.xxxx
rcp r0.y , r0.yyyy
add r0.w , -r0.xxxx , c6.wwww
mul r1.w , r0.wwww , c16.wwww
add r2.w , r0.yyyy , c15.zzzz
texld r0 , v0.xyxx , s2
mov r6.z , c4.xxxx
add r2.z , -r6.zzzz , c5.xxxx
mad r2.w , r2.wwww , -c15.wwww , c15.xxxx
mad_pp r5.w , r0.wwww , r2.zzzz , c4.xxxx
mul_pp r3 , r0.xyzz , c3.xyzz
mul_pp r2.z , r5.wwww , r5.wwww
add_pp r0 , r3 , c8.yyyy
mad_pp r4.w , r5.wwww , -r2.zzzz , c8.zzzz
mad r2 , r2.wwww , r0 , c8.zzzz
add_pp r0.xy , -r4.wwww , c15
mad_sat_pp r1.w , r0.yyyy , r1.wwww , r0.xxxx
add_pp r5.w , -r5.wwww , c8.zzzz
texld_pp r0 , r4 , s5
mul_pp r0 , r3 , r0.xyzz
mul_pp r1 , r1.xyzz , r1.wwww
mul_pp r0 , r5.wwww , r0

mul r2 , r2 , r1
mul_pp r0 , r4.wwww , r0
texld r1 , v1.xyxx , s4
mul r2 , r2 , r1.wwww
mad_pp r0 , r0 , r1.xxxx , r2

cmp r2.w , -v6.zzzz , c7.xxxx , c7.yyyy
mul r1.xy , v4096 , c7.zzzz
texld_pp r1 , r1 , s1
if_ne r2 , -r2.wwww ******* NOTE ******
dsx r2 , v7.xyxy
dsy r3 , v7.xyxy
add r2 , abs r2 , abs r3
mov r3.w , c2.xxxx
mad_pp r2 , r2 , r3.wwww , c1.xyxy
mul_pp r4 , r1.zwxy , r2

mad r2 , r4 , c14.zzww , v7.xyxy
texldl r1 , r2.xyxy , s0
texldl r5 , r2.zwzw , s0
mad r2 , r4.zwzw , c17.xxyy , v7.xyxy
texldl r3 , r2.xyxy , s0
texldl r2 , r2.zwzw , s0
mov r1.y , r5.xxxx
mov r1.z , r3.xxxx
mov r1.w , r2.xxxx
mul_pp r2 , r4 , c9.xxyy
add r1 , r1 , -v7.zzzz
mad_pp r2 , r4.zwxy , c9.zzww , r2
cmp_pp r1 , r1 , c7.yyyy , c7.xxxx

add r3 , r2 , v7.xyxy
texldl r2 , r3.xyxy , s0
texldl r5 , r3.zwzw , s0
mul_pp r3 , r4 , c10.xxyy
mad_pp r3 , r4.zwxy , c10.zzww , r3

mov r2.y , r5.xxxx
add r3 , r3 , v7.xyxy
texldl r5 , r3.xyxy , s0
texldl r3 , r3.zwzw , s0
mov r2.z , r5.xxxx
mov r2.w , r3.xxxx
add r3 , r2 , -v7.zzzz
mul_pp r2 , r4 , c11.xxyy
cmp_pp r3 , r3 , c7.yyyy , c7.xxxx
mad_pp r2 , r4.zwxy , c11.zzyy , r2
dp4_pp r6.w , r3 , c7.wwww

add r2 , r2 , v7.xyxy
texldl r3 , r2.xyxy , s0
texldl r5 , r2.zwzw , s0
mul_pp r2 , r4 , c12.xxyy
mad_pp r2 , r4.zwxy , c12.xxzz , r2

mov r3.y , r5.xxxx
add r5 , r2 , v7.xyxy
texldl r2 , r5.xyxy , s0
texldl r5 , r5.zwzw , s0
mov r3.z , r2.xxxx
mul_pp r2 , r4 , c13.xxyy
mov r3.w , r5.xxxx
mad_pp r2 , r4.zwxy , c13.zzww , r2
add r3 , r3 , -v7.zzzz
add r5 , r2 , v7.xyxy
texldl r2 , r5.xyxy , s0
texldl r5 , r5.zwzw , s0
mov r2.y , r5.xxxx
mad r4 , r4 , c14.xxyy , v7.xyxy
texldl r5 , r4.xyxy , s0
texldl r4 , r4.zwzw , s0
mov r2.z , r5.xxxx
mov r2.w , r4.xxxx
cmp_pp r3 , r3 , c7.yyyy , c7.xxxx
add r2 , r2 , -v7.zzzz
dp4 r3.w , r3 , c7.wwww
cmp_pp r2 , r2 , c7.yyyy , c7.xxxx
add_pp r3.w , r6.wwww , r3.wwww

dp4 r2.w , r2 , c7.wwww
dp4 r1.z , r1 , c7.wwww
add_pp r1.w , r3.wwww , r2.wwww
add_pp r6.w , r1.zzzz , r1.wwww
texld r1 , v0.xyxx , s3
mad_pp r1.xyz , c8.xxxx , r1.wyzw , c8.yyyy
nrm_pp r5.xyz , v6
dp3_sat_pp r5.w , r1 , r5
nrm_pp r2.xyz , v2
add_pp r2.w , -r5.wwww , c8.zzzz
mad_pp r1.w , r5.wwww , c6.xxxx , c6.yyyy
rsq_pp r2.w , r2.wwww
mad_pp r1.w , r1.wwww , r5.wwww , c8.wwww
rcp_pp r2.w , r2.wwww
mad_pp r1.w , r1.wwww , r5.wwww , c6.zzzz
add_pp r4.xyz , r5 , r2
mul_pp r1.w , r2.wwww , r1.wwww
nrm_pp r3.xyz , r4

mad r4.xy , r1.wwww , c16.xxxx , c16.zyzw
dp3_sat_pp r4.z , r1 , r3
mul r3.xy , r4 , r4
dp3_sat_pp r1.y , r1 , r2
rcp r2.x , r3.xxxx
rcp r2.y , r3.yyyy
mad_pp r1.w , r1.yyyy , c6.xxxx , c6.yyyy
add_pp r1.z , -r1.yyyy , c8.zzzz
mad_pp r1.w , r1.wwww , r1.yyyy , c8.wwww
rsq_pp r1.z , r1.zzzz
mad_pp r1.w , r1.wwww , r1.yyyy , c6.zzzz
rcp_pp r1.y , r1.zzzz

add r1.z , r2.xxxx , c15.zzzz
mul_pp r1.w , r1.wwww , r1.yyyy
mul r1.z , r1.zzzz , c15.wwww
mad r1.xy , r1.wwww , c16.xxxx , c16.yzzw
add r1.w , -r2.yyyy , c6.wwww
mul r1.xy , r1 , r1
mul r1.w , r1.zzzz , r1.wwww
rcp r1.x , r1.xxxx
rcp r1.y , r1.yyyy
mul r1.z , r1.wwww , c16.wwww
add r1.w , -r1.xxxx , c6.wwww
mul r1.w , r1.zzzz , r1.wwww
add r1.z , -r6.zzzz , c5.xxxx
texld r3 , v0.xyxx , s2
mad_pp r4.w , r3.wwww , r1.zzzz , c4.xxxx
mul r3.w , r1.wwww , c16.wwww
add_pp r6.z , -r4.wwww , c8.zzzz
add r1.z , r1.yyyy , c15.zzzz
rcp_pp r1.w , r6.zzzz
mad r6.y , r1.zzzz , -c15.wwww , c15.xxxx
mul_pp r1.w , r1.wwww , c12.wwww
pow r2.z , r4.zzzz , r1.wwww
add r2.w , r1.wwww , c8.zzzz
mul_pp r1 , r6.wwww , c0.xyzz
mul r2.w , r2.zzzz , r2.wwww
mul_sat r2.w , r2.wwww , c17.zzzz
mul_pp r4.z , r4.wwww , r4.wwww
mul r2 , r1 , r2.wwww
mad_pp r6.w , r4.wwww , -r4.zzzz , c8.zzzz
add_pp r5.xy , -r6.wwww , c15
mul_pp r4 , r3.xyzz , c3.xyzz
mad_sat r5.y , r5.yyyy , r3.wwww , r5.xxxx
add_pp r3 , r4 , c8.yyyy

mul r2 , r2 , r5.yyyy
mad r3 , r6.yyyy , r3 , c8.zzzz
mul_sat_pp r5.z , r5.zzzz , c17.wwww
mul r3 , r2 , r3
texld r2 , v1.xyxx , s4
mul_pp r1 , r1 , r4
mul_pp r1 , r6.zzzz , r1
mul_pp r1 , r6.wwww , r1

mul r3 , r3 , r2.wwww
mul_pp r1 , r1 , c11.wwww
mul_pp r2.w , r5.wwww , r5.zzzz
mad_pp r1 , r1 , r2.xxxx , r3

mad oC0 , r1 , r2.wwww , r0
else
mov oC0 , r0
endif

There are a few like this in the HDR tests.
řádky kódu s _PP jse pro názornost vyznačil červeně, zmenšil jsem velikost písma, aby to nebylo přes celou stránku
Nejlepší moderátor ve výslužbě
Satiriasis
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 13. črc 2004
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Satiriasis »

Jaky je pls heslo k samorozbalovacimu archivu k 3D Marku06 stahleho z guru3D... Melo by byt www.guru3d.com ne? to mi nejako nejede
stavikr
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 07. lis 2005
Bydliště: Rožnov p./R.

Příspěvek od stavikr »

Heslo je: 66guru3d.com68! a funguje
AMD Ryzen 7 5700X--Asus TUF Gaming B550 plus wifi II--Corsair RM750X--BeQuiet 500DX--Fera 5--Kingstone Fury Renegade 2x16GB 3600Mhz--MSI GTX 1060 6GB OC--Kingstone KC3000 2TB--Logitech MX 518--MS Sidewinder X6 CZ


CPU: AMD Phenom 2 X4 965 Black Edition AM3 MB: Asus M4A88T-V EVO/USB3 GK: MSI GTX 1060 OC 6GB RAM: DDR3 4*2048MB Kingston HyperX Blu 1600MHz CL9 HDD1: Sansung 1TB Sata2 32MB HDD2: WD 5000AAKS Sata2 16 MB DVD: ASUS DRW-2014L1T LCD: Samsung T220 REPRO: Logitech 2.1 X-230 ZDROJ: Forton 500W Blue storm II CHLADIC: Noctua NH-U12P MYS: Logitech MX 518 CASE: TT Armor Jr. BNS Klávesnice: MS Sidewinder X6 CZ
Baneshee
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar
Registrován: 12. dub 2005
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Baneshee »

Hm kousne se me to na konci testu Canyon Flight vzdycky ve stejnym miste. Uzasnej test. Jinak pc samozdrejme naprosto stabilni, jenom 3dmark06 ne :wink:
Ryzen 5800X @ 100W | Noctua C12P SE14 | 2x16GB Crucial Ballistix @ 3466MHz | Zotac RTX3070 8GB | Asus Prime X470-Pro | Micron 2TB NVMe & Crucial MX500 1TB & WD Green 3TB | Samsung SH-S223Q | FD Define R3 Black | Seasonic Focus Plus 650W | Dell G3223Q
STANIK#007
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar
Registrován: 21. led 2005
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od STANIK#007 »

mam na to takovaj nazor ze kdyz na tom makali celej rok tak se mohli trochu vic snazit
james7
Začátečník
Začátečník
Registrován: 25. bře 2004
Bydliště: Chrudim
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od james7 »

STANIK#007 píše:mam na to takovaj nazor ze kdyz na tom makali celej rok tak se mohli trochu vic snazit
nj vždycky to muže bejt lepší :)
hlupak
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar
Registrován: 08. srp 2005
Bydliště: St.Albans United Kingdom
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od hlupak »

co stim?
P4 3,4GHz(229FSB)
Asus P4P800E-dx.
2*512Kingston400DDR@458Mhz(3-3-3-8)
Leadtek 6600GT AGP 500/900def.@582/1042...and still in progress!
Arctic 4, Zalman Vf700Cu
83.40+Exetrme-G

Total:1474
test one...533
test two..570
test three..971
BTW: proc kdyz sjme mel nizssi takty tak CPu test daval pres 1019 a ted jen 971?
BTW:kdyz jsem prechazel na 579/1018 tak vysledek(1448) byl slabsi nez pri predchoz i576.1018? (1461)
Ruka
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar
Registrován: 15. dub 2005
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ruka »

No, kdyz zvysujes takty nad uroven stabilyty, tak se nediv ze Ti to pak haze horsi vzsledky.
RADA:
Provozuj to na taktech, ktere jsou stabilni.
Muj novy: Q9400 -- Scythe Zipang -- Gigabyte GA-EP45-UD3 (rev.1.0) -- A-DataEE 2*2 GB -- VGA Gigabyte 6850 OC -- Enermax MODU82+ 525W -- Samsung 1TB + WDC 640GB -- Microsoft SideWinder X6 -- Spořeba psaní, brouzdání, 75W.

Potize s netabilitou PC? - clear BIOSu a otestovat
Odpovědět

Zpět na „Benchmarky a diagnostické programy“