Samozřejmě. Ale moje oblíbené grafy nemůžeš používat ve dvou případech:Meridius píše:použiju-li tvoje oblíbené grafy, tak proti X800 lze postavit až X1600XT... http://www.computerbase.de/artikel/hard ... 300_gs/20/no-X píše:Důkaz? Porovnej si propady výkonu při MSAA, a pak můžeme rozebírat, který grafice schází rychlejší paměti
- 128MB vs 256MB grafiky, protože 128MB je zvýhodněna snížením detailů u některých nových her
- SM2.0 grafiky se SM3.0 grafikou, protože SM2.0 je lehce zvýhodněna absencí pár efektů v AoE3
a testovaná X800 je zrovna 128MB SM2.0 karta
Wiruz: Nic není tak černobílý. Shader core R3xx/R4xx je vcelku povedená záležitost (pojetí mini ALU na dobu R3xx až nečekaně vystihlo požadavky her vydávaných ještě několik let potom), takže nevidím důvod, aby se tahle architektura historicky znemožnila.