nVidia G80 - informace, spekulace...
Moderátoři: Walker1134, Wilik
- h4__
- Žlutá karta Bazar
-
- Registrován: 04. led 2006
- Bydliště: Praha - Štěrboholy, Hloubětín
- djstudio
- Začátečník
- Registrován: 29. čer 2003
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
MB: ASUS ROG STRIX B650E-E GAMING Bios 3057 CPU: AMD RYZEN 9 7900X + CORSAIR iCUE LINK H170i 420mm GPU: ASRock AMD Radeon RX 7900 XTX Phantom Gaming 24GB OC RAM: 2x16GB - 32GB G.SKILL Trident Z5 NEO DDR5 6000MHz CL30 SSD SYSTEM: SAMSUNG 990 PRO Gen 4 NVMe 2TB SSD DATA A TESTY: KINGSTON RENEGADE, GIGABYTE AORUS Gen 4 NVMe SSD 1TB ZDROJ: FRACTAL DESIGN ION+ 860W PLATINUM Modular CASE: CORSAIR 7000D AIRFLOW Black Bigtower MONITOR: MSI 32" MAG 323UPF IPS FreeSync Premium Pro 160HZ 1ms - 4K NET: VODAFONE Kabel 500 Mb/s - 30Mb/s SYSTEM: Windows 11 PRO 64BIT Build 24H2 FOTO PC: https://cz.pcpartpicker.com/b/pdvfrH
- Hijacker933
- Začátečník
- Registrován: 14. bře 2006
- Bydliště: Mega City 1
- OBR
- Černá karta
-
- Registrován: 20. srp 2003
- Bydliště: PHA, CB, TP, Aus, Ger
- Kontaktovat uživatele:
Prvni asi skutecny test ...?
Zdroj: http://www.dailytech.com/article.aspx?newsid=4812
P.S. - Jestli jsou ta cisla z her skutecna tak je to docela dost velky narust vykonu, na jedinou kartu. Masox.
Zdroj: http://www.dailytech.com/article.aspx?newsid=4812
P.S. - Jestli jsou ta cisla z her skutecna tak je to docela dost velky narust vykonu, na jedinou kartu. Masox.
- HEAD
- Začátečník
- Registrován: 27. lis 2005
- Bydliště: Usti n/L
- Kontaktovat uživatele:
- no-X
- Středně pokročilý
- Registrován: 24. úno 2004
- Bydliště: Č.Budějovice
- HEAD
- Začátečník
- Registrován: 27. lis 2005
- Bydliště: Usti n/L
- Kontaktovat uživatele:
Pockej to mi chces rict, ze kdybych si koupil Gf8800GTX a dal ji do miho kompu co mam v podpisu, tak mi to muj 500w fortron utahne? Protoze podle toho testu ma karta stejnou spotrebu jako x1950xtx a tu by mel muj zdroj utahnout.Tomu neverim.
CPU-Ryzen 7800X3D, MB-MSI X670E Tomahawk, RAM-64GB 6600mhz CL32@6400mhz CL30, GPU-RTX 4080Super 16GB, ZDROJ-Seasonic GX 850W, Monitor-LG OLED C1 48"
- Nathan Rahl
- Začátečník
- Registrován: 22. dub 2004
- Bydliště: Praha
jo to me dostalo 4 testy - z toho jeden neobjektivni 3DMark, a potom ze 3 hernich testu jsou dve hry postavene na enginu Dooma 3no-X píše:... vybrané testy zoufalé. Hry se staršími neginy už se snad ani neprodávají
btw. jak je mozne ze je uvolnen test pred oficialnim dnem uvedeni?
.: PC :. AMD Ryzen 5 1400, Wraith Stealth, 2x8GB 3000 MHz DDR4 Corsair Vengeance LPX Blue, Intel 600p M.2 256GB NVMe + 2x 2,5" 250GB SATA (Toshiba, Fujitsu), ASRock Fatal1ty AB350 Gaming-ITX/ac, Corsair HX620, Cooler Master Elite 110, Gigabyte GeForce GTX 1050 Ti D5 4GB, Dell S2721DS, Epson WorkForce WF-2750DWF, W10pro .: HTPC :. Athlon 5150, ASRock AM1B-ITX, 2x4GB RAM, 64GB SSD + SATA 500/750/1500/3000 GB, Axago PCES-S1, Fractal Design Node 304, Enermax NAXN450, W10pro, i-tec MySafe 640/640 GB .: Raspberry Pi 3 model B :. .: PB :. A64 X2 3800+, Asus A8N-SLI SE, 2GB RAM, MSI X1950Pro 256MB, HDD 500GB, EC ML5470, Enermax Liberty 400W, Samsung 940T, CanoScan 4400F, Konica Minolta PagePro 1350W, W7 .: NB :. MSI Alpha 15 B5EEK (Ryzen 5600H, 16GB DDR4, 512GB SSD, Radeon 6600M); Acer TravelMate 4502LCi WXP .: Tablet :. Samsung Galaxy P3100 TAB 2 7.0 3G + 32GB karta .: GSM :. iPhone SE 2020 128GB .: PC OLD :. C2D E8200, GB P35-DS4, 8GB RAM, Radeon HD 4670 512MB GDDR4, SDD 128GB, Ubuntu
- OBR
- Černá karta
-
- Registrován: 20. srp 2003
- Bydliště: PHA, CB, TP, Aus, Ger
- Kontaktovat uživatele:
- Lukfi
- Mírně pokročilý
- Registrován: 04. črc 2005
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Oblivion, Gothic 3, F.E.A.R., SC:CT, NFS Carbon... vynechal jsem něco?OBR píše:... hra Prey je take vcelku novinka, a doom3 engine take jeste najde uplatneni ... proto ty hry jsou zvoleny dobre ..., totiz co jineho testovat?
Testovat novou kartu na HL2, která je v pohodě hratelná na R9600, a na dvou hrách na zastaralém Doom 3 enginu, opravdu není šťastná volba...
Výkaly prosím umisťujte do záchodové mísy a nikoliv diskuzního fóra.
- no-X
- Středně pokročilý
- Registrován: 24. úno 2004
- Bydliště: Č.Budějovice
Už jsem to psal jinde, takže se jen ocituju...
Jinak s Prey bych ještě souhlasil - je to v podstatě nejnáročnější OpenGL hra (i když je engine starý).Ehm.. testovat grafickou kartu pro SM4.0 ve hrách, které staví na SM1.x a 2.0 je nesmysl. (toto uvádím jako příklad, netvrdím, že G80 bude špatná!): NV30 (čip pro SM2.0) byla ve většině SM1.0 aplikací rychlejší než R300 (R9700) a stejně tak GeForce 7 (čip pro SM3.0) je v mnoha SM2.0 aplikacích rychlejší než RX1x00. Takže tento test má skutečně nulovou vypovídající hodnotu. Navíc - výkon v technologicky starších hrách není třeba, velmi dobře je zvládají už současné grafiky.
A protože ještě nejsou hry podporující SM4.0, tak by se testy měly zaměřit alepsoň na hry s podporou nových technologií (SM3.0, filtrované shadow-maps), které i na současných grafických kartách při vyšších rozlišeních + AA neběhají nijak závratně. Takže např, Oblivion, Earth 2160, X3, Call of Juarez, NFS-C, COD2 atp.
Nejlepší moderátor ve výslužbě
- OBR
- Černá karta
-
- Registrován: 20. srp 2003
- Bydliště: PHA, CB, TP, Aus, Ger
- Kontaktovat uživatele:
no vzdyt to je take jen maly fragment testu kterej uvedou vsechny servery po NDA, tam si urcite pak najdou vsichni "svou" hru ..., osobne mi prijde ze na Half Life2 a Quake 4 se MUSI testovat uz z principu-aby byl videt velkej rozdil-coz hezky vypada v grafech ... Jinak samozrejmne v dnesni dobe by se mel herni test skladat z > Gothic3, Neverwinter Nights2, NFS Carbon, FEAR ExPo ...
- no-X
- Středně pokročilý
- Registrován: 24. úno 2004
- Bydliště: Č.Budějovice
- busy
- Pokročilý
- Registrován: 14. říj 2005
- Bydliště: Prievidza, SR
- Kontaktovat uživatele:
- crux2005
- Středně pokročilý
- Registrován: 25. zář 2005
- Kontaktovat uživatele:
8800GTX meets Shadermark
http://www.beyond3d.com/forum/showthrea ... post865937
FEAR maxed out at 1600x1200 with 16xAF, 16xAA
MSI K8N SLI Platinum, AMD64 4000+, eVGA 8800GTX
FEAR, 1600x1200, 4xAA, 16xAF, all settings maxed except soft shadows.
CPU:A64 Dual Core @ 2.6GHz
3Dmark05: 2560x1600 4xAA TRSSA/16xAF
7900GTX: 2919
8800GTX: 6540
Riddick: 2560x1600 4xAA/16xAF
x1950: 23,2 fps
8800gtx: 41 fps
Fear: 1600x1200 4xAA/16xAF
7900GTX: 38 fps
8800gtx: 75 fps
Serious Sam2: 2560x1600 0/0 s HDR
7900gtx: 23,4 fps
8800gtx: 59 fps
MSI K8N SLI Platinum, AMD64 4000+, eVGA 8800GTX
16AF s AF testerom:
http://www.hardforum.com/showpost.php?s ... tcount=181
Kód: Vybrat vše
video mode / device info
(1600x1200) X8R8G8B8 (D24X8) vram used 168820736
HAL (pure hw vp): NVIDIA GeForce 8800 GTX (Anti-Detect-Mode: off, gamma correction: DAC)
options
pixel shader version: Pixel Shader 3_0
results:
shader 1 ( Pixel Shader Precision Test): pixel shader 1.1 full precision: s23e8
( Pixel Shader Precision Test): pixel shader 1.4 full precision: s23e8
( Pixel Shader Precision Test): pixel shader 2.0 full precision: s23e8
( Pixel Shader Precision Test): pixel shader 2.0 partial precision: s23e8
( Pixel Shader Precision Test): pixel shader 3.0 full precision: s23e8
( Pixel Shader Precision Test): pixel shader 3.0 partial precision: s23e8
shader 2 ( Per Pixel Diffuse Lighting - ps_3_0): 1860 fps 0.5376 mspf 9304 rendered frames
shader 3 ( Per Pixel Directional Light Shader (Phong) - ps_3_0): 1426 fps 0.7011 mspf 7134 rendered frames
shader 4 ( Per Pixel Point Light Shader (Phong) - ps_3_0): 1375 fps 0.7272 mspf 6878 rendered frames
shader 5 ( Per Pixel Spot Light Shader (Phong) - ps_3_0): 1178 fps 0.8487 mspf 5894 rendered frames
shader 6 ( Per Pixel Anisotropic Lighting - ps_3_0): 1455 fps 0.6875 mspf 7276 rendered frames
shader 7 ( Per Pixel Fresnel Reflections - ps_3_0): 1303 fps 0.7672 mspf 6520 rendered frames
shader 8 ( Per Pixel Car Surface Shader - ps_3_0): 967 fps 1.0339 mspf 4838 rendered frames
shader 9 ( Per Pixel Environment Mapping - ps_3_0): 2188 fps 0.4571 mspf 10942 rendered frames
shader 10 ( Per Pixel Environment Bump Mapping - ps_3_0): 1984 fps 0.5041 mspf 9922 rendered frames
shader 11 ( Per Pixel Bump Mapping - ps_3_0): 1335 fps 0.7491 mspf 6677 rendered frames
shader 12 ( Per Pixel Shadowed Bump Mapping - ps_3_0): 808 fps 1.2372 mspf 4043 rendered frames
shader 13 ( Per Pixel Veined Marble Shader - ps_3_0): 929 fps 1.0762 mspf 4648 rendered frames
shader 14 ( Per Pixel Wood Shader - ps_3_0): 1152 fps 0.8679 mspf 5763 rendered frames
shader 15 ( Per Pixel Tile Shader - ps_3_0): 720 fps 1.3883 mspf 3603 rendered frames
shader 16 ( Per Pixel Refraction and Reflection Shader with Phong Lighting - ps_3_0): 630 fps 1.5884 mspf 3149 rendered frames
shader 17 ( Per Pixel BRDF-Phong/Anisotropic Lighting - ps_3_0): 995 fps 1.0054 mspf 4975 rendered frames
performance impact of heavy alpha blending
shader 18 ( Fur Shader With Anisotropic Lighting - ps_3_0): 101 fps 9.8773 mspf 507 rendered frames
performance impact of multiple shaders switches
shader 19 ( Combination Effect - ps_3_0): 446 fps 2.2400 mspf 2233 rendered frames
performance impact of dynamic flow control
shader 20 ( Dual Layer 8x8 PCF Shadow Mapping without Flow Control - ps_3_0): 168 fps 5.9452 mspf 842 rendered frames
shader 21 ( Dual Layer 8x8 PCF Shadow Mapping with Flow Control - ps_3_0): 201 fps 4.9859 mspf 1004 rendered frames
performance impact of floating point filtering
shader 22 ( High Dynamic Range Shader - low quality version without filtering - ps_3_0): 192 fps 5.2104 mspf 960 rendered frames
shader 23 ( High Dynamic Range Shader - high quality with fp filtering - ps_3_0): 192 fps 5.2124 mspf 960 rendered frames
shader 24 ( High Dynamic Range Shader - high quality without fp filtering - ps_3_0): 192 fps 5.2104 mspf 960 rendered frames
performance impact of multiple render targets
shader 25 ( Per Pixel Edge Detection And Hatching Shader using 1 RT and 2 Passes - ps_3_0): 255 fps 3.9185 mspf 1277 rendered frames
shader 26 ( Per Pixel Edge Detection And Hatching Shader using 2 RTs and 1 Pass - ps_3_0): 257 fps 3.8911 mspf 1286 rendered frames
FEAR maxed out at 1600x1200 with 16xAF, 16xAA
MSI K8N SLI Platinum, AMD64 4000+, eVGA 8800GTX
FEAR, 1600x1200, 4xAA, 16xAF, all settings maxed except soft shadows.
CPU:A64 Dual Core @ 2.6GHz
3Dmark05: 2560x1600 4xAA TRSSA/16xAF
7900GTX: 2919
8800GTX: 6540
Riddick: 2560x1600 4xAA/16xAF
x1950: 23,2 fps
8800gtx: 41 fps
Fear: 1600x1200 4xAA/16xAF
7900GTX: 38 fps
8800gtx: 75 fps
Serious Sam2: 2560x1600 0/0 s HDR
7900gtx: 23,4 fps
8800gtx: 59 fps
MSI K8N SLI Platinum, AMD64 4000+, eVGA 8800GTX
16AF s AF testerom:
http://www.hardforum.com/showpost.php?s ... tcount=181
s pozdravom, crux.
- no-X
- Středně pokročilý
- Registrován: 24. úno 2004
- Bydliště: Č.Budějovice
- crux2005
- Středně pokročilý
- Registrován: 25. zář 2005
- Kontaktovat uživatele:
- h4__
- Žlutá karta Bazar
-
- Registrován: 04. led 2006
- Bydliště: Praha - Štěrboholy, Hloubětín
- crux2005
- Středně pokročilý
- Registrován: 25. zář 2005
- Kontaktovat uživatele:
Shadermark 2.1 X1950XTX vs X1950 CF vs 8800GTX
Zdroj: http://www.beyond3d.com/forum/showpost. ... ostcount=8
Zdroj: http://www.beyond3d.com/forum/showpost. ... ostcount=8
s pozdravom, crux.