GF 8800GTX/GTS - recenze, porovnání výkonu
Moderátoři: Walker1134, Wilik
- Flegy
- Mírně pokročilý
-
- Registrován: 31. črc 2004
- Bydliště: Hrob
- no-X
- Středně pokročilý
- Registrován: 24. úno 2004
- Bydliště: Č.Budějovice
- l0k2
- Začátečník
- Registrován: 04. bře 2004
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
V Oblivione exceluje, pozri vsetky ostatneRentigo píše:HEAD: Mělo by to být v pohodě.
EDIT:
l0k2: Když se dívám na ty grafy tak rozdíl vidím. Např. venku v Oblivionu to je při 2048x1536 33fps pro 8800 GTX vs. 17fps pro X1950 XTX. To je přibližně to samé co vychází s použitím Core 2 Duo. Nižší výkon u X2 rozhodně nebude, po stoprvé - na vysokých rozlišeníto to limituje grafická karta.
http://www.tomshardware.com/2006/11/08/geforce_8800
MB: Gigabyte X58A-UD7 *CPU: W3550(i7-950)@4,6GHz (SuperPI 8,860s) 1,6vCore with Alphacool *RAM: DDR3 3x2 GB 1600Mhz Kingston ® *VGA: GTX470 1,28GB (EK Waterblock) *HDD: SSD120GB+2TB (silentmaxx) *OS: Windows 7 Pro x64 *Audio: Creative Sound Blaster X-Fi *Zdroj: ZM-850HP, http://www.pc.aim.sk http://www.history.aim.sk http://www.water.aim.sk
Lan PC:
MB: Gigabyte G41M mATX *CPU: E8500 *RAM: DDR2 2x2 GB 800Mhz Apacer ® *VGA: G92-GTS 512MB *HDD: 1TB *OS: Windows 7 *Audio: Creative Sound Blaster Live!
Lan PC:
MB: Gigabyte G41M mATX *CPU: E8500 *RAM: DDR2 2x2 GB 800Mhz Apacer ® *VGA: G92-GTS 512MB *HDD: 1TB *OS: Windows 7 *Audio: Creative Sound Blaster Live!
- no-X
- Středně pokročilý
- Registrován: 24. úno 2004
- Bydliště: Č.Budějovice
- kupco
- Začátečník
- Registrován: 07. dub 2006
- Bydliště: Praha
Test na AnandTech
//edit:
"Back when Sony announced the specifications of the PlayStation 3, everyone asked if it meant the end of PC gaming. After all Cell looked very strong and NVIDIA's RSX GPU had tremendous power. We asked NVIDIA how long it would take until we saw a GPU faster than the RSX. Their answer: by the time the PS3 ships. So congratulations to NVIDIA for making the PS3 obsolete before it ever shipped, as G80 is truly a beast."
//edit:
"Back when Sony announced the specifications of the PlayStation 3, everyone asked if it meant the end of PC gaming. After all Cell looked very strong and NVIDIA's RSX GPU had tremendous power. We asked NVIDIA how long it would take until we saw a GPU faster than the RSX. Their answer: by the time the PS3 ships. So congratulations to NVIDIA for making the PS3 obsolete before it ever shipped, as G80 is truly a beast."
CPU: Intel Core i7-13700K, CPU cooler: Noctua NH-D15S chromax.black, GPU: GAINWARD GeForce RTX 4090 Phantom 24GB, MB: ASUS ROG STRIX Z790-E GAMING WIFI, RAM: Kingston FURY 32GB KIT DDR5 6400MHz CL32, SSD: Crucial P5 Plus 2TB, CASE: Fractal Design Torrent Compact White TG Clear, PSU: ASUS ROG STRIX 1000W GOLD, LCD: ASUS 27" PG279Q, KB: Corsair K70 Cherry Brown, MOUSE: Logitech G502 Proteus Spectrum, NTB: ASUS Zephyrus G14 (RTX2060),
- fanik
- Mírně pokročilý
- Registrován: 22. zář 2005
- Bydliště: Pardubice a Přelouč, Brno, Opava
- Kontaktovat uživatele:
- Flegy
- Mírně pokročilý
-
- Registrován: 31. črc 2004
- Bydliště: Hrob
- Solivagant21
- Nováček
-
- Registrován: 22. čer 2006
- Bydliště: Australia, Sydney
Zdravim,
Mohl by mi nekdo vysvetlit jak to bude s podporovanymi rozlisenimi v budoucich hrach? Tim myslim na jake rozliseni budou vyvojari vytvaret hry pro high-end grafiky jako je treba tenhle kousek..Doted i nejlepsi grafiky byly spis tak akorat na tech 1280*1024 pri pouziti maximalnich detailu. Az se SLI se OBCAS slo vyhoupnout na solidni framerate, bude to tedy pokracovat i s budoucimi kartami? Jelikoz zamyslim koupi noveho monitoru a oko mi tika k uhlopricce 24 tak je pro me tohle velice dulezitej udaj a SLI se mi dost prici..
Osobne si myslim, ze by doba mela pokrocit a hry se zacit optimalizovat pro vyssi rozliseni jako je treba prave nativni rozliseni u 24palcu ci aspon 20(myslim ze wide je uz z principu narocnejsi nez "ctvercovejsi" format jelikoz ve vertikalnim smeru se toho "nedeje" tolik jako v tom horizontalnim..). Ikdyz nevim, k cemu by pak vypousteli ten SLI
Napriklad tady ten macek zvlada vsechny hry v 1920*1200 dokonce jsem koukal ze i 2560*x neni problem, jenze to jsou ted uz proste stary hry.
Diky za pripadnou odpoved.
Mohl by mi nekdo vysvetlit jak to bude s podporovanymi rozlisenimi v budoucich hrach? Tim myslim na jake rozliseni budou vyvojari vytvaret hry pro high-end grafiky jako je treba tenhle kousek..Doted i nejlepsi grafiky byly spis tak akorat na tech 1280*1024 pri pouziti maximalnich detailu. Az se SLI se OBCAS slo vyhoupnout na solidni framerate, bude to tedy pokracovat i s budoucimi kartami? Jelikoz zamyslim koupi noveho monitoru a oko mi tika k uhlopricce 24 tak je pro me tohle velice dulezitej udaj a SLI se mi dost prici..
Osobne si myslim, ze by doba mela pokrocit a hry se zacit optimalizovat pro vyssi rozliseni jako je treba prave nativni rozliseni u 24palcu ci aspon 20(myslim ze wide je uz z principu narocnejsi nez "ctvercovejsi" format jelikoz ve vertikalnim smeru se toho "nedeje" tolik jako v tom horizontalnim..). Ikdyz nevim, k cemu by pak vypousteli ten SLI
Napriklad tady ten macek zvlada vsechny hry v 1920*1200 dokonce jsem koukal ze i 2560*x neni problem, jenze to jsou ted uz proste stary hry.
Diky za pripadnou odpoved.
- HEAD
- Začátečník
- Registrován: 27. lis 2005
- Bydliště: Usti n/L
- Kontaktovat uživatele:
- Vivec
- Středně pokročilý
- Registrován: 07. bře 2005
- Bydliště: Mladá Boleslav
to víš že to poznáš když jsou všechny hrany zubatý, se zaplym AA jsou hry o mnoho hezčíFlegy píše:to no-x: mno, ja nemam potrebu mit zapnuty AA pri 1600x1200. jasne, na statickym obrazku to poznas, ale primo ve hre v zapalu boje urcite ne.
jinak mě zajímá to zapojení tří karet v SLI jestli to bude fungovat, to by pak aegia měla docela peška (ale zas kupovat třetí gtx )
- Solivagant21
- Nováček
-
- Registrován: 22. čer 2006
- Bydliště: Australia, Sydney
- Thellwin
- Administrátor
- Registrován: 19. čer 2003
- Bydliště: Satan City
Po domluvě s moderátorem sekce chladiče a chlazení bylo vytvořeno speciální téma v té sekci - http://forum.pctuning.cz/viewtopic.php?t=79480
Diskusi na téma jaký chladič adt. směřujte prosím od této chvíle tam.
Link bude doplněn i do prvního postu tohoto threadu a když už jsem v tom, tak se pokusím aktualizovat seznam recenzí
Diskusi na téma jaký chladič adt. směřujte prosím od této chvíle tam.
Link bude doplněn i do prvního postu tohoto threadu a když už jsem v tom, tak se pokusím aktualizovat seznam recenzí
Goldnoob team proud member!
- olafcv
- Začátečník
-
- Registrován: 30. zář 2005
- Bydliště: Chomutov
- Zamek
- Začátečník
- Registrován: 10. lis 2006
- Bydliště: Trmice
- Kontaktovat uživatele:
No jasne, ale kdyz je SC:Double Agent tak narocny a X950XTX ma problemy ( hra pouziva asi next-gen grafiku ci co, neco jako Tomb Raider:Legend to pry je taky nehratelny na 1900-1950XTX) tak by me docela zajimalo jak si povede GTS.Protoze jestli spatne a za chvilku tu bodou dalsi hry jako Double Agent (podle me pouziva next-gen svetla nebo jak se tomu rika), tak to bude dosti na vite co.Tak mi to nekdo plese vysvetlete.
Diky
PS:doposud jsem mel X1800XT 512MB a Tomb Raider:Legend se pri zapnuti next-gen polozky nedal hrat, proste mensi slideshow a o to mi jde.Proste chci napr. tuhle next-gen funkci vyuzit aniz by se mi hra sekala.
Diky
PS:doposud jsem mel X1800XT 512MB a Tomb Raider:Legend se pri zapnuti next-gen polozky nedal hrat, proste mensi slideshow a o to mi jde.Proste chci napr. tuhle next-gen funkci vyuzit aniz by se mi hra sekala.
Naposledy upravil(a) Zamek dne pát 10. lis 2006, 14:11, celkem upraveno 1 x.
- barco
- Středně pokročilý
- Registrován: 22. čer 2006
- Bydliště: Európska únia
- HEAD
- Začátečník
- Registrován: 27. lis 2005
- Bydliště: Usti n/L
- Kontaktovat uživatele:
TO ZAMEK:
Urcite vem GF8800GTS v novych hrach(a modernich enginech) jako je treba Oblivion je vice jak o 100% rychlejsi jak x1950xtx.Navic kdyz ji pretaktujes dostanes se vykonem i pred 8800GTX
Urcite vem GF8800GTS v novych hrach(a modernich enginech) jako je treba Oblivion je vice jak o 100% rychlejsi jak x1950xtx.Navic kdyz ji pretaktujes dostanes se vykonem i pred 8800GTX
CPU-Ryzen 7800X3D, MB-MSI X670E Tomahawk, RAM-64GB 6600mhz CL32@6400mhz CL30, GPU-RTX 4080Super 16GB, ZDROJ-Seasonic GX 850W, Monitor-LG OLED C1 48"
- Zamek
- Začátečník
- Registrován: 10. lis 2006
- Bydliště: Trmice
- Kontaktovat uživatele:
OK, asi do ni fakt pujdu.Muzete mi nekdo aspon rict ano ci ne jestli GTS (proste G80) je pripravena na tu next-gen ?????????? Asi jo co ? G80 je next-gen spravne ?HEAD píše:TO ZAMEK:
Urcite vem GF8800GTS v novych hrach(a modernich enginech) jako je treba Oblivion je vice jak o 100% rychlejsi jak x1950xtx.Navic kdyz ji pretaktujes dostanes se vykonem i pred 8800GTX
Diky Moooc
- barco
- Středně pokročilý
- Registrován: 22. čer 2006
- Bydliště: Európska únia
- Zamek
- Začátečník
- Registrován: 10. lis 2006
- Bydliště: Trmice
- Kontaktovat uživatele: