zdielam názor, že ak bude R600 mať 512Bit zbernicu niečo sa bude kompenzovať ...no-X píše:Ale já jsem spíš pesimista, myslím, že 512bit sběnice více méně vykompenzuje těch 1300MHz na shader jednotkách GTX a výsledek bude stejný. Radši nepředbíhat.
Lukfi píše:G80 má 128 1D jednotek, R600 by měla mít 32 4D jednotek, když to tedy přepočítáme tak R600 může pracovat s 256 čísly v jednom taktu (frekvence mají být mezi 700 a 800MHz) a G80 se 128 čísly, ale při taktu 1350MHz (GTX). Tohle hrubé srovnání dopadá asi o 11% lépe pro R600@750MHz (ale takhle se to asi nedá moc počítat)
áno, nedá ... nakoľko sp v G80 vieš lepšie vyťažiť ako Vec4 ALUs
Bei einer normalisierten Rechenleistung (also gleiche GFLOPs Anzahl) bringt dieses skalare Konzept dem G80 im Shadermark einen Effizienzvorteil von ~50%. Nicht schlecht oder?