AMD Graphics news

Grafické karty s libovolným GPU firmy AMD/ATI (např. Rage, Radeon).

Moderátoři: morke, Walker1134, Wilik

Odpovědět
no-X
Středně pokročilý
Středně pokročilý
Uživatelský avatar
Registrován: 24. úno 2004
Bydliště: Č.Budějovice

Příspěvek od no-X »

1. Pokud se novinky přímo týkají ATi, patří sem. Tzn. i vývoj finanční situace tu může být. Samozřejmě by ale měl být prezentován trochu na úrovni a ne jak to tady vidíme. Srovnávat cenu akcii AMD/ATi teď a před půl rokem je nesmysl, protože před půl rokem šlo o dvě samostatné firmy - tzn. současná situace se s tím objektivně srovnávat nedá.

2. Nepatří sem finanční vývoj Intelu, nVidie, čipsety Intel a nVidia, lži a zkreslené informace (pozdní vydání X1900? chipsety pro AMD/Intel, ve všech oblastech zaostávají za NVIDIÍ?), což je ve všech případech OT.

3. radekhulan: Stratos žlutou kartu nedostane, protože jeho post neobsahuje žádnou urážku ani nadávku. Navíc, kdybychom za každý sebemenší prohřešek dávali jednu kartu, měl bys už ban, protože si jen za posledních 7 dní byl jen v této sekci 2x upozorněn na chování proti pravidlům fóra. Toto je potřetí. Stejně tak se nedávají a nebudou dávat postihy za pouhou preferenci produktu jedné značky. Za což bys měl být sám rád.
radekhulan píše:...skutečně jsi zaostalý teenager, a nesaháš mi ani po kotníky..
no comment

4.
radekhulan píše:Jinak samozřejmě propad prodejů ATi(AMD) je velice podstatná zpráva, rozhodně zajímavější a podstatnější než nějaký folding@home.
Aspoň něco k tématu. Souhlasím, toto info se samozřejmě patří, ale rozhodně není důležitější než F@H. Nepředpokládám, že bys nevěděl, o co projekt F@H usiluje a o to víc se divím, že můžeš něco takového napsat.


Každopádně, nikomu není tolerováno, aby během pěti dnů 3x porušil pravidla a nařízení moderátora a přes opakované upozornění uživatelů i moderátora v tom pokračoval dál, takže ani ty nebudeš výjimkou. O případném postihu rozhodnou administrátoři.

Promazáno. Pokud někdo nesouhlasí s mým postupem, může si stěžovat administrátorům. V tomto threadu se to samozřejmě dál řešit nebude a nikoho už na OT nebudu upozorňovat víc než jednou.
Nejlepší moderátor ve výslužbě
no-X
Středně pokročilý
Středně pokročilý
Uživatelský avatar
Registrován: 24. úno 2004
Bydliště: Č.Budějovice

Příspěvek od no-X »

no-X píše:ATI is planning on adding a new AA mode in the near future.
Firingsquad píše:[...]Godfrey Cheng ATI: Yes one of many advantages that CrossFire has over SLI is our image quality. We plan on introducing a new AA mode shortly even for single card PCs. Stand by...
http://www.firingsquad.com/news/newsart ... chid=12508
Zatím to podle všeho vypadá na nový režim AA pro transparentní textury, který je implementován už v beta verzích některých současných driverů, ale ještě není úplně vychytaný (některé hry s ním mají problémy). Situace je taková, že tento režim (zatím značený v registru jako EATM) nabízí mnohem vyšší kvalitu vyhlazení transparentní textur, než Quality Adaptive AA (a vůbec vyšší, než jakékoli současné řešení) při výkonu nesrovnatelně vyšším, než v případě Performance Adaptive AA (rozdíl je nejlépe vidět na stromu vlevo, framerate je na screenshotu též):

performance adaptive AA:

Obrázek

EATM

Obrázek

(za obrázky děkuji uživateli SirPauly z fóra Beyond3D)

EATM navíc umožňuje i nastavení ostrosti, což je při vynikající kvalitě a velmi nízkém propadu ve výkonu dalším plusem tohoto režimu, takže nezbývá než doufat, že ho ATi brzy vychytá a přidá v oficiální podobě do ovladačů. Můj osobní tip je takový, že bude uveden jako novinka s R600 a zpětně bude povolen pro současné karty až o něco později (podobně jako Adaptive AA). Ale samozřejmě se mohu mýlit.
Nejlepší moderátor ve výslužbě
Stratos
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 05. zář 2003
Bydliště: Hvožďany
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Stratos »

to vypada slibne hold ATI jede hlavne na kvalitu zobrazeni uuz nekolik let a to je jenom dobre
no-X
Středně pokročilý
Středně pokročilý
Uživatelský avatar
Registrován: 24. úno 2004
Bydliště: Č.Budějovice

Příspěvek od no-X »

Catalyst 6.12 out:

http://forum.pctuning.cz/viewtopic.php?t=82576

(nevhodné pro uživatele F@H, kvůli bugu - bude vyřešeno v příští vydané verzi)
Nejlepší moderátor ve výslužbě
no-X
Středně pokročilý
Středně pokročilý
Uživatelský avatar
Registrován: 24. úno 2004
Bydliště: Č.Budějovice

Příspěvek od no-X »

S ATi to zatím souvisí jen okrajově, ale myslím, že každému je jasné, že ty souvislosti budou čím dál užší - mluvím o 3DMarku 2007, kterého se dočkáme zřejmě krátce po vydání Visty a DX10. Máme tu první obrázky (fotky):

3D Mark 2007

Obrázek

Obrázek

zdroj: link1

Ale dost mě děsí to logo Intelu. Bojím se, aby to nebyl další "uplacený" benchmark :(
Nejlepší moderátor ve výslužbě
Thellwin
Administrátor
Administrátor
Uživatelský avatar
Registrován: 19. čer 2003
Bydliště: Satan City

Příspěvek od Thellwin »

Stejně to zřejmě bude podobně jako u 06 test spíš celého systému než hlavně grafiky.
Goldnoob team proud member!
no-X
Středně pokročilý
Středně pokročilý
Uživatelský avatar
Registrován: 24. úno 2004
Bydliště: Č.Budějovice

Příspěvek od no-X »

Právě. A to je o ničem :( Co se týká loga Intelu, ještě je tu možnost, že je to verze na objednávku Intelu pro prezentační účely... doufám :|
Nejlepší moderátor ve výslužbě
blekota je boss
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 05. črc 2006
Bydliště: okolí Hradce Králové

Příspěvek od blekota je boss »

jen dodam:
3D Mark 07 bude jen pro DX10 karty
pro DX9.0 karty by se mel pouzivat jen 3D Mark 06
Lukfi
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar
Registrován: 04. črc 2005
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Lukfi »

To už radši 3DMark05... z 3DMarku06 mají sice vypovídací hodnotu ty skóre SM2.0 a SM3.0, ale...
Výkaly prosím umisťujte do záchodové mísy a nikoliv diskuzního fóra.
no-X
Středně pokročilý
Středně pokročilý
Uživatelský avatar
Registrován: 24. úno 2004
Bydliště: Č.Budějovice

Příspěvek od no-X »

Shrnutí situace za rok 2006 ve spolupráci s moderátory a členy PCT-fóra :)


Obrázek

PCTuning - Ohlédnutí za rokem 2006 - grafické karty a další
Nejlepší moderátor ve výslužbě
Lukfi
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar
Registrován: 04. črc 2005
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Lukfi »

no hurá :)
Výkaly prosím umisťujte do záchodové mísy a nikoliv diskuzního fóra.
no-X
Středně pokročilý
Středně pokročilý
Uživatelský avatar
Registrován: 24. úno 2004
Bydliště: Č.Budějovice

Příspěvek od no-X »

Asus uvádí XG Station - první externí grafickou kartu, resp. první externí box na grafickou kartu:

Obrázek


Jde v podstatě o vyvedení PCI-Express ven z počítače (notebooku) do externího boxu s PEG konektorem, do kterého můžete vložit libovolnou grafickou kartu vybavenou tímto slotem. ATi, nVidia, Matrox, XGI, S3... cokoli potřebujete :-)

Opět si neodpustím jednu poznámku - 3Dfx tohle plánovalo už v roce 2000, ale jako high-endové řešení v designu borg-cube s osmi čipy 3Dfx Rampage... :roll:

Současná verze Asus XG Station je vybavena GeFore 7900GS.

http://www.dailytech.com/article.aspx?newsid=5602
Nejlepší moderátor ve výslužbě
beardie
Čestný člen
Čestný člen
Uživatelský avatar
Registrován: 10. srp 2005

Příspěvek od beardie »

pokial viem tak do ntbooku je to pripojene cez expresscard a ta ma imho len 1 PCI-Express linku nie? nebude to teda brzdit? inak chcelo by to aspon nejake testy, zatial sa mi nepodarilo ziadne najst :(
¿ʇı ʇ,usı 'ƃuıʎouuɐ ʎʇʇǝɹd sı uʍop ǝpısdn ƃuıpɐǝɹ
no-X
Středně pokročilý
Středně pokročilý
Uživatelský avatar
Registrován: 24. úno 2004
Bydliště: Č.Budějovice

Příspěvek od no-X »

Těžko najdeš nějaké testy, když to teprve teď bylo prezentováno :-)
Nejlepší moderátor ve výslužbě
no-X
Středně pokročilý
Středně pokročilý
Uživatelský avatar
Registrován: 24. úno 2004
Bydliště: Č.Budějovice

Příspěvek od no-X »

ATI Radeon X1950 XTX Uber Edition

Obrázek

Obrázek
ATI Radeon X1950 XTX Uber Edition is two Radeon X1950 XTX graphics cards (one of which is a master edition version required for multi-GPU CrossFire mode) with clock-speeds of chip/memory increased to 670MHz/2100MHz from 650MHz/2000MHz on default graphics cards. Each of 500 of such bundles is supplied in a special suit-case equipped with a combination lock. Every Radeon X1950 XTX Uber comes with certificate of authenticity signed by ATI’s former chief executive officer David Orton.
http://www.xbitlabs.com/news/video/disp ... 94149.html
Nejlepší moderátor ve výslužbě
Lukfi
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar
Registrován: 04. črc 2005
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Lukfi »

Oni už nevědí co by :lol:
Výkaly prosím umisťujte do záchodové mísy a nikoliv diskuzního fóra.
crux2005
Středně pokročilý
Středně pokročilý
Uživatelský avatar
Registrován: 25. zář 2005
Kontaktovat uživatele:

Intels Ice Storm Fighters Multicore Game Technology Demo

Příspěvek od crux2005 »

@"3D Mark 2007"

- http://www.intelcapabilitiesforum.net/ISF_demo?s=a

Demo: http://download.futuremark.com/IceStormFighters.zip (184MB)

požiadavky:

"CPU: Intel® Core™ 2 Extreme QX6700 or Intel® Core™ 2 Quad Q6600 processorQuad-Core CPU for “Demo-high” mode features & capabilities, dual-core Intel CPU for “Demo-low” mode features & capabilities

Graphics Card: Support DirectX* 9.0 Shader Model 3 required. nVidia* geForce* 6 series (minimum), 7 series (recommended), ATI* Radeon* 1650 or higher

Memory: 1GB or higher"

Patch, aby bolo možné spustiť dané Demo aj na K8 CPUs: http://web115.silverline-s15.de/patches.zip

Obrázek
"Multi-core processors have become mainstream in the PC industry, and many classes of software applications like multimedia encoding and 3D rendering already benefit from the added processing power.

The game industry is also evolving toward threaded games and game engines. The latest-generation game consoles (Microsoft* XBOX* 360, Sony* PlayStation* 3) also feature multi-core processors. Current games like Quake*4, Call of Duty* 2 and Splinter Cell* Double Agent already have threaded game engines. And upcoming games such as Unreal Tournament* 2007 (Based on the Unreal* 3 engine) are expected to feature threaded engines.

To demonstrate how threaded games and game engines will benefit from multi-core processors, Intel worked with Futuremark* to create the game engine technology demo - Ice Storm Fighters..."


"You can interactively control the number of threads in flight. The 1, 2, 3, and 4 keys will enable/disable CPU cores if you're running a quad-core system. You'll notice that the frame rate slows down noticeably when you run Demo-High on only two cores.

The workload can also be controlled by increasing or decreasing the number of hovercraft. Additional hovercraft means leads to increased AI (determining their direction of movement) and physics (torque, acceleration) processing. Increasing the number of hovercraft increases the computational load and decreases FPS and vice-versa. The "F3" key increases the number of hovercraft units, and the "F4" key decreases the number of hovercraft units"
Naposledy upravil(a) crux2005 dne úte 13. úno 2007, 10:30, celkem upraveno 1 x.
s pozdravom, crux.
beardie
Čestný člen
Čestný člen
Uživatelský avatar
Registrován: 10. srp 2005

Příspěvek od beardie »

na notase mi to trosku seka :oops:
na kompe nemam vhodnu grafiku :)
edit: pekne to ukazuje vytazenie jednotlivych jadier
¿ʇı ʇ,usı 'ƃuıʎouuɐ ʎʇʇǝɹd sı uʍop ǝpısdn ƃuıpɐǝɹ
no-X
Středně pokročilý
Středně pokročilý
Uživatelský avatar
Registrován: 24. úno 2004
Bydliště: Č.Budějovice

Příspěvek od no-X »

Tohle se netýká ATi (prozatím :roll: ), ale určitě je to zajímavé téma a možná i budoucnost herní grafiky..

Raytracing in Spielen

článek je sice německy, ale i samotný obrázky jsou zajímavý a vcelku stačí na to, aby si člověk udělal hrubou představu o čem je řeč.
Nejlepší moderátor ve výslužbě
JamesDean
Červená karta
Červená karta
Registrován: 15. říj 2006

Příspěvek od JamesDean »

...
Naposledy upravil(a) JamesDean dne sob 22. lis 2008, 20:55, celkem upraveno 1 x.
Odpovědět

Zpět na „AMD/ATI grafické karty“