Jak by mohla být zanedbaná? Já si to představuju tak, že scheduler pouze monitoruje vytížení výpočetních jednotek a jakmile má některá spočteno, tak jí předá další požadavek, který stojí ve frontě. Pokud je scéna náročná na PS, tak se logicky většina požadavků ve frontě týká PS a tudíž se z většiny počítají pixel shadery.Thellwin píše:To no-X - jenže ve chvíli, kdy bude nárčonost scény opravdu velká a až tady bude potřeba aby se SP staraly i o geometry shading, tak tady nějaký takový management být imho musí, aby nějaká z těch tří složek nebyla zanedbávaná a výkon nešel zbytečně dolů.
Jak říkala moje fyzikářka na gymplu (RIP) - "nedělejte mi z tý fyziky vědu!" Tím chci říct, že se mi zdá, že si to zbytečně komplikujete...
Protože unifikovaná jednotka stojí víc tranzistorů, než fixní. Už z toho důvodu ATi nevydala R400. Byla unifikovaná, ale málo výkonná.Rentigo píše:Jenže pokud by to bylo tak jednoduché, jak píšeš, tak proč byly dříve rozdělené?