Tech-dema pro ATi Radeon series

Grafické karty s libovolným GPU firmy AMD/ATI (např. Rage, Radeon).

Moderátoři: morke, Walker1134, Wilik

Odpovědět

Těšíte se na nová techdema pro R600?

Ano, obzvlášť na Ruby
63
43%
Ano, doufám, že ATi připraví "uber" ToyShop
31
21%
Ne, vůbec mě nezajímají
51
35%
 
Celkem hlasů: 145
no-X
Středně pokročilý
Středně pokročilý
Uživatelský avatar
Registrován: 24. úno 2004
Bydliště: Č.Budějovice

Tech-dema pro ATi Radeon series

Příspěvek od no-X »

ATi Radeon series demos

Radeon 7x00

Radeon's Ark

[DOWNLOAD] (95MB)

Obrázek Obrázek Obrázek

Obrázek Obrázek Obrázek


DX7, EMBM, TRIPLE-LEYER MULTITEXTURING EFFECTS, DETAIL TEXTURES, GLASS REFLECTIONS, MIRRORS, REALISTIC WATER SIMULATION, LIGHT MAPS, TEXTURE COMPRESSION, PLANAR REFLECTIVE SURFACES, PORTAL-BASED VISIBILITY


Radeon 8500-9250

Treasure Chest

[DOWNLOAD / AVI] (15/45MB)

Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek

DX8.1, „SMARTSHADER“ – PIXEL SHADER 1.4: GOURAUD SHADING, DIFFUSE TEXTURE MAPPING, DIFFUSE BUMP MAPPING, CUBIC ENVIRONMENT MAPPING, BUMPED DIFFUSE LIGHTING WITH PER-PIXEL INTENSITY FALLOFF, BUMPED DIFFUSE + SPECULAR, BUMPED DIFFUSE + SPECULAR LIGHTING WITH PER-PIXEL SPECULAR EXPONENT, PER PIXEL ANISOTROPIC LIGHTING, PER PIXEL BUMPED ANISOTROPIC LIGHTING + DIFFUSE, CUBIC ENVIRONMENT BUMPED REFLECTIONS, CUBIC ENVIRONMENT BUMPED DIFFUSE AND INDEPENDENTLY COLORED REFLECTIONS, CUBIC ENVIRONMENT BUMPED DIFFUSE AND TINTED REFLECTIONS WITH PER-PIXEL FRESNEL TERM, LIGHTS/PASS DIFUSSE BUMP MAPPING, SPOT LIGHTS, GHOST SHADER


Dolphin

[DOWNLOAD / AVI] (5/30MB)

Obrázek Obrázek

"TRUFORM" - N-PATCHES (DEPTH-ADAPTIVE TESSELATION)


Rachel

[DOWNLOAD / AVI] (30/25MB)

Obrázek Obrázek

DX8.1: "SMARTSHADER" - VERTEX SHADER, PIXEL SHADER


Islands

[DOWNLOAD #1 / AVI] (25/50MB) [DOWNLOAD #2 / AVI] (30/65MB) [DOWNLOAD #3 / AVI] (25/50MB)

Obrázek Obrázek Obrázek

DX8.1, "SMARTSHADER" - PIXEL SHADER 1.4


Nature

[DOWNLOAD / AVI] (15/70MB)

Obrázek Obrázek

DX8.1: SMARTSHADER - PIXEL SHADER (WATER SIMULATION)


Fire & Water

[DOWNLOAD] (5MB)

Obrázek Obrázek

DX8.1: SMARTSHADER - PIXEL SHADER 1.4


Outdoor Light Scattering in Real Time

[DOWNLOAD] (2MB)

Obrázek Obrázek Obrázek

DX8.1: SMARTSHADER


Radeon 9500/9700

Animusic - Pipe Dream

[WEB ANIMUSIC] | [DOWNLOAD / MPEG] (45/35MB)

ATi Pipe Dream demo je real-time renderovaná verze animace PipeDream společnsoti Animusic, kterou předvedli na SIGGRAPH 2001:
The Animusic animations on DVD are rendered over days and days as computers process vast amounts of data. The results are very detailed and rich visuals that are not yet possible with any real-time rendering.
ATi o rok později se souhlasem Animusic vytvořila demo pro R9700PRO, které bylo renderováno realtimově:
ATI programmers wrote new computer code for the animation originally produced by Animusic to make it possible to for their new card to show "Pipe Dream" in real time.
Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek

DX9: SM2.0: COMBINED VERTEX/PIXEL SHADER BASED MOTION BLUR


Paul Debevec's Rendering With Natural Light

[Debevecs's Siggraph 98 paper] / [DOWNLOAD (0,5MB) / MPEG] (15/15MB)

Demo Rendering with Natural Light (RNL) je real-timeovou implementací technologií prezentovaných poprvé Paulem Debevecem na Siggraph 1998. Využívá především technologie Image Based Lighting a je prvním technologickým demem prezentujícím real-time HDR-rendering zprácovávaný s interní FP precizností.

Originální verze Paula Debeveca, pro jejíž rendering byl použit Berkeley Millennium cluster je v podobě videa (320*240@30FPS, 20MB) ke stažení zde.

Obrázek Obrázek Obrázek

Obrázek Obrázek Obrázek


Bear

[DOWNLOAD / MPEG] (25/1MB)

Obrázek Obrázek Obrázek

Obrázek Obrázek Obrázek

DX9 SM2.0: SMARTSHADER 2.0 (3D fur rendering techniques)


Car

[DOWNLOAD / MPEG] (30/10MB)

Obrázek Obrázek Obrázek

Obrázek Obrázek Obrázek

DX9 SM2.0: SMARTSHADER 2.0 (NORMAL-MAPPING)


Non Photorealistic Rendering

[DOWNLOAD] (5MB)

Real-time implementace různých technik prezentovaných na Siggraph 2002 pro rendering "kresleného" obrazu.

Obrázek Obrázek Obrázek

Obrázek Obrázek Obrázek

DX9 SM2.0: SMARTSHADER 2.0 (EDGE-DETECT)


VideoShader Demo

[DOWNLOAD] / [alternativní link]] (5MB)

VideoShader demo umožňuje aplikovat různé ukázkové efekty při přehrávání videosouborů/obrázků (série Radeon) nebo televizního obrazu (série AIW Radeon) přes PixelShader. Toto demo již není k dispozici na webu ATi - v případě, že o něj máte zájem a nebude fungovat ani jeden výše uvedený odkaz, mě kontaktujte.

Obrázek Obrázek Obrázek
Obrázek Obrázek Obrázek

DX9 SM2.0 + ATi VIDEOSHADER


Radeon 9800 series

Chimp

[DOWNLOAD / MPEG] (55/10MB)

Obrázek Obrázek Obrázek

DX9 SM2.0: SMARTSHADER 2.1 (3D fur rendering)


Radeon X800 series

Ruby: The DoubleCross

[DOWNLOAD / MPEG] (130/20MB)

Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek
Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek
Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek
Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek

Motion-Captured Animation, DX9 SM2.0b: DOF, RIBL, DynamicShadows, SubSurface Scattering


Crowd

[DOWNLOAD / MPEG] (155/20MB)

Obrázek Obrázek Obrázek
Obrázek Obrázek Obrázek

DX9 SM2.0b: VS processing (1400 soldiers/objects), Ambient Ocllusion, GPU Fluid Simulation (smoke)


Radeon X850 series

Ruby: Dangerous Curves

[DOWNLOAD / MPEG] (180/10MB)

Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek
Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek
Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek

PRT (Precomputed Radiance Transfer), DX9 SM2.0b: Motion Blur, Glows


Radeon HD

Whiteout

[HD-video] (203MB)

Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek

DX10/SM4.0: procedural snow accumulation, procedurally generated height-maps (wireframe from height-maps, normal maps from height-maps, procedural furr, particle systems, noise generation, 128 morph targets (face), 200 bones for skin animation, 15 textures/face, 200k triangles (Ruby), 2M triangles (scene-max) 1M traingles (scene-avg), 13:1 ALU:TEX, 680MB of textures, real-world effecs [HDR, soft-shadows, sub-surface scattering], cinematic effects [motion blur, DOF, lens-flares]


---------------------------------

ilustrační screenshoty pocházejí z:
  • Radeon 9600 PRO (AA+AAA 6x, AF 16x): Radeon's Ark, Treasure Chest, Rachel, Fire & Water, Animusic - Pipe Dream, VideoShader Demo
  • Radeon 9600 PRO (AF 16x + oversampling 4x): Rendering With Natural Light, Non Photorealistic Rendering
  • Radeon 9600 PRO (AA+AAA 6x + oversampling 4x, AF 16x): Car
  • Radeon HD2600XT (AA 24x Edge Detect, AAA, AF 16x): Ruby: DoubleCross, Crowd
  • Radeon HD2600XT (various AA levels, AAA, AF 16x): Ruby: Dangerous Curves
  • archiv moderátora (nepamatuju si HW): Islands, Nature
  • převzato: Dolphin, Outdoor Light Scattering in Real Time
  • ATi: Whiteout
Naposledy upravil(a) no-X dne úte 4. bře 2008, 18:08, celkem upraveno 31 x.
Nejlepší moderátor ve výslužbě
MichiGen
Středně pokročilý
Středně pokročilý
Uživatelský avatar
Registrován: 16. zář 2006
Bydliště: Stara Tura
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MichiGen »

no-X píše::o :o :o

R600 Ruby demo video

http://www.youtube.com/watch?v=EJ6aMxPh6k0

ta mimika, pohyb, efekty... to čumím :shock:
Kvalita animovane filmu realtime :) aj ked som mal trochu pocit ze to na urcitych usekoch mierne vzdy trhlo
CPU: C2D E4500 2,2GHz@3,2GHz 1,352V real (Scythe Ninja Plus+ Noctua NF-P12-1300) MB:Asus P5K,bios ver 1005 RAM: Corsair 2x2GB Twin2X C5DHX 960MHz CL5-5-5-15 2T, 2,1V VGA:Palit GTX 260 OC 663/1152/2304MHz HDD:Seagate SATA II 320GB DVD-ROM:Plextor PX750A LCD Monitor:LG L226WTQ-PF 22" Black Zdroj:Corsair 520W HXEU Case: Rebel 9 Economy + 2xNoctua NF-S12-800 Gamepad: Logitech cordless Rumblepad 2 || 92% of teens have moved onto rap. If you are part of the 8% that still listen to real music, copy and paste this into your signature ||
myom
Středně pokročilý
Středně pokročilý
Uživatelský avatar
Registrován: 11. úno 2006
Bydliště: Praha

Příspěvek od myom »

no-X píše::o :o :o

R600 Ruby demo video

http://www.youtube.com/watch?v=EJ6aMxPh6k0

ta mimika, pohyb, efekty... to čumím :shock:
tak na tohle jsem se tesil nejvice... to je proste nadhera jeste abych to videl nazivo a ne natocene. ten pohyb je naprosto uzasny a jak rikas ta mimika... to je proste nadhera a jestli je to real-time a jenom z poloviny takove hry budou v budoucnu, tak se moc tesim :oops:
*:-.,_,.-:*'``'*:-.,_,.-:*'``'*:-.,_,.-:*'``'*:-.,_,.-:*'``'*:-.,_,.-:*
prave si ctete krasny, uzasny, inteligentni, gradiozni podpis a velice ho obdivujete! touzite po nem! chcete ho! uz bez nej nemuzete byt a radi byste ho videli i pod svymi prispevky! a co ja udelam? napisu: ol rajt ryzvd (c) myom :-P
*:-.,_,.-:*'``'*:-.,_,.-:*'``'*:-.,_,.-:*'``'*:-.,_,.-:*'``'*:-.,_,.-:*
OBR
Černá karta
Černá karta
Registrován: 20. srp 2003
Bydliště: PHA, CB, TP, Aus, Ger
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od OBR »

Demo te modelky na NV bylo dle meho stejne podarene ... akorat to nebyl pribeh, takoveto video a i lepsi jsme meli moznost videt uz pred nekolika lety na PS2 treba ve Final Fantasy .... nic extra to neni ...
h4__
Žlutá karta Bazar
Žlutá karta Bazar
Registrován: 04. led 2006
Bydliště: Praha - Štěrboholy, Hloubětín

Příspěvek od h4__ »

no-X píše:...

To video je megahustý.
Lukfi
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar
Registrován: 04. črc 2005
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Lukfi »

OBR píše:Demo te modelky na NV bylo dle meho stejne podarene ... akorat to nebyl pribeh, takoveto video a i lepsi jsme meli moznost videt uz pred nekolika lety na PS2 treba ve Final Fantasy .... nic extra to neni ...
Rednerovaný v reálným čase? :sleepy:
Výkaly prosím umisťujte do záchodové mísy a nikoliv diskuzního fóra.
blekota je boss
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 05. črc 2006
Bydliště: okolí Hradce Králové

Příspěvek od blekota je boss »

chtelo by to HD video, ale ne natoceny kamerou...a jestli to meli pusteny s nejakym vyssim vyhlazovanim a filtraci, tak to by potom mohla bejt celkem vykona karticka :)
myom
Středně pokročilý
Středně pokročilý
Uživatelský avatar
Registrován: 11. úno 2006
Bydliště: Praha

Příspěvek od myom »

blekota je boss píše:chtelo by to HD video, ale ne natoceny kamerou...a jestli to meli pusteny s nejakym vyssim vyhlazovanim a filtraci, tak to by potom mohla bejt celkem vykona karticka :)
ne chtelo by to uz mit doma R600 abych si to mohl spustit sam :)
*:-.,_,.-:*'``'*:-.,_,.-:*'``'*:-.,_,.-:*'``'*:-.,_,.-:*'``'*:-.,_,.-:*
prave si ctete krasny, uzasny, inteligentni, gradiozni podpis a velice ho obdivujete! touzite po nem! chcete ho! uz bez nej nemuzete byt a radi byste ho videli i pod svymi prispevky! a co ja udelam? napisu: ol rajt ryzvd (c) myom :-P
*:-.,_,.-:*'``'*:-.,_,.-:*'``'*:-.,_,.-:*'``'*:-.,_,.-:*'``'*:-.,_,.-:*
JamesDean
Červená karta
Červená karta
Registrován: 15. říj 2006

Příspěvek od JamesDean »

...
Naposledy upravil(a) JamesDean dne sob 22. lis 2008, 22:27, celkem upraveno 1 x.
Mayhem(cz)
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 07. pro 2005
Bydliště: bohumín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mayhem(cz) »

Jedním slovem nádhera - je na co se těšit.
Intel Core i5-3570K +Cooler Master Hyper N520| MB> ASUS P8H77-V LE (bios 1301) |
Corsair Vengeance Black 16GB DDR3 1680 cl9 (9-9-9-24)| GPU>Gigabyte GTX 970 G1 Gaming [LCD> Dell S2740L 27 černý HDD>INTEL SSDSA2M080G2GC, Western Digital Velociraptor 150 GB Hitachi Deskstar P7K500 500GB , Hitachi HDT725025VLAT80 250gb , Transcend SSD340 256GB (systém) Myš>A4T EVO XGame Laser Oscar X750 Brown Fire | KB>A4Tech X7 G800V Programmable Gaming Keyboard CZ> Corsair HX1000 1000W| OS> Windows 10 Home CZ 64bit | case>Thermaltake VH6000BWS Armor
jaffar
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 17. kvě 2005
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jaffar »

OBR píše:...takoveto video a i lepsi jsme meli moznost videt uz pred nekolika lety na PS2 treba ve Final Fantasy .... nic extra to neni ...
asi tak nejako.
Jedine co ma zaujalo na videu je mimika. Zvysok by zvladla aj PS2 velmi pravdepodobne...
ziadny podpis
MichiGen
Středně pokročilý
Středně pokročilý
Uživatelský avatar
Registrován: 16. zář 2006
Bydliště: Stara Tura
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MichiGen »

jaffar píše:
OBR píše:...takoveto video a i lepsi jsme meli moznost videt uz pred nekolika lety na PS2 treba ve Final Fantasy .... nic extra to neni ...
asi tak nejako.
Jedine co ma zaujalo na videu je mimika. Zvysok by zvladla aj PS2 velmi pravdepodobne...
Vam to asi nedochadza co? :roll:
To "video" je realtime spustene demo na R600 kde grafika zajazdy vsetko vykresluje takze je to velky rozdiel od toho ked niekolko hodin nejake PC renderuju filmiky tie sa potom prerobia do video formatu a daju sa do nejakej PS 2 hry...

Taketo technologicke dema ma aj nV napriklad Luna, alebo vila Dawn, Mad Mod Mike atd, keby to bolo predrenderovane video tak to nema vyznam prezentovat
CPU: C2D E4500 2,2GHz@3,2GHz 1,352V real (Scythe Ninja Plus+ Noctua NF-P12-1300) MB:Asus P5K,bios ver 1005 RAM: Corsair 2x2GB Twin2X C5DHX 960MHz CL5-5-5-15 2T, 2,1V VGA:Palit GTX 260 OC 663/1152/2304MHz HDD:Seagate SATA II 320GB DVD-ROM:Plextor PX750A LCD Monitor:LG L226WTQ-PF 22" Black Zdroj:Corsair 520W HXEU Case: Rebel 9 Economy + 2xNoctua NF-S12-800 Gamepad: Logitech cordless Rumblepad 2 || 92% of teens have moved onto rap. If you are part of the 8% that still listen to real music, copy and paste this into your signature ||
godlike
Středně pokročilý
Středně pokročilý
Registrován: 30. čer 2004

Příspěvek od godlike »

Ten kdo na Ruby strili je nekdo z NV neee? :lol:
BTW v diskusi:
Snow simulation is processed entirely on a GPU and can be dynamically melted or amplified to
increase the snow cover.
Realtime Fur simulation
Texture memory: 680 MB
Lukfi
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar
Registrován: 04. črc 2005
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Lukfi »

jaffar píše:Jedine co ma zaujalo na videu je mimika. Zvysok by zvladla aj PS2 velmi pravdepodobne...
Právě že realistická mimika je mrtě těžká udělat, aby ty lidi nevypadali tak nějak uměle.
Výkaly prosím umisťujte do záchodové mísy a nikoliv diskuzního fóra.
no-X
Středně pokročilý
Středně pokročilý
Uživatelský avatar
Registrován: 24. úno 2004
Bydliště: Č.Budějovice

Příspěvek od no-X »

JamesDean, jaffar & spol: Ruby je komiks a z toho všechny dema vycházejí. Pohyb (vlasy, částice sněhu, particles), mimika, real-time soft sahdows, efekty, výbuchy - to všechno má vypadat co nejreálněji, zatímco jsou tam záměrně ponechány ty prvky, které to dělají "komiksovým"

Můžu vás ujistit, že z tohohle by PS2 nezvládla ani desetinu. Jediný, co PS2 uměla byly kvanta polygonů, ale jakýkoli reálně vypadající povrchy, fyzikální simulace, pixel shadery, geometry shadery, to je naprosto mimo její možnosti a výkon.

Schválně se na onu prezentaci PS2 podívejte sami - tenhle typ kýčoidní grafiky se naštěstí PC demům úplně vyhnul - grafika, která se nesnaží zaujmout kvalitními efekty a rálně vypadajícím prostředím, ale výtvarné ztvárnění, které se snaží zapůsobit na city, dojmout, v každém záběru je jedna dobře vypadající věc, která má zaujmout pozornost (např. vlající vlasy, nebo stín, nebo odlesk) od zbytku scény, který je maximálně odfláklý a zjednodušený, protože by to bylo hardwarově neúnosné.

PlayStation2 - Faye Wong - Eyes On Me (Music Video) na YouTube

- upozorňuju, že tohle není nahrané z obrazovky jako Ruby, ale renderované rovnou do nějakého video-formátu., takže tam je zachyceno mnohem víc detailů, je to ostřejší a má to přirozenější barvy, než to nasnímané Ruby-demo. Přesto se nemůžu zbavit dojmu, že by ho to ve směru grafické kvality jakkoli překonalo, nebo se mu vůbec blížilo.

Nevím, já měl k PS vždy averzi, už grafika původního Xboxu mi byla bližší...


//edit: časem upravím první post a budeme tak mít jeden souhrnný thread pro řešení všech dem :wink:
Nejlepší moderátor ve výslužbě
Lukfi
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar
Registrován: 04. črc 2005
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Lukfi »

ad PS2 - podle mě má OBR ten dojem proto, že člověku se do paměti vreje lepší grafika než doopravdy je... třeba když byly NFS5 nový, připadala mi ta grafika hrozně vymakaná, ale když jsem to pak hrál za pár let znova tak bych přísahal že to dříve vypadalo líp a že tam musí být něco špatně nastavenýho...
Výkaly prosím umisťujte do záchodové mísy a nikoliv diskuzního fóra.
no-X
Středně pokročilý
Středně pokročilý
Uživatelský avatar
Registrován: 24. úno 2004
Bydliště: Č.Budějovice

Příspěvek od no-X »

Na tom něco bude. Když jsem viděl prvně nature-demo z 3DMarku01, připadalo mi naprosto reálný a dokonalý. Když se na něj dívám teď.... :oops: :roll: :) :D :-D :lol:
Nejlepší moderátor ve výslužbě
JamesDean
Červená karta
Červená karta
Registrován: 15. říj 2006

Příspěvek od JamesDean »

...
Naposledy upravil(a) JamesDean dne sob 22. lis 2008, 22:28, celkem upraveno 1 x.
no-X
Středně pokročilý
Středně pokročilý
Uživatelský avatar
Registrován: 24. úno 2004
Bydliště: Č.Budějovice

Příspěvek od no-X »

ToyShop měl obrovský úspěch, mnoho odborníků ho označilo za nejlepší GU techdemo, jaké kdy bylo vydané, takže by pro ATi bylo vhodné tímhle směrem pokračovat.

Na druhou stranu Ruby tentokrát není jen komix (jako tomu bylo v Ruby: Dangerous Curves a Ruby: The Assasin), ale tentokrát prezentuje i nějaké zajímavé technologie jako to bylo u Ruby: Double Cross, takže je možné, že primárně technologické demo bude opět vynechané (což by ale pro ale mnohé bylo zklamáním)...
Nejlepší moderátor ve výslužbě
jaffar
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 17. kvě 2005
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jaffar »

azanyad...pravdu asi mas...
Ale ten rozdiel si clovek naozaj vsimne az ked vidi ruby a potom ps2...bol by som prisahal ze PS2 to spravi lepsie...nuz nic teda :oops:
ale na to, co je ps2 za HW je to aj tak sila :razz:
ziadny podpis
Odpovědět

Zpět na „AMD/ATI grafické karty“