Kritizovat a urazat vie kazdy ale zapojit sa do diskusie asi nie ze keby si vedel aspon o com diskutuju tak by si nenapisal taky "blitik" este tomu niekomu o kom nic nevies len preto ze sa ti na tom nieco nepacigerimo píše: Kolik ti plati Hulan, aby si sem psal jeho blitky?
R600 pre-release thread
Moderátoři: morke, Walker1134, Wilik
- MichiGen
- Středně pokročilý
- Registrován: 16. zář 2006
- Bydliště: Stara Tura
- Kontaktovat uživatele:
CPU: C2D E4500 2,2GHz@3,2GHz 1,352V real (Scythe Ninja Plus+ Noctua NF-P12-1300) MB:Asus P5K,bios ver 1005 RAM: Corsair 2x2GB Twin2X C5DHX 960MHz CL5-5-5-15 2T, 2,1V VGA:Palit GTX 260 OC 663/1152/2304MHz HDD:Seagate SATA II 320GB DVD-ROM:Plextor PX750A LCD Monitor:LG L226WTQ-PF 22" Black Zdroj:Corsair 520W HXEU Case: Rebel 9 Economy + 2xNoctua NF-S12-800 Gamepad: Logitech cordless Rumblepad 2 || 92% of teens have moved onto rap. If you are part of the 8% that still listen to real music, copy and paste this into your signature ||
- owoce
- Začátečník
-
- Registrován: 13. črc 2006
- Bydliště: Praha
Když už můžu zkoušet EATM už ted, poradil by mi někdo jak na to... ?
Apple MacBook Pro Unibody | 2.4 GHz (@2.7 GHz Windows 7) | NViDIA 9400M/9600GT | 4 GB RAM | MyBook 750GB | Apple Numeric Keyboard | Apple Magic Mouse | Razer Copperhead | Razer ExactMat |vDell 2408WFP | Genius 5.1 ve dřevě
Apple iPhone 3G 8GB | Koss Porta/Pro
Apple iPhone 3G 8GB | Koss Porta/Pro
- crux2005
- Středně pokročilý
- Registrován: 25. zář 2005
- Kontaktovat uživatele:
prosím: http://forums.guru3d.com/showpost.php?p ... ostcount=3owoce píše:Když už můžu zkoušet EATM už ted, poradil by mi někdo jak na to... ?
@MichiGen: Don't feed the troll.
výkon je aj s R5x0 a zapnutým EATM dobrýdexterav píše:už vidím ten super výkon
hej, máš pravdu ...Delarge píše:no-X zřejmě nemluví o TEĎ, ale až budou uvedeny karty R600...momentálne len neoficiálne = to by som nenazval funkčný celok
Beztak sa treba ďalej s EATM "hrať" aby zaberalo ... to je funkčný celok ?
@no-X:ale takisto - nedá sa vedieť ako a čo sa bude dať oficiálne zapnúť v CCC - či sa spolu s EATM zapne napr. aj ATMSharpenmode a pod.
s pozdravom, crux.
- fanik
- Mírně pokročilý
- Registrován: 22. zář 2005
- Bydliště: Pardubice a Přelouč, Brno, Opava
- Kontaktovat uživatele:
- owoce
- Začátečník
-
- Registrován: 13. črc 2006
- Bydliště: Praha
- Stratos
- Začátečník
- Registrován: 05. zář 2003
- Bydliště: Hvožďany
- Kontaktovat uživatele:
- Lukfi
- Mírně pokročilý
- Registrován: 04. črc 2005
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- SNowie
- Začátečník
- Registrován: 14. led 2006
- Bydliště: Praha, Teplice
potřebuješ ATi Tray Tools 1.2.6.964Lukfi píše:Kde se to dá zapnout, abych to moh taky zkusit?
edituj soubor .../ATI Tray Tools/Database/New AA and AF Methods.dtb a na konec přidáš
Kód: Vybrat vše
Value13=ATMAlphaFix,ATMAlphaFix,0,0,0,
Value14=ATMAlphaSharpenBias,ATMAlphaSharpenBias,0, 0,0,
Value15=ATMAlphaSharpenmode,ATMAlphaSharpenmode,0, 0,0,
Value16=ATMAlphaSharpenScale,ATMAlphaSharpenScale, 0,0,0,
viz: http://forums.guru3d.com/showpost.php?p ... ostcount=3 jak tu zmiňoval crux
edit: tak jsem to zapnul, zkusil ten HL2 kanál a fakt nemám slov, super , i na 1650pro AGP se to hýbá velice slušně a vypadá to o 100% lépe
- Lukfi
- Mírně pokročilý
- Registrován: 04. črc 2005
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- blekota je boss
- Začátečník
- Registrován: 05. črc 2006
- Bydliště: okolí Hradce Králové
- Mr.Nigga
- Začátečník
- Registrován: 05. lis 2005
- Bydliště: Pelhřimov
"EATM is apparently bound to the amount of multi-sampling anti-aliasing enabled at a given time, which means in practice that the more multi-sampling AA you have, the higher the EATM quality will be. This also means that if you have no multi-sampling AA applied at all, then no EATM will be applied either."
I'm living on reds, vitamin C and cocaine. Everything's a blur
- crux2005
- Středně pokročilý
- Registrován: 25. zář 2005
- Kontaktovat uživatele:
- Surgical
- Začátečník
-
- Registrován: 11. srp 2005
- Bydliště: Ústí n.L.
- no-X
- Středně pokročilý
- Registrován: 24. úno 2004
- Bydliště: Č.Budějovice
Byly, ale na 2100MHz. A to je trochu rozdíl oproti plánovaným 2600-2700MHz pro R600. Použití 2100MHz GDDR4 v dnešní době trochu postrádá smysl, zvlášť když se už vyrábějí i GDDR3 se stejnou frekvencí (a také s přihlédnutím k tomu, že GDDR3 na stejné frekvenci jsou "rychlejší", než GDDR4)flanker píše:To je v hajzlu,s tema DDR4 ....Jakto, ze je namji nejak dostupny,kdyz u x1950xtx byly?
Podle čeho usuzuješ, že je G80 vyvážený čip? Nemáme tu jedinou DX10 hru, nemáme jediný čip, s kterým bychom mohli srovnávat. Vzhledem k poměru fillrate (trilinear/aniso) ku ALU-ops se můžu domnívat, že je nevyvážený, neboť tento poměr se až příliš přiklání k vysokému fillrate - ještě víc, než u G7x.crux2005 píše:sorry, ale tu som sa musel zasmiať ...
bez tak má R600 priepustnosti až až až až až až až až
G80 je dobre vyvážený čip a stačí mu "len" tých 86,4 GB/s
Totéž platilo i první půlrok po vydání G70crux2005 píše:G80 reaguje na zvýšenie frekvencie jadra takmer lineárne k zvýšeniu počtu fps - samozrejme, sú aj výnimočné situácie, ale tie teraz neberiem do úvahy.
CSAA = teoreticky pěkná technologie, v praxi smutné výsledky - aditivní geometry samples nefungují na průsečících polygonů a v některých hrách vůbec, takže "16x" vypadá v těchto případech hůře, než standardní RGMS 4x, neboť základní 4 vzorky jsou z důvodů pozic pro geometry-samples rozmístěny méně optimálně. Pokud to srovnáš s pět let starým fragment-AA od matroxu, je to méně kompatibilní a pomalejší...crux2005 píše:A nezabúdaj, aj nVidia má + v podobe CSAA a hybridných AA modov - dostupné aj pod WinXP, Win Vista - to ATi neponúka.
Hybridní režimy by byly pěkné, ale kdyby nevycházely z 8 let starého OGSS. OGSS v dnešní době je zoufalý krok, neboť automaticky nakládá na pixel shadery, ROPs, texturovací jednotky i paměťovou sběrnici dvojnásobnou/čtyřnásobnou zátěž (a tedy ze základu poloviční/čtvrtinový výkon), přičemž kvalita zdaleka neodpovídá tak vysokému propadu FPS.
Co se týká hran, nabízí MSAA mnohem lepší poměr kvalita/výkon a co se týká textur, tak OGSS 4x s odpovídajícím záporným posunem LOD texturám přidá na kráse zhruba jako anizotropní filtrace 2x, přičemž při AF 2x je propad výkonu 1-2%, kdež to při OGSS 4x je propad výkonu 70-80%
Při AA2x vypadá výsledek obdobně i na R100 a neznamená to, že by zvládala úhlově neoptimalizovaný anizo Nechci ti brát iluze, ale NV40/G70 ho skutečně neumí, stejně jako R300-R480. Je sice fakt, že se nVidii v posledních letech nedá věřit ani dobrý den, ale sama prohlásila, že to po HW stránce možný není (je to i logický, implementace úhlově optimalizovanýho aniza je především záležitost sloužící pro úsporu tranzistorů texturovací jednotky a úspora tranzistorů je přesně to, na základě čehož byly NV4x/G7x navrženy).crux2005 píše:Predpokladám, že vieš ako vyzerá 2xAF na GeForce 6 - je takmer nezávislé na uhloch, čiže riadiace jednotky sú v čipe aj tak dobré aby dokázali "HQAF" až potom sa kvalita a závislosť na uhloch zhoršuje.
---------
dexterav: Co se EATM týká, propad výkonu se nijak výrazně neliší mezi R300/R4xx/R5xx. Nejde o žádnou emulaci, HW to prostě podporuje, nej to nebylo využívané.
crux2005: co se celkově kompatibility a výkonu týká - ATi by asi neuváděla něco, co by mělo mít nižší výkon, horší kompatibilitu a slabší kvalitu obrazu. Jestli nevěříš, nesuď a počkej si
A co se kvality týká, tak naprostá většina lidí z B3D fóra, kteří to testovali, považují EATM za nejkvalitnější ze všech současných řešení. Se mnou se přít lze, ale zkus to s nima
Nejlepší moderátor ve výslužbě
- Lukfi
- Mírně pokročilý
- Registrován: 04. črc 2005
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- beardie
- Čestný člen
- Registrován: 10. srp 2005
- no-X
- Středně pokročilý
- Registrován: 24. úno 2004
- Bydliště: Č.Budějovice
- Lukfi
- Mírně pokročilý
- Registrován: 04. črc 2005
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- Hijacker933
- Začátečník
- Registrován: 14. bře 2006
- Bydliště: Mega City 1
To je asi moto ATi ,furt cekat doufam, ze v tom dubnu konecne neco vyjde, byl sem nucenej koupit postarsi pcie kartu, protoze me uz nebavilo vecne cekatno-X píše:....nesuď a počkej si
btw myslim, ze crux to vysvetlil pekne,to jen no-x neprijme zadnej argument proti ati, uz se tesim, az mi jedna ati prijde postou,sem zvedavej na ten superkvalitni obraz,i kdzy za cenu hlucnyho chladice, silene topici a nenanazrany karty a polofunkcnich driveru
- crux2005
- Středně pokročilý
- Registrován: 25. zář 2005
- Kontaktovat uživatele:
R600 scores 11400+
3Dmark06 on 8.35 driver
(čip R600 predsa väčší ako G80?)
3Dmark06 on 8.35 driver
R600-Chip doch größer als G80?We managed to get some early numbers from the R600 and this baby scores 11400+ in 3Dmark06. The test bed included Quad coreQX6700 Intel CPU and 2 GB memory.
The drivers are not final but the score is not that bad either. The score is very competitive to G80 score.
In our lab non overclocked Geforce 8800 GTX card scores 10600 while the overclocked 11100 with the overclocked G80 card.
There is still some hope I guess.
(čip R600 predsa väčší ako G80?)
s pozdravom, crux.