Problém s touchpadem

Doporučení, výběry, názory a řešení problémů s notebooky, UMPC, deskbooky, apod.

Moderátor: Don

Odpovědět
Cartmen.K
Nováček
Nováček
Registrován: 25. úno 2009

Problém s touchpadem

Příspěvek od Cartmen.K »

Zdravím lidi, koupil jsme si v Říjnu 2008 notebook
Asus X59sl
Od té doby co jsem ho koupil, je vše docela ok. Až na to že se sem tam jednou za měsíc prostě sekne, musím to na tvrdo resetnou jako vypnout a pak zase spustit. Ale teď k tomu touchpadu!
Vždy když spustím QIP, tak mě prostě touchpad nejede. Jede šipka, ale jak mile pohnu stránkou nahoru jako posunování tak mě to napíše, že synaptic touchpad přestal pracovat a nejde to až do dalšího restartu. Vše jde jen posunování stránek nejde. Když zapojím myš, jde posunování stránek i v QIPu normálně. Zkoušel jsem nejnovější ovladače na synaptic touchpad, i starší a vždycky to dělá.
Nevíte čím to je?
Předem děkuji za všechny názory či rady 8)
kasper551
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 21. úno 2007

Re: Problém s touchpadem

Příspěvek od kasper551 »

stahnul bych si Hiren's BootCD 9.7 http://rapidshare.com/files/178741659/H ... CD.9.7.rar
vypalil nejlepe v programu http://www.imgburn.com/
vypalil vlozli do dvd a provedl testy pemeti a desky
taky reistal winu pokud se zavada bude priojevoat dale servis asus http://rma.asus.de/pick_eu/cz/
Dum spiro spero
Spem retine
S rozumem a odvahou
Audacem fortuna iuvat
Sciens vincit 
Semper Fi
Cartmen.K
Nováček
Nováček
Registrován: 25. úno 2009

Re: Problém s touchpadem

Příspěvek od Cartmen.K »

Ok, ale ten notebook je v záruce, mám přeinstalovat ty windowsy? Nebo to radši dát do servisu na záruku? Když tak zkuste napsat postup co a jak. Předem dík 8)
kasper551
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 21. úno 2007

Re: Problém s touchpadem

Příspěvek od kasper551 »

ano do servisu viz muj posledni odkaz v predhozim prispevku
jinak tady informace co delat http://rma.asus.de/pick_eu/cz/rma_info.html
Dum spiro spero
Spem retine
S rozumem a odvahou
Audacem fortuna iuvat
Sciens vincit 
Semper Fi
petr_
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 10. led 2006
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Problém s touchpadem

Příspěvek od petr_ »

Reklamací pravděpodobně nic nezískáš, je to něajaká softwarová kolize.Stáhni si nové drivery a soft k tomu touchpadu, mohlo by to pomoct.http://www.synaptics.com/support/drivers

edit:
...Zkoušel jsem nejnovější ovladače na synaptic touchpad,....
..toto jsem nějak přehlídl, promiň.
Naposledy upravil(a) petr_ dne ned 8. bře 2009, 14:23, celkem upraveno 1 x.
NTB: 13" MacBook Air mid. 2013, Haswell i7-4650U, 8GB LPDDR3, 256GB SSD
PC: Xeon 5550, 6GB DDR3, geforce 8800GTS 640MB
kasper551
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 21. úno 2007

Re: Problém s touchpadem

Příspěvek od kasper551 »

ano to by mohli pomoct drivers ,ale to zamrzani se mi nelibi muze se jedat o desku nebo ramku
Dum spiro spero
Spem retine
S rozumem a odvahou
Audacem fortuna iuvat
Sciens vincit 
Semper Fi
Cartmen.K
Nováček
Nováček
Registrován: 25. úno 2009

Re: Problém s touchpadem

Příspěvek od Cartmen.K »

a ted poslední 2 dny mě nejede touchpad vůbec, nemám tu ani tu ikonku v rohu a kdyz se mrknu na správce zařízení, tak je napaný, že je te správně, tak to vůbec (jen posunovani nahoru a dolu, sipkou hybat muzu) nechápu. Takže mám to jít udělat přes ten servis ano?
kasper551
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 21. úno 2007

Re: Problém s touchpadem

Příspěvek od kasper551 »

zkus reinstalaci systemu a taky to cd co jsem ti poslal
jinak servis
http://rma.asus.de/pick_eu/pickup.asp?c ... rm=nb_pick
1. Vyplněte tento online formulář.

2. Před odesláním si jej vyplněný vytiskněte pro pozdější potřebu.

3. Vyčkejte na email s RMA číslem.

4. Postupujte dle pokynů v emailu:

- Po obdržení RMA čísla – Objednejte si přepravu pomocí formuláře pro přepravce, viz. odkaz v emailu s RMA číslem. Uveďte zde adresu, na které bude produkt připraven k vyzvednutí. Nemusí se shodovat s adresou, na kterou bude po opravě doručen (adresa, kterou jste uvedli v požadavku o RMA).

RMA číslo začínající na HZ bude vybaveno v servise ASUS Czech

Tel.: +420 596 766 888 CZ

+421 232 162 621 SK



RMA číslo začínající na HS bude vybaveno v servise SIL

www.sil.cz

Tel.: +420 596 253 677

+420 596 253 670

5. Předejte produkt přepravci. Na krabici napište zřetelně RMA číslo. Do krabice vložte dříve vytisknutý formulář a na něj napište RMA, pokud jej nemáte možnost vytisknout, napište pouze RMA na krabici. Doprava tam i zpět bude zdarma. Vámi hrazena bude pouze v případě mimozáruční opravy.

6. Při reklamaci notebooku nelze zasílat pouze komponenty jako např. optické mechaniky, pevné disky, akumulátory atd. Jediná výjimka je reklamace napájecího zdroje. Ve formuláři je nutno uvést sériové číslo notebooku a v popisu závady – zaslán pouze zdroj.

Z NB je taktéž možno vyjmout pevný disk (pokud se jej závada zjevně netýká). Pak je nutno do popisu závady připsat – vyjmut HDD.

7. Stav Vaši reklamace můžete sledovat zde:

http://support.asus.com/service/service ... uage=cs-cz

8 . Pokud RMA číslo neobdržíte emailem do 24 hodin v pracovních dnech, zkontrolujte si spamový filtr ve Vaší schránce, případně volejte hotline:

CZ +420 596 766 888 SK +421 232 162 621
Dum spiro spero
Spem retine
S rozumem a odvahou
Audacem fortuna iuvat
Sciens vincit 
Semper Fi
kia42
Nováček
Nováček
Registrován: 18. dub 2009

Re: Problém s touchpadem

Příspěvek od kia42 »

ale zpátky k tomu touchpadu
já mám Acer Extensa 5630G a mám úplně stejný problém, když zaroluji v qipu tak mi synaptic vyhodí chybu, tak asi ta chyba nebude v noutu..
N@$ty
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 04. říj 2004
Bydliště: Havlíčkův Brod
Kontaktovat uživatele:

Re: Problém s touchpadem

Příspěvek od N@$ty »

Zkusil bych odinstalovat ten driver a restartovat nb popř. ještě kouknout do program files a smáznout případné zbytky po synapticu. Poté ho znovu nainstalovat. Pokud nezabere, zkusil bych vytvořit nového uživatele a jestli to pod ním bude dělat také. Tohle je nejspíš opravdu jen SW chyba a při nejhorším to vyřešíš reinstalací systému, čím NEztratíš záruku.
Postup bude zhruba následující:
1) zazálohuješ si data
2) nastavíš bootování z CD
3) vložíš CD, které si dostal k NB a ono by se mělo o zbytek postarat (možná tě to u konce vyzve k vložení CD s ovladači, které by si měl taky k nb dostat)

Motherboard: ASUS Maximus II Formula; CPU: Intel Core 2 Quad E6600; Cooling: Zalman CNPS7500; RAM: 2×Corsair XMS2 2048MB DHX;
VGA:Leadtek Winfast PX8800 GTS TD 512MB; HDD: Hitachi 160GB SATAII + WesternDigital 750GB SATAII; DVD: DVD±RW LG SuperMulti GSA-H22L;
PSU: Enermax Liberty 620W DXX; Case: Thermaltake Armor Jr. VC3000BWS; OS: Microsoft Windows Vista Ultimate x64; LCD: DELL UltraSharp 2408wfp
Notebook: IBM ThinkPad R61; Intel Core2Duo T7100; 4GB DDR2; 320GB HDD 7200rpm; nVidia Quadro NVS 140M; 15,4" WSXGA+; Microsoft Windows Vista Business
Odpovědět

Zpět na „Notebooky a netbooky“