Ahoj,
mám takovou prosbu po všech majitelích grafických karet, zda by mi nezměřili pokles výkonu (třeba v 3Dmarku) jejich grafických karet, když je vynutí běžet na PCI-E 2.x 1x (500MB/s)
Zajímá mě to, protože bych si rád pořídil externí grafiku k notebooku, a chtěl bych vidět, jestli to má vůbec smysl.
Díky moc!
Herní grafiky v režimu PCI-E 1x
Moderátoři: morke, Walker1134, PKBO, Hladis
- Zwick
- Nováček
-
- Registrován: 15. led 2012
- DOC_ZENITH
- Středně pokročilý
- Registrován: 08. kvě 2010
- Bydliště: Praha
Re: Herní grafiky v režimu PCI-E 1x
Ne nemá to smysl a ani to nemusíš testovat. Ano bude to lepší jak třeba Integrovanej Intel, ale moderní hry na tom hrát moc nepůjdou. Navíc jediná externí grafika do express cardu, tu myslim dělal Asus a vevnitř byla hrozná GF8600, která měla ještě jen 256MB paměti která jí neustále docházela.
- Zwick
- Nováček
-
- Registrován: 15. led 2012
Re: Herní grafiky v režimu PCI-E 1x
Našel jsem výbornej benchmark:
http://www.techpowerup.com/reviews/AMD/ ... s_Scaling/
Třeba to někoho taky zajímá...
http://www.techpowerup.com/reviews/AMD/ ... s_Scaling/
Třeba to někoho taky zajímá...
- DOC_ZENITH
- Středně pokročilý
- Registrován: 08. kvě 2010
- Bydliště: Praha
Re: Herní grafiky v režimu PCI-E 1x
Ještě je třeba dodat, že rychlost sběrnice začne kartu bottleneckovat nejvíce v geometricky náročnejch scénách, když se lije geometrie do GPU, stává se PEG 1x největší brzdou, a proto je většina her nehratelnejch, ačkoliv u mnohých je "average" framerate hratelnej. Je to opravdu k ničemu.
- Zwick
- Nováček
-
- Registrován: 15. led 2012
Re: Herní grafiky v režimu PCI-E 1x
Nemyslím si, že by zrovna to zrovna bottleneckovalo kvůli geometrii. Uvážím li, že tam rveš celý většinou trojuhelníky (12B) namísto různých technik (vějíř, pás). Tak jsi schopný rvát cca 50 milionů trojuhelníků za vteřinu.
Myslíš že to je málo?
Myslíš že to je málo?
- DOC_ZENITH
- Středně pokročilý
- Registrován: 08. kvě 2010
- Bydliště: Praha
Re: Herní grafiky v režimu PCI-E 1x
Ano to je pro dnešní hry málo málo. Voodoo3 dokázala zpracovat 10milionů trojúhleníků za sekundu a to přestávalo stačit tak v roce 2002. 50 měla GF4TI. To prostě zdaleka nestačí, minimální použitelnej je ten PCI-E 4x.