Neni nutný, pod 50FPS to dostanu i v Crysis 3 a nemusim se nějak extra snažit...jako DX11 tomu vubec ale vubec nejde...zjistil sem že se nějak přetejká Vram, věci který mi běžně žrali sotva 2GB paměti tady žerou skoro 4GB, v Crysis 3 jsem pořád na 4GB...nechápu. V BF4 na mě wokna řvou že 16GB RAM je málo a že mám ukončit některé programy...LOL.Ache píše:BF4 i pod Mantle jede v klasickém AFR = minimálně 3snímkový lag na 3 kartách.RAD-x píše:Tak 60ti FPS to teprve začíná, já mám rád v FPSkách 200fps, to je takovej standart, což s timhle se v BF4 dá.
Dej tomu takovej pokuř (4K + vyhlazování), aby si se pohyboval jen na třeba 60-80fps, a to si pak srovnej se single kartou kde taky hru nastavíš aby jela "jen" na 60-80fps a... uvidíš sám ten rozdíl.
ATi/AMD CrossFire - info, zkušenosti atd.
Moderátoři: morke, Walker1134, Wilik
- RAD-x
- Červená karta
-
- Registrován: 24. dub 2008
- Bydliště: Praha 10
- Kontaktovat uživatele:
Re: Radeony R9 2xx - testy, recenze, zkušenosti
- del42sa
- Pokročilý
- Registrován: 18. lis 2009
- Bydliště: Omicron Persei 8
Re: Radeony R9 2xx - testy, recenze, zkušenosti
Ano jede, ale i běžné AFR má už přece obdobu "frame metering" (Frame Pacing), který minimalizuje stuttering pokud vím a ta funkce už tam je nějakou dobu.( cca rok ? )Ache píše:BF4 i pod Mantle jede v klasickém AFR = minimálně 3snímkový lag na 3 kartách.
Civ: Beyond Earth používá "AFR - less" crossfire.
"The more you buy, the more you save" AI everywhere - Nvidia CEO at Computex 2023 https://www.youtube.com/watch?v=FhlE3m1trM4
Vega Primitive Shader combines the functions of vertex and geometry shader and with the right knowledge you can discard game based primitives at an incredible rate" https://pcper.com/2017/01/amd-vega-gpu- ... tecture/2/
Case NZXT H230 Silent, CPU AMD Cezanne, Ryzen 7 5700G + SilentiumPC Spartan 3 PRO HE1024, GPU Sapphire Radeon RX 7600 8GB, MB Gigabyte Aorus B550-PRO V2, 16GB DDR4 4400Mhz CL18 Patriot Viper 4 Blackout, system HDD SSD M.2 Kingston FURY Renegade NVMe 1TB, Seagate Baracuda HDD 1TB SATA III , data HDD WD RED 1TB SATA III, Quad HD VA monitor 27" MSI Optix G27CQ4 Free Sync 165 Hz 10bit HDR, Win 10-64 bit Pro, zdroj Cooler Master V550 Semi-Modular 550W 80 PLUS GOLD
Vega Primitive Shader combines the functions of vertex and geometry shader and with the right knowledge you can discard game based primitives at an incredible rate" https://pcper.com/2017/01/amd-vega-gpu- ... tecture/2/
Case NZXT H230 Silent, CPU AMD Cezanne, Ryzen 7 5700G + SilentiumPC Spartan 3 PRO HE1024, GPU Sapphire Radeon RX 7600 8GB, MB Gigabyte Aorus B550-PRO V2, 16GB DDR4 4400Mhz CL18 Patriot Viper 4 Blackout, system HDD SSD M.2 Kingston FURY Renegade NVMe 1TB, Seagate Baracuda HDD 1TB SATA III , data HDD WD RED 1TB SATA III, Quad HD VA monitor 27" MSI Optix G27CQ4 Free Sync 165 Hz 10bit HDR, Win 10-64 bit Pro, zdroj Cooler Master V550 Semi-Modular 550W 80 PLUS GOLD
- Ache
- Pokročilý
- Registrován: 26. zář 2006
- Bydliště: Plzeň
Re: Radeony R9 2xx - testy, recenze, zkušenosti
AFR lag a microstuttering jsou dvě odlišné věci. Při AFR vždy platí čím víc karet, tím víc lag (logicky z principu jak to AFR funguje) Tím Frame-Meteringem/Pacingem se jen snímky vyhlazují aby nevznikal microstuuter, ale to ve výsledku jistě zanáší do AFR metody další inputlag.del42sa píše:Ano jede, ale i běžné AFR má už přece obdobu "frame metering" (Frame Pacing), který minimalizuje stuttering pokud vím a ta funkce už tam je nějakou dobu.( cca rok ? )
AMD Ryzen 7 9800X3D | MSI X670 Tomahawk | 64GB DDR5 6000 cl30 | INNO3D RTX 4070 Ti | 500GB SSD (NVME) + 2x 3,84TB Micron 5300 PRO
Sound Blaster Z + EDIFIER S1000MKII + Beyerdynamic DT 990 | Seasonic X850 | Cooler Master HAF-X Nvidia Edition | MSI Optix MAG274QRF-QD Quantum Dot bestie
Sound Blaster Z + EDIFIER S1000MKII + Beyerdynamic DT 990 | Seasonic X850 | Cooler Master HAF-X Nvidia Edition | MSI Optix MAG274QRF-QD Quantum Dot bestie
- del42sa
- Pokročilý
- Registrován: 18. lis 2009
- Bydliště: Omicron Persei 8
Re: Radeony R9 2xx - testy, recenze, zkušenosti
otázka je jak velký ten input lag bude ? U většiny her to nebude vůbec představovat problém, ale u některých ano ( online multiplayer hry typu Quake III a podobné first-person shooters.)
"The more you buy, the more you save" AI everywhere - Nvidia CEO at Computex 2023 https://www.youtube.com/watch?v=FhlE3m1trM4
Vega Primitive Shader combines the functions of vertex and geometry shader and with the right knowledge you can discard game based primitives at an incredible rate" https://pcper.com/2017/01/amd-vega-gpu- ... tecture/2/
Case NZXT H230 Silent, CPU AMD Cezanne, Ryzen 7 5700G + SilentiumPC Spartan 3 PRO HE1024, GPU Sapphire Radeon RX 7600 8GB, MB Gigabyte Aorus B550-PRO V2, 16GB DDR4 4400Mhz CL18 Patriot Viper 4 Blackout, system HDD SSD M.2 Kingston FURY Renegade NVMe 1TB, Seagate Baracuda HDD 1TB SATA III , data HDD WD RED 1TB SATA III, Quad HD VA monitor 27" MSI Optix G27CQ4 Free Sync 165 Hz 10bit HDR, Win 10-64 bit Pro, zdroj Cooler Master V550 Semi-Modular 550W 80 PLUS GOLD
Vega Primitive Shader combines the functions of vertex and geometry shader and with the right knowledge you can discard game based primitives at an incredible rate" https://pcper.com/2017/01/amd-vega-gpu- ... tecture/2/
Case NZXT H230 Silent, CPU AMD Cezanne, Ryzen 7 5700G + SilentiumPC Spartan 3 PRO HE1024, GPU Sapphire Radeon RX 7600 8GB, MB Gigabyte Aorus B550-PRO V2, 16GB DDR4 4400Mhz CL18 Patriot Viper 4 Blackout, system HDD SSD M.2 Kingston FURY Renegade NVMe 1TB, Seagate Baracuda HDD 1TB SATA III , data HDD WD RED 1TB SATA III, Quad HD VA monitor 27" MSI Optix G27CQ4 Free Sync 165 Hz 10bit HDR, Win 10-64 bit Pro, zdroj Cooler Master V550 Semi-Modular 550W 80 PLUS GOLD
- webwalker
- Začátečník
- Registrován: 03. úno 2010
- Bydliště: Buranov vedle Prahy
Re: Radeony R9 2xx - testy, recenze, zkušenosti
U BF4 jsou pro Mantle CF k dispozici dvě metody FramePacing:
RenderDevice.FramePacingMethod 1
RenderDevice.FramePacingMethod 2
Ta první by měla být výkonnější.
V CivBE by mělo být k dispozici Mantle SFR, tedy nižší input lag, jak na single gpu.
RenderDevice.FramePacingMethod 1
RenderDevice.FramePacingMethod 2
Ta první by měla být výkonnější.
V CivBE by mělo být k dispozici Mantle SFR, tedy nižší input lag, jak na single gpu.
Chtěl bych se stát profesionálním pískačem. Už teď jsem v tom sice hvězda, ale chtěl bych se ještě zdokonalit a začít se tím živit.
GPUreport.cz
GPUreport.cz
- Ache
- Pokročilý
- Registrován: 26. zář 2006
- Bydliště: Plzeň
Re: Radeony R9 2xx - testy, recenze, zkušenosti
Lag bude jak píši 3 snímky + nějaký případný buffer (většinou se nechává engine před renderovat 1 snímek právě kvůli vyhlazování snímků). tj. při 60 fps to máme 3*16,6ms.del42sa píše:otázka je jak velký ten input lag bude ? U většiny her to nebude vůbec představovat problém, ale u některých ano ( online multiplayer hry typu Quake III a podobné first-person shooters.)
Prostě tri-SLI/Cross fuj. fuj.
Na honění výkonu je taková konfigurace super, ale já bych na tom většinu her hrát rozhodně nemohl. (mě vadil celkem dost lag i na duálce GTX690) Ale to je taky o tom kdo jak je citlivej. Třeba RAD-X s touhle konfigurací bude happy.
AMD Ryzen 7 9800X3D | MSI X670 Tomahawk | 64GB DDR5 6000 cl30 | INNO3D RTX 4070 Ti | 500GB SSD (NVME) + 2x 3,84TB Micron 5300 PRO
Sound Blaster Z + EDIFIER S1000MKII + Beyerdynamic DT 990 | Seasonic X850 | Cooler Master HAF-X Nvidia Edition | MSI Optix MAG274QRF-QD Quantum Dot bestie
Sound Blaster Z + EDIFIER S1000MKII + Beyerdynamic DT 990 | Seasonic X850 | Cooler Master HAF-X Nvidia Edition | MSI Optix MAG274QRF-QD Quantum Dot bestie
- webwalker
- Začátečník
- Registrován: 03. úno 2010
- Bydliště: Buranov vedle Prahy
Re: Radeony R9 2xx - testy, recenze, zkušenosti
To je ale pouze za předpokladu, že máš zapnutý vsync.Ache píše:Lag bude jak píši 3 snímky + nějaký případný buffer (většinou se nechává engine před renderovat 1 snímek právě kvůli vyhlazování snímků). tj. při 60 fps to máme 3*16,6ms.
Prostě tri-SLI/Cross fuj. fuj.
Pokud ne, 3 snímky sice zůstávají ale protože všechny gpu pracují paralelně, tak lag u ideálního Metering/Pacing řešení a 60fps je 16,6 + 5,53 + 5,53 = 27,66ms.
PS: Pre-render buffer je záležitostí cpu, přidává sice lag, ale opět to nejde sčítat, protože cpu také pracuje paralelně.
Chtěl bych se stát profesionálním pískačem. Už teď jsem v tom sice hvězda, ale chtěl bych se ještě zdokonalit a začít se tím živit.
GPUreport.cz
GPUreport.cz
- Ache
- Pokročilý
- Registrován: 26. zář 2006
- Bydliště: Plzeň
Re: Radeony R9 2xx - testy, recenze, zkušenosti
Lag u AFR což je renderování sériové!!! se sčítá s počtem karet kolik jich je v sérii. - každá renderuje celý snímek... a ty je renderují za sebou s takovým lagem jako má jedna karta (karta musí vždy renderovat celý snímek). Výhodou je akorát teoreticky 100% škálování výkonu s každou další kartou.
u SFR nebo jiné paralelní metody když x karet maká na jednom snímku se nejen zvyšuje fps, ale i snižuje lag (karty jsou dohromady dříve hotové s renderem).
u SFR nebo jiné paralelní metody když x karet maká na jednom snímku se nejen zvyšuje fps, ale i snižuje lag (karty jsou dohromady dříve hotové s renderem).
AMD Ryzen 7 9800X3D | MSI X670 Tomahawk | 64GB DDR5 6000 cl30 | INNO3D RTX 4070 Ti | 500GB SSD (NVME) + 2x 3,84TB Micron 5300 PRO
Sound Blaster Z + EDIFIER S1000MKII + Beyerdynamic DT 990 | Seasonic X850 | Cooler Master HAF-X Nvidia Edition | MSI Optix MAG274QRF-QD Quantum Dot bestie
Sound Blaster Z + EDIFIER S1000MKII + Beyerdynamic DT 990 | Seasonic X850 | Cooler Master HAF-X Nvidia Edition | MSI Optix MAG274QRF-QD Quantum Dot bestie
- Krteq
- Čestný člen
-
- Registrován: 22. dub 2005
- Bydliště: Brno
Re: Radeony R9 2xx - testy, recenze, zkušenosti
To si děláš srandu Ache, že jo? Takovou krpu bych od tebe nečekal.Ache píše:Lag u AFR což je renderování sériové!!! se sčítá s počtem karet kolik jich je v sérii. - každá renderuje celý snímek... a ty je renderují za sebou s takovým lagem jako má jedna karta (karta musí vždy renderovat celý snímek).
AFR je paralelní metoda renderingu, proto taky ten stuttering. Karty pracují paraleleně a renderují snímky zvlášť a pak je hází do bufferu, kde se uspořádají do queue podle indexu ... a právě tam vzniká ten lag.
- Ache
- Pokročilý
- Registrován: 26. zář 2006
- Bydliště: Plzeň
Re: Radeony R9 2xx - testy, recenze, zkušenosti
Karty renderují za sebou snímky -takže je to snad série ne? Ano sice v době vykreslování jednoho snímku už se připravuje další, ale lag se vždy s každou další přičítá, právě kvůli nutnosti bufferu . A ten v případě ještě vyhlazování jednotlivých snímků se zvyšuje.
Se tady snad nebudem hádat o tom že AFR je shit? AMD se ho v Mantle už taky snaží zbavit, protože kromě škálování fps nemá jedinou výhodu.
EDIT: aby to bylo jasnější
řekněme že budeme mít situaci kdy hrajeme na AFR 3xCross a máme krásných stabilních 60fps bez microstutteringu.
Jak bude vypadat frametimes? 16,666ms-16,666ms-16,666ms-16,666ms-16,666ms....
Mám pravdu?
Kolik karet renderuje snímky (aby bylo možné takového fps dosáhnout )? Jaký tedy musí být lag? když jedné kartě trvá render svého snímku 3x16ms (rychleji to nedá, proto jsou 3!!!)
Se tady snad nebudem hádat o tom že AFR je shit? AMD se ho v Mantle už taky snaží zbavit, protože kromě škálování fps nemá jedinou výhodu.
EDIT: aby to bylo jasnější
řekněme že budeme mít situaci kdy hrajeme na AFR 3xCross a máme krásných stabilních 60fps bez microstutteringu.
Jak bude vypadat frametimes? 16,666ms-16,666ms-16,666ms-16,666ms-16,666ms....
Mám pravdu?
Kolik karet renderuje snímky (aby bylo možné takového fps dosáhnout )? Jaký tedy musí být lag? když jedné kartě trvá render svého snímku 3x16ms (rychleji to nedá, proto jsou 3!!!)
Naposledy upravil(a) Ache dne úte 2. pro 2014, 16:30, celkem upraveno 1 x.
AMD Ryzen 7 9800X3D | MSI X670 Tomahawk | 64GB DDR5 6000 cl30 | INNO3D RTX 4070 Ti | 500GB SSD (NVME) + 2x 3,84TB Micron 5300 PRO
Sound Blaster Z + EDIFIER S1000MKII + Beyerdynamic DT 990 | Seasonic X850 | Cooler Master HAF-X Nvidia Edition | MSI Optix MAG274QRF-QD Quantum Dot bestie
Sound Blaster Z + EDIFIER S1000MKII + Beyerdynamic DT 990 | Seasonic X850 | Cooler Master HAF-X Nvidia Edition | MSI Optix MAG274QRF-QD Quantum Dot bestie
- Krteq
- Čestný člen
-
- Registrován: 22. dub 2005
- Bydliště: Brno
Re: Radeony R9 2xx - testy, recenze, zkušenosti
Rendering probíhá paralelně, takže ne. Pak už jen posíláš výstup toho co máš "ve frontě".
Jinak ta Webwalkerova posloupnost tří snímků (16,6 + 5,53 + 5,53 = 27,66ms) je dobře. Nejdýl čekáš na první snímek a pak už ho máš od další karty vyrenderovaný, takže ho jen zobrazíš a mezi tím už má další karta snímek atd. atd.
Jinak ta Webwalkerova posloupnost tří snímků (16,6 + 5,53 + 5,53 = 27,66ms) je dobře. Nejdýl čekáš na první snímek a pak už ho máš od další karty vyrenderovaný, takže ho jen zobrazíš a mezi tím už má další karta snímek atd. atd.
- Ache
- Pokročilý
- Registrován: 26. zář 2006
- Bydliště: Plzeň
Re: Radeony R9 2xx - testy, recenze, zkušenosti
Ne je to blbě viz můj příklad.
AMD Ryzen 7 9800X3D | MSI X670 Tomahawk | 64GB DDR5 6000 cl30 | INNO3D RTX 4070 Ti | 500GB SSD (NVME) + 2x 3,84TB Micron 5300 PRO
Sound Blaster Z + EDIFIER S1000MKII + Beyerdynamic DT 990 | Seasonic X850 | Cooler Master HAF-X Nvidia Edition | MSI Optix MAG274QRF-QD Quantum Dot bestie
Sound Blaster Z + EDIFIER S1000MKII + Beyerdynamic DT 990 | Seasonic X850 | Cooler Master HAF-X Nvidia Edition | MSI Optix MAG274QRF-QD Quantum Dot bestie
- Krteq
- Čestný člen
-
- Registrován: 22. dub 2005
- Bydliště: Brno
Re: Radeony R9 2xx - testy, recenze, zkušenosti
Ne, máš to špatně... obrázek za tisíc slov
A další od nV ohledně hybridního SLI
Zásadní je ta první věta u Frame pacing slidu
Už chápeš?
A další od nV ohledně hybridního SLI
Zásadní je ta první věta u Frame pacing slidu
Už chápeš?
- Ache
- Pokročilý
- Registrován: 26. zář 2006
- Bydliště: Plzeň
Re: Radeony R9 2xx - testy, recenze, zkušenosti
Ne nechápu.
1karta = 20fps (rychleji to nedá, proto jsme je zapojily 3 aby sme v dokonalém systému dosáhli 60fps) = jedna karta cca 50ms.
Jak by se mohl sakra v AFR snížit lag pod 50ms, když karta vždy musí renderovat celý snímek? (při 60fps makají tedy všechny 3 naplno - každá na svém snímku a dohromady je mezi snímky lag sice jen 16ms, ale inputlag je stále stejný)
1karta = 20fps (rychleji to nedá, proto jsme je zapojily 3 aby sme v dokonalém systému dosáhli 60fps) = jedna karta cca 50ms.
Jak by se mohl sakra v AFR snížit lag pod 50ms, když karta vždy musí renderovat celý snímek? (při 60fps makají tedy všechny 3 naplno - každá na svém snímku a dohromady je mezi snímky lag sice jen 16ms, ale inputlag je stále stejný)
AMD Ryzen 7 9800X3D | MSI X670 Tomahawk | 64GB DDR5 6000 cl30 | INNO3D RTX 4070 Ti | 500GB SSD (NVME) + 2x 3,84TB Micron 5300 PRO
Sound Blaster Z + EDIFIER S1000MKII + Beyerdynamic DT 990 | Seasonic X850 | Cooler Master HAF-X Nvidia Edition | MSI Optix MAG274QRF-QD Quantum Dot bestie
Sound Blaster Z + EDIFIER S1000MKII + Beyerdynamic DT 990 | Seasonic X850 | Cooler Master HAF-X Nvidia Edition | MSI Optix MAG274QRF-QD Quantum Dot bestie
- del42sa
- Pokročilý
- Registrován: 18. lis 2009
- Bydliště: Omicron Persei 8
Re: Radeony R9 2xx - testy, recenze, zkušenosti
a už je to tady zase
Ache zkus zapřemýšlet jen na chvilku:
kdyby to bylo jak říkáš, tedy sériově za sebou, tak jak by spojením více karet vzniklo více FPS za stejnou dobu jak se single kartou ?
Podle tvého příkladu by nezáleželo, kolik karet by bylo v AFR, protože by počítaly snímky "v sérii" jedna za druhou jako na běžícím pásu a FPS by zůstávalo stejné jako u jedné karty
Krteq má samozřejmě pravdu a ty ne.
Ache zkus zapřemýšlet jen na chvilku:
kdyby to bylo jak říkáš, tedy sériově za sebou, tak jak by spojením více karet vzniklo více FPS za stejnou dobu jak se single kartou ?
Podle tvého příkladu by nezáleželo, kolik karet by bylo v AFR, protože by počítaly snímky "v sérii" jedna za druhou jako na běžícím pásu a FPS by zůstávalo stejné jako u jedné karty
Krteq má samozřejmě pravdu a ty ne.
Naposledy upravil(a) del42sa dne úte 2. pro 2014, 17:06, celkem upraveno 2 x.
"The more you buy, the more you save" AI everywhere - Nvidia CEO at Computex 2023 https://www.youtube.com/watch?v=FhlE3m1trM4
Vega Primitive Shader combines the functions of vertex and geometry shader and with the right knowledge you can discard game based primitives at an incredible rate" https://pcper.com/2017/01/amd-vega-gpu- ... tecture/2/
Case NZXT H230 Silent, CPU AMD Cezanne, Ryzen 7 5700G + SilentiumPC Spartan 3 PRO HE1024, GPU Sapphire Radeon RX 7600 8GB, MB Gigabyte Aorus B550-PRO V2, 16GB DDR4 4400Mhz CL18 Patriot Viper 4 Blackout, system HDD SSD M.2 Kingston FURY Renegade NVMe 1TB, Seagate Baracuda HDD 1TB SATA III , data HDD WD RED 1TB SATA III, Quad HD VA monitor 27" MSI Optix G27CQ4 Free Sync 165 Hz 10bit HDR, Win 10-64 bit Pro, zdroj Cooler Master V550 Semi-Modular 550W 80 PLUS GOLD
Vega Primitive Shader combines the functions of vertex and geometry shader and with the right knowledge you can discard game based primitives at an incredible rate" https://pcper.com/2017/01/amd-vega-gpu- ... tecture/2/
Case NZXT H230 Silent, CPU AMD Cezanne, Ryzen 7 5700G + SilentiumPC Spartan 3 PRO HE1024, GPU Sapphire Radeon RX 7600 8GB, MB Gigabyte Aorus B550-PRO V2, 16GB DDR4 4400Mhz CL18 Patriot Viper 4 Blackout, system HDD SSD M.2 Kingston FURY Renegade NVMe 1TB, Seagate Baracuda HDD 1TB SATA III , data HDD WD RED 1TB SATA III, Quad HD VA monitor 27" MSI Optix G27CQ4 Free Sync 165 Hz 10bit HDR, Win 10-64 bit Pro, zdroj Cooler Master V550 Semi-Modular 550W 80 PLUS GOLD
- Krteq
- Čestný člen
-
- Registrován: 22. dub 2005
- Bydliště: Brno
Re: Radeony R9 2xx - testy, recenze, zkušenosti
Ano, časy se sčítají, ale ty pořád nedokážeš pochopit, že čas na rendering snímku je sice +/- stejný, ale celkový lag nebude součtem času renderingu každého snímku.Ache píše:Ne nechápu.
1karta = 20fps (rychleji to nedá, proto jsme je zapojily 3 aby sme v dokonalém systému dosáhli 60fps) = jedna karta cca 50ms.
Jak by se mohl sakra v AFR snížit lag pod 50ms, když karta vždy musí renderovat celý snímek? (při 60fps makají tedy všechny 3 naplno - každá na svém snímku a dohromady je mezi snímky lag sice jen 16ms, ale inputlag je stále stejný)
Jak už jsem psal. Čekáš na první snímek 16,6ms, mezitím se na další kartě renderuje další snímek a čekáš na jeho dokončení, ale to dokončení bude jen za 7,8ms (poloviční čas) a vykreslíš ho, mezitím se na další kartě renderuje další snímek a čekáš na jeho dokončení, ale to dokončení bude jen za 7,8ms (poloviční čas) a vykreslíš ho. atd. atd.
Ideální AFR s časy ZOBRAZENÍ snímů:
Pro 2 GPU - 16,6ms + 7,8ms + 7,8ms ....
Pro 3 GPU - 16,6ms + 7,8ms + 5,53ms + 5,53ms ...
Už?
- webwalker
- Začátečník
- Registrován: 03. úno 2010
- Bydliště: Buranov vedle Prahy
Re: Radeony R9 2xx - testy, recenze, zkušenosti
Můj výpočet byl pro 16,6ms = 60fps na jedné kartě, ale ono to je celkem jedno, protože i kdyby to mělo být 60fps pro celé 3xSLI/CF, tak to stejně Ache počítá špatně.
Pokud tedy jedna karta má latenci 50ms=20fps, tři gpu ti pak dají oněch 60fps. Lag tedy bude následující:
50+16,6+16,6 = 83,2 ms.
Pokud tedy jedna karta má latenci 50ms=20fps, tři gpu ti pak dají oněch 60fps. Lag tedy bude následující:
50+16,6+16,6 = 83,2 ms.
Chtěl bych se stát profesionálním pískačem. Už teď jsem v tom sice hvězda, ale chtěl bych se ještě zdokonalit a začít se tím živit.
GPUreport.cz
GPUreport.cz
- Ache
- Pokročilý
- Registrován: 26. zář 2006
- Bydliště: Plzeň
Re: Radeony R9 2xx - testy, recenze, zkušenosti
No já to bral teoreticky, jasný že v praxi musí být vyššíwebwalker píše:50+16,6+16,6 = 83,2 ms.
prostě při 60fps na 3xSLI/Cross AFR budeš mít inputlag jak kráva. Kdežto na single kartě je 60fps v pohodě.
EDIT: a o tom byla ta moje půvoní myšlenka co si má RAD-X zkusit. 60-80fps na single a pak zvýšit detaily a dát to na 3xcrossu při 60-80fps.
AMD Ryzen 7 9800X3D | MSI X670 Tomahawk | 64GB DDR5 6000 cl30 | INNO3D RTX 4070 Ti | 500GB SSD (NVME) + 2x 3,84TB Micron 5300 PRO
Sound Blaster Z + EDIFIER S1000MKII + Beyerdynamic DT 990 | Seasonic X850 | Cooler Master HAF-X Nvidia Edition | MSI Optix MAG274QRF-QD Quantum Dot bestie
Sound Blaster Z + EDIFIER S1000MKII + Beyerdynamic DT 990 | Seasonic X850 | Cooler Master HAF-X Nvidia Edition | MSI Optix MAG274QRF-QD Quantum Dot bestie
- RAD-x
- Červená karta
-
- Registrován: 24. dub 2008
- Bydliště: Praha 10
- Kontaktovat uživatele:
Re: Radeony R9 2xx - testy, recenze, zkušenosti
Jo, to jsem měl zaplý cca prvních 20minut, to stuttering neminimalizuje nýbrž ho to produkuje, alepsoň v DX11, hodně díky tomu padnou FPS a prodkuje to záškuby kdy jakoby hra, na zlomek sekundy nereaguje. Osvědčilo se mi fungovat bez toho, nevim jak se dvěma kartama, se třema to je cesta do hrobu.del42sa píše:Ano jede, ale i běžné AFR má už přece obdobu "frame metering" (Frame Pacing), který minimalizuje stuttering pokud vím a ta funkce už tam je nějakou dobu.( cca rok ? )Ache píše:BF4 i pod Mantle jede v klasickém AFR = minimálně 3snímkový lag na 3 kartách.
Civ: Beyond Earth používá "AFR - less" crossfire.
- Krteq
- Čestný člen
-
- Registrován: 22. dub 2005
- Bydliště: Brno
Re: Radeony R9 2xx - testy, recenze, zkušenosti
V BF4 jsou impementovány dvě metody framepacingu, lze mezi nimi úpřepínat pomocí příkazů konzoli (bez uvozovek).
"RenderDevice.FramePacingMethod 1" [1,2] - integer
Zkus obě a poreferuj.
"RenderDevice.FramePacingMethod 1" [1,2] - integer
Zkus obě a poreferuj.