Malo to ostat ako minule... nova karta= full support dx12 bodka.. S tymto bordelom zacala nVidia pri Dx11.1...
Mna napr. ziaden DP vykon a resource binding nezaujima.. nikde napr. nevidim ci pouzitim Dx11 karty Tier 1/2 pridem o nejake nove efekty.. alebo ako budu/nebudu fungovat hry.. Budu blokovane efekty, nebudem mat moznost zapnut Dx12 alebo ako? Kedysi som napr. vedel, ze ked nemam SM2.0 ale len 1.4 pridem o taky a taky efekt, to same pri vertex shaderoch.. odkedy su unifikovane, je to v bordel..
Lebo jedine co sa tu riesi su Draw Calls nic viac nic ine... Dx12 je iba o Draw Calls? Ak ano, nVidia na tom tak zle potom nie je.
Spolu s vyvojarmi obmedzia mnozstvo jednotiek na jednej mapeHladis píše:webwalker:
nVidia to obejde jinak. nVidia ma s DX12 zatím problémy soft razu a jsou tam chyby. (Protože taky s MS 2 roky nic nedelali dokud neprislo Mantle a udelalo jim caru přes rozpocet). Samo uz nebude mit takovy naskok jako v době DX11, kde AMD odpadalo. Velci hraci na hernim trhu jsou "zeleni" a aktivita nV je v tomhle dost velka, coz se projevuje uz dnes. Napsat to tak, aby to sedelo i nV, není zase takovy problem. (zalezi na nV, jak moc budou studia "loajalni") Obsidian to vesmes napsal GCN primo na telo. Vliv konzoli v PC trhu nehraji zas tak velkou roli, soft ofenziva nV se tyka i jich. Maxwell nejspis odpadne vydanim Pascalu podobne jako Kepler.
Aspon to co se suska v programu Gameworks. O zadnym bottlenecku pri zpracovani drawcalls u Maxwellu nic nevim. Bottlenecklej je Kepler a ten neodpad ze by byl zamerne kryplenej.