Hladis píše:Za prve to je citace z Guru 3D, za druhy ja na B3D nic takového jednoznačného nectu. Jen hromady spekulaci a ze to chce vice dat.
Bavíme se snad o tomhle článku -
Nvidia Wanted Oxide dev DX12 benchmark to disable certain DX12 Features ? (content updated)?
Okud si myslíš, že Hilbert čerpal? Na B3D máš haldy výstupů z toho testu
Máš tam i názornou ukázku s grafem z těch výstupů.
Jak sám Hilbert pak píše, nV zvládá compute (první zelený graf) do 31 command listů přímo bravurně (Hyper-Q je děláno na 31+1 queues) a při vyšším počtu už rostou latence, což je pochopitelné.
Druhý souvislý graf pak znázorňuje graphics queue, tam není žádný problém.
Ten nastává až při současném zpracování obou typů úloh. Je tam krásně vidět to přepínání kontextu -
latence ze zpracování obou typů úloh se sčítají! zatímco na GCN jsou latence jen mírně vyšší díky tomu, že se oba typy úloh zpracovávají paralelně - A/C.
Škoda, že to končí po submitnutí 128 command listů, dál už ten Maxwell scheduller prostě nestíhá a jde to totálně do kopru - viz. AotS demo a vyjádření Oxide developerů.
Ano, Maxwell má s A/C dost velký problém.
//Tady je ještě jeden graf z výsledků GTX 980 Ti, kde je to krásně vidět.
B3D - DX12 performance thread