Mno, pokud se AS budou používat ve hrách, jakože to pro zmíněné tituly zřejmě platí, pak jsou tu jediné 3 možnosti:
1) nVidia to bude podporovat také, ať již emulací (netuším ale jak, aby neztratila velké % výpočetního výkonu právě jen pro toto) a nebo:
2) to "nějak rozchodí" aby to jelo jak má, za předpokladu že její hw je natolik unikátní, že "normální běžné" DX12 fce prostě "normálně běžně" nepodporuje a musí se složitě (kam se hrabe programování Cellu z PS3) naprogramovat její nadčasový hw aby korektně spolupracoval (hw stupeň ochrany proti nahlížení a diassemblování & reverznímu inženýrství hnusné a zákeřné mstivé konkurence ?

) nebo tedy:
3) nVidia to nezvládne a na AS krachne, nastane odliv naštvaných hráčů, masové prodeje nVidia grafik a šílené davy poběží pro konzole a nebo hw AMD...
