DirectX 12 - info a vše okolo
Moderátoři: morke, Walker1134, PKBO, Hladis
- dexterav
- Mírně pokročilý
- Registrován: 26. pro 2003
- Kontaktovat uživatele:
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
prečo by mali zaplakať, tie fps s[ biedne tam či onam
a hry vychádzajú aj teraz
a hry vychádzajú aj teraz
Intel Core i9 14900kf@6/6,2GHz,Strix Z790 F, 2X24GB 7,2GHz CL32 GSkill, Asus TUF 4090 3/23GHz , H2O + Carbide 600Q,ROG-THOR-1600T, 10TB 850X, Topping D50s + A50s + T5, MPG 321URX QD-OLED, S23Ultra, ITX 13700k + 4070Ti + Audinst Hud-Mx2 + THX-M50X
- hnizdo
- Začátečník
- Registrován: 29. bře 2007
- Kontaktovat uživatele:
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Tak prvni skutecna hra s dx12 prvky (nikoliv nativni dx12) bude DeusEx. Uvidime co predvedou, ty videa vypada too goog to be true. Uz cejtim ten rant okolo visual downgrade, modleme se at jim to vyjde.
MB: Asrock Z690 Extreme CPU: Core i9-12900K cooler: Be quiet! Dark Rock PRO 4 RAM: 32GB 2x16 DDR4-3600 CL16 Kingston Renegade, VGA: MSI 4090 Suprim Liquid SSD: Samsung 960Pro 1TB + EK-M.2 HS HDD: 3TB Toshiba, 18TB WD DC HC550, 8TB Seagate SMR, 2x12TB HGST DC HC520 - RAID1, Optical: LG BH16NS55 BR-RW , Mouse: Roccat Kone XTD Keyb.: Logitech G15+G13+F710, Case: BQ Dark Base PRO 900 r2 PSU: Seasonic Platinum 860W SS-860XP2, Monitor: Asus PG27UQ, Repro: Logitech Z-5500, Headset: Turtle Beach Stealth 700X Gen 2 MAX, OS: Win11/64 Pro
>>>>Fórum pro much VRAM much doge věrozvěsty otevřeno! Vstup ZDARMA<<<<
>>>>Fórum pro much VRAM much doge věrozvěsty otevřeno! Vstup ZDARMA<<<<
- dexterav
- Mírně pokročilý
- Registrován: 26. pro 2003
- Kontaktovat uživatele:
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
vizuálna kvalita má málokedy čo spoločné verziu dx, kto vie vie
Intel Core i9 14900kf@6/6,2GHz,Strix Z790 F, 2X24GB 7,2GHz CL32 GSkill, Asus TUF 4090 3/23GHz , H2O + Carbide 600Q,ROG-THOR-1600T, 10TB 850X, Topping D50s + A50s + T5, MPG 321URX QD-OLED, S23Ultra, ITX 13700k + 4070Ti + Audinst Hud-Mx2 + THX-M50X
- HEAD
- Začátečník
- Registrován: 27. lis 2005
- Bydliště: Usti n/L
- Kontaktovat uživatele:
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
protoze GTX980TI/fury X by mohli byt pouzitelny i za 2 roky a nestojej zrovna malo.A na geforce bude vykon stat za hovno pokud neumi asyn shaderydexterav píše:prečo by mali zaplakať, tie fps s[ biedne tam či onam
a hry vychádzajú aj teraz
Ostatni dnesni karty budou za 2 roky odpad, takze je to fuk jestli mam geforce nebo radeon.
CPU-Ryzen 7800X3D, MB-MSI X670E Tomahawk, RAM-64GB 6600mhz CL32@6400mhz CL30, GPU-RTX 4080Super 16GB, ZDROJ-Seasonic GX 850W, Monitor-LG OLED C1 48"
- dexterav
- Mírně pokročilý
- Registrován: 26. pro 2003
- Kontaktovat uživatele:
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
to sú všetky karty, záleží od osobných preferencí
a karta je použiteľná hlavne ked má aj slušné fps a to sa my nezdá že sa také niečo stane
a karta je použiteľná hlavne ked má aj slušné fps a to sa my nezdá že sa také niečo stane
Intel Core i9 14900kf@6/6,2GHz,Strix Z790 F, 2X24GB 7,2GHz CL32 GSkill, Asus TUF 4090 3/23GHz , H2O + Carbide 600Q,ROG-THOR-1600T, 10TB 850X, Topping D50s + A50s + T5, MPG 321URX QD-OLED, S23Ultra, ITX 13700k + 4070Ti + Audinst Hud-Mx2 + THX-M50X
- kesi
- Začátečník
- Registrován: 24. říj 2007
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Vsechny tyhle karty budou za dva roky k novym titulum na vysoke rozliseni 1440p & full details k hounu.
- Elkim
- Redaktor PCT
- Registrován: 01. lis 2014
- Bydliště: Olomouc
- HafanPetr
- Mírně pokročilý
- Registrován: 04. kvě 2013
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Hmm....pěkné, jen mi v tom grafu nějak chybí Fury X. Navíc Titan X je cenově trochu někde jinde.
- webwalker
- Začátečník
- Registrován: 03. úno 2010
- Bydliště: Buranov vedle Prahy
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
S tvrzením o Context switch přišel první Robert Hallock z AMD, tuším na reddituhnizdo píše: To je dobry vtip S context switchingem prislo jako prvni AMD PR.
Tvrzeni Oxide tu bylo rozebrano jako zcela neduveryhodne. Jejich kod je zjevne umyslne napsan tak, aby vyhovoval AMD a nevyhovoval nvidii, to se opravit neda, a je otazka, jestli je tu vubec vule. To jsem si myslel od zacatku, ale zda se ze zdaleka nejsem jediny, viz ten blog a vyjadreni toho intelaka.
Oculus Rift pouziva uplne jine techniky s uplne jinymi naroky, nez bezna hra. Pro ne se treba AMD architektura hodi. Vzhledem k tomu, ze nvidia ma vlastni VR, musime se pak ptat, jak to s tim pomalym contect switchingem delaji.
Proste vychazis z PR a dojmologickeho gulase promichaneho tak aby vyhovoval, peclive vyloucis protiargumenty, ale zadne dukazy nepredkladas.
Nvidia pomalý context switch přiznává ve svých materiálech VR
V tom slajdu je zajímavé, že u Pascalu neuvádějí "fine-grained", ale "finer-grained" preemption. Možná to tedy bude zábavné i s Pascalem.
Další, kdo se připojil o tragickém context witch na Maxwellu byl David Kanter v rozhovoru pro Techreport
https://www.youtube.com/watch?v=v_eRwxqhAGo
Ono je totiž nebezpečí, že i kdyby Nvidia AS v ovladači (a půjde-li to vůbec) opravila, díky takovémuto pomalému context switch z AS možná na Maxwellech ani příliš těžit nebude.
Jinak, že Oxide je nedůvěrohodné, bylo rozebráno maximálně v tvojí hlavě
Hladis//Uprava prispevku od OT.
Chtěl bych se stát profesionálním pískačem. Už teď jsem v tom sice hvězda, ale chtěl bych se ještě zdokonalit a začít se tím živit.
GPUreport.cz
GPUreport.cz
- hnizdo
- Začátečník
- Registrován: 29. bře 2007
- Kontaktovat uživatele:
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Je to ten slajd z prezentace o VR?
MB: Asrock Z690 Extreme CPU: Core i9-12900K cooler: Be quiet! Dark Rock PRO 4 RAM: 32GB 2x16 DDR4-3600 CL16 Kingston Renegade, VGA: MSI 4090 Suprim Liquid SSD: Samsung 960Pro 1TB + EK-M.2 HS HDD: 3TB Toshiba, 18TB WD DC HC550, 8TB Seagate SMR, 2x12TB HGST DC HC520 - RAID1, Optical: LG BH16NS55 BR-RW , Mouse: Roccat Kone XTD Keyb.: Logitech G15+G13+F710, Case: BQ Dark Base PRO 900 r2 PSU: Seasonic Platinum 860W SS-860XP2, Monitor: Asus PG27UQ, Repro: Logitech Z-5500, Headset: Turtle Beach Stealth 700X Gen 2 MAX, OS: Win11/64 Pro
>>>>Fórum pro much VRAM much doge věrozvěsty otevřeno! Vstup ZDARMA<<<<
>>>>Fórum pro much VRAM much doge věrozvěsty otevřeno! Vstup ZDARMA<<<<
- blekota je boss
- Začátečník
- Registrován: 05. črc 2006
- Bydliště: okolí Hradce Králové
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Jak to je vůbec s SW Battlefront? Má podporovat DX12 a AS?
- Vlastik80
- Začátečník
-
- Registrován: 18. zář 2007
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Podle tohoto a dalších podobných informací bych soudil že ano. Otázkou je, jak to bude u nVidie, třeba sází na to, že než se to bude běžně používat, bude jejich hw který to nezvládá (? ale z těch kop her co zatím DX12 podporují těžko soudit ?) už tak zastaralý, že jej bude vlastnit jen minimum lidí a většina bude mít nový hw, již snad schopný nových věcí, ale s trochou rezerv neschopný všeho, po pár aférkách osobně už nic nečekám. Ale jestli Pascal (nebo Packal?) bude nějak limitovaný, tak nevím nevím, tohle už by nVidii moc nepomohlo, leda by platila za to, že se budou hry dělat "po jejím", ale to je spekulace a já věřím že by všichni mohli bez nadsázky a preferování jedné ze stran hrát alespoň tak fér jako AMD... (uvidíme, na odsuzování je brzy, fakt je DX12 her trochu málo na posudky a soudy )
- del42sa
- Pokročilý
- Registrován: 18. lis 2009
- Bydliště: Omicron Persei 8
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Tohle IMHO změní až Volta, jakožto nová architektura, Pascal je jen takový mezičlánek mezi současným Maxwellem který neumí full DP výpočty a Voltou, která měla původně přijít hned po Maxwellovi. Je tu tedy "hluché" období cca dvou let, po které to bude Nvidia muset dočasně nějak řešit. Otázka je jak ?
"The more you buy, the more you save" AI everywhere - Nvidia CEO at Computex 2023 https://www.youtube.com/watch?v=FhlE3m1trM4
Vega Primitive Shader combines the functions of vertex and geometry shader and with the right knowledge you can discard game based primitives at an incredible rate" https://pcper.com/2017/01/amd-vega-gpu- ... tecture/2/
Case NZXT H230 Silent, CPU AMD Cezanne, Ryzen 7 5700G + SilentiumPC Spartan 3 PRO HE1024, GPU Sapphire Radeon RX 7600 8GB, MB Gigabyte Aorus B550-PRO V2, 16GB DDR4 4400Mhz CL18 Patriot Viper 4 Blackout, system HDD SSD M.2 Kingston FURY Renegade NVMe 1TB, Seagate Baracuda HDD 1TB SATA III , data HDD WD RED 1TB SATA III, Quad HD VA monitor 27" MSI Optix G27CQ4 Free Sync 165 Hz 10bit HDR, Win 10-64 bit Pro, zdroj Cooler Master V550 Semi-Modular 550W 80 PLUS GOLD
Vega Primitive Shader combines the functions of vertex and geometry shader and with the right knowledge you can discard game based primitives at an incredible rate" https://pcper.com/2017/01/amd-vega-gpu- ... tecture/2/
Case NZXT H230 Silent, CPU AMD Cezanne, Ryzen 7 5700G + SilentiumPC Spartan 3 PRO HE1024, GPU Sapphire Radeon RX 7600 8GB, MB Gigabyte Aorus B550-PRO V2, 16GB DDR4 4400Mhz CL18 Patriot Viper 4 Blackout, system HDD SSD M.2 Kingston FURY Renegade NVMe 1TB, Seagate Baracuda HDD 1TB SATA III , data HDD WD RED 1TB SATA III, Quad HD VA monitor 27" MSI Optix G27CQ4 Free Sync 165 Hz 10bit HDR, Win 10-64 bit Pro, zdroj Cooler Master V550 Semi-Modular 550W 80 PLUS GOLD
- dexterav
- Mírně pokročilý
- Registrován: 26. pro 2003
- Kontaktovat uživatele:
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
otázka aj je či bude čo riešiť
aby to nedopadlo tak že amd v bude mať v dx11 15fps, nv 30 a po prepnutí na dx12 to bude 33 pre amd a 31 pre nV
to by som osobne za terno nepovažoval ani u jednej gk
aby to nedopadlo tak že amd v bude mať v dx11 15fps, nv 30 a po prepnutí na dx12 to bude 33 pre amd a 31 pre nV
to by som osobne za terno nepovažoval ani u jednej gk
Intel Core i9 14900kf@6/6,2GHz,Strix Z790 F, 2X24GB 7,2GHz CL32 GSkill, Asus TUF 4090 3/23GHz , H2O + Carbide 600Q,ROG-THOR-1600T, 10TB 850X, Topping D50s + A50s + T5, MPG 321URX QD-OLED, S23Ultra, ITX 13700k + 4070Ti + Audinst Hud-Mx2 + THX-M50X
- webwalker
- Začátečník
- Registrován: 03. úno 2010
- Bydliště: Buranov vedle Prahy
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Tak poslední zprávy od Ext3h o AS na Nvidia moc povzbudivé nejsou:
Except it isn't exactly "Async". Nvidias hardware can't do that. They only chose to batch most(?) compute shaders and send them to the compute engine instead of executing them through the 3D engine. These two engines can't run in parallel on any Nvidia architecture, so - from Windows point of view - anything goes through the 3D queue and the hardware is just reconfigured, depending on whether the 3D or compute engine was requested.
The compute engine is just far more efficient at executing compute shaders than the 3D engine, that's why Nvidia is still making gains with compute engine use. The compute engine can execute multiple commands in parallel, while the 3D engine can't.
With Nvidia's hardware you have to make absolutely sure than both 3D and compute jobs are batched, cleanly separated by type and not interdependent. Otherwise it will fail horribly.
With what AMDs hardware is providing, compute
shaders are running just fine in parallel with any "classic" 3D
workload. AMD won't care much what you throw at it. Worst case: It will get even faster as the hardware has more work to choose from.
Chtěl bych se stát profesionálním pískačem. Už teď jsem v tom sice hvězda, ale chtěl bych se ještě zdokonalit a začít se tím živit.
GPUreport.cz
GPUreport.cz
- hnizdo
- Začátečník
- Registrován: 29. bře 2007
- Kontaktovat uživatele:
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Kdo je ext3h?
MB: Asrock Z690 Extreme CPU: Core i9-12900K cooler: Be quiet! Dark Rock PRO 4 RAM: 32GB 2x16 DDR4-3600 CL16 Kingston Renegade, VGA: MSI 4090 Suprim Liquid SSD: Samsung 960Pro 1TB + EK-M.2 HS HDD: 3TB Toshiba, 18TB WD DC HC550, 8TB Seagate SMR, 2x12TB HGST DC HC520 - RAID1, Optical: LG BH16NS55 BR-RW , Mouse: Roccat Kone XTD Keyb.: Logitech G15+G13+F710, Case: BQ Dark Base PRO 900 r2 PSU: Seasonic Platinum 860W SS-860XP2, Monitor: Asus PG27UQ, Repro: Logitech Z-5500, Headset: Turtle Beach Stealth 700X Gen 2 MAX, OS: Win11/64 Pro
>>>>Fórum pro much VRAM much doge věrozvěsty otevřeno! Vstup ZDARMA<<<<
>>>>Fórum pro much VRAM much doge věrozvěsty otevřeno! Vstup ZDARMA<<<<
- Hladis
- Moderátor
- Registrován: 24. čer 2004
- Bydliště: Varnsdorf - Athens
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Uz mas Pascal v PC nebo jak ? Ja myslim ze ne, takze stahuj kalhoty az budes u brodu Jinak Pascal tu ma spekulacni vlakno.del42sa píše:Tohle IMHO změní až Volta, jakožto nová architektura, Pascal je jen takový mezičlánek mezi současným Maxwellem který neumí full DP výpočty a Voltou, která měla původně přijít hned po Maxwellovi. Je tu tedy "hluché" období cca dvou let, po které to bude Nvidia muset dočasně nějak řešit. Otázka je jak ?
- Ache
- Pokročilý
- Registrován: 26. zář 2006
- Bydliště: Plzeň
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
AMD Ryzen 7 9800X3D | MSI X670 Tomahawk | 64GB DDR5 6000 cl30 | INNO3D RTX 4070 Ti | 500GB SSD (NVME) + 2x 3,84TB Micron 5300 PRO
Sound Blaster Z + EDIFIER S1000MKII + Beyerdynamic DT 990 | Seasonic X850 | Cooler Master HAF-X Nvidia Edition | MSI Optix MAG274QRF-QD Quantum Dot bestie
Sound Blaster Z + EDIFIER S1000MKII + Beyerdynamic DT 990 | Seasonic X850 | Cooler Master HAF-X Nvidia Edition | MSI Optix MAG274QRF-QD Quantum Dot bestie
- Krteq
- Čestný člen
-
- Registrován: 22. dub 2005
- Bydliště: Brno
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Jj, však je to z toho "DX12 Do's and Don'ts" co tu bylo linkováno týden zpět
Hladis/Vydeleni OT.
Hladis/Vydeleni OT.
- HEAD
- Začátečník
- Registrován: 27. lis 2005
- Bydliště: Usti n/L
- Kontaktovat uživatele:
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
AMD by toho melo vyuzit a dat posledni penize na podporu vyvojaru aby AS pouzivali co nejvic.To by udelala NV kdyby byla situace opacna to sem si 100% jistej.
Ale uz vidim jak NV za pul roku pri vydani pascala rekne, ze maxwell byla chyba a pascal je to prave pro dx12 a vsichni by meli prejit na pascal a AMD z toho nic nevytezi.
Ale uz vidim jak NV za pul roku pri vydani pascala rekne, ze maxwell byla chyba a pascal je to prave pro dx12 a vsichni by meli prejit na pascal a AMD z toho nic nevytezi.
CPU-Ryzen 7800X3D, MB-MSI X670E Tomahawk, RAM-64GB 6600mhz CL32@6400mhz CL30, GPU-RTX 4080Super 16GB, ZDROJ-Seasonic GX 850W, Monitor-LG OLED C1 48"