NVIDIA GameWorks a nVidia VRWorks - info a vše okolo

Grafické karty s libovolným GPU firmy nVidia (např. Riva, GeForce).

Moderátoři: Walker1134, Wilik

Hladis
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar
Registrován: 24. čer 2004
Bydliště: Varnsdorf - Athens

Re: nVidia Gameworks

Příspěvek od Hladis »

Treti zaklinac s Gameworks je za dvermi https://www.youtube.com/watch?v=WfGFU2XPLr4

Ukazka VXGI v UE4 https://www.youtube.com/watch?v=cH2_RkfStSk
Hladis
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar
Registrován: 24. čer 2004
Bydliště: Varnsdorf - Athens

Re: nVidia Gameworks

Příspěvek od Hladis »

Ukazka Gameworks v Batman: Arkham Knight https://www.youtube.com/watch?v=zsjmLNZtvxk
HEAD
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 27. lis 2005
Bydliště: Usti n/L
Kontaktovat uživatele:

Re: nVidia Gameworks

Příspěvek od HEAD »

Zajimave pocteni.
http://wccftech.com/exclusive-nvidias-a ... z3hM8fJxN8
In our investigation we found that across a sample of Tessellation heavy games and benchmarks that the AMD Radeon R9 285 was either ahead of the Nvidia GeForce GTX 960 or at most 13% behind. Seeing as how Tessellation x32 is what’s used for HairWorks we were anticipating a similar 13% delta between the R9 285 and GTX 960.
But what we have found with HairWorks is that the performance cost on the R9 285 is double that of the Nvidia GPUs and it’s nearly three times for the R9 290X. If AMD’s tessellation performance was the real reason behind this huge penalty running HairWorks as Nvidia claims, then we would would’ve seen it reflected in our other tessellation tests but that’s clearly not what we’re seeing.
A 13% delta between the R9 285 and GTX 960 turns into a whopping 206% delta, in both instances running tessellation x32. The main difference is that in the first instance both cards were running a standard piece of code that both companies can optimize while in the second instance the R9 285 is running code developed by Nvidia that AMD cannot even see.
Ache
Pokročilý
Pokročilý
Uživatelský avatar
Registrován: 26. zář 2006
Bydliště: Plzeň

Re: nVidia Gameworks

Příspěvek od Ache »

Zajímavá novinka... skoro jak z DDworldu :) (aneb vytahujeme starý Crysis 2, který mimochodem na GCN lítá krásně)
http://www.svethardware.cz/amd-dal-broj ... kodi/40884
AMD Ryzen 7 9800X3D | MSI X670 Tomahawk | 64GB DDR5 6000 cl30 | INNO3D RTX 4070 Ti | 500GB SSD (NVME) + 2x 3,84TB Micron 5300 PRO
Sound Blaster Z + EDIFIER S1000MKII + Beyerdynamic DT 990 | Seasonic X850 | Cooler Master HAF-X Nvidia Edition | MSI Optix MAG274QRF-QD Quantum Dot bestie
Hladis
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar
Registrován: 24. čer 2004
Bydliště: Varnsdorf - Athens

Re: nVidia Gameworks

Příspěvek od Hladis »

Huddy ? Dal netreba pokracovat. Tenhle pohadkar uz toho nakecal a uz ho neberou ani nekteri AMD fans, viz. Evangelhovi vylev na Huddyho neustaly stezovani na vsechno. Tohle neustaly "breceni" uz nikoho nedojme. Vytahovat zase Crysis 2 ? To uz je na tom argumentacne hodne spatne :roll:
Krteq
Čestný člen
Čestný člen
Registrován: 22. dub 2005
Bydliště: Brno

Re: nVidia Gameworks

Příspěvek od Krteq »

Však má stále pravdu a naráží na jádro kontroverze GameWorks jako takových. Mimochodem, brojil proti proprietárním technologiím ještě než vůbec nv GameWorks vydala :roll:

Navíc, situace s posledními GW tituly mu dává celkem za pravdu, nemyslíš? :)
Ingamacek
Červená karta
Červená karta
Registrován: 04. kvě 2013
Bydliště: SNV

Re: nVidia Gameworks

Příspěvek od Ingamacek »

Nie, netreba pokracovat. Kto chce pochopit pochopi, ak by nemali co skryvat tak by tie kniznice neboli pre nic za nic nepristupne. Nieco tam je, v akom rozmedzi sa asi nikdy nedozvieme.
Hladis
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar
Registrován: 24. čer 2004
Bydliště: Varnsdorf - Athens

Re: nVidia Gameworks

Příspěvek od Hladis »

PR prezentacka Gameworks z Gamescomu.
https://www.youtube.com/watch?v=DA_k2NA80vM
Hladis
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar
Registrován: 24. čer 2004
Bydliště: Varnsdorf - Athens

nVidia GameWorks VR

Příspěvek od Hladis »

nVidia GameWorks VR - jedna se o reseni Virtualni reality od nVidie.
Virtual reality is the next frontier of gaming and 3D intensive applications, and NVIDIA is helping to pave the way with GameWorks VR. GameWorks VR is NVIDIA’s set of APIs, libraries, and features that enable both VR headset and game developers to deliver amazing VR experiences.
https://developer.nvidia.com/virtual-re ... evelopment

Prezentace:
https://developer.nvidia.com/sites/defa ... ndouts.pdf
Ache
Pokročilý
Pokročilý
Uživatelský avatar
Registrován: 26. zář 2006
Bydliště: Plzeň

Re: nVidia Gameworks

Příspěvek od Ache »

Heh, další technologie v Gameworks. :)
WaveWorks: NVIDIA vylepšuje vodu ve War Thunder

(pamatuju si, že kdysi se o podobnou věc snažila nvidia pomocí CUDA - ve hře Just Cause 2 je na nvidíích možnost aktivace CUDA výpočtů vody, a ve své době to byla nejreálněji se chovající voda)
AMD Ryzen 7 9800X3D | MSI X670 Tomahawk | 64GB DDR5 6000 cl30 | INNO3D RTX 4070 Ti | 500GB SSD (NVME) + 2x 3,84TB Micron 5300 PRO
Sound Blaster Z + EDIFIER S1000MKII + Beyerdynamic DT 990 | Seasonic X850 | Cooler Master HAF-X Nvidia Edition | MSI Optix MAG274QRF-QD Quantum Dot bestie
Krteq
Čestný člen
Čestný člen
Registrován: 22. dub 2005
Bydliště: Brno

Re: nVidia Gameworks

Příspěvek od Krteq »

Jj, už se to řešilo ve WT vlákně tady na fóru. Díky bohu to řeší skrze CUDA, DirectCompute i CPU, takže to zvládnou i "toastery" jak sami píší :D

Jinak WaveWorks bylo prezentováno myslím už na GTC 2013, zas taková novinka to není :)
Ache
Pokročilý
Pokročilý
Uživatelský avatar
Registrován: 26. zář 2006
Bydliště: Plzeň

Re: nVidia Gameworks

Příspěvek od Ache »

Krteq píše:Jj, už se to řešilo ve WT vlákně tady na fóru.
Tak to já nesleduju, nějakej WT, WoT a jiné klony jsou mi nějak ukradený. :) Pay To Win hry neberu.

Jinak našel jsem, že mam ještě to Just Cause 2 na steamu nainstalovaný... takže CUDA voda ve své době (nebyla na to použita tesselace - DX10.1 hra) vypadá i dnes dobře (v phybu je to lepší než na screenu):
Běžná grafická karta: http://abload.de/img/justcause2_game_2015_5ts4p.jpg
Nvidia GTX grafická karta: http://abload.de/img/justcause2_game_2015_r3sqs.jpg

A zajímavostí je, že na všech maxwellech! - tedy GTX970 a 980Ti se při aktivaci té vody pod taktují paměti na 6GHz a nejde to nijak obejít. Na Kepleru se to nedělo.... ale to je asi do jiného threadu. :)
AMD Ryzen 7 9800X3D | MSI X670 Tomahawk | 64GB DDR5 6000 cl30 | INNO3D RTX 4070 Ti | 500GB SSD (NVME) + 2x 3,84TB Micron 5300 PRO
Sound Blaster Z + EDIFIER S1000MKII + Beyerdynamic DT 990 | Seasonic X850 | Cooler Master HAF-X Nvidia Edition | MSI Optix MAG274QRF-QD Quantum Dot bestie
Hladis
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar
Registrován: 24. čer 2004
Bydliště: Varnsdorf - Athens

Re: nVidia Gameworks

Příspěvek od Hladis »

Jo waweworks je zatím jediny reseni, který dokaze udelat realny vlny na pobrezi a nevypada to divne. Tessellace tohle nedokaze udelat, protože ta není o relnym pohybu vody.
Hladis
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar
Registrován: 24. čer 2004
Bydliště: Varnsdorf - Athens

Re: nVidia Gameworks

Příspěvek od Hladis »

Assassin's Creed Syndicate a Gameworks.
https://www.youtube.com/watch?v=04URvixusZM
Vesmes ocekavane nic nového oproti Unity.

A clanek k pouziti Gameworks ve War Thunder: Firestorm
http://www.geforce.co.uk/whats-new/arti ... ks-effects
Hladis
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar
Registrován: 24. čer 2004
Bydliště: Varnsdorf - Athens

Re: nVidia Gameworks

Příspěvek od Hladis »

Tom Clancy’s The Division s HBAO+ a PCSS
https://www.youtube.com/watch?v=6NDAEapSGes

Dying Light:The Following a pridane PCSS
http://images.nvidia.com/geforce-com/in ... s-off.html

Gears of War: Ultimate Edition s HBAO+

Arma III a pridane HBAO+
http://images.nvidia.com/geforce-com/in ... -ssao.html

Fallout 4 pridany HBAO+ a nVidia Flex.
https://www.youtube.com/watch?v=BsG-6mQtsdI

Rise of the Tomb Raider HBAO+ a Snow Tessellation
http://images.nvidia.com/geforce-com/in ... vs-on.html
https://www.youtube.com/watch?v=XNdsoJuugTw

Just Case 3 s WaveWorks
https://www.youtube.com/watch?v=bcuQUfnYx5Y
Hladis
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar
Registrován: 24. čer 2004
Bydliště: Varnsdorf - Athens

Re: nVidia Gameworks

Příspěvek od Hladis »

Hladis
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar
Registrován: 24. čer 2004
Bydliště: Varnsdorf - Athens

Re: nVidia GameWorks VR

Příspěvek od Hladis »

Krteq
Čestný člen
Čestný člen
Registrován: 22. dub 2005
Bydliště: Brno

Re: nVidia GameWorks VR

Příspěvek od Krteq »

1) Jmenuje se to VRWorks
2) Použitelné (a to ještě stěží) pouze ve SLI. Na single kartě jsou šílené latence viz. linkované PDF od nV z roku 2015


//edit Wilik - upraveno
Naposledy upravil(a) Krteq dne pon 4. dub 2016, 18:35, celkem upraveno 2 x.
Hladis
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar
Registrován: 24. čer 2004
Bydliště: Varnsdorf - Athens

Re: nVidia GameWorks VR

Příspěvek od Hladis »

Shrnuti novych technologii pro nVidia VR http://www.geforce.co.uk/whats-new/arti ... al-vrworks a takova ptakovinka, nebo spis demonstrator, pro VR http://www.geforce.co.uk/whats-new/arti ... r-funhouse
Odpovědět

Zpět na „NVIDIA grafické karty“