DirectX 12 - info a vše okolo
Moderátoři: morke, Walker1134, PKBO, Hladis
- Hladis
- Moderátor
- Registrován: 24. čer 2004
- Bydliště: Varnsdorf - Athens
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Oneb1t:
Ja se nemam s cim smirovat a ten krumpl stejne zustal porazen. Ostatne to se cekalo taky.
Ja se nemam s cim smirovat a ten krumpl stejne zustal porazen. Ostatne to se cekalo taky.
- havli
- Mírně pokročilý
- Registrován: 15. zář 2009
- Bydliště: Hradec Králové
- Kontaktovat uživatele:
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Za 3,5k? Mozna nekde v alternativnim vesmiru http://www.czc.cz/amd-vishera-fx-8370/158248/produkt
Beztak to zvyseni vykonu jde opet jen na vrub nizsimu overheadu a multithread bude tak 2-4 jadra maximalne. Cili i3 bude opet drtit stavebni stroje.
Beztak to zvyseni vykonu jde opet jen na vrub nizsimu overheadu a multithread bude tak 2-4 jadra maximalne. Cili i3 bude opet drtit stavebni stroje.
Ryzen 9 5900X ; Asus Prime X570-P ; 32 GB DDR4 3733 ; Inno3D RTX 4070 Super ; FireCuda 530 2 TB, MX500 4 TB ; Dell G3223Q
Retro PC: Core i3-3250, Quadro 5000, 4 GB DDR3, X-Fi, WinXP + 7 x64; Pentium 4 3.06 @ 3.33 GHz, Voodoo5 5500 AGP, 512MB DDR, Audigy, Win98SE; VIA C3 1000, 512MB DDR, ESS Solo-1 + DreamBlaster X2 GS, Win98SE & DOS
Retro PC: Celeron 220, Voodoo4 4500 PCI, 512MB DDR2, Win98SE; 2× Pentium Pro 233/256, Voodoo Graphics, 1024MB EDO, AWE32 28MB (CT3980), Win98SE & DOS
Retro NTB: IBM ThinkPad 600, ThinkPad T20; Toshiba Satellite Pro 430CDT, 460CDT, Portege 3010CT
HW museum.cz - muzeum grafických karet a procesorů
Retro PC: Core i3-3250, Quadro 5000, 4 GB DDR3, X-Fi, WinXP + 7 x64; Pentium 4 3.06 @ 3.33 GHz, Voodoo5 5500 AGP, 512MB DDR, Audigy, Win98SE; VIA C3 1000, 512MB DDR, ESS Solo-1 + DreamBlaster X2 GS, Win98SE & DOS
Retro PC: Celeron 220, Voodoo4 4500 PCI, 512MB DDR2, Win98SE; 2× Pentium Pro 233/256, Voodoo Graphics, 1024MB EDO, AWE32 28MB (CT3980), Win98SE & DOS
Retro NTB: IBM ThinkPad 600, ThinkPad T20; Toshiba Satellite Pro 430CDT, 460CDT, Portege 3010CT
HW museum.cz - muzeum grafických karet a procesorů
- ArgCZ
- Začátečník
- Registrován: 16. črc 2010
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Já vidím naději že by se Zen na DX12 hrách mohl třeba s Intelem popasovat, o "EpicBullFail" už tolik nejde, s DX12 to vypadá dobře.. a nepochybně prodlouží to asi životnost mojí i7čce
PS5, LG OLED65BX, Samsung HW-Q700A + SWA-9500S = 5.1.4 Dolby Atmos, DTS:X
- Hladis
- Moderátor
- Registrován: 24. čer 2004
- Bydliště: Varnsdorf - Athens
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Samo ZEN muze v tomhle byt vyrovnanejsim souperem, ale to se teprve uvidi. Ostatne by to mělo prodlouzit zivot i mym CPU. Proto je zatím nemenim dokud fungujou.
- Krteq
- Čestný člen
-
- Registrován: 22. dub 2005
- Bydliště: Brno
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Lara právě dostala nový DX12 kabát - Rise of TR - technická
- Hladis
- Moderátor
- Registrován: 24. čer 2004
- Bydliště: Varnsdorf - Athens
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
http://tombraider.tumblr.com/post/14085 ... f-the-tomb K Tomb Raiderovi a implementaci DX12. Jen upozorneni, pripadny benchmarky a další zalezitosti o hre uz patri sem http://pctforum.tyden.cz/viewtopic.php?f=39&t=238233
- Hladis
- Moderátor
- Registrován: 24. čer 2004
- Bydliště: Varnsdorf - Athens
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
http://www.anandtech.com/show/10136/dis ... xide-games
http://www.overclock.net/t/1590939/wccf ... t_24898074
Hladis// Promaz OT.
http://www.overclock.net/t/1590939/wccf ... t_24898074
http://www.overclock.net/t/1590939/wccf ... t_24900282Kollock:
I can confirm that the latest shipping DX12 drivers from NV do support async compute. You'd have to ask NV how specifically it is implemented.
Edit pro natvrdle, tohle je o tom ze nV sice dala opet podporu pro AS do driveru, ale funguje to stejne na hovno. Snad ted uz to pochopi každý. Ostatne proto jsou tam i ty linky.Mahigan:
...... Nvidia do support "Asynchronous Compute" meaning a non-defined order to the execution of compute work loads. But not Asynchronous Compute as it was introduced to us by AMD Mantle ansd then DX12 (meaning concurrent execution of Compute + Graphics work loads). Since the performance boost comes from Compute + Graphics concurrent execution then it would seem like nvidia have northing to gain, or very little, from their Asynchronous Compute implementation.
Hladis// Promaz OT.
- Krteq
- Čestný člen
-
- Registrován: 22. dub 2005
- Bydliště: Brno
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Vybral jsi části, tady je zbytek. Očividně jsi nepochopil, že pro nV není Asynchronnous Compute to samé jako pro M$, AMD a Intel.Hladis píše:...
Sumarizace. GeForce Async-Compute pod DX12 a Vulkanem prostě neumí.Mahigan napsal:
...The situation remains unchanged. Like GPUView showed, nvidia GPUs throw all of their work into the same queue (Graphics or 3D queue)...
...Nvidia executes Asynchronous compute + graphics code synchronously under DX12. Nvidia supports Async Compute through Hyper-Q, CUDA, but Hyper-Q doesn't support the additional wait conditions of barriers (a DX12 requirement). So no, there is no Async Compute + Graphics for Fermi, Kepler or Maxwell under DX12 currently....
- Hladis
- Moderátor
- Registrován: 24. čer 2004
- Bydliště: Varnsdorf - Athens
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Ne vůbec jsem to nepochopil, diky ze jsi mi to vysvetlil Pane boze je tohle vůbec mozny
- Krteq
- Čestný člen
-
- Registrován: 22. dub 2005
- Bydliště: Brno
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Ty píšeš o tom, že nV opět přidala podporu A/C do driveru, ale není to tak. GeForce karty A/C pod DX12 a Vulkanem prostě nepodporují kvůli limitaci architektury.
Už ti došlo o co ti jde?
Už ti došlo o co ti jde?
- Hladis
- Moderátor
- Registrován: 24. čer 2004
- Bydliště: Varnsdorf - Athens
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Ja nic nepisu. Psal to vyvojar Oxide, ze nV opet pridala podporu AS do driveru Na to jsem hodil reakci Mahigana, ze to stejne nejede (ani pod Vulkánem) jak ma, viz. ty linky, aby si to klidne kazdej precet. W.T.F. se mi tu snazis psat za nesmysly co jsem pochopil nebo nepochopil Uz mi dochazi trpelivost.
- ifkopifko
- Začátečník
-
- Registrován: 16. říj 2009
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Ja by som len podotkol, že "Asynchronous Shaders" (DX12 featúra) a "Asynchronous Compute" neoznačujú to isté. Mám totiž pocit, že si tu tie termíny zamieňate mirnix-dirnix.
Teda nie že by ma nebavilo čítať tieto vaše večné nedorozumenia/škriepky.
Teda nie že by ma nebavilo čítať tieto vaše večné nedorozumenia/škriepky.
CPU: R7 7700 COOLER: Endorfy Fera 5 MB: ASUS B650M-E RAM: 2x16GB DDR5
VGA: Asus GTX 1060 3GB OC HDD: Samsung 980 Pro 1TB + Crucial MX500 1TB + WD Red 6TB
PSU: Seasonic Focus GM550 CASE: Thermaltake Swing Silver w/o window -trošku modifikovaná (skôr znásilnená) DISPLAY: Asus MX239H
VGA: Asus GTX 1060 3GB OC HDD: Samsung 980 Pro 1TB + Crucial MX500 1TB + WD Red 6TB
PSU: Seasonic Focus GM550 CASE: Thermaltake Swing Silver w/o window -trošku modifikovaná (skôr znásilnená) DISPLAY: Asus MX239H
- webwalker
- Začátečník
- Registrován: 03. úno 2010
- Bydliště: Buranov vedle Prahy
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
@ifkopifko: Já myslím, že oba moc dobře vědí o čem se tu baví. Jen ty tady zase chytáš lidi za slovíčka, jak je ostatně tvým dobrým zvykem. Když už chceš mermomocí něčím přispět, tak ty rozdíly tady klidně osvětli, aby to tu nebylo jen tak "mirnix-dirnix"
Chtěl bych se stát profesionálním pískačem. Už teď jsem v tom sice hvězda, ale chtěl bych se ještě zdokonalit a začít se tím živit.
GPUreport.cz
GPUreport.cz
- ifkopifko
- Začátečník
-
- Registrován: 16. říj 2009
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Ty si pokojne mysli čo chceš a pokračuj vo svojich dobrých zvykoch... Čítam ich príspevky a myslím si to, čo si myslím. ... že minimálne jeden z nich v skutočnosti nečíta príspevky toho druhého.
BTW: Ten tvoj príspevok je samozrejme tiež nabitý informačnou hodnotou...
BTW: Ten tvoj príspevok je samozrejme tiež nabitý informačnou hodnotou...
CPU: R7 7700 COOLER: Endorfy Fera 5 MB: ASUS B650M-E RAM: 2x16GB DDR5
VGA: Asus GTX 1060 3GB OC HDD: Samsung 980 Pro 1TB + Crucial MX500 1TB + WD Red 6TB
PSU: Seasonic Focus GM550 CASE: Thermaltake Swing Silver w/o window -trošku modifikovaná (skôr znásilnená) DISPLAY: Asus MX239H
VGA: Asus GTX 1060 3GB OC HDD: Samsung 980 Pro 1TB + Crucial MX500 1TB + WD Red 6TB
PSU: Seasonic Focus GM550 CASE: Thermaltake Swing Silver w/o window -trošku modifikovaná (skôr znásilnená) DISPLAY: Asus MX239H
- webwalker
- Začátečník
- Registrován: 03. úno 2010
- Bydliště: Buranov vedle Prahy
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Díky za vysvětlení, opět jsi nezklamal
Chtěl bych se stát profesionálním pískačem. Už teď jsem v tom sice hvězda, ale chtěl bych se ještě zdokonalit a začít se tím živit.
GPUreport.cz
GPUreport.cz
- Krteq
- Čestný člen
-
- Registrován: 22. dub 2005
- Bydliště: Brno
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Ono to je vcelku jednoduché. Async-Compute, jak to chápe nV, tj. ve vztahu ke zpracování (jenom) compute kernelů, tu ale neřešíme.ifkopifko píše:Ja by som len podotkol, že "Asynchronous Shaders" (DX12 featúra) a "Asynchronous Compute" neoznačujú to isté.
Tohle je vlákno o DirectX 12, tudíž je samozřejmě řeč o DX12 Async-Compute. Ano, sám Microsoft to tak nazývá - viz. MSDN - DirectX 12: Synchronization and Multi-Engine
Samozřejmě můžeme používat Výraz Async-Shaders i když je to marketingový výraz od AMD a někteří jeho používání špatně nesouAsynchronous compute and graphics example
Naposledy upravil(a) Krteq dne ned 13. bře 2016, 13:20, celkem upraveno 1 x.
- -IRONHIDE-
- Začátečník
- Registrován: 25. lis 2012
- Bydliště: Valhalla
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
DX12 je monetalne vysmech
Intel Core i7-4770K, CRUCIAL Ballistix Tactical (4x4GB) DDR3 1600 LP, SAPPHIRE NITRO+ Radeon RX 580 Special Edition METAL BLUE, GIGABYTE GA-Z97X-Gaming 3 - Intel Z97, SEASONIC S12II-620W 80PLUS BRONZE RETAIL, Noctua NH-D14, LG Flatron W2343T-PF 23"Piano Black, GIGABYTE Aivia KRYPTON
- ArgCZ
- Začátečník
- Registrován: 16. črc 2010
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
z jakýho důvodu?
PS5, LG OLED65BX, Samsung HW-Q700A + SWA-9500S = 5.1.4 Dolby Atmos, DTS:X
- del42sa
- Pokročilý
- Registrován: 18. lis 2009
- Bydliště: Omicron Persei 8
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
velice hodnotný příspěvek-IRONHIDE- píše:DX12 je monetalne vysmech
"The more you buy, the more you save" AI everywhere - Nvidia CEO at Computex 2023 https://www.youtube.com/watch?v=FhlE3m1trM4
Vega Primitive Shader combines the functions of vertex and geometry shader and with the right knowledge you can discard game based primitives at an incredible rate" https://pcper.com/2017/01/amd-vega-gpu- ... tecture/2/
Case NZXT H230 Silent, CPU AMD Cezanne, Ryzen 7 5700G + SilentiumPC Spartan 3 PRO HE1024, GPU Sapphire Radeon RX 7600 8GB, MB Gigabyte Aorus B550-PRO V2, 16GB DDR4 4400Mhz CL18 Patriot Viper 4 Blackout, system HDD SSD M.2 Kingston FURY Renegade NVMe 1TB, Seagate Baracuda HDD 1TB SATA III , data HDD WD RED 1TB SATA III, Quad HD VA monitor 27" MSI Optix G27CQ4 Free Sync 165 Hz 10bit HDR, Win 10-64 bit Pro, zdroj Cooler Master V550 Semi-Modular 550W 80 PLUS GOLD
Vega Primitive Shader combines the functions of vertex and geometry shader and with the right knowledge you can discard game based primitives at an incredible rate" https://pcper.com/2017/01/amd-vega-gpu- ... tecture/2/
Case NZXT H230 Silent, CPU AMD Cezanne, Ryzen 7 5700G + SilentiumPC Spartan 3 PRO HE1024, GPU Sapphire Radeon RX 7600 8GB, MB Gigabyte Aorus B550-PRO V2, 16GB DDR4 4400Mhz CL18 Patriot Viper 4 Blackout, system HDD SSD M.2 Kingston FURY Renegade NVMe 1TB, Seagate Baracuda HDD 1TB SATA III , data HDD WD RED 1TB SATA III, Quad HD VA monitor 27" MSI Optix G27CQ4 Free Sync 165 Hz 10bit HDR, Win 10-64 bit Pro, zdroj Cooler Master V550 Semi-Modular 550W 80 PLUS GOLD
- ifkopifko
- Začátečník
-
- Registrován: 16. říj 2009
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Je možné že to chápem zle, ale podľa mňa tam v tom odkaze nie je zadefinovaný výraz "Asynchronous Compute" ako compute+graphics. Ja to chápem ako "Asynchronous compute and graphics", teda presne ako to stojí v tebou odkazovanom texte (ide tam o asynchrónnosť compute a graphics). Mne sa v súvislosti s DX12 skôr udomácnil ten pojem Async-Shaders ako compute+graphics.Krteq píše:Tohle je vlákno o DirectX 12, tudíž je samozřejmě řeč o DX12 Async-Compute. Ano, sám Microsoft to tak nazývá - viz. MSDN - DirectX 12: Synchronization and Multi-EngineAsynchronous compute and graphics example
Problém je, že Asynchronous Compute je príliš všeobecný termín (ak máš odkaz, že je to naozaj zadefinované v DX, tak davaj) a preto tak treba aj čítať príspevky na webe. Ja mám pocit, že tento pojem si niektorí ľudia osvojili ako ekvivalent Async-Shaders na základe ACE (Asynchronous Compute Engine) v GPU AMD.
Ale prečo si myslím že sa tu s Hladisom zbytočne hádate... Hladis napíše (formou citácií), "že to na NV vlastne nefunguje" a ty mu na to: "Že je mimo a nechápe, že to na NV nefunguje". Akože WTF vy dvaja?
webwalker> Ani ty.
CPU: R7 7700 COOLER: Endorfy Fera 5 MB: ASUS B650M-E RAM: 2x16GB DDR5
VGA: Asus GTX 1060 3GB OC HDD: Samsung 980 Pro 1TB + Crucial MX500 1TB + WD Red 6TB
PSU: Seasonic Focus GM550 CASE: Thermaltake Swing Silver w/o window -trošku modifikovaná (skôr znásilnená) DISPLAY: Asus MX239H
VGA: Asus GTX 1060 3GB OC HDD: Samsung 980 Pro 1TB + Crucial MX500 1TB + WD Red 6TB
PSU: Seasonic Focus GM550 CASE: Thermaltake Swing Silver w/o window -trošku modifikovaná (skôr znásilnená) DISPLAY: Asus MX239H