2nd stage BOSS (OGL Compute Shader)

Zde se uvádějí jen výsledky z jednotlivých benchmarků a diagnostik.

Moderátor: Don

Odpovědět
Vlastik80
Začátečník
Začátečník
Registrován: 18. zář 2007

2nd stage BOSS (OGL Compute Shader)

Příspěvek od Vlastik80 »

Prostředí i hudba je v reálném čase generováno pomocí výpočetního potenciálu grafického čipu (compute shaders). Z celkových 4088 bajtů, z nichž se hra skládá, je 2486 věnováno shaderům pro grafiku (autorem je 0x4015), 841 shaderům pro syntézu zvuku (autorem je YET11) a 761 ostatním účelům.
Více viz článek:
http://diit.cz/clanek/4kb-graficke-demo ... eal-engine

(diit) Ze současných jednočipových karet dokáže podle testů redakce PCGamesHardware tuto verzi udržet stabilně nad 20 FPS pouze Radeon Fury X.

Stažení: (obsahuje obě verze pro rozlišení 1280x720 i 1920x1080)
http://www.pouet.net/prod.php?which=66962

Příklad výsledku:
Squadella píše:OS: Windows 10 x64
CPU: i7-4790K@4.7GHz
GPU: EVGA GeForce GTX 780 Ti Classified 361.91WHQL (HQ)

2016-02-22 11:26:20 - 2nd_stage_boss (2016)_1280x720 - 361.91WHQL (HQ)
Frames: 5477 - Time: 149813ms - Avg: 36.559 - Min: 19 - Max: 57
Lze tedy měřit Frapsem, zkusil jsem na i5-2500k bez OC a lehce podtaktované GTX 970 (814/6000), ale když jsem viděl 9 fps, tak jsem to raději vypnul :lol:

Díky za vaše výsledky, zkuste prosím obě verze 1280x720 i 1920x1080 :wink:
maltra
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 11. říj 2010
Bydliště: Západná Stredozem

Re: 2nd stage BOSS (OGL Compute Shader)

Příspěvek od maltra »

OS: Windows 7 Professional 64-bit
CPU: i7-3770K @ 4.5GHz
GPU: MSI GeForce GTX 980 Ti Sea Hawk (Force Ware 374.72)

@720p -> min: 28 avg: 47.038 max: 73 (frames: 6792, time: 144394 ms)

@1080p -> min: 14 avg: 24.604 max: 37 (frames: 3553, time: 144410 ms)

GPU OC: 85 MHz, GDDR5 OC: 375 MHz
PC: R7 9800X3D | 64 GB DDR5 CL30 | X870E Aorus Pro | ASUS RTX 4070 Ti TUF | WD_BLACK SN850X 2TB (OS) & 4TB (Games) | Phanteks Enthoo Pro M Glass | RM1000e | Alienware AW3423DWF
Retro PC: PIII 650E Slot 1 | GA-6BXE Rev 1.9 | 128MB DDR | V4 4500 32MB AGP | SB 32 PnP CT3670 | SpinPoint 80GB>32GB[
oneb1t
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 22. dub 2010

Re: 2nd stage BOSS (OGL Compute Shader)

Příspěvek od oneb1t »

FX-8320@4.2ghz + R9 290X@390X (1050/1250) + win 10

@1080p -> min: 13 avg: 24.476 max: 35 (frames: 3549, time: 145000 ms)
i7-12700K, 2x16GB DDR5-4800MHz, ASUS B660-I, 1TB WDS100T1X0E
i5-12400F@5.5GHz, 4x8GB DDR5-4800MHz CL40, Asrock B760M PG riptide, A-data 1TB XPG SX8200, Radeon MI25@WX9100 16GB, NZXT S340 Elite, X4071UHSU
HP ENVY x360 13" Ryzen 3 4300U
havli
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar
Registrován: 15. zář 2009
Bydliště: Hradec Králové
Kontaktovat uživatele:

Re: 2nd stage BOSS (OGL Compute Shader)

Příspěvek od havli »

Ten zvuk je horsi jak PC-speaker, brr... hned jsem hledal na klavesnici mute. Grafika nekde na urovni prvnich 3D akcelerovanych her. Ale kdyz to ma ty 4KB. :roll:

GTX 760 @ 1254/6800

720p:
Frames, Time (ms), Min, Max, Avg
3251, 149266, 12, 33, 21.780

1080p:
Frames, Time (ms), Min, Max, Avg
1478, 148688, 5, 15, 9.940
Ache
Pokročilý
Pokročilý
Uživatelský avatar
Registrován: 26. zář 2006
Bydliště: Plzeň

Re: 2nd stage BOSS (OGL Compute Shader)

Příspěvek od Ache »

Jo je to celkem hnus. Sice to jede na compute shaderech, ale 4K dema existují výrazně lepší (OGL i DX).
u mě je 4K králem stále Elevated (DX9) od RGBa:
http://www.pouet.net/prod.php?which=52938
I to dokáže dnešní grafiky ve verzi 1080pHQ docela potrápit. A má to výrazně kvalitnější soundtrack co neurve ušní bubínky. :thumbsup: (asi obětovali víc bajtů pro zvuk)

Referenční GTX 980 TI:

720P:
Min, Max, Avg
25, 72, 45.810

1080P:
Min, Max, Avg
11, 35, 21.429
AMD Ryzen 7 9800X3D | MSI X670 Tomahawk | 64GB DDR5 6000 cl30 | INNO3D RTX 4070 Ti | 500GB SSD (NVME) + 2x 3,84TB Micron 5300 PRO
Sound Blaster Z + EDIFIER S1000MKII + Beyerdynamic DT 990 | Seasonic X850 | Cooler Master HAF-X Nvidia Edition | MSI Optix MAG274QRF-QD Quantum Dot bestie
oneb1t
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 22. dub 2010

Re: 2nd stage BOSS (OGL Compute Shader)

Příspěvek od oneb1t »

Ache píše:Jo je to celkem hnus. Sice to jede na compute shaderech, ale 4K dema existují výrazně lepší (OGL i DX).
u mě je 4K králem stále Elevated (DX9) od RGBa:
jenze to je daleko min promakany co se tyka pouzitejch technik generovani :)
je to vicemene jen nejakou funkci vygenerovanej 3d mesh a svetlo nic slozityho

ale v tom 2nd stage BOSS jsou nektery pokrocilejsi veci jako odlesky a bodovy svetlo atd.. (je celkem i jasny proc mu na zvuk uz nezustalo moc mista :D)

ve skole me tyhle blbosti nutili 3 semestry programovat takze mam docela prehled v tom ze rozbehat nektery ty veci je problem...
i7-12700K, 2x16GB DDR5-4800MHz, ASUS B660-I, 1TB WDS100T1X0E
i5-12400F@5.5GHz, 4x8GB DDR5-4800MHz CL40, Asrock B760M PG riptide, A-data 1TB XPG SX8200, Radeon MI25@WX9100 16GB, NZXT S340 Elite, X4071UHSU
HP ENVY x360 13" Ryzen 3 4300U
VeCkO
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar
Registrován: 15. říj 2008
Bydliště: Vratimov
Kontaktovat uživatele:

Re: 2nd stage BOSS (OGL Compute Shader)

Příspěvek od VeCkO »

R9 Nano 1065/560MHz +50PT +0mV

720p:
Frames:12207
Time: 149516
Min: 46
Max: 118
Avg: 81.643


1080p:
Frames: 5609
Time: 149620
Min: 21
Max: 54
Avg: 37.488
Ryzen 7 9800X3D -|- ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI-|- RX 7900 XTX 24GB Nitro+ -|- ADATA XPG 48GB CL30
3440x1440 UltraWide -|- SAMSUNG S24 ULTRA


>>>>INSTAGRAM<<<<
>>>>CBR1000RR / GoPro / POV / YOUTUBE<<<<
maltra
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 11. říj 2010
Bydliště: Západná Stredozem

Re: 2nd stage BOSS (OGL Compute Shader)

Příspěvek od maltra »

OS: Windows 7 Professional 64-bit
CPU: i7-3770K @ 4.5GHz
GPU: ASUS Radeon R9 Nano (1045/500, PT+50%, stock voltage)
Driver: Crimson 16.4.1

@720p -> min: 45 avg: 80.208 max: 116 (frames: 11550, time: 144000 ms)

@1080p -> min: 20 avg: 36.410 max: 53 (frames: 5243, time: 144000 ms)
PC: R7 9800X3D | 64 GB DDR5 CL30 | X870E Aorus Pro | ASUS RTX 4070 Ti TUF | WD_BLACK SN850X 2TB (OS) & 4TB (Games) | Phanteks Enthoo Pro M Glass | RM1000e | Alienware AW3423DWF
Retro PC: PIII 650E Slot 1 | GA-6BXE Rev 1.9 | 128MB DDR | V4 4500 32MB AGP | SB 32 PnP CT3670 | SpinPoint 80GB>32GB[
Odpovědět

Zpět na „Výsledkové listiny“