Více viz článek:Prostředí i hudba je v reálném čase generováno pomocí výpočetního potenciálu grafického čipu (compute shaders). Z celkových 4088 bajtů, z nichž se hra skládá, je 2486 věnováno shaderům pro grafiku (autorem je 0x4015), 841 shaderům pro syntézu zvuku (autorem je YET11) a 761 ostatním účelům.
http://diit.cz/clanek/4kb-graficke-demo ... eal-engine
(diit) Ze současných jednočipových karet dokáže podle testů redakce PCGamesHardware tuto verzi udržet stabilně nad 20 FPS pouze Radeon Fury X.
Stažení: (obsahuje obě verze pro rozlišení 1280x720 i 1920x1080)
http://www.pouet.net/prod.php?which=66962
Příklad výsledku:
Lze tedy měřit Frapsem, zkusil jsem na i5-2500k bez OC a lehce podtaktované GTX 970 (814/6000), ale když jsem viděl 9 fps, tak jsem to raději vypnulSquadella píše:OS: Windows 10 x64
CPU: i7-4790K@4.7GHz
GPU: EVGA GeForce GTX 780 Ti Classified 361.91WHQL (HQ)
2016-02-22 11:26:20 - 2nd_stage_boss (2016)_1280x720 - 361.91WHQL (HQ)
Frames: 5477 - Time: 149813ms - Avg: 36.559 - Min: 19 - Max: 57
Díky za vaše výsledky, zkuste prosím obě verze 1280x720 i 1920x1080