DirectX 12 - info a vše okolo

Libovolný výrobce, technologie, informace, rady, výběr, ovladače.

Moderátoři: morke, Walker1134, PKBO, Hladis

Odpovědět
Krteq
Čestný člen
Čestný člen
Registrován: 22. dub 2005
Bydliště: Brno

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Příspěvek od Krteq »

Battlefield 1 has Async Compute and DX12, expect 'DX12 fireworks
Well, we've just had an industry insider tell us that EA is working closer than ever with AMD, and that we should expect "DX12 fireworks". Now if the words "DX12 fireworks" don't excite you, I don't know what else will. The inclusion of both Asynchronous Compute and DX12 is going to make Battlefield 1 one of the best looking games of the year - and AMD is sitting pretty with its new Radeon RX 480 which is launching in less than 48 hours. AMD has committed to Async Compute since the beginning, and has been sitting at the DX12 table since day one too, so it'll be interesting to see how the performance fares on the $199 card when it launches.
Krteq
Čestný člen
Čestný člen
Registrován: 22. dub 2005
Bydliště: Brno

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Příspěvek od Krteq »

Vyšel DX12 Patch pro Total War: Warhammer
Krteq
Čestný člen
Čestný člen
Registrován: 22. dub 2005
Bydliště: Brno

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Příspěvek od Krteq »

DX12 zřejmě dostane novou abstraktní vrstvu pro Multi-GPU
Microsoft’s Chas Boyd was on-hand at AMD’s editor’s day for Polaris and previewed ideas that MS is implementing to help improve multi-GPU scaling. The best news surrounded a new abstraction layer for game developers to utilize for multiple GPU support that MS would be releasing on GitHub very shortly. According to Microsoft, with only “very little” code adjustment, DX12 titles should be able to implement basic multi-GPU support.
PcPerspective: The AMD Radeon RX 480 Review - The Polaris Promise - Multi-GPU Updates

//Update:
Bob Brown - Microsoft na GitHubu píše:Yes, the layer will be available in this repo. We will also be publishing two mGPU sample projects along with it - one using the layer and one not using the layer. We're making some final tweaks and doing additional testing and plan to post it all soon.
CageJ
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar
Registrován: 31. bře 2011
Bydliště: Praha, Prešov
Kontaktovat uživatele:

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Příspěvek od CageJ »

mGPU som osobne skusal a nefunguje to poriadne... zial
AMD RYZEN 2700X 4.2GHz@watercooled, 32GB DDR4 2,8GHz, AsRock B450 GAMING K4, RIOTORO GOLD 650W; ASUS DUAL RTX 2060; CoolerMaster ML500; AMD RYZEN 3600X, NOCTUA NH-D15, ASUS STRIX B450-F GAMING, SuperFlower GK550, 32GB CL14 G.SKILL 3200, FRACTAL DESIGN XL R4, ASUS STRIX RTX 3080 OC; APPLE MacBook AIR M1 iPhone 12 Pro 128GB
Krteq
Čestný člen
Čestný člen
Registrován: 22. dub 2005
Bydliště: Brno

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Příspěvek od Krteq »

:? V čem? Jednalo se o DX12 Explicit Multi-Adapter nebo o co?
CageJ
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar
Registrován: 31. bře 2011
Bydliště: Praha, Prešov
Kontaktovat uživatele:

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Příspěvek od CageJ »

nene spajanie 2 roznych GPU a padalo to.. (AoS)
AMD RYZEN 2700X 4.2GHz@watercooled, 32GB DDR4 2,8GHz, AsRock B450 GAMING K4, RIOTORO GOLD 650W; ASUS DUAL RTX 2060; CoolerMaster ML500; AMD RYZEN 3600X, NOCTUA NH-D15, ASUS STRIX B450-F GAMING, SuperFlower GK550, 32GB CL14 G.SKILL 3200, FRACTAL DESIGN XL R4, ASUS STRIX RTX 3080 OC; APPLE MacBook AIR M1 iPhone 12 Pro 128GB
ArgCZ
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 16. črc 2010

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Příspěvek od ArgCZ »

přínos asynchronous compute v Rise Of The Tomb Raider (new patch)


nový vs starý patch
https://www.youtube.com/watch?v=T2o1WTTVXbE

nový patch AS on/off
https://www.youtube.com/watch?v=BfObYNE ... e=youtu.be

s AS cca 5-6% více FPS
PS5, LG OLED65BX, Samsung HW-Q700A + SWA-9500S = 5.1.4 Dolby Atmos, DTS:X
michal3d
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 25. úno 2007

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Příspěvek od michal3d »

No ja by som to tak jednoznačne nehovoril, jednak to evidentne najviac pridáva vtedy, ked sú vysoké FPS, napr. hned v prvej testovacej scéne ked bolo bez AS 60, tak so zapnutým bolo 66, ale jak sa to prepadlo na 40 FPS, tak to bolo rovnaké s AS vypnutým aj zapnutým. Dalšia vec, čo ten brutálny pokles v čase 3:20, kde so zapnutým AS je 41 FPS a s vypnutým 56?
MB: ASUS P9X79 CPU: Intel i7-4820K + Noctua NH-U12P RAM: 48 GB DDR3 1333 MHz GPU: EVGA GeForce RTX 2070 XC GAMING SSD: Intel 730 240 GB, Crucial MX300 1 TB
PSU: Seasonic X-560 SOUND: ASUS Xonar Essence ST + Xonar H6 + beyerdynamic DT 990 Pro 250 Ω + Creative 6.1 6700 CASE: Cooler Master Silencio 650 LCD: HP Z32 4K
KEYBOARD: CM Storm Quickfire XT MOUSE: Logitech G502 HERO + G240 GAMING: Logitech G29, Xbox Elite Controller, Saitek X56 Rhino H.O.T.A.S. OS: Windows 10 Pro 64-bit
ArgCZ
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 16. črc 2010

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Příspěvek od ArgCZ »

nejdou souměrně(loading mezi různejma testama to posunul), důležitý jsou konečný resulty a v průměru to přidává těch 5-6%, na konci to z toho benchmarku vypadne
PS5, LG OLED65BX, Samsung HW-Q700A + SWA-9500S = 5.1.4 Dolby Atmos, DTS:X
michal3d
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 25. úno 2007

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Příspěvek od michal3d »

To není posunom, posun tam je, ale odhadom tak max 0,3 s a to rozhodne nevykryje ten rozdiel, jednoducho v tej časti sa FPS so zapnutým AS výrazne prepadnú oproti vypnutému AS (zhruba tak na 3 sekundy).
MB: ASUS P9X79 CPU: Intel i7-4820K + Noctua NH-U12P RAM: 48 GB DDR3 1333 MHz GPU: EVGA GeForce RTX 2070 XC GAMING SSD: Intel 730 240 GB, Crucial MX300 1 TB
PSU: Seasonic X-560 SOUND: ASUS Xonar Essence ST + Xonar H6 + beyerdynamic DT 990 Pro 250 Ω + Creative 6.1 6700 CASE: Cooler Master Silencio 650 LCD: HP Z32 4K
KEYBOARD: CM Storm Quickfire XT MOUSE: Logitech G502 HERO + G240 GAMING: Logitech G29, Xbox Elite Controller, Saitek X56 Rhino H.O.T.A.S. OS: Windows 10 Pro 64-bit
ArgCZ
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 16. črc 2010

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Příspěvek od ArgCZ »

já tě fakt nechápu co na tom zkoumáš, je to vestavěnej benchmark a na konci máš průměrnej výsledek, ten je s AS vyší o tolik kolik jsem psal, co je na tom rozporuplnýho? Pokud tam je nějakej záškub( něco na pozadí?) tak se neprojevil na výsledku
PS5, LG OLED65BX, Samsung HW-Q700A + SWA-9500S = 5.1.4 Dolby Atmos, DTS:X
michal3d
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 25. úno 2007

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Příspěvek od michal3d »

Keď tebe stačí číselko, tak vpoho, mne nie. Ja keď si robím testy tak čísla ani nepozerám len priebehy FPS, lebo to je to čo my hovorí ako tá hra v praxi pôjde. Druhá vec je, že pokiaľ je tu nejaká featurka, ktorej úlohou je nič iné len zvyšovať výkon, ale pritom ho v niektorých momentoch výrazne znižuje, tak mne osobne to prijde divné. To máš jak s vyššou náročnosťou AMD kariet na CPU, jak tu bol aj ten test vo FC4, jak vbehol do dediny tak FPS išli raketovo dole, ale jasne, keď tou dedinou len preletí, tak celkové priemerné FPS môžu vyzerať fajn, ale v tej dedine budeš mať stále FPS na podlahe aj keď tam budeš behať hodinu o to ide.
Čiže jediné čo som tým chcel povedať, že by to chcelo poriadne premerať a nie nechať len na tom kratučkom benchmarku, ideálne aj s frametimes.

btw...ešte veľmi dobre si pamätám FC2 a jeho DX10, v ktorom oproti DX9 síce boli FPS obrovské (čo bola hádam možno jediná hra, v ktorej bol výkon pod DX10 tak výrazne lepší), ale stuttering jak sviňa (a to na troch kartách HD3870,HD6870,GTX660 plus niekoľko driverov v priebehu rokov). Výsledok teda bol, že FPS síce super, v tabulkách sa to krásne vynímalo, ale hral som to na všetkých troch kartách aj tak v DX9, kde to bolo krásne plynulé aj v podstatne nižších FPS a naviac to aj lepšie vyzeralo (s výnimkou nepoužitelného AA)...
MB: ASUS P9X79 CPU: Intel i7-4820K + Noctua NH-U12P RAM: 48 GB DDR3 1333 MHz GPU: EVGA GeForce RTX 2070 XC GAMING SSD: Intel 730 240 GB, Crucial MX300 1 TB
PSU: Seasonic X-560 SOUND: ASUS Xonar Essence ST + Xonar H6 + beyerdynamic DT 990 Pro 250 Ω + Creative 6.1 6700 CASE: Cooler Master Silencio 650 LCD: HP Z32 4K
KEYBOARD: CM Storm Quickfire XT MOUSE: Logitech G502 HERO + G240 GAMING: Logitech G29, Xbox Elite Controller, Saitek X56 Rhino H.O.T.A.S. OS: Windows 10 Pro 64-bit
oneb1t
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 22. dub 2010

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Příspěvek od oneb1t »

patch 7
Obrázek
i7-12700K, 2x16GB DDR5-4800MHz, ASUS B660-I, 1TB WDS100T1X0E
i5-12400F@5.5GHz, 4x8GB DDR5-4800MHz CL40, Asrock B760M PG riptide, A-data 1TB XPG SX8200, Radeon MI25@WX9100 16GB, NZXT S340 Elite, X4071UHSU
HP ENVY x360 13" Ryzen 3 4300U
CageJ
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar
Registrován: 31. bře 2011
Bydliště: Praha, Prešov
Kontaktovat uživatele:

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Příspěvek od CageJ »

Tam, kde sa daju vyuzit AS je narast Radeonov veľmi slušný. Niekedy dýchajú aj na 1080.
AMD RYZEN 2700X 4.2GHz@watercooled, 32GB DDR4 2,8GHz, AsRock B450 GAMING K4, RIOTORO GOLD 650W; ASUS DUAL RTX 2060; CoolerMaster ML500; AMD RYZEN 3600X, NOCTUA NH-D15, ASUS STRIX B450-F GAMING, SuperFlower GK550, 32GB CL14 G.SKILL 3200, FRACTAL DESIGN XL R4, ASUS STRIX RTX 3080 OC; APPLE MacBook AIR M1 iPhone 12 Pro 128GB
scootie007
Začátečník
Začátečník
Registrován: 04. říj 2013

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Příspěvek od scootie007 »

Co to su za tabulky kde chyba 1080 a 1070 ktore vysli skor ako 480? Chcem tiez vidiet ci si polepsili alebo nie.
A k tomu pri rozlisenii 1440p na kartach urcenych na 1080p?
8600k 5.3ghz 1.375v, Asus strix z370-f, G-skill 2x8gb-3600mhz, MSI 1080ti trio gaming X, Evga p2 750w platinum, ASUS ROG Swift PG279Q
Krteq
Čestný člen
Čestný člen
Registrován: 22. dub 2005
Bydliště: Brno

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Příspěvek od Krteq »

scootie007 píše:Co to su za tabulky kde chyba 1080 a 1070 ktore vysli skor ako 480?
Protože testovali mainstream :roll:
Krteq
Čestný člen
Čestný člen
Registrován: 22. dub 2005
Bydliště: Brno

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Příspěvek od Krteq »

DX12 potvrzen pro Civilization VI
AMD today announced that it is partnering with Firaxis and 2K Games on the development of "Civilization VI," the next addition to the smash-hit turn-based strategy franchise. AMD announced that it is helping the developer take advantage of DirectX 12, including API-standardized Asynchronous Compute, and Explicit multi-adapter (MDA). This will let the game use setups that are a mixture of discrete and integrated GPUs, and mixed multi-GPU. The game is also said to feature a benchmark tool.
AMD Partners with Firaxis on Civilization VI Development


Hladis// 3D Mark Time spy zde http://pctforum.tyden.cz/viewtopic.php?f=42&t=244077
Hladis//Presun prispevku, jak je psano vyse, 3Dmark reste v prislusnym tematu
oneb1t
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 22. dub 2010

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Příspěvek od oneb1t »

Aktualizovanej seznam her podporujicich nove API + enginy

Mantle:
BF: 4
BF: Hardline
Thief
Civilization: Beyond Earth
Dragon Age™: Inquisition
Plants vs. Zombies™ Garden Warfare
Sniper Elite 3 by Rebellion Developments

DX12:

Heroes & Generals
Rust
Ashes of the Singularity
Descent: Underground
Squad (DirectX 12 patch is in the works)
Survarium (DirectX 12 patch is in the works)
Caffeine
The Elder Scrolls Online (DirectX 12 patch is in the works)
Star Wars Battlefront (First DirectX 12 game to run on the XBox 1)
Rise of the Tomb Raider
Gears of War Ultimate Edition
Hitman
Quantum Break
Forza Motorsport 6: Apex
Total War: Warhammer

Upcoming:
Deus Ex: Mankind Divided
Forza Horizon 3
W.N.C: Infantry
Gears of War 4
Battlefield 1
Civilization VI
Watch Dogs 2
Ark: Survival Evolved (DirectX 12 patch is in the works)
Forge - Halo 5: Guardians Edition
Halo Wars 2
King of Wushu
Star Citizen by Roberts Space Industries

Mass Effect: Andromeda (not confirmed yet)
All New StarWars Games from EA will have DX12 (kinda confirmed)

VULCAN Titles:

The Talos Principle
Dota 2
Doom

Games Creo Engines:

FrostBite: fully supports DX12
CRYengine 5: fully supports DX12
UE 4: Partially supports DX12/Vulcan, full support soon.
scootie007
Začátečník
Začátečník
Registrován: 04. říj 2013

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Příspěvek od scootie007 »

Obrázek
Velmi zaujimavy test kde pri pouziti starych cpu klesa vykon rx 480 ovela viac ako pri 1060 a to asi zasiahne kopec ludi lebo kto uz ma novu i7 6700k v spojeni 480? Nema byt hlavne + vo Vulkane spojenie amd gpu + slabe cpu?
Zdroj: http://www.hardwareunboxed.com/gtx-1060 ... computers/
Edit: Prave pozeram ze to tu uz je v novinkach na hlavnej stranke
Odpovědět

Zpět na „Grafické karty“