DirectX 12 - info a vše okolo
Moderátoři: morke, Walker1134, PKBO, Hladis
- BL!zZard
- Začátečník
- Registrován: 04. pro 2006
- Bydliště: Hradec Králové
- Kontaktovat uživatele:
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Moc pěkné výkony Radeonů v Deus Ex zrovna jsem 1 klíč dostal k AMD FX, tak vyzkouším.
AMD RYZEN 7 7800X3D @ PBO2 + ALF II 240 | ASUS ROG STRIX B650E-F | GIGABYTE RTX 4080 EAGLE OC 16GB @ 2880/24600MHz | Kingston FURY Beast 32GB (2x16) @ 6000MHz, CL30 | Kingston KC3000 | Corsair HX1000 | be quiet! Pure Base 500 FX | OLED 240 Hz QHD 27" LG Display
HTC Vive Pro 2
https://www.3dmark.com/3dm/116305502 25106 bodů
https://steamcommunity.com/id/johny66cz/
A6 3.0 BiTDI, 313 koní, 650 Nm, 0-100 za 5,1s
HTC Vive Pro 2
https://www.3dmark.com/3dm/116305502 25106 bodů
https://steamcommunity.com/id/johny66cz/
A6 3.0 BiTDI, 313 koní, 650 Nm, 0-100 za 5,1s
- havli
- Mírně pokročilý
- Registrován: 15. zář 2009
- Bydliště: Hradec Králové
- Kontaktovat uživatele:
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Njn, tolik dohadu kvuli kravine jako DX12. Tuhle o par % lepsi fps, jinde zase horsi... v praxi prinos minimalni. Mame rok od uvedeni win 10 a neexistuje snad jedina hra, kde by DX12 bezproblemove fungovalo a prinaselo konzistentni narusty vykonu.
Ryzen 9 5900X ; Asus Prime X570-P ; 32 GB DDR4 3733 ; Inno3D RTX 4070 Super ; FireCuda 530 2 TB, MX500 4 TB ; Dell G3223Q
Retro PC: Core i3-3250, Quadro 5000, 4 GB DDR3, X-Fi, WinXP + 7 x64; Pentium 4 3.06 @ 3.33 GHz, Voodoo5 5500 AGP, 512MB DDR, Audigy, Win98SE; VIA C3 1000, 512MB DDR, ESS Solo-1 + DreamBlaster X2 GS, Win98SE & DOS
Retro PC: Celeron 220, Voodoo4 4500 PCI, 512MB DDR2, Win98SE; 2× Pentium Pro 233/256, Voodoo Graphics, 1024MB EDO, AWE32 28MB (CT3980), Win98SE & DOS
Retro NTB: IBM ThinkPad 600, ThinkPad T20; Toshiba Satellite Pro 430CDT, 460CDT, Portege 3010CT
HW museum.cz - muzeum grafických karet a procesorů
Retro PC: Core i3-3250, Quadro 5000, 4 GB DDR3, X-Fi, WinXP + 7 x64; Pentium 4 3.06 @ 3.33 GHz, Voodoo5 5500 AGP, 512MB DDR, Audigy, Win98SE; VIA C3 1000, 512MB DDR, ESS Solo-1 + DreamBlaster X2 GS, Win98SE & DOS
Retro PC: Celeron 220, Voodoo4 4500 PCI, 512MB DDR2, Win98SE; 2× Pentium Pro 233/256, Voodoo Graphics, 1024MB EDO, AWE32 28MB (CT3980), Win98SE & DOS
Retro NTB: IBM ThinkPad 600, ThinkPad T20; Toshiba Satellite Pro 430CDT, 460CDT, Portege 3010CT
HW museum.cz - muzeum grafických karet a procesorů
- Krteq
- Čestný člen
-
- Registrován: 22. dub 2005
- Bydliště: Brno
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Ale DX12 konzistentně nárůsty výkonu přináší. Vyjímkami jsou RotTR (GameWorks) a ted BF1 BETA, kde je podle DICE DX12 ještě v rané fázi vývoje. Tedy platí to aspoň pro GPU jednoho IHV
- havli
- Mírně pokročilý
- Registrován: 15. zář 2009
- Bydliště: Hradec Králové
- Kontaktovat uživatele:
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Kdyz z tech nekolika malo Dx12 her vyjmenujes dve nefungujici vyjimky, tak to prave moc konzistentni neni.
Btw - Dx12 mGPU uz evidentne taky potichu umrelo. Krome AOTS snad neni jedina hra, kde by se vyvojari obtezovali tohle implementovat. Proste vsechno jsou jen bastl porty z konzoli (kde mGPU neni), takze nikdo nebude ztracet cas a penize jeho zprovoznenim na PC.
Btw - Dx12 mGPU uz evidentne taky potichu umrelo. Krome AOTS snad neni jedina hra, kde by se vyvojari obtezovali tohle implementovat. Proste vsechno jsou jen bastl porty z konzoli (kde mGPU neni), takze nikdo nebude ztracet cas a penize jeho zprovoznenim na PC.
Ryzen 9 5900X ; Asus Prime X570-P ; 32 GB DDR4 3733 ; Inno3D RTX 4070 Super ; FireCuda 530 2 TB, MX500 4 TB ; Dell G3223Q
Retro PC: Core i3-3250, Quadro 5000, 4 GB DDR3, X-Fi, WinXP + 7 x64; Pentium 4 3.06 @ 3.33 GHz, Voodoo5 5500 AGP, 512MB DDR, Audigy, Win98SE; VIA C3 1000, 512MB DDR, ESS Solo-1 + DreamBlaster X2 GS, Win98SE & DOS
Retro PC: Celeron 220, Voodoo4 4500 PCI, 512MB DDR2, Win98SE; 2× Pentium Pro 233/256, Voodoo Graphics, 1024MB EDO, AWE32 28MB (CT3980), Win98SE & DOS
Retro NTB: IBM ThinkPad 600, ThinkPad T20; Toshiba Satellite Pro 430CDT, 460CDT, Portege 3010CT
HW museum.cz - muzeum grafických karet a procesorů
Retro PC: Core i3-3250, Quadro 5000, 4 GB DDR3, X-Fi, WinXP + 7 x64; Pentium 4 3.06 @ 3.33 GHz, Voodoo5 5500 AGP, 512MB DDR, Audigy, Win98SE; VIA C3 1000, 512MB DDR, ESS Solo-1 + DreamBlaster X2 GS, Win98SE & DOS
Retro PC: Celeron 220, Voodoo4 4500 PCI, 512MB DDR2, Win98SE; 2× Pentium Pro 233/256, Voodoo Graphics, 1024MB EDO, AWE32 28MB (CT3980), Win98SE & DOS
Retro NTB: IBM ThinkPad 600, ThinkPad T20; Toshiba Satellite Pro 430CDT, 460CDT, Portege 3010CT
HW museum.cz - muzeum grafických karet a procesorů
- zumpar1234
-
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Tak ono za chvilu umrie aj samotne DX12 a bude pokoj. Slepa vetva vyoja...
- ArgCZ
- Začátečník
- Registrován: 16. črc 2010
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
"640 kilobytes ought to be enough for anybody"
PS5, LG OLED65BX, Samsung HW-Q700A + SWA-9500S = 5.1.4 Dolby Atmos, DTS:X
- Hladis
- Moderátor
- Registrován: 24. čer 2004
- Bydliště: Varnsdorf - Athens
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Ty narusty u AMD jsou tim, ze pod DX11 jezdej se zatazenou ruckou. To se to pak delaj velky narusty, když konkurent vesmes jede celou dobu na plny kotlik. U nV jsou narusty taky, pokud se tam nasadi slaby CPU. Tam se zvednou minimalky a plynulost slusne.
zumpar1234:
DX 12 není slepa vetev, je tam dost vyhod. Staci vzpomenout na pocatky snad kazdyho API. Třeba jak se roubovalo DX11 na DX9, coz bylo často bastleni spis s negativnim dopadem, pokud to na tom nebylo postaveny od zacatku. Tady to není jiny, vesmes se bastli DX12 na rychlovku na stary enginy, koncipovany na starsi API a vykon vesmes koresponduje s logem (nV/AMD) v titulku a pouzitym enginu. Samo výsledky jsou zatím dost rozporuplny.
zumpar1234:
DX 12 není slepa vetev, je tam dost vyhod. Staci vzpomenout na pocatky snad kazdyho API. Třeba jak se roubovalo DX11 na DX9, coz bylo často bastleni spis s negativnim dopadem, pokud to na tom nebylo postaveny od zacatku. Tady to není jiny, vesmes se bastli DX12 na rychlovku na stary enginy, koncipovany na starsi API a vykon vesmes koresponduje s logem (nV/AMD) v titulku a pouzitym enginu. Samo výsledky jsou zatím dost rozporuplny.
- Shaquille
- Mírně pokročilý
-
- Registrován: 16. bře 2004
- Bydliště: Praha
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Proc je samozrejme, ze jsou vysledky rozporuplne? Preci se dx chysta roky, to se neda dopredu pripravit vcetne sw a driveru?
Spoiler
Define 7 XL * 13700KF * 2x16GB A-Die * 1TB 990 PRO + 1TB 970 EVO * 1000W PSH * RTX 3080 ti * voda * MPG321QRF-QD
DAN Cases A4-SFX V4.1 * 3600X * 2x8GB LP * 2x M2 + SATA SSD * 750W PSU * RTX 3060 ti
NAS 3x8TB RAID 5 + 2x4TB RAID 1 * OLED65C12 * HW-Q950A
DAN Cases A4-SFX V4.1 * 3600X * 2x8GB LP * 2x M2 + SATA SSD * 750W PSU * RTX 3060 ti
NAS 3x8TB RAID 5 + 2x4TB RAID 1 * OLED65C12 * HW-Q950A
- AllowedCry
- Začátečník
- Registrován: 21. kvě 2011
- Bydliště: Praha
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Ptáš se na něco, na co ti hladis odpověděl.
Ryzen 5800X3D || GB B450 GX || 32GB @ 3600Mhz cl16 || AMD RX 7900 XTX @ UV-OC 400W || M2 VP4300 4TB || HDD 3TB || Fractal R5 + Corsair HX850 || [4K] Philips 288E2A + Philips 48OLED707.
- dexterav
- Mírně pokročilý
- Registrován: 26. pro 2003
- Kontaktovat uživatele:
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
stačí sa pozrieť ako sa vydávajú často všelijaké opravy driverov potom čo víde nejaká hra...Shaquille píše:Proc je samozrejme, ze jsou vysledky rozporuplne? Preci se dx chysta roky, to se neda dopredu pripravit vcetne sw a driveru?
a ty napíšeš roky dopredu
ano samotný dx môžebyť ehm odladený ako tak ale nie ovládače na tú ktorú reálnu implementáciu v hre a pre samotný hw
aj ked popravde dx12 pre pascaly znamená mno fps dole, nie veľa ale určite nič k dobru
amd má cca +10% potom navrch dx11 vs dx12
1080 sa prepadne zo 88 na 75
pardoxne maxwell má v podstate rovnaké fps
aj tak potom je otázka načo pri NV vôbec dx12 zapínať kedže jediné čo mu prinesiesú menšie fps
Intel Core i9 14900kf@6/6,2GHz,Strix Z790 F, 2X24GB 7,2GHz CL32 GSkill, Asus TUF 4090 3/23GHz , H2O + Carbide 600Q,ROG-THOR-1600T, 10TB 850X, Topping D50s + A50s + T5, MPG 321URX QD-OLED, S23Ultra, ITX 13700k + 4070Ti + Audinst Hud-Mx2 + THX-M50X
- ArgCZ
- Začátečník
- Registrován: 16. črc 2010
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
jo a jak se s tím maj poprat recenzenti? Pokud budou testovat DX12 znevýhodněj nV, pokud DX11 znevýhodněj AMD... teď babo raď
pochybuju že by mohlo být něco jako DX11 nV a DX12 AMD, to asi nepřipadá v úvahu, mam takovej pocit že recenze začnou bejt téměř k ničemu... oni už maj náběh dneska že, třeba takovej BF4 na AMD pod DX11, nic nevypovídajcí číslo pro zájemce o BF4 a AMD kartu
pochybuju že by mohlo být něco jako DX11 nV a DX12 AMD, to asi nepřipadá v úvahu, mam takovej pocit že recenze začnou bejt téměř k ničemu... oni už maj náběh dneska že, třeba takovej BF4 na AMD pod DX11, nic nevypovídajcí číslo pro zájemce o BF4 a AMD kartu
PS5, LG OLED65BX, Samsung HW-Q700A + SWA-9500S = 5.1.4 Dolby Atmos, DTS:X
- havli
- Mírně pokročilý
- Registrován: 15. zář 2009
- Bydliště: Hradec Králové
- Kontaktovat uživatele:
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Tak nejlip testovat oboje API a kazdej si pak vybere to co nejlepsi vyhovuje jeho GPU a OS. Akorat to je dvojnasobek prace, no.
Ryzen 9 5900X ; Asus Prime X570-P ; 32 GB DDR4 3733 ; Inno3D RTX 4070 Super ; FireCuda 530 2 TB, MX500 4 TB ; Dell G3223Q
Retro PC: Core i3-3250, Quadro 5000, 4 GB DDR3, X-Fi, WinXP + 7 x64; Pentium 4 3.06 @ 3.33 GHz, Voodoo5 5500 AGP, 512MB DDR, Audigy, Win98SE; VIA C3 1000, 512MB DDR, ESS Solo-1 + DreamBlaster X2 GS, Win98SE & DOS
Retro PC: Celeron 220, Voodoo4 4500 PCI, 512MB DDR2, Win98SE; 2× Pentium Pro 233/256, Voodoo Graphics, 1024MB EDO, AWE32 28MB (CT3980), Win98SE & DOS
Retro NTB: IBM ThinkPad 600, ThinkPad T20; Toshiba Satellite Pro 430CDT, 460CDT, Portege 3010CT
HW museum.cz - muzeum grafických karet a procesorů
Retro PC: Core i3-3250, Quadro 5000, 4 GB DDR3, X-Fi, WinXP + 7 x64; Pentium 4 3.06 @ 3.33 GHz, Voodoo5 5500 AGP, 512MB DDR, Audigy, Win98SE; VIA C3 1000, 512MB DDR, ESS Solo-1 + DreamBlaster X2 GS, Win98SE & DOS
Retro PC: Celeron 220, Voodoo4 4500 PCI, 512MB DDR2, Win98SE; 2× Pentium Pro 233/256, Voodoo Graphics, 1024MB EDO, AWE32 28MB (CT3980), Win98SE & DOS
Retro NTB: IBM ThinkPad 600, ThinkPad T20; Toshiba Satellite Pro 430CDT, 460CDT, Portege 3010CT
HW museum.cz - muzeum grafických karet a procesorů
- dexterav
- Mírně pokročilý
- Registrován: 26. pro 2003
- Kontaktovat uživatele:
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
pokiaľ k tomu nezačnú pribalovať aj niečo iné je podľa mňa všeobecne iba + pre AMD podne ako bolo mantle
btw ale tu konkrátne si AMD nevedie zle ani v dx11
ale ako som písal prečo by som mal ako majiteľ nv vôbec dx12 zapínať?
btw ale tu konkrátne si AMD nevedie zle ani v dx11
ale ako som písal prečo by som mal ako majiteľ nv vôbec dx12 zapínať?
Intel Core i9 14900kf@6/6,2GHz,Strix Z790 F, 2X24GB 7,2GHz CL32 GSkill, Asus TUF 4090 3/23GHz , H2O + Carbide 600Q,ROG-THOR-1600T, 10TB 850X, Topping D50s + A50s + T5, MPG 321URX QD-OLED, S23Ultra, ITX 13700k + 4070Ti + Audinst Hud-Mx2 + THX-M50X
- Hladis
- Moderátor
- Registrován: 24. čer 2004
- Bydliště: Varnsdorf - Athens
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
havli:
Kdo si vzpomene na takovy UT, ktery mel myslim podporu 3 API (Glide, OGL,DX) a pak na kazdym API to jelo jinak a jinak to sedelo i ruznymu HW. To byl gulas k testum. DX11 bude pravdepodobne koexistovat s DX12 ještě dlouho, dokud lidi neprejdou na Win 10 a vyvojari i vyrobci plne neprejdou na DX12. Ostatne jak dlouho zilo DX9 i po vydani DX11. Ikdyz tam byl vliv konzoli, který prechod na DX11 brzdil. Tady to zarazeni DX12 muze naopak urychlit, ale nejspis tam bude dlouho dualita. Zatím si nikdo poradne nelajznul dat velky AAA titul jen DX12 only (ostatne stale jde jen o zaplaty s podporou na starsi enginy), krome konzoloidnich her od MS, který samo ma zajem na rozsireni Win 10, ale MS tituly na PC scene hrajou marginalni ulohu a o jejich kvalite na PC se pisou vtipny komentare.
Kdo si vzpomene na takovy UT, ktery mel myslim podporu 3 API (Glide, OGL,DX) a pak na kazdym API to jelo jinak a jinak to sedelo i ruznymu HW. To byl gulas k testum. DX11 bude pravdepodobne koexistovat s DX12 ještě dlouho, dokud lidi neprejdou na Win 10 a vyvojari i vyrobci plne neprejdou na DX12. Ostatne jak dlouho zilo DX9 i po vydani DX11. Ikdyz tam byl vliv konzoli, který prechod na DX11 brzdil. Tady to zarazeni DX12 muze naopak urychlit, ale nejspis tam bude dlouho dualita. Zatím si nikdo poradne nelajznul dat velky AAA titul jen DX12 only (ostatne stale jde jen o zaplaty s podporou na starsi enginy), krome konzoloidnich her od MS, který samo ma zajem na rozsireni Win 10, ale MS tituly na PC scene hrajou marginalni ulohu a o jejich kvalite na PC se pisou vtipny komentare.
- ArgCZ
- Začátečník
- Registrován: 16. črc 2010
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
jako například? Halo ano vtipná série, Forza taky asi moc vtipný, Gears of War..za břicho se popadámHladis píše: krome konzoloidnich her od MS, který samo ma zajem na rozsireni Win 10, ale MS tituly na PC scene hrajou marginalni ulohu a o jejich kvalite na PC se pisou vtipny komentare.
ví tady vůbec někdo co za hry tohle je a že kvůli nim třeba i hráči PC kupovali Xbox?
PS5, LG OLED65BX, Samsung HW-Q700A + SWA-9500S = 5.1.4 Dolby Atmos, DTS:X
- havli
- Mírně pokročilý
- Registrován: 15. zář 2009
- Bydliště: Hradec Králové
- Kontaktovat uživatele:
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
PC hraci aby kupovali xbox? to asi byli jen ti nejvetsi zoufalci. Jako sorry, ale hrat na konzoli s mizernyma fps, mizernou kvalitou, upscale 720p na FHD a povetsinou inputlagem jako krava - ne diky.
Ryzen 9 5900X ; Asus Prime X570-P ; 32 GB DDR4 3733 ; Inno3D RTX 4070 Super ; FireCuda 530 2 TB, MX500 4 TB ; Dell G3223Q
Retro PC: Core i3-3250, Quadro 5000, 4 GB DDR3, X-Fi, WinXP + 7 x64; Pentium 4 3.06 @ 3.33 GHz, Voodoo5 5500 AGP, 512MB DDR, Audigy, Win98SE; VIA C3 1000, 512MB DDR, ESS Solo-1 + DreamBlaster X2 GS, Win98SE & DOS
Retro PC: Celeron 220, Voodoo4 4500 PCI, 512MB DDR2, Win98SE; 2× Pentium Pro 233/256, Voodoo Graphics, 1024MB EDO, AWE32 28MB (CT3980), Win98SE & DOS
Retro NTB: IBM ThinkPad 600, ThinkPad T20; Toshiba Satellite Pro 430CDT, 460CDT, Portege 3010CT
HW museum.cz - muzeum grafických karet a procesorů
Retro PC: Core i3-3250, Quadro 5000, 4 GB DDR3, X-Fi, WinXP + 7 x64; Pentium 4 3.06 @ 3.33 GHz, Voodoo5 5500 AGP, 512MB DDR, Audigy, Win98SE; VIA C3 1000, 512MB DDR, ESS Solo-1 + DreamBlaster X2 GS, Win98SE & DOS
Retro PC: Celeron 220, Voodoo4 4500 PCI, 512MB DDR2, Win98SE; 2× Pentium Pro 233/256, Voodoo Graphics, 1024MB EDO, AWE32 28MB (CT3980), Win98SE & DOS
Retro NTB: IBM ThinkPad 600, ThinkPad T20; Toshiba Satellite Pro 430CDT, 460CDT, Portege 3010CT
HW museum.cz - muzeum grafických karet a procesorů
- ArgCZ
- Začátečník
- Registrován: 16. črc 2010
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
mužeš s tím nesouhlasit, ale to je tak vše co s tou skutečností uděláš
PS5, LG OLED65BX, Samsung HW-Q700A + SWA-9500S = 5.1.4 Dolby Atmos, DTS:X
- Hladis
- Moderátor
- Registrován: 24. čer 2004
- Bydliště: Varnsdorf - Athens
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Nevim jak to souvisi s DX12 a vůbec s tim o cem mluvim ? A vůbec kolik tech her vyslo na PC a jak velky prodejni hity to na PC byly ? Podle toho co ted MS tlacil a jaky "uspech" to ziskalo, tak se spis dere oznaceni jako fail. Takze je hezky ze ses zasmal a pohovoril jak PCckari kupovali XBOX, ale téma je uplne jiny.ArgCZ píše:jako například? Halo ano vtipná série, Forza taky asi moc vtipný, Gears of War..za břicho se popadám. ví tady vůbec někdo co za hry tohle je a že kvůli nim třeba i hráči PC kupovali Xbox?
- Eddward
- Moderátor
- Registrován: 16. pro 2009
- Bydliště: SVK - Košice
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
ono to paradoxne ani nie je, Maxwell ma na urovni driveru kompletne zablokovanu DX12 "cestu", preto uz vykon neklesa, ale ostava minimalne rovnaky ako pod DX11..dexterav píše: ...1080 sa prepadne zo 88 na 75
pardoxne maxwell má v podstate rovnaké fps...
riesilo sa to nedavno pri DX12 Time Spy bechmarku vo velkom, preco "zrazu" tam nemaju Maxwelly prepady fps, ale su len na urovni statistickej chyby s DX11 ked pritom ma ten benchmark defaultne Async Compute zapnute (vypnut to nemozes, inak nebude vysledok validny)... samozrejme kontroverzia velka, schytal to Futuremark lebo "pripravil" 3Dmark pre Nvidiu, ved ako len moze byt vysledok validny ked Async nejde na Maxwelloch... debata na 100 stran
Co sa tyka tej hry a Pascalu je to zaujimave, ale nie az tak prekvapive, pokial viem Nvidia vydala posledne 2 WHQL ovladace ako game ready pre tuto hru a evidentne to nestaci, da sa cakat ze bude aj treti pokus... a mozno ani to nepomoze
aka slepa vetva? ja mam pocit ze toto kazdy chcel odkedy AMD vyslo na svetlo sveta s API Mantle... t.j. mat nizkourovnove API, developeri to udajne ziadali tiez... prisne vzate prave DX11 bola slepa vetva...zumpar1234 píše:Tak ono za chvilu umrie aj samotne DX12 a bude pokoj. Slepa vetva vyoja...
problem je teraz ale iny, implementacia DX12 nie je o pridavani efektov a podobnych srandickach...neporovnaval by som to preto ani so situaciou DX9 vs DX11,
na rozdiel od vsetkych predoslych DX API je implementacia uz v zaklade ina, meni sa od zakladov system ako hra pristupuje k hardveru, preto je to momentalne v takom stave ako vidime... a najhorsie je teraz asi to, ze ovladace s tym vela tiez nespravia, prave kvoli pointe celeho DX12...
Intel Core i7 8700K @ 4.8Ghz + Noctua NH-D15 | 16GB DDR4 3200Mhz CL15 Corsair | MSI Z370 GAMING PRO CARBON | MSI GeForce RTX 2080 GAMING X TRIO 2.1/15.5Ghz
Crucial MX500 2TB | Samsung 970 EVO Plus 500GB NVMe | Seasonic Prime Ti Ultra 750W | W11 x64 Pro | Fractal Define R4 Black + 3x NF-A14 | DELL U2515H 1440p
Phone: Samsung Galaxy S22 Ultra 5G
Time Spy: 11 610
Crucial MX500 2TB | Samsung 970 EVO Plus 500GB NVMe | Seasonic Prime Ti Ultra 750W | W11 x64 Pro | Fractal Define R4 Black + 3x NF-A14 | DELL U2515H 1440p
Phone: Samsung Galaxy S22 Ultra 5G
Time Spy: 11 610
- zumpar1234
-
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Hladis píše:zumpar1234:
DX 12 není slepa vetev, je tam dost vyhod. Staci vzpomenout na pocatky snad kazdyho API. Třeba jak se roubovalo DX11 na DX9, coz bylo často bastleni spis s negativnim dopadem, pokud to na tom nebylo postaveny od zacatku. Tady to není jiny, vesmes se bastli DX12 na rychlovku na stary enginy, koncipovany na starsi API a vykon vesmes koresponduje s logem (nV/AMD) v titulku a pouzitym enginu. Samo výsledky jsou zatím dost rozporuplny.
Iste na papieri je DX12 spasa hrania na PC. Prakticke nasadenie je ale ina vec.
Eddward: NJ presne o tom pisem, ano hype vlna bola od Mantle velka a kazdy mal vlhke očka lebo na papieri low level API je proste lepsie, jednoznačne lepsie ako high level API. V praxi to bude ale problem... Keby bola PC hlavna platforma pre vyvoj a studia sa sustredili prave na PC tak OK beriem,... dajme im cas mozno to vyladia ale bohuzial dnes je PC dost v uzadi a vo vecsine pripadov zaujima vydavatelov a vyvojarske studia len to ako hru na PC co najskor a najlacnejsie vydať. Ja si nemyslim ze sa budu hry na PC pod DX12 ladit specialne. Pride nova GPU architektura a mozu ladit odznova... ee nech DX12 vyzera v teoretickej rovine genialne co aj vyzera to uznavam ale podla mna to zakape na implementacii. Ved co mame dnes? Win 10 je vonku uz rok a DX12 hry to su nemastne neslane zalezitosti. Akurat AMD fanboys maju radost lebo im to odstranilo overhead ovladača.
Naposledy upravil(a) zumpar1234 dne čtv 8. zář 2016, 21:34, celkem upraveno 4 x.