NVIDIA GameWorks a nVidia VRWorks - info a vše okolo
Moderátoři: Walker1134, Wilik
- Hladis
- Moderátor
- Registrován: 24. čer 2004
- Bydliště: Varnsdorf - Athens
Re: nVidia Gameworks a nVidia Gameworks VR
Ehm. Hra opravdu nebeha dobre na konzolich stabilne ve 4k http://www.eurogamer.net/articles/digit ... e-x-report ale jak horse shit. Dynamicky rozliseni, orezany detaily, fps locky, stuttering, masivni fps dropy "bez duvodu" ..... Konzolova verze vykonostne kulha na obe nohy a samotny Digital Foundry ji za to zkritizovali. Nevim tak kde vzali, ze hra by mela byt psana (dobre) na AMD GPU, jelikoz vykonove kulhajici konzolova verze nic takovyho tedy nevykazuje a problemy s renderem skrytych objektu nemaji co delat s optimalizaci na konkretni HW, ale prasecinou vyvojaru. Dale GW tam ma vizualni prinos zcela zrejmy, a jen Captain Obvious by se mohl divit, ze zapnuti a vypnuti narocnych efektu snizuje a zvysuje framerate. V plny hre zadny problem nastavit on/off. Square Enix ma chybu tu, ze renderuje vsude vsechna zvirata bez ohledu zda tam je, ci neni implementovan Hairworks a jeste renderuje dalsi hromadu skrytych objektu, ktery tam vyvojari jaksi "zapomeli", viz GamersNexus, coz nema s Gameworks vubec co do cineni, jen to zvyraznuje. Vubec bych se nedivil, ze stejny problemy jsou/byly na konzolovy verzi, taky. Chyby vyvojari z SE priznali a sibuji, ze ve finalni hre to bude lepsi. Kauza o prasecinach vyvojaru, ktera se da udelat uplne u kazdy dnesni hry. S Gameworks to souvisi jen neprimo.
- Krteq
- Čestný člen
-
- Registrován: 22. dub 2005
- Bydliště: Brno
Re: nVidia Gameworks a nVidia Gameworks VR
Hmm, a jaký přínos? Steve z GN i Richard z DF oba říkají že GameWorks efekty mají v případě FFXV minimální dopad na výslednou kvalitu obrazu, ale, cituji Richarda, "tremendous" dopad na framerate a plynulost. Zkus se na to video podívat a porovnej si "High" a "High/Gameworks OFF" pasáže. Rozdíly v obraze aby jsi hledal pod lupou (tedy s výjimkou těch krav).Hladis píše:...Dale GW tam ma vizualni prinos zcela zrejmy, a jen Captain Obvious by se mohl divit, ze zapnuti a vypnuti narocnych efektu snizuje a zvysuje framerate...
Vzhledem k porovnání "High" a "High/Gameworks OFF" pasáží, to s GameWorks právě přímo souvisí.Hladis píše:Chyby vyvojari z SE priznali a sibuji, ze ve finalni hre to bude lepsi. Kauza o prasecinach vyvojaru, ktera se da udelat uplne u kazdy dnesni hry. S Gameworks to souvisi jen neprimo.
Uvidíme jestli se jim za necelý měsíc podaří získat licenci a budou moci GameWorks přepsat přímo pro svůj engine.
- Hladis
- Moderátor
- Registrován: 24. čer 2004
- Bydliště: Varnsdorf - Athens
Re: nVidia Gameworks a nVidia Gameworks VR
I pro uplne slepe DF ukazovali rozdily. Turf a Hairworks samozrejme maji velky dopad na vykon uz z podstaty. Nemusim koukat na video, ten benchmark mam stazeny a lupu nerpotrebuju.
Souvisi okrajove s tim, ze hra renderuje (nejen) vsechna zvirata (a nejen ty buvoly), ikdyz maji nebo nemaji aplikovan Hairworks. Narocnost dle analyz prameni prave z toho, jelikoz zvirata s hairworks se tak renderuji po celou dobu, ikdyz nejsou videt, coz je chyba Square Enix, kterou se zavazal opravit.
O jaky licenci a prepsani Gameworks to mluvis Mas v rukach nejaky interni materialy a kody studia ? Rovnou odpovim ze jiste ne a implementace occlusion culling nema s gameworks a nejakou "licenci" co delat. Konspiracni teorie si rovnou nechej od cesty, to pujde rovnou na smetak.
Souvisi okrajove s tim, ze hra renderuje (nejen) vsechna zvirata (a nejen ty buvoly), ikdyz maji nebo nemaji aplikovan Hairworks. Narocnost dle analyz prameni prave z toho, jelikoz zvirata s hairworks se tak renderuji po celou dobu, ikdyz nejsou videt, coz je chyba Square Enix, kterou se zavazal opravit.
O jaky licenci a prepsani Gameworks to mluvis Mas v rukach nejaky interni materialy a kody studia ? Rovnou odpovim ze jiste ne a implementace occlusion culling nema s gameworks a nejakou "licenci" co delat. Konspiracni teorie si rovnou nechej od cesty, to pujde rovnou na smetak.
- Krteq
- Čestný člen
-
- Registrován: 22. dub 2005
- Bydliště: Brno
Re: nVidia Gameworks a nVidia Gameworks VR
Mluvím o standardní GameWorks Binary SDK EULA a potom GameWorks Source SDK EULA.Hladis píše:O jaky licenci a prepsani Gameworks to mluvis Mas v rukach nejaky interni materialy a kody studia ?
Volně dostupné jsou jen předkompilované knihovny, přístup ke zdrojákům je samozřejmě striktnější a licenci si musíš koupit.
//Hladis uprava postu.
- Srandista
- Začátečník
- Registrován: 17. čer 2009
- Bydliště: Brno
Re: nVidia Gameworks a nVidia Gameworks VR
Omg, fakt tu musite robit zakopove vojny? Nech uz mate na GameWorks akykolvek nazor, myslim, ze sa da bezpecne zhodnut na tom, ze SE jeho implementaciu fakt nezvladol, a jeho benchmark ho ukazuje v najhorsom moznom svetle. A nemyslim si, ze takato implementacia nejako extremne pomoze aj Nvidii, kedze ten benchmark ma stuttering s GW aj na 1080Ti, a to asi nie je nieco, co by si Nvidia dala za ramecek...
MTB: MSI MAG B550 Tomahawk, CPU: AMD Ryzen R5 3600 + Arctic LF III 240, RAM: Corsair 32GB DDR4 3600MHz CL16, GPU: AMD RX 6800 16GB RAM, SSD: Corsair MP600 PRO LPX 1TB + Corsair MP510 1TB, SC: Sound Blaster X-Fi Titanium Fatal1ty Professional, PSU: Corsair RM650x, Case: Fractal Design Define C, Monitor: Dell S2721DGFA
Google Pixel 4a, Nexus 7 (2013) 32GB
Google Pixel 4a, Nexus 7 (2013) 32GB
- DOC_ZENITH
- Středně pokročilý
- Registrován: 08. kvě 2010
- Bydliště: Praha
Re: nVidia Gameworks a nVidia Gameworks VR
Zkusil jsme to vypnout přes ty custom ini a krom krav 0 rozdíl v obraze a fps šlo nahoru halvně zmizel veškerej microstutter (na 1080) tzn v týhle hře fakt vypnout a nechat vypnutý, pochybuji že ve finální hře bude implementace GW efektů ňáká lepší. Když se vypnout hairworks tak si myslim že jinak ten engine na PC celkem ujde, ani jsem se nedíval na raw FPS hodnoty ale pocitově to jelo plynule a dobře hratelně i na GTX480....Srandista píše:Omg, fakt tu musite robit zakopove vojny? Nech uz mate na GameWorks akykolvek nazor, myslim, ze sa da bezpecne zhodnut na tom, ze SE jeho implementaciu fakt nezvladol, a jeho benchmark ho ukazuje v najhorsom moznom svetle. A nemyslim si, ze takato implementacia nejako extremne pomoze aj Nvidii, kedze ten benchmark ma stuttering s GW aj na 1080Ti, a to asi nie je nieco, co by si Nvidia dala za ramecek...
- Hladis
- Moderátor
- Registrován: 24. čer 2004
- Bydliště: Varnsdorf - Athens
Re: nVidia Gameworks a nVidia Gameworks VR
Naposled se zeptam, mas k dispozici interni materialy studia Square Enix ? Pokud ano, tak se s nimi podel a potvrd svoje teorie. Pokud ne tak tu nesir nesmysly. Diveni se, ze to moderator chce pak vyhodit na smetak, je "kouzelny".Krteq píše:Mluvím o.....Hladis píše:O jaky licenci a prepsani Gameworks to mluvis Mas v rukach nejaky interni materialy a kody studia ?
Aplikace efektu Hairworks tu chybu jen prozradila, jelikoz to samozrejme zacne s jejich zapnutim tankovat vykon bez ohledu zda dotycny objekty jsou videt. http://n4g.com/news/2142645/square-enix ... tasy-xv-pcDOC_ZENITH píše: Zkusil jsme to vypnout přes ty custom ini a krom krav 0 rozdíl v obraze a fps šlo nahoru
Shitstorm schytali opravnene, protoze ten benchmark je plny jejich chyb a proti drivejsim FF benchmarkum vypadlo Settings, takze se to neda nijak dal nastavovat. To chybejici nastaveni Settings jeste dejme tomu, ale ten zmrseny LOD, occlusion culling a dalsi chyby, je hlavni pruser, ktery ten bench shodil do stoupy.Srandista píše:Ide prave o to, ze tento benchmark ta GW naopak nuti pouzivat, pretoze v momente, kedy zapnes high detaily, tak sa s nimi automaticky zapne aj GW, a neda sa nijakym oficialnym sposobom vypnut. A presne pretoto sa na SE znisol taky shitstorm, a myslim si ze uplne opravnene.
- Hladis
- Moderátor
- Registrován: 24. čer 2004
- Bydliště: Varnsdorf - Athens
Re: nVidia Gameworks a nVidia Gameworks VR
Vyslo demo FFXV, chyby s LOD a skryvanim objektu byly evidentne opraveny https://www.gamersnexus.net/game-bench/ ... g-the-demo Pokud se to prenese i do plny hry, tak timto tahle kauze s prasecinou jednoho vyvojarskyho studia v jednom benchmarku konci.
- Hladis
- Moderátor
- Registrován: 24. čer 2004
- Bydliště: Varnsdorf - Athens
Re: nVidia Gameworks a nVidia Gameworks VR
Reflections Real-Time Ray Tracing Demo - Unreal Engine
https://www.youtube.com/watch?time_cont ... 3ue35ago3Y
NVIDIA RTX and GameWorks Ray Tracing Technology Demonstration
https://www.youtube.com/watch?v=tjf-1BxpR9c
The NVIDIA RTX Technology Explained (Q&A)
https://www.youtube.com/watch?v=-zW3Ghz-WQw
https://blogs.nvidia.com/blog/2018/03/1 ... erization/
//
NVIDIA RTX Real-Time Ray Tracing in Metro Exodus
https://www.youtube.com/watch?time_cont ... NsdM1VS5u8
https://www.youtube.com/watch?v=70W2aFr5-Xk
https://www.remedygames.com/experiments ... ht-engine/
Promaz OT
https://www.youtube.com/watch?time_cont ... 3ue35ago3Y
NVIDIA RTX and GameWorks Ray Tracing Technology Demonstration
https://www.youtube.com/watch?v=tjf-1BxpR9c
The NVIDIA RTX Technology Explained (Q&A)
https://www.youtube.com/watch?v=-zW3Ghz-WQw
https://blogs.nvidia.com/blog/2018/03/1 ... erization/
//
NVIDIA RTX Real-Time Ray Tracing in Metro Exodus
https://www.youtube.com/watch?time_cont ... NsdM1VS5u8
https://www.youtube.com/watch?v=70W2aFr5-Xk
https://www.remedygames.com/experiments ... ht-engine/
Promaz OT