
https://hexus.net/tech/reviews/graphics ... -super-js/
https://www.guru3d.com/articles-pages/p ... b3e,1.html
Moderátoři: Walker1134, Wilik
Právě proto se 2070 a 2080-tky přestanou vyrábět a už se jenom doprodají.Howkey píše:Mno kazdopadne 2080 postradaji smysl, pokud dosti nezlevni. Mozna casem zlevni i 2080 super a 2080ti
Tady nikdo nezpochybnuje ten vysledek v teto hre, jen to budilo dojem, ze na tom webu jim vysla ta karta celkove blizko 2080tiwebwalker píše:No ono to až taková blbost není. Ve Far Cry 5 a FullHD je to o procesoru a záleží na tom, jak se zrovna vyspí![]()
Nj, to mě ani nenapadlo. Tak to holt bude Palit GeForce RTX 2060 SUPER SUPER JestStream 8GB, nebo SUPER DUPER... uvidíme jak to vyřešejAdam Vágner píše:BTW, co jsem si všiml, se staršími kartami jako Palit GeForce RTX 2060 SUPER JetStream 8GB teď bude zábava, trochu se to jejich značení tluče s novou modelovou řadou Nvidie.
Lidi si často pletou render v Cinebench s renderem her, kde to nejde udelat aby s kazdym jadrem sel vykon samotného renderu hry nahoru o vykon toho jadra a tak krmit s kazdym jadrem navíc vykonejsi a vykonejsi GPU. Pod DX11 (FC5 je DX11 a tam teoreticky je prostor pro optimalizaci) je multithrad rendering, ale stále to vypada nejak takhle: http://laurabernhardt.weebly.com/upload ... 29.png?409 DX12 tomu pomuze ale... http://media.redgamingtech.com/rgt-webs ... r-dx12.jpg Honba za absurdnim poctem jader je pro hry kravina, jedine ze by vyvojari vyuzili další jadra třeba vypoctem složitých fyzikalnich efektu a zatizili tak i třeba 16 jadrovy CPU naplno, ale samotny render by tech 16 jader moc posunout nemelo. No on tyhle limitace GPU ze strany CPU srazi dolu Ray Tracing.Adam Vágner píše:......že je to jenom chyba vývojářů, že jsou líní optimalizovat hry pro vícejádrové procesory.