Že váhaš, takéto zrkadlá sa predsa dajú spraviť len s RTX!!1oneDOC_ZENITH píše:RTX ON?
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/rolleyes.gif)
![Obrázek](http://srandista.modan.sk/PC/Q3A_RTX.png)
Moderátoři: morke, Walker1134, PKBO, Hladis
Že váhaš, takéto zrkadlá sa predsa dajú spraviť len s RTX!!1oneDOC_ZENITH píše:RTX ON?
Muj build je nekdy z roku 2006, cili nejake zmeny tam asi probehly ve srovnani s launch verzi. Jake, tezko soudit.Srandista píše:Mozes postnut, co ti vypose "version", ked to hodis do konzole?
Dokonce i NHL2002, která ještě myslím měla, jako poslední podporu Voodoo, se mi povedla rozjet na Celeron Mendocino 333 a odporné MSI Geforce MX100/200. Asi hlavní bottleneck byl spíš CPU. Ta GeForce i tak byla obří upgrade oproti původní ATI Rage 128GLDOC_ZENITH píše:Tak ono ty odrazy v klasickym renderingu dost zvedaj nároky. Si pamatuju že i takový blbý NHL2001, tak bez odrazů hratelný v poho plynule na přetočenym MMXku s Voodoo2. Ale jakmile se zaply odrazy v ledu tak nároky na GP stouply 2x a na CPU 3x, protože to muselo pojíždět i celou geometrii znova.
Myslis Rally Championship 2000 Edition? Tiez som ju volakedy mrte hraval, stale ju mam ulozenu na NASke a obcas si z nej pustim soundtrack, neuveritelne navykova zalezitost.mr.qeg píše: Ještě mám vzpomínky, že ta Rally 2000, co tu někdy nedávno psal havli, a je to dle mě stále best rally hra, mi na stejné sestavě jela jakžtakž ok, ale multiplayer - 2 hráči na stejném PC - různé části klávesnice, už se sekala, jak sviňa.
K tomu NHL2002 - to mě taky s hratelností zpočátku nasralo, oproti původním, ale pak jsem si zvykl. Poslední NHL, co jsem hrál byla 2003 a tam to šlo s ovladatelností dle mě, ještě víc do háje. A snad od té 2004 či 2005 jsem to kvůli té HTML blbosti nedokázal rozjet. Tu 2004 už jsem ale zkoušel o mnoho let později na Nehalemu.DOC_ZENITH píše:Tak vždyť to jede jak z praku. 1600x1200 152fps co by jsi chtěl víc? To že zapínáš AA a AF na kartách co jsou pre R300 tzn na těch kde to má devastující dopady na výkon to už je tvůj boj heh. Když si to vezmeš tak furt je to obrovskej posun ve výkonu. Voodoo5 (pokud nepočítám 6000) nedá ani UT na max v 1600x1200 plynule, max 1280x1024. Tahle hra je o něco náročnější a jede na GF4TI 4x-6x lépe.
Tyhle superstarý enginy aspoň škálujou. Ve spoustě "modernějších" shader heavy enginů z DX9-11 éry jsou hry kde jsou efekty či shadery který výkonem strašně špatně škálujou vůči rozlišení. Tzn ve 4k je ta hra x krát náročnější jak v 1080p a je třeba 10 let stará ale pořád to dnešní grafika ve 4K sotva rozhejbe.
Vím jakej fail jsem si prožil cca 2014 když přišly ty první korejský 43" 4K obrazovky a já to koupil že ale GPU co no, 970 byla slow a 290X ještě pomalejší. Resp ona byla rychlejší v moderních hrách ano ale nedávala ty starý (tenhle problém je BTW u AMD dodnes, dodnes u nich nekoupim GPU co by dalo dobře starý hry ve 4K). Chtěl jsem si spustit Guild Wars2 ve 4K na 290X hmm, good luck, 15fps. Starej Crysis? Rozluč se s tim, a pod. Dnes mám TitanXP a když ho narvu do 4K tak se těžce zadejchává. I opět blbý mmo s nic moc grafikou, relativně málo shaderama low-ress texturama ala FFXIV? No, pokud chci 4K 60+ stále musel jsem některý věci stahnout (nemůžu třeba použít max kvalitu ambiement occlusion a pod, jinak to občas padlo pod 60) a to je ta hra 6 let stará optimalizovaná pro Fermi a známá relativní nenáročností, jo, ale ne když jdeš nahoru s rozlišenim.
Jinak vraťme se k tomu Rallye, tahle hra byla super příkladem toho kde se "early 3D" nevyplatilo, aka cockpit. Tuhle hru řídit z cockpitu je fakt utrpení. 3rd person to jde a v pohybu je i ta krajina snesitelná, ale ten cockpit...
https://www.youtube.com/watch?v=MN0EDxbgeOU
versus o 3 roky starší DOS hra SW renderovaná od stejného studia:
https://www.youtube.com/watch?v=dY4rMvh63UU
ufff...
Já si skoro troufám tvrdit že kdyby vylepšili svůj starej engine a prostě jen dali více polygonů na auta a krajinu tak ta hra z dnešního úhlu pohledu vypadá možná lépe jak full 3d počin o mnoho let později.
Ze by toto? Je tam aj verzia pre NFS4.mr.qeg píše:Dokonce se mi povedlo sehnat i nějakou fixlou verzi NFS3, co funguje na moderním SW a HW.
Už si úplně přesně nepamatuji, jen, že to nějaký rusák v assmbleru upravil, což dle popisu odpovídá, tak to asi bude onoSrandista píše:Ze by toto? Je tam aj verzia pre NFS4.mr.qeg píše:Dokonce se mi povedlo sehnat i nějakou fixlou verzi NFS3, co funguje na moderním SW a HW.
http://veg.by/en/projects/nfs3/
http://veg.by/en/projects/nfs4/