Retro thread: 3Dfx Voodoo, Rage, Riva atd...
Moderátoři: morke, Walker1134, PKBO, Hladis
- Hladis
- Moderátor
- Registrován: 24. čer 2004
- Bydliště: Varnsdorf - Athens
Re: Retro thread: 3Dfx Voodoo, Rage, Riva atd...
Tak jsem zjistil co je s GF 6600. Vzal jsem ji pod velkou lupu a ejhle, dva rezistory ze spodu cipu tam byly urvany, treti visel na vlasku. Karta tak sice nejak i postla, ale pak to chcipalo. No na prasaka jsem to pajeckou premostil cinem, tak jsem zvedavej co to udela. DOC jiste zkusenosti s "prasenim" tohoto typu ma.
- DOC_ZENITH
- Středně pokročilý
- Registrován: 08. kvě 2010
- Bydliště: Praha
Re: Retro thread: 3Dfx Voodoo, Rage, Riva atd...
Jestli jsou to rezistory mohlo by se to rozject. Pokud to byly naopak malinký kondíky tak by mohl bejt ohňostroj.
Třetí (a bohužel dost častá) varianta je ta že to prostě je jinak dead karta a k tomuhle "zranění" došla po cestě kde se za ty roky různě válela a házelo se s ní.
Ale šance tu je. U karet kde chyběj ty mini kondíky tak ty většinou jedou i bez nich, jejich role bejvá filtrační a ne-kritická. Ty rezistory ale bejvaj kill když chyběj, protože obvykle naopak fungujou defakto jen jako vodič kterej je tam s tim že "když se něco podělá shořim raději dříve já než zbytek karty".
Třetí (a bohužel dost častá) varianta je ta že to prostě je jinak dead karta a k tomuhle "zranění" došla po cestě kde se za ty roky různě válela a házelo se s ní.
Ale šance tu je. U karet kde chyběj ty mini kondíky tak ty většinou jedou i bez nich, jejich role bejvá filtrační a ne-kritická. Ty rezistory ale bejvaj kill když chyběj, protože obvykle naopak fungujou defakto jen jako vodič kterej je tam s tim že "když se něco podělá shořim raději dříve já než zbytek karty".
- Hladis
- Moderátor
- Registrován: 24. čer 2004
- Bydliště: Varnsdorf - Athens
Re: Retro thread: 3Dfx Voodoo, Rage, Riva atd...
Aha tak moment, to jsou asi caps nez resistors. Hmm takze to by po zapojeni asi znamenalo rychlou smrt. Sakra, tak to je asi dead karta tak jako tak.
//
https://abload.de/img/20200928_1253096ok1z.jpg Ty tri cinem propojeny.
//
https://abload.de/img/20200928_1253096ok1z.jpg Ty tri cinem propojeny.
- DOC_ZENITH
- Středně pokročilý
- Registrován: 08. kvě 2010
- Bydliště: Praha
Re: Retro thread: 3Dfx Voodoo, Rage, Riva atd...
No, lehký to nemáš protože PCB neni posaný. Ty béžový, to bejvaj kondíky. Tohle bude burn.
- Hladis
- Moderátor
- Registrován: 24. čer 2004
- Bydliště: Varnsdorf - Athens
Re: Retro thread: 3Dfx Voodoo, Rage, Riva atd...
Jo ten jeden co tam visel z poslednich sil byl bezovy. Hmm, takze to nema cenu ani zkouset.
- DOC_ZENITH
- Středně pokročilý
- Registrován: 08. kvě 2010
- Bydliště: Praha
Re: Retro thread: 3Dfx Voodoo, Rage, Riva atd...
Hmm, no, upřímně, je to GF 6600, já bych si užil burnu a hodil to do popelnice. Na jaře jsem na dvě při prohrabávání sklepa narazil a potřebovaly jen recap ale neměl jsem na ně náladu tak letěly. Tohle nemá absolutně žádnou hodnotu. NV40 je na retro hry mizerná, její 16-bit rendering je blitka, kompatibilita je horší, AF filtering je nejhorší co kdy NV měla, je to defakto karta kterou dávám do sestav ke je silnější CPU a dualboot aby to mohlo kdyžtak spustit novější SM3.0 hru, ale vedle toho na staré musí sedět Voodoo2. Jedinou retro výhodou těhlech karet je že "maj funkční driver na win98" tzn aspoň jdou použít, ale když už tak to chche minimálně tak 6800GT. Prostě min 16 pipelines a 256MB Vram. 6600 je šrot, R300 poslouží mnohem lépe, nebo i ta FX5900 pokud vypneš na tvrdo SM2.0 přes Rivatuener. Ta má aspoň pěknej AF.
Když dáš vodič tam kde byl kondík, šance killu je velká, a šance že "to něco zpraví" malá.
Když dáš vodič tam kde byl kondík, šance killu je velká, a šance že "to něco zpraví" malá.
- Hladis
- Moderátor
- Registrován: 24. čer 2004
- Bydliště: Varnsdorf - Athens
Re: Retro thread: 3Dfx Voodoo, Rage, Riva atd...
Mrzi to, ale ne zase tolik. Pruser by byla spis nefunkcni ta 5900 Ultra nez tohle. Jsem ji chtel jen otestovat, overit si jak je na tom s kvalitou a vykonem a sla by do krabice. Ja v ty dobe nV nevedl, takze trochu bych si pohral. Mam taky slabost pro MSI grafarny.
Jinak jsem se trochu venoval Radeonum a Catalystum. No moc se ani nedivim, ze retrofilove spis berou GFkarty, s Catalysty je to docela des. Nez i jsem nasel ty s nejmin bugy, co se nezasekavaji i v takovy prkotine jako 3Dmarky.... no kazdopadne starsi Catalysty proti tem poslednim hned naboostili vykon a to dost. Jak jsi rikal, ty posledni maji hrozny overhead. Se starsimy uz je to jina pisen a to uz R9700 da i tu 5900Ultru.
Jinak jsem se trochu venoval Radeonum a Catalystum. No moc se ani nedivim, ze retrofilove spis berou GFkarty, s Catalysty je to docela des. Nez i jsem nasel ty s nejmin bugy, co se nezasekavaji i v takovy prkotine jako 3Dmarky.... no kazdopadne starsi Catalysty proti tem poslednim hned naboostili vykon a to dost. Jak jsi rikal, ty posledni maji hrozny overhead. Se starsimy uz je to jina pisen a to uz R9700 da i tu 5900Ultru.
- Srandista
- Začátečník
- Registrován: 17. čer 2009
- Bydliště: Brno
Re: Retro thread: 3Dfx Voodoo, Rage, Riva atd...
Catalyst 6.2 nemá zmysel používať v žiadnom inom prípade, ako pri použití X8xx pod 98. Ja spokojné používam 3.10, tie idú aj na 9500, aj na 9600XT a nemám nutkanie sa pídiť po nejakom inom, keďže mi všetko čo potrebujem funguje.
MTB: MSI MAG B550 Tomahawk, CPU: AMD Ryzen R5 3600 + Arctic LF III 240, RAM: Corsair 32GB DDR4 3600MHz CL16, GPU: AMD RX 6800 16GB RAM, SSD: Corsair MP600 PRO LPX 1TB + Corsair MP510 1TB, SC: Sound Blaster X-Fi Titanium Fatal1ty Professional, PSU: Corsair RM650x, Case: Fractal Design Define C, Monitor: Dell S2721DGFA
Google Pixel 4a, Nexus 7 (2013) 32GB
Google Pixel 4a, Nexus 7 (2013) 32GB
- havli
- Mírně pokročilý
- Registrován: 15. zář 2009
- Bydliště: Hradec Králové
- Kontaktovat uživatele:
Re: Retro thread: 3Dfx Voodoo, Rage, Riva atd...
Hodi se ty 3.10 i na R2xx karty? Ja jsem nahodil Catalysty 4.3 na R9000 a zda se mi, ze to slape nejak pomalu, hur nez bych cekal s AXP 2800+.
Ryzen 9 5900X ; Asus Prime X570-P ; 32 GB DDR4 3733 ; Inno3D RTX 4070 Super ; FireCuda 530 2 TB, MX500 4 TB ; Dell G3223Q
Retro PC: Core i3-3250, Quadro 5000, 4 GB DDR3, X-Fi, WinXP + 7 x64; Pentium 4 3.06 @ 3.33 GHz, Voodoo5 5500 AGP, 512MB DDR, Audigy, Win98SE; VIA C3 1000, 512MB DDR, ESS Solo-1 + DreamBlaster X2 GS, Win98SE & DOS
Retro PC: Celeron 220, Voodoo4 4500 PCI, 512MB DDR2, Win98SE; 2× Pentium Pro 233/256, Voodoo Graphics, 1024MB EDO, AWE32 28MB (CT3980), Win98SE & DOS
Retro NTB: IBM ThinkPad 600, ThinkPad T20; Toshiba Satellite Pro 430CDT, 460CDT, Portege 3010CT
HW museum.cz - muzeum grafických karet a procesorů
Retro PC: Core i3-3250, Quadro 5000, 4 GB DDR3, X-Fi, WinXP + 7 x64; Pentium 4 3.06 @ 3.33 GHz, Voodoo5 5500 AGP, 512MB DDR, Audigy, Win98SE; VIA C3 1000, 512MB DDR, ESS Solo-1 + DreamBlaster X2 GS, Win98SE & DOS
Retro PC: Celeron 220, Voodoo4 4500 PCI, 512MB DDR2, Win98SE; 2× Pentium Pro 233/256, Voodoo Graphics, 1024MB EDO, AWE32 28MB (CT3980), Win98SE & DOS
Retro NTB: IBM ThinkPad 600, ThinkPad T20; Toshiba Satellite Pro 430CDT, 460CDT, Portege 3010CT
HW museum.cz - muzeum grafických karet a procesorů
- Hladis
- Moderátor
- Registrován: 24. čer 2004
- Bydliště: Varnsdorf - Athens
Re: Retro thread: 3Dfx Voodoo, Rage, Riva atd...
S 3.1 mi moje R9600XT od HIS odmitala fungovat, jakoby ji neznal. Taky instalace tech driveru je porod a nakonec je musim nutit rucne. Pri automaticky instalaci to konci chybou, krome novejsich Catalistu. Nakonec se zadarilo u verze 3.4. Vyssi verze jako 3.8, 4.1..... zamrzali 3Dmarky v 32bitech. No proste jsem si s tim uzil. Catalisty potrebuji hlubsi pruzkum jaky jsou best pro jakou kartu a nezapomenout ze resim W98 ne XP. U xP to muze byt jinak. U nV ty drivery jsou taky casto meh, ale tam je znamo co je nejlepsi pro jakou radu a aspon nejak to funguje vcetne instalace.
- Srandista
- Začátečník
- Registrován: 17. čer 2009
- Bydliště: Brno
Re: Retro thread: 3Dfx Voodoo, Rage, Riva atd...
O XP sa tu nebavim, u tych pouzivam zas Catalyst 7.11. Ten 3DMark v 32 bitoch niekedy skusim. Inak sa docela cudujem Hladis, ze tu 9600XT si rozchodil s tymi 3.4, nakolko 9600XT s RV360 jadrom vysiel az v septembri 2003. 9600 rada tu bola sice skorej, ale tie mali RV350 jadra.
MTB: MSI MAG B550 Tomahawk, CPU: AMD Ryzen R5 3600 + Arctic LF III 240, RAM: Corsair 32GB DDR4 3600MHz CL16, GPU: AMD RX 6800 16GB RAM, SSD: Corsair MP600 PRO LPX 1TB + Corsair MP510 1TB, SC: Sound Blaster X-Fi Titanium Fatal1ty Professional, PSU: Corsair RM650x, Case: Fractal Design Define C, Monitor: Dell S2721DGFA
Google Pixel 4a, Nexus 7 (2013) 32GB
Google Pixel 4a, Nexus 7 (2013) 32GB
- Hladis
- Moderátor
- Registrován: 24. čer 2004
- Bydliště: Varnsdorf - Athens
Re: Retro thread: 3Dfx Voodoo, Rage, Riva atd...
3D mark 99 Max a 3D Mark 2000 se seknou pri nahravani hned prvni sekvence kdyz se nastavi 32bit. 3Dmark01 v pohode i s 32bit. Urcite to bylo u 3.8/3.9/3.10/4.1. Zkousel jsem R9700 a R9600XT. Sel jsem od 4.1 niz, ale pak jsem to pri neuspesich s 3Dmarkem skipnul na 3.1 a naopak sel smerem nahoru az k 3.4, dal jsem se nedostal. 9600XT si nechal vnutit 3.4 a hlasi se jako obyc R9600. Potrebuju na to vic casu s testovanim Catalystu, bohuzel jsem k nim moc informaci o tom, ktery jsou dobry, nenasel.
//
Nejaky vysledky z 3DMarku01SE https://abload.de/img/3dmark01se7cjec.jpg
Souhrny 3Dmark99MAX https://abload.de/img/3dmark99maxl1k7q.jpg
a 3DMark2000 https://abload.de/img/3dmark2000n4knk.jpg
Vliv noveho a stareho driveru u Radeonu je znacny.
//
Nejaky vysledky z 3DMarku01SE https://abload.de/img/3dmark01se7cjec.jpg
Souhrny 3Dmark99MAX https://abload.de/img/3dmark99maxl1k7q.jpg
a 3DMark2000 https://abload.de/img/3dmark2000n4knk.jpg
Vliv noveho a stareho driveru u Radeonu je znacny.
- ICEBRETON
- Začátečník
-
- Registrován: 23. led 2005
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Retro thread: 3Dfx Voodoo, Rage, Riva atd...
Slušný skore s tou 5900Ultra
taky přispěju se svou troškou do mlýna 3DMark 2001 SE: 15383bodů
Athlon XP Barton 12,5*180
Gf 7600GS@470/940
DISPLAY
Platform MSI NX 7600GS AGP (NVIDIA GeForce 7600 GS)
CPU Optimization D3D Pure Hardware T&L
Width 1024
Height 768
Depth 32 bit
Z-Buffering 24 bit
Texture Format Compressed
Buffering Double
Refresh Rate 60 Hz
FSAA Mode None
OPTIONS
Show Title Screens Yes
Continuous Benchmark No
Benchmark Run Count 1
Demo Sounds Enabled Yes
Continuous Demo No
Game Sound Effects Enabled Yes
Game Music Enabled Yes
Game Detail Level Low
RESULTS
3DMark Score 15383
Game 1 - Car Chase - Low Detail 213.3 fps
Game 1 - Car Chase - High Detail 71.0 fps
Game 2 - Dragothic - Low Detail 308.4 fps
Game 2 - Dragothic - High Detail 159.5 fps
Game 3 - Lobby - Low Detail 179.4 fps
Game 3 - Lobby - High Detail 80.4 fps
Game 4 - Nature 107.7 fps
Fill Rate (Single-Texturing) 1877.4 MTexels/s
Fill Rate (Multi-Texturing) 5445.9 MTexels/s
High Polygon Count (1 Light) 124.8 MTriangles/s
High Polygon Count (8 Lights) 23.3 MTriangles/s
Environment Bump Mapping 202.7 fps
DOT3 Bump Mapping 250.2 fps
Vertex Shader 203.7 fps
Pixel Shader 311.3 fps
Advanced Pixel Shader 360.8 fps
Point Sprites 35.8 MSprites/s
SYSTEM INFO
System Info Version 2.2
Installation ID 0x00000000
OEM ID
CPU INFO
CENTRAL PROCESSING UNITS
Manufacturer AMD
Family <unknown>
Internal Clock 2.26 GHz
Game 1,2,3 jsou už CPU limited, s taktem grafiky se zvedá v podstatě jen Nature a ty syntetický benche potom.
taky přispěju se svou troškou do mlýna 3DMark 2001 SE: 15383bodů
Athlon XP Barton 12,5*180
Gf 7600GS@470/940
DISPLAY
Platform MSI NX 7600GS AGP (NVIDIA GeForce 7600 GS)
CPU Optimization D3D Pure Hardware T&L
Width 1024
Height 768
Depth 32 bit
Z-Buffering 24 bit
Texture Format Compressed
Buffering Double
Refresh Rate 60 Hz
FSAA Mode None
OPTIONS
Show Title Screens Yes
Continuous Benchmark No
Benchmark Run Count 1
Demo Sounds Enabled Yes
Continuous Demo No
Game Sound Effects Enabled Yes
Game Music Enabled Yes
Game Detail Level Low
RESULTS
3DMark Score 15383
Game 1 - Car Chase - Low Detail 213.3 fps
Game 1 - Car Chase - High Detail 71.0 fps
Game 2 - Dragothic - Low Detail 308.4 fps
Game 2 - Dragothic - High Detail 159.5 fps
Game 3 - Lobby - Low Detail 179.4 fps
Game 3 - Lobby - High Detail 80.4 fps
Game 4 - Nature 107.7 fps
Fill Rate (Single-Texturing) 1877.4 MTexels/s
Fill Rate (Multi-Texturing) 5445.9 MTexels/s
High Polygon Count (1 Light) 124.8 MTriangles/s
High Polygon Count (8 Lights) 23.3 MTriangles/s
Environment Bump Mapping 202.7 fps
DOT3 Bump Mapping 250.2 fps
Vertex Shader 203.7 fps
Pixel Shader 311.3 fps
Advanced Pixel Shader 360.8 fps
Point Sprites 35.8 MSprites/s
SYSTEM INFO
System Info Version 2.2
Installation ID 0x00000000
OEM ID
CPU INFO
CENTRAL PROCESSING UNITS
Manufacturer AMD
Family <unknown>
Internal Clock 2.26 GHz
Game 1,2,3 jsou už CPU limited, s taktem grafiky se zvedá v podstatě jen Nature a ty syntetický benche potom.
NTB: ProBook 4740s
- Hladis
- Moderátor
- Registrován: 24. čer 2004
- Bydliště: Varnsdorf - Athens
Re: Retro thread: 3Dfx Voodoo, Rage, Riva atd...
Ani ne. Da se z toho vytahnout vic s kompletnim OC celyho systemu, ale to se me nechce delat. Tohle je vesmes default. To je DOCuv konicek poradne umucit retro komponenty k smrti.ICEBRETON píše:Slušný skore s tou 5900Ultra
- MV
- Začátečník
-
- Registrován: 03. čer 2003
- Bydliště: Neratovice
Re: Retro thread: 3Dfx Voodoo, Rage, Riva atd...
KT880 se klidně zbavím, mně už nějak nepřišla na chuť, spíš to víc do lowendu, ale jo, je to dual channel + fsb200ICEBRETON píše:jj to je to to pravý na tom retru. Taktovaní je ještě zábava ne jak dnes.
Jen pro zajímavost. Se starým thoroughbredem 2400+ a default ram bez poladěných timingů jsem měl v botmatch 58,5FPs. No a těd s nataktlm bartonem a vyšponovaným časováním 76FPS = +30% výkonu navíc.
docela pokukuju po nějaký lepší desce, já vím že s A64 bych byl úplně jinde, ale ten jsem nikdy neměl a není tam ta nostalgie. Asi KT880 nebo KT600. Chci fsb vyšponovat co nejvíc nad 200. Nezbavujete se náhodou někdo takový?
mogbuk: i5 9300H | 16GB DDR4-2666 Samsung | GeForce RTX 2060 | NVMe WD SN720 512GB SSD + SATA Crucial M550 512GB SSD | 1080p 144Hz IPS screen | HP LP2475w | Ultraportable: Toshiba Portégé R100 Centrino | Pentium-M ULV 1.0 | 1280MB DDR | 1.8" MicroIDE -> ZIF IDE -> mSATA SSD Samsung PM830 32GB | Trident Cyber XP4 32MB | 12.1" XGA | 1.09kg/1.4kg | Dell Latitude E6220, Core i5-2520M, 8GB DDR3, Samsung PM830 128GB SATA3.0 SSD, backlit kbd, 12.5" WXGA | NAS: Asrock N3150DC-ITX | 4GB DDR3L-1600 Crucial | Mach Extreme 8GB SLC USB3.0 | 2x 2TB WD Green WD20EZRX @ RAID1 | TerraTec Dual DVB-T PCI-e | OpenMediaVault | Lian Li PC-Q28B Mini-ITX Cube | 65W DC adapter
- DOC_ZENITH
- Středně pokročilý
- Registrován: 08. kvě 2010
- Bydliště: Praha
Re: Retro thread: 3Dfx Voodoo, Rage, Riva atd...
Meh, tady se nic neriskuje. Stále platí to samé, frekvence nic nekillnou, to může jen voltáž.Hladis píše:Ani ne. Da se z toho vytahnout vic s kompletnim OC celyho systemu, ale to se me nechce delat. Tohle je vesmes default. To je DOCuv konicek poradne umucit retro komponenty k smrti.ICEBRETON píše:Slušný skore s tou 5900Ultra
Resp takhle, overvoltovat NV40 celekm risk může bejt, některý GTčka měly dost osekanou kaskádu, ale je to jako dnes, najít sweet-spot, nervat tam rovnou 1,5v a na čip bastlit CPU chladič (jako jsem to dělal v r 2004 heh), ono, 1,3v je pro NV40 většinou optimální voltáž.
Co se CPU a pod týče, tak starý CPU nemaj tendenci degradovat (s vyjímkou první revize Northwooda, tam je to ale známej problém o kterym každej ví). Neni tedy důvod to netočit, já se vždy hnal za výkonem.
Jsou ale věci kterejch lituju. Hlavně mé zbytečné mody voodoo 5. Ono to ve své době bylo cool dát na ní velký pasivy a sundat původní chaldiče, ale dnes to vidim jinak, užitná hodnota diskutabilní, karty jsou velký jak kráva, a stejně je třeba to ofukovat. Skoro jsem přemejšlel jestli to neservat ale necche se mi je riskovat. Problém je dále v tom že ta úplně první 5500 AGP ani neni teplovodivej epoxid, je to vteřiňák + stříbrná pasta mix. Jako, nepeče se, takže službu to furt plní a vyschnutí pasty nezměnilo charakteristiku kriticky (pokud vůbec vyschla je to taková ta stříbrná, už jsem to dávno neviděl), ale eeeh, zvedá se mi žaludek z toho jak to je, nejradši bych se vrátil 16 let dozadu a vrazil pořádnou facku sám sobě a naučil toho zmetka jak to dělat pořádně hned od začátku.
- ICEBRETON
- Začátečník
-
- Registrován: 23. led 2005
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Retro thread: 3Dfx Voodoo, Rage, Riva atd...
No trosku me laka Vmode my msi 7600gs. Mam na ni nabastlenej takovej vejirovitej chladic od primecooleru jakoby z jednotlivych plechu sesroubovanej a zfrezovanou zakladnou. Uz davno na tom odesel vetrak. Takze v pasiv modu na defoultu v zatezi ted cca 65C. Ale mam rad nizky teploty takze tam mam nabastlenej 80mm vetrak na low otacky a po hodine hrani HL2 mam s oc 470/940 cca42C takze v poho. Klidne bych tomu par desetin voltu nalozil kdybych vedel jak.
Co se tyce cpu a desky to nechci moc hrotit. Jako lehce vcore zvedlnuty mam, ale sandra mi ukazuje 1.68V a teploty 33C chipset a 49.5C. Takze tepltoty hodne v klidu jestli to nekeca.
Co se tyce cpu a desky to nechci moc hrotit. Jako lehce vcore zvedlnuty mam, ale sandra mi ukazuje 1.68V a teploty 33C chipset a 49.5C. Takze tepltoty hodne v klidu jestli to nekeca.
NTB: ProBook 4740s
- DOC_ZENITH
- Středně pokročilý
- Registrován: 08. kvě 2010
- Bydliště: Praha
Re: Retro thread: 3Dfx Voodoo, Rage, Riva atd...
To spíš poříď jinej model a přehoď na něj toho primecoolera.
7600GS nejde SW overvoltnout (to šla jen NV40, u G71 jsem dělal HW mod (byl easy jen přeletování pinů) 7600GS je ale každá jiná, resp ty AGP modely, tzn googlit konkrétní postup bude problém. Pokud by měla stejnej controller šel by použít postup z jiný karty. Problém ale je že ta karta je děsně bottlenckovaná pamětí, a ty už jsi se dostal na 940Mhz. Když overvoltneš jádro a dostaneš ho na třeba 650Mhz tak v reálnym výkonu to moc nepoznáš protože tě brzdí těch 940Mhz 128-bit na RAM.
NV40 architektura bohužel s pamětí moc dobře nehospodaří a prostupnost je tam stejně klíčová jak jádro.
7600GS nejde SW overvoltnout (to šla jen NV40, u G71 jsem dělal HW mod (byl easy jen přeletování pinů) 7600GS je ale každá jiná, resp ty AGP modely, tzn googlit konkrétní postup bude problém. Pokud by měla stejnej controller šel by použít postup z jiný karty. Problém ale je že ta karta je děsně bottlenckovaná pamětí, a ty už jsi se dostal na 940Mhz. Když overvoltneš jádro a dostaneš ho na třeba 650Mhz tak v reálnym výkonu to moc nepoznáš protože tě brzdí těch 940Mhz 128-bit na RAM.
NV40 architektura bohužel s pamětí moc dobře nehospodaří a prostupnost je tam stejně klíčová jak jádro.
- ICEBRETON
- Začátečník
-
- Registrován: 23. led 2005
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Retro thread: 3Dfx Voodoo, Rage, Riva atd...
Jak je na tom s kondikama atd.? Co je to za typ?MV píše:KT880 se klidně zbavím, mně už nějak nepřišla na chuť, spíš to víc do lowendu, ale jo, je to dual channel + fsb200
NTB: ProBook 4740s
- Srandista
- Začátečník
- Registrován: 17. čer 2009
- Bydliště: Brno
Re: Retro thread: 3Dfx Voodoo, Rage, Riva atd...
Nieco pre DOCa
https://github.com/OldUnreal/UnrealTournamentPatches
https://github.com/OldUnreal/UnrealTournamentPatches
MTB: MSI MAG B550 Tomahawk, CPU: AMD Ryzen R5 3600 + Arctic LF III 240, RAM: Corsair 32GB DDR4 3600MHz CL16, GPU: AMD RX 6800 16GB RAM, SSD: Corsair MP600 PRO LPX 1TB + Corsair MP510 1TB, SC: Sound Blaster X-Fi Titanium Fatal1ty Professional, PSU: Corsair RM650x, Case: Fractal Design Define C, Monitor: Dell S2721DGFA
Google Pixel 4a, Nexus 7 (2013) 32GB
Google Pixel 4a, Nexus 7 (2013) 32GB