Rise of TR - Technická stranka hry
Moderátor: Baneshee
- HEAD
- Začátečník
- Registrován: 27. lis 2005
- Bydliště: Usti n/L
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rise of TR - Technická stranka hry
Stejne je to lepsi hrat pod dx11 s VXAO
CPU-Ryzen 9700X, MB-MSI X670E Tomahawk, RAM-64GB 6600mhz CL32@6400mhz CL30, GPU-Sapphire 6800XT 16GB ZDROJ-Seasonic GX 850W, Monitor-LG OLED C1 48"
- Hladis
- Moderátor
- Registrován: 24. čer 2004
- Bydliště: Varnsdorf - Athens
Re: Rise of TR - Technická stranka hry
Mají plus za to, ze vůbec patch po takovy době vydali, nekteri jini vyvojari se s tim obtěžovat vůbec nebudou. Ale aspoň se ukazalo, ze hra samotna mela s Ryzenem pod Dx12 problem.
- HEAD
- Začátečník
- Registrován: 27. lis 2005
- Bydliště: Usti n/L
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rise of TR - Technická stranka hry
test patche
http://pclab.pl/art74383.html
http://pclab.pl/art74383.html
CPU-Ryzen 9700X, MB-MSI X670E Tomahawk, RAM-64GB 6600mhz CL32@6400mhz CL30, GPU-Sapphire 6800XT 16GB ZDROJ-Seasonic GX 850W, Monitor-LG OLED C1 48"
- killerek
- Začátečník
-
- Registrován: 09. pro 2003
- Bydliště: Praha
Re: Rise of TR - Technická stranka hry
Koukam, ze patch pomohl hlavne kombinaci Ryzen + Nvidia.
- Hladis
- Moderátor
- Registrován: 24. čer 2004
- Bydliště: Varnsdorf - Athens
Re: Rise of TR - Technická stranka hry
DX12 AMD RX Vega 64 Vs GTX 1080 Vs GTX 1080 TI
https://www.youtube.com/watch?v=Emyht4sE2_I
https://www.youtube.com/watch?v=Emyht4sE2_I
- Hladis
- Moderátor
- Registrován: 24. čer 2004
- Bydliště: Varnsdorf - Athens
Re: Rise of TR - Technická stranka hry
DX12 AMD RX Vega 64 Stock Vs GTX 980 TI OC
https://www.youtube.com/watch?v=8KTRtPHJDsk
https://www.youtube.com/watch?v=8KTRtPHJDsk
- ArgCZ
- Začátečník
- Registrován: 16. črc 2010
Re: Rise of TR - Technická stranka hry
Dotaz na majitele Pascalů, netrpěl někdo problémama pod DX12 renderem? Konrétně artefakty v obraze či rozpad obrazu? Já musel přepnout do DX11 abych se zbavil problémů, kartu nemám taktovanou. Obecně ta hra prostě pod DX12 nejede mimo těch artefaktů navíc plynule, nejde o FPS ale občas jako by lagnula, nebo se zacukala ale nejde o běžný pokles, spíš to připomíná pradávný problémy když pomalej disk musel hrábnout a zpomalil hru, jak přepnu do DX11 tak vše jede jak po másle.
PS5, LG OLED65BX, Samsung HW-Q700A + SWA-9500S = 5.1.4 Dolby Atmos, DTS:X
- Hladis
- Moderátor
- Registrován: 24. čer 2004
- Bydliště: Varnsdorf - Athens
Re: Rise of TR - Technická stranka hry
Naposled před uz dlouhou dobou to jelo pod DX12 ok. Vesmes jsem to pod DX12 cely dohral, jelo to lip nez pod DX11.
- HEAD
- Začátečník
- Registrován: 27. lis 2005
- Bydliště: Usti n/L
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rise of TR - Technická stranka hry
Docela by me zajimalo, jestli jde zapnout na AMD kartach VXAO?Zkousel jsem googlovat i reddit a nikde o tom nepisou.
CPU-Ryzen 9700X, MB-MSI X670E Tomahawk, RAM-64GB 6600mhz CL32@6400mhz CL30, GPU-Sapphire 6800XT 16GB ZDROJ-Seasonic GX 850W, Monitor-LG OLED C1 48"
- Krteq
- Čestný člen
-
- Registrován: 22. dub 2005
- Bydliště: Brno
Re: Rise of TR - Technická stranka hry
Tenhle Game(doesn't)Work efekt se na non-nvidia kartách zapnout nedá a je to asi i dobře. Opravdu se na nV kartách někdo dobrovolně ochudí o 10 - 20 FPS při minimálních rozdílech v kvalitě oproti HBAO+?
To si na tom Radeonu radši zapni DX12 s výššími FPS a stabilnějšími frametimes a AO neřeš. Stejně to určitě pak přepálíš ReShade
To si na tom Radeonu radši zapni DX12 s výššími FPS a stabilnějšími frametimes a AO neřeš. Stejně to určitě pak přepálíš ReShade
- HEAD
- Začátečník
- Registrován: 27. lis 2005
- Bydliště: Usti n/L
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rise of TR - Technická stranka hry
Podle me vypada vxao hodne dobre.Je to jeden z duvodu proc ma rise o level lepsi grafiku nez shadow.
https://www.youtube.com/watch?v=dGUEwVaowGE
https://www.youtube.com/watch?v=dGUEwVaowGE
CPU-Ryzen 9700X, MB-MSI X670E Tomahawk, RAM-64GB 6600mhz CL32@6400mhz CL30, GPU-Sapphire 6800XT 16GB ZDROJ-Seasonic GX 850W, Monitor-LG OLED C1 48"
- _marduk_
- Začátečník
- Registrován: 31. bře 2009
- Bydliště: Nitra, Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rise of TR - Technická stranka hry
Stretol sa niekto s tým že na very high textúrach a 1920*1200 hra padá na GPU s 6gb VRAM? Podľa testov, čo som čítal by to malo stačiť.
Som myslel, že pri nedostatku vram klesnú fps a nie pád do windows.
Som myslel, že pri nedostatku vram klesnú fps a nie pád do windows.
AMD Ryzen 7 2700X/SilentiumPC Fera 3 HE1224 v2 | Gigabyte B450 AORUS PRO | Kingston HyperX Predator 16GB 3333MHz | MSI Radeon RX 6700 XT MECH 2X | Samsung 970 Evo Plus 500GB | WD60EFAX | WD80EFAX | Seasonic Focus GX 650W | SilentiumPC Signum SG1M | Razer DeathAdder V3 | Genius SlimStar 130 | Genius SP-HF 1250B | Dell S2721DGFA | Sony WH-1000XM4
- marek16
- Začátečník
- Registrován: 22. čer 2006
- Bydliště: Brno
Re: Rise of TR - Technická stranka hry
Včera na steamu vrátili před měsícem rollbacknutej patch s podporou DLSS. Zatím se zdá že to funguje dobře a dá se krásně hrát ve 4k s 3060ti.
EDIT: v DX12 to při hraní s nastavením ve hře při snaze o uložení crashuje. DX11 spíš ne.
EDIT: v DX12 to při hraní s nastavením ve hře při snaze o uložení crashuje. DX11 spíš ne.
Quis custodiet ipsos custodes?
- HEAD
- Začátečník
- Registrován: 27. lis 2005
- Bydliště: Usti n/L
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rise of TR - Technická stranka hry
Vysel mod na FSR 2.1 pro rise of the tomb raider.Vypada to dobre(urcite daleko lip nez in game AA), ale stejne jako DLSS je to rozmazany.Takze doporucuju zapnout sharpening v ovladacich.
https://www.nexusmods.com/riseofthetombraider/mods/82
https://www.nexusmods.com/riseofthetombraider/mods/82
CPU-Ryzen 9700X, MB-MSI X670E Tomahawk, RAM-64GB 6600mhz CL32@6400mhz CL30, GPU-Sapphire 6800XT 16GB ZDROJ-Seasonic GX 850W, Monitor-LG OLED C1 48"