Tohle je vtip, žejo? Nebo jsi jen nikdy neviděl nějakej rozbor, jak tohle vypadá na televizi?
Právě že díky tomu rozboru na DF je vidět, že tohle je něco úplně jinýho, než co dělaj běžný televize i drtivá většina SW, co umí přidávat fps do videí.
Moderátoři: Walker1134, Wilik
Tohle je vtip, žejo? Nebo jsi jen nikdy neviděl nějakej rozbor, jak tohle vypadá na televizi?
2 ms ve hře běžící na nějakých 100+ fps, to bude dealbreaker pro DOCa
To je marný, ještě se možná dozvíš, že nejlepší je stejně hrát ve "filmových" 24 fps
Viděl jsi vůbec to video, z kterýho ten obrázek je? Jak tam mluví o tom, že v normálním běhu je ten artefakt v podstatě nezachytitelnej, protože tam je na 0.001 sekundy mezi bezartefatkovýma?
Zkus se kouknout na tohle video https://www.youtube.com/watch?v=6pV93Xh ... talFoundry tady to rozebíraj, maj tam i zpomalený záběry a máš tam i pletivoDOC_ZENITH píše: ↑čtv 29. zář 2022, 22:34 Se vsadim že první proběhnutí kolem ňákýho pletiva bude rychlé probuzení i kdyby ty ostatní věci zapadly.
Tak pořád můžeš hrát ve FullHD na 60Hz bez těch ošklivejch "optimalizací", to ti nikdo nebere.Raikkonen píše: ↑čtv 29. zář 2022, 22:41 hnizdo - Jenže pokud se uživatelé proti takovým "optimalizacím" pořádně neozvou, tak se z toho stane standard. A že už takových pokusů o "optimalizaci" v minulosti bylo hafo. Neozývat se u všech dřívějších případů, tak dnešní grafiky by jednoznačně měly nižší hrubý výkon a dohánělo by se to právě různými obezličkami. Samozřejmě perfekně optimalizované a vyladěné by byly vždy jen top hry a běžely by se stejnými fps. Ale problém by byl u toho "zbytku" hw náročnějších her, které se pravidelně neobjevují v recenzích a přesto je hrají spousty hráčů.
Neozvou? Jakože jsou proti? Svatá prostato. Já k tomu přistupuju opatrně jako DF. Je to too good to be true, viz to srovnání s jinžmi technologiemi, které vypadají naprosto otřesně a přesto se používají. Jestli to bude fungovat jenom tak jak to ukázali teď a ne hůř, tak pro mně je to přelomovější technologie (opatrné použití slova milestone) než DLSS1-2 a jasná killer feature.
Tohle naprosto easy okopíruje intel se svým XeSS a nebo AMD s FSR 3.0 a ani tak z toho žádná killer feature nebude. To vážně chceme mít místo GPU, GGU?