Kazdopadne alespon zatim bez RT to beha teda jako velice dobre. Shadery se zkompilujou hned po startu a pri hrani uz tam neni temer zadny stuttering (neco jsem obcasne zaznamenal, ale absolutni minimum a jen mensi frametime spiky). Na 4090 jsem to dal na max ve 4K DLSSQ, kdy to v exterieru melo se 120 FPS lockem asi 80% vytizeni grafiky a v interierech asi 50%, to jest bez frame generation. Takze ani RT se nebojim, rezerva je obrovska.
Jinak grafika se mi celkem libi, textury mi alespon v prvnich dvou hodinach hry prisly docela dobre, tam tu kritiku uplne nechapu. Nasviceni je uz obcas trosku hit & miss - v potemnelych chodbach celkem fajn, ale treba v te mistnosti s tou "nadrzenou skrini" to vypada dost divne, zbran se podivne zabarvi do zluta, proste takove cudne.
Co se tyce hratelnosti, zatim nemuzu soudit. Vypada to ale, ze ta hra je pomerne dost polarizujici. Treba Karak z ACG si to celkem uzil, zatimco SkillUp to nedoporucuje. Podle nej je ta hra mix ruznych veci a nefunguje dobre jako celek - treba na povrchu je plno hlidek a kamer, jenze kdyz je zabijete, tak za chvili prileti opravarsti boti a znovu je obnovi, a tohle se neda efektivne zastavit, je to proste mlaceni hlavou do zdi a strasne otravne. Jako prvotina od Mundfish studia ta hra asi neni vylozene spatna, ale je tam citit nezkusenost developeru, kdy nad nekteryma vecma se moc nezamysleli a neodladili to poradne, takze nejaky balanc tam obcas tak nejak chybi. Ale je to v Gamepassu, takze pohodicka. Nez se k tomu dostanu, asi jeste par patchu vyjde, akorat tady budou vice potreba na upravu hratelnosti nez technickeho stavu narozdil treba od Returnalu, kde to je #stutterstruggle.
edit: jo, hra absolutne nepodporuje HDR... V roce 2023, tady by nekdo potreboval nakopat do prdele
