btw kolik mas Power Reporting Deviation (Accuracy) pri zatezi? napr. jak jede Cinebench R23.
Ja si s tim musel trochu pohrat.
Moderátoři: flanker, Eddward, Baneshee
Doporučuji nastavit preferované PBO + scalar a pak pustit test CO, v mém případě dá nejlepší járo -28 a nejhorší -4. Pokud to tam dáváš plošně all core tak je to sračka a nikdy to nebudeš mít stable.
V takovém las of us, anebo dead space to přes limit jde často. Nebo při takové kompilaci shaderu, kombinaci MT zátěže, loadingu atp. Last of us rozpeče CPU vždy během hraní, když si hra připravuje nějaké skripty, otázka je kam až to při 70W klesne, na 3.5Ghz? Dead space sice už má pár updatů za sebou, ale pořád je to CPU heavy a taky jsem tam překonával stock limit celkem běžně. CO mám v průměru -20.
Už chápu proč nechápeš blbé nastavení PL a OC když jsi schopný napsat takový nonsense.
CB23 pouziva avx2 a spotreba cca 135w a teplota do 85°C.DOC_ZENITH píše: ↑pát 4. srp 2023, 19:33 Jak jsemš na tom v AVX burnu? V dobách kdy jsem měl ZEN3 tak nebylo možné jít do manual OC aniž by tím člověk komplet deaktivoval temp/power limity a s nimi i thermal thottling. Tzn šlo CPU easy instantně přehřát a složit jakmile tam došel ňákej power virus.
Asi tak... řeší tady pidi nárůsty fps v Tomb Riderovi (až tak moc CPU limitovaný, jako jiné tituly není, ale budiž), přitom s modelem 5800X3D je herní výkon někde jinde a není potřeba nic ladit... jen nastavíš CO -30 a hraješ všechny hry na 4,5GHz @ 1,15V