The Last of Us Part I
Moderátor: Baneshee
- GamesPeter
- Začátečník
-
- Registrován: 28. lis 2011
- Bydliště: 393 01
Re: The Last of Us Part I
Funguje ten FG dobře, nebo dělá bordel?
CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D COOLER: Noctua NH-D14, MB: MSI MAG B650 TOMAHAWK WIFI RAM:, 64GB (2X32GB) Kingston Fury Beast Black 6000MHz CL36 GPU: Gainward RTX 4080 Phantom 16GB, 1. SSD: Kingston A2000, M.2 1TB, 2. SSD: Crucial MX500 1TB, PSU: ASUS TUF GAMING 850W, CASE: CoolerMaster Cosmos II, LCD: LG 27GL850 27" 1440p @ 144 Hz OS: Microsoft Windows 11 Home 64bit MOUSE: Logitech G502 Lightspeed + Logitech G240 mouse pad, KEYBOARD: Logitech G915 Lightspeed TKL GL Tactile
- icebosss
- Začátečník
-
- Registrován: 28. čer 2008
- Bydliště: Ústí nad Orlicí
Re: The Last of Us Part I
Bordel delal fsr3 pri dldsr, jinak u dlss3 fg to bylo v poho. A fsr3 nema nic jako reflex, takze s nim je vyssi latence.
- AllowedCry
- Začátečník
- Registrován: 21. kvě 2011
- Bydliště: Praha
Re: The Last of Us Part I
Pokud monitor/telka podporuje nízkou latenci, je to naprosto v pohodě, každopádně by nemělo real fps ideálně klesat pod 60. 50fps ještě ujde, ale není to ono. Testoval jsem v Avatar a na telce bych to nechal klidně zaple, ale kvalita obrazu jde o stupeň dolů (ultra quality odpovídá quality atd..) každopádně s modem zkušenosti nemám, ale neduhy budou asi stejné.
Ryzen 5800X3D || GB B450 GX || 32GB @ 3600Mhz cl16 || AMD RX 7900 XTX @ UV-OC 400W || M2 VP4300 4TB || HDD 3TB || Fractal R5 + Corsair HX850 || [4K] Philips 288E2A + Philips 48OLED707.
- icebosss
- Začátečník
-
- Registrován: 28. čer 2008
- Bydliště: Ústí nad Orlicí
Re: The Last of Us Part I
Maximalne te to bude stat 120 kc za subscribe na mesic, ale mody ti uz zustanou. I GTA V funguje pekne, s dlss vse pekne vyhlazene a k tomu frame gen.
- Sobo
- Středně pokročilý
- Registrován: 28. črc 2007
- Bydliště: Bolatice
Re: The Last of Us Part I
Dohrano, Steam ukazuje 17 hodin vcetne Left Behind.
Zacnu technickou casti. Tady jsem byl celkem zklamany, protoze to vzhledem k designu hry (maly koridor se statickym nasvicenim) nevypada moc dobre (hral jsem ve 4K HDR s maximalni grafikou). Treba reflexe jsou klasicky screenspace, coz ma evidentni limitace, ale jako fallback tam jsou jeste cubemapy, ktere maji ale rozliseni asi jako z pacmana - proste kosticky a strasne to bije do oci. Dale nastaviceni, stinovani objektu a jejich "ukotveni" ve svete neni udelane moc dobre - na spouste mistech je videt, ze tam je nejaky omezeny zdroj svetla (treba dve mala okna ve sklepe), ale pritom cela mistnost a vsechno v ni sviti i v mistech, kam by se svetlo uz prakticky nemelo sanci odrazem dostat... Asi jsem ovlivneny tim, ze mam pres 80 hodin v Cyberpunku s path tracingem, kde si clovek uvedomi jak ma svetlo spravne fungovat a jak stupidne je to casto udelane ve vetsine her. Spousta veci proste uplne nerealne sviti, i kdyz by je nemelo nic osvetlovat, zadny primy zdroj svetla tam neni a neprime odrazy by se tam prakticky nedostaly. Textury jsou taky celkem nic moc, kdy i mensi hry jako Ghostrunner 2 vypadaji casto o dost lip a krasne ostre. To je taky dalsi problem, kdy DLSS je tady nejak podivne implementovane a obraz je v pohybu citelne mekci (lehce mazly), coz se v jinych hrach takto nedeje.
V podstate jedina cast hry, ktera vypada na dnesni pomery slusne, jsou cutsceny, kde proste utratili tunu prachu na full performance capture, ale jinak proste nic moc. Navic je to strasne heavy na GPU, kde to proti konzoli bezi relativne o 30-40% hur na jinak ekvivalentim hardwaru - naprosty unikat oproti vsem dalsim "exkluzivkam". Do dneska to nevyresili.
Co se tyce gameplay, tak se hra snazi tlacit stealth jako neco duleziteho pro preziti, ale na standardni obtiznost to v podstate neni dost nutne, protoze jsem vzdycky mel dost munice i soucastek, ze jsem casto ani nevedel co s tim. Akorat clovek musi strilet do hlavy, protoze do tela uz je spotreba munice vzhledem k lootu docela velka. Celkem me zarazily ruzne fakticke nemysly, kdy treba zabiju chlapka s pistoli, aniz by po me vubec vystrelil, tak si k nemu jdu pro naboje, ale ejhle, hra se rozhodla, ze z nej proste nic nepadne - asi chodil s prazdnou pistoli bez naboju nebo co... Alternativne zastrelim capka, co se na me riti s kouskem dreva, ale z nej vypadnou naboje do brokovnice - nedavalo by vetsi smysl ty naboje dat kolegovi, ktery tu brokovnici realne ma? Nebo aplikuji taktiku Sovetu u Stalingradu, kdy jeden ma zbran a druhy naboje do ni??
Hra pouziva jeden typ nepratel, ktery nevidi a orientuje se pouze podle hluku (clicker) - pri pohybu kolem nich musite dokonce prepnout na pomalejsi rezim pohybu, protoze i pri beznem plizeni vas detekuji. No, ale kdyz ho zabiju ze stealthu nozem, tak pri umirani vyda dost hlasity zvuk, ktery dalsi clicker stojici 3m od nej naprosto ignoruje, takze jsou teda extremne citlivi na zvuk, ale asi jenom nekdy, kdyz se to hre zrovna hodi... Nepovazuju se za hnidopicha a u tehle mainstreamovych her se nesnazim nejak usilovne premyslet, ale tohle proste bije do oci a celkem rusi imerzi ze hry. Nechapu, ze to tam nikomu v ND neprislo divne.
Cela hra je v podstate system "aren", kam prijdete, objevi se nepratele, ktere nekdy muzete obejit, casto je musite proste vyvrazdit (vetsinou dovoluje stealth, obcas vas hodi rovnou do akce), potom pokracuje dale v nejake tranzitni / exploracni sekvenci cestou do dalsi areny. Tempo a level design je jinak celkem fajn, nikdy mi to neprislo vylozene nudne, nebo nejak zdlouhave.
Pribeh je ok, ale ten zaver mi proste nesedel.
Celkove bych to hodnotil asi jako 7/10 - rozhodne to neni zadny pruser, ale v dnesni dobe v roce 2024 to na me proste nejak extra dobry dojem neudelalo ani technickym zpracovanim, ani podanim pribehu ci hratelnosti. Chapu, ze v roce 2013 byl takovy storytelling a podani hry do te doby neco nevidaneho, takze ten hype v tom obdobi by me neprekvapoval, ale dneska uz je to jenom slusne udelana a presne servirovana koridorovka, ktera nicim vyjimecnym neoplyva. Kupoval jsem se 40% slevou, a to same bych doporucil potencialnim zajemcum.
Zacnu technickou casti. Tady jsem byl celkem zklamany, protoze to vzhledem k designu hry (maly koridor se statickym nasvicenim) nevypada moc dobre (hral jsem ve 4K HDR s maximalni grafikou). Treba reflexe jsou klasicky screenspace, coz ma evidentni limitace, ale jako fallback tam jsou jeste cubemapy, ktere maji ale rozliseni asi jako z pacmana - proste kosticky a strasne to bije do oci. Dale nastaviceni, stinovani objektu a jejich "ukotveni" ve svete neni udelane moc dobre - na spouste mistech je videt, ze tam je nejaky omezeny zdroj svetla (treba dve mala okna ve sklepe), ale pritom cela mistnost a vsechno v ni sviti i v mistech, kam by se svetlo uz prakticky nemelo sanci odrazem dostat... Asi jsem ovlivneny tim, ze mam pres 80 hodin v Cyberpunku s path tracingem, kde si clovek uvedomi jak ma svetlo spravne fungovat a jak stupidne je to casto udelane ve vetsine her. Spousta veci proste uplne nerealne sviti, i kdyz by je nemelo nic osvetlovat, zadny primy zdroj svetla tam neni a neprime odrazy by se tam prakticky nedostaly. Textury jsou taky celkem nic moc, kdy i mensi hry jako Ghostrunner 2 vypadaji casto o dost lip a krasne ostre. To je taky dalsi problem, kdy DLSS je tady nejak podivne implementovane a obraz je v pohybu citelne mekci (lehce mazly), coz se v jinych hrach takto nedeje.
V podstate jedina cast hry, ktera vypada na dnesni pomery slusne, jsou cutsceny, kde proste utratili tunu prachu na full performance capture, ale jinak proste nic moc. Navic je to strasne heavy na GPU, kde to proti konzoli bezi relativne o 30-40% hur na jinak ekvivalentim hardwaru - naprosty unikat oproti vsem dalsim "exkluzivkam". Do dneska to nevyresili.
Co se tyce gameplay, tak se hra snazi tlacit stealth jako neco duleziteho pro preziti, ale na standardni obtiznost to v podstate neni dost nutne, protoze jsem vzdycky mel dost munice i soucastek, ze jsem casto ani nevedel co s tim. Akorat clovek musi strilet do hlavy, protoze do tela uz je spotreba munice vzhledem k lootu docela velka. Celkem me zarazily ruzne fakticke nemysly, kdy treba zabiju chlapka s pistoli, aniz by po me vubec vystrelil, tak si k nemu jdu pro naboje, ale ejhle, hra se rozhodla, ze z nej proste nic nepadne - asi chodil s prazdnou pistoli bez naboju nebo co... Alternativne zastrelim capka, co se na me riti s kouskem dreva, ale z nej vypadnou naboje do brokovnice - nedavalo by vetsi smysl ty naboje dat kolegovi, ktery tu brokovnici realne ma? Nebo aplikuji taktiku Sovetu u Stalingradu, kdy jeden ma zbran a druhy naboje do ni??
Hra pouziva jeden typ nepratel, ktery nevidi a orientuje se pouze podle hluku (clicker) - pri pohybu kolem nich musite dokonce prepnout na pomalejsi rezim pohybu, protoze i pri beznem plizeni vas detekuji. No, ale kdyz ho zabiju ze stealthu nozem, tak pri umirani vyda dost hlasity zvuk, ktery dalsi clicker stojici 3m od nej naprosto ignoruje, takze jsou teda extremne citlivi na zvuk, ale asi jenom nekdy, kdyz se to hre zrovna hodi... Nepovazuju se za hnidopicha a u tehle mainstreamovych her se nesnazim nejak usilovne premyslet, ale tohle proste bije do oci a celkem rusi imerzi ze hry. Nechapu, ze to tam nikomu v ND neprislo divne.
Cela hra je v podstate system "aren", kam prijdete, objevi se nepratele, ktere nekdy muzete obejit, casto je musite proste vyvrazdit (vetsinou dovoluje stealth, obcas vas hodi rovnou do akce), potom pokracuje dale v nejake tranzitni / exploracni sekvenci cestou do dalsi areny. Tempo a level design je jinak celkem fajn, nikdy mi to neprislo vylozene nudne, nebo nejak zdlouhave.
Pribeh je ok, ale ten zaver mi proste nesedel.
Spoiler
Cela hra je v podstate o ceste Joela a Ellia, kdy na zacatku to jsou dva cizi lide, kteri k sobe nic neciti a nejradeji by oba byli nekde jinde. Na zacatku pusobi dost odtazite, ale postupem casu a vlivem okolnosti se o neco priblizi. Ja mam problem s tim zasadnim rozhodnutim Joela zachranit Ellie za kazdou cenu a vyvrazdit kvuli tomu hromadu lidi v nemocnici, coz znamena ztratu nadeje na nalezeni vakciny proti infekci, coz je docela big deal. Joel se tak nejspis rozhodl, protoze Ellie svym zpusobem povazoval za neco jako dceru, za kterou ma odpovednost, protoze jeho vlastni dcera Sarah umrela na zacatku hry. Za me to proste nebylo udelane dobre a ten vztah Ellie <-> Joel nebyl vybudovan dostatecne dobre, proste mi to tam nesedelo, ze by se najednou takhle rozhodl, nic moc tomu do te doby nenaznacovalo. Dost mozna to bude tim, ze hrac ve skutecnosti vlastne hraje jen dost malou cast jejich spolecneho casu, protoze hra pouziva masivni casove preskoky v radu mnoha mesicu. Za tu dobu se klidne mohli docela dost sblizit, jenze to bylo v time skipu a hrac nic z toho proste nevidel, takze ten konec pusobi strasne na silu tlaceny, proste mi to nedava moc smysl, ze by se tak rozhodl ciste na zaklade toho, co ja jsem jako hrac odehral.
So, Lone Star, now you see that the Evil will always triumph, because Good is dumb! - Lord Dark Helmet @ Spaceballs
- satanicek666
- Začátečník
-
- Registrován: 17. bře 2014
Re: The Last of Us Part I
Pred troma dňami som to dohral na najtazsej obtiažnosti. Len nepriateľov som dal na ťažkých lebo ty velky bossovia sa nedali zničiť. A bola to pecka. Neraz sa mi stalo že som nemal náboje a trebalo rozmýšľať čo dalej?! Pre mna je to barz Fajna hra. Hral som to na full 4k HDR. Akurát dlss to pozadie kus rozmazovalo. Ako hovorim. Bol to zážitok hrat. Teraz som sa vrátil k cp2077 nech dohrajem phantoma.
Amd R7 5800x3d = Noctua d15 = Asus strix b550f = Kingston 64gb ram 3600mhz cl18 = Rtx 4090 Phantom = Ssd: M2 WD 850x 1tb win10 + M2 WD 850x 2tb + 850 evo 2tb = Lian Li 216 black = Fany: 2x Lian Li 160mm-in + 3x Noctua a12x25-out + 2x Noctua a12x25-bottom = Asus strix 1kw aura = LG C2 42" = Per: Log g915 tkl + Log g pro wire + g440 hard + Xbox Wire Controller = Audio: Topping dx3pro+ = Mackie mr524 = AudioTechnica-a550z
- Thellwin
- Administrátor
- Registrován: 19. čer 2003
- Bydliště: Satan City
Re: The Last of Us Part I
Včera jsem to dohrál, hrál jsem to cca týden, vždycky jsem si denně dal tak hoďku a půl až dvě.
Graficky se mi to hodně líbilo, při vydání to asi nebylo úplně ono, dle reakcí, které tehdy byly, ale dnes už to je asi všechno vylazené a běželo to bez jakýchkoliv problémů a za celou dobu hraní jsem nenarazil na jediný zádrhel technického rázu. Na 7800 X3D + 4070 Ti Super to v QHD na max. s DLAA jelo s UV profilem 2490 MHz @ 0.925 V mezi 80 až 120 FPS v závislosti na lokaci se spotřebou grafiky většinou do 200 W.
Seriál jsem neviděl, ani jsem neměl jakoukoliv zkušenost s celou sérií doteď, takže pro mě byl celý příběh atd. novinkou a musím říct, že po dlouhé době jsem se u hry ani na chvíli nenudil. Dávkování akce s klidnějšími pasážemi bylo udělané vcelku vyváženě, příběh mě bavil a zajímalo mě, jak to bude dál. Konec celkem fajn, doufám, že se časem dočkáme i portace part 2 na PC.
Co se týče hratelnosti, vytknul bych pár věcí. Fakt, že jde víceméně o koridor s rozlehlejšími arénami se hře daří celkem dobře maskovat a pocit, že jde o otevřený svět tak nebyl příliš potlačený. Ale stealth systém, do kterého je hráč tlačený mi přišel takový hodně zjednodušený a ne příliš funkční. Kolikrát by nepřítel musel být retardovaný a nebo slepý, aby mě neviděl. Stejně tak mi občas přišlo, že Ellie, resp. i jiní příležitostní parťáci tam běhají enemákům před očima a ti je nevidí. Taky mě lehce iritovalo, jak tady psal Sobo, že z nepřítele se střelnou zbraní kolikrát nevypadly žádné náboje a naopak padaly z nakažených, kteří žádnou střelnou zbraň neměli
Za mě pěkných 9/10, bavil jsem se dobře.
Graficky se mi to hodně líbilo, při vydání to asi nebylo úplně ono, dle reakcí, které tehdy byly, ale dnes už to je asi všechno vylazené a běželo to bez jakýchkoliv problémů a za celou dobu hraní jsem nenarazil na jediný zádrhel technického rázu. Na 7800 X3D + 4070 Ti Super to v QHD na max. s DLAA jelo s UV profilem 2490 MHz @ 0.925 V mezi 80 až 120 FPS v závislosti na lokaci se spotřebou grafiky většinou do 200 W.
Seriál jsem neviděl, ani jsem neměl jakoukoliv zkušenost s celou sérií doteď, takže pro mě byl celý příběh atd. novinkou a musím říct, že po dlouhé době jsem se u hry ani na chvíli nenudil. Dávkování akce s klidnějšími pasážemi bylo udělané vcelku vyváženě, příběh mě bavil a zajímalo mě, jak to bude dál. Konec celkem fajn, doufám, že se časem dočkáme i portace part 2 na PC.
Co se týče hratelnosti, vytknul bych pár věcí. Fakt, že jde víceméně o koridor s rozlehlejšími arénami se hře daří celkem dobře maskovat a pocit, že jde o otevřený svět tak nebyl příliš potlačený. Ale stealth systém, do kterého je hráč tlačený mi přišel takový hodně zjednodušený a ne příliš funkční. Kolikrát by nepřítel musel být retardovaný a nebo slepý, aby mě neviděl. Stejně tak mi občas přišlo, že Ellie, resp. i jiní příležitostní parťáci tam běhají enemákům před očima a ti je nevidí. Taky mě lehce iritovalo, jak tady psal Sobo, že z nepřítele se střelnou zbraní kolikrát nevypadly žádné náboje a naopak padaly z nakažených, kteří žádnou střelnou zbraň neměli
Za mě pěkných 9/10, bavil jsem se dobře.
Goldnoob team proud member!
- _DAVE_
- Začátečník
- Registrován: 17. říj 2005
Re: The Last of Us Part I
RE: Thellwin - V tom případě si dej pak někdy i dvojku. Ten "wow" dojem bych přirovnal asi možná jako Terminátor1 a Terminátor2.
Prostě je to celé od začátku do konce nabušenější.
Do pár týdnů/měsíců by to měli snad už alespoň oznámit.
Prostě je to celé od začátku do konce nabušenější.
Do pár týdnů/měsíců by to měli snad už alespoň oznámit.
HTPC: i5-12400f, 32GB RAM, RTX3060 12GB, case Grandia, 3DTV-LG 47"/ 3D Acer Projektor.
RPCS3 + Nintendo GC +Wii + WiiU + Switch emulator.
RPCS3 + Nintendo GC +Wii + WiiU + Switch emulator.
- Thellwin
- Administrátor
- Registrován: 19. čer 2003
- Bydliště: Satan City
Re: The Last of Us Part I
Pokud to vyjde na PC tak určitě dám, ale konzoli si kvůli jedné hře kupovat nebudu (zatím). Možná že časem až budou děti větší, tak se u nás něco objeví, ale momentálně by pro to jinak nebylo využití.
Goldnoob team proud member!
- HEAD
- Začátečník
- Registrován: 27. lis 2005
- Bydliště: Usti n/L
- Kontaktovat uživatele:
Re: The Last of Us Part I
Dvojka ma vyjit na PC tenhle rok.
CPU-Ryzen 7800X3D, MB-MSI X670E Tomahawk, RAM-64GB 6600mhz CL32@6400mhz CL30, GPU-RTX 4080Super 16GB, ZDROJ-Seasonic GX 850W, Monitor-LG OLED C1 48"
- _DAVE_
- Začátečník
- Registrován: 17. říj 2005
Re: The Last of Us Part I
Thellwin - píšu samo o PC verzi, konzolové jsou už dávno venku. Jelikož ty svoje ovečky na PC dále uvolňují, bude i TloU2 a to brzy
HTPC: i5-12400f, 32GB RAM, RTX3060 12GB, case Grandia, 3DTV-LG 47"/ 3D Acer Projektor.
RPCS3 + Nintendo GC +Wii + WiiU + Switch emulator.
RPCS3 + Nintendo GC +Wii + WiiU + Switch emulator.
- GamesPeter
- Začátečník
-
- Registrován: 28. lis 2011
- Bydliště: 393 01
Re: The Last of Us Part I
Jo, mohli by to už konečně oznámit, snad se letos dočkáme a ke konci roku si to snad zahrajeme, snad i v lepším stavu než jedničku. Rád bych se znovu vypravil do Seattlu.
CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D COOLER: Noctua NH-D14, MB: MSI MAG B650 TOMAHAWK WIFI RAM:, 64GB (2X32GB) Kingston Fury Beast Black 6000MHz CL36 GPU: Gainward RTX 4080 Phantom 16GB, 1. SSD: Kingston A2000, M.2 1TB, 2. SSD: Crucial MX500 1TB, PSU: ASUS TUF GAMING 850W, CASE: CoolerMaster Cosmos II, LCD: LG 27GL850 27" 1440p @ 144 Hz OS: Microsoft Windows 11 Home 64bit MOUSE: Logitech G502 Lightspeed + Logitech G240 mouse pad, KEYBOARD: Logitech G915 Lightspeed TKL GL Tactile
- HEAD
- Začátečník
- Registrován: 27. lis 2005
- Bydliště: Usti n/L
- Kontaktovat uživatele:
Re: The Last of Us Part I
Tak jednicka mela problem hlavne na Nvidia kartach s min nez 12GB Vram(tzn v te dobe 99% jejich karet ) Ja jsem to dohral hned pri vydani na 6800XT s 16GB Vram ve 4K a bez jedineho problemu.
CPU-Ryzen 7800X3D, MB-MSI X670E Tomahawk, RAM-64GB 6600mhz CL32@6400mhz CL30, GPU-RTX 4080Super 16GB, ZDROJ-Seasonic GX 850W, Monitor-LG OLED C1 48"
- _DAVE_
- Začátečník
- Registrován: 17. říj 2005
Re: The Last of Us Part I
GamesPeter - jo vidím to stejně, i když ta věc je opravdový emocionální ždímač, napodruhé už to možná tak intenzivní nebude.
HEAD - Ano, zatímco u zelených panovala ta vzteklá nálada, majitelé Radeonů byli zcela potichu. Už od 1.0.2.0 fungovalo vše.
Osobně jsem zkoušel tu poslední verzi a na 12GB kartě to nešlo v 1080p ani zaboha nad 8GB. (předtím 9.5)
Jakoby někdo v IG přišel na poradu a řekl - "udělejte ten debilní patch tak, ať to nebere přes 8GB za žádného boha, už nebaví to brblání poslouchat"...
No a hra místo toho aby volnou paměť obsadila, streamuje do VRAM jen 8GB (v 1080p) i kdyby měl člověk 128GB VRAM.
Dvojka bude rozhodně lepší, začátek 1 byl fakt zlo a to není důvod pokoušet znovu.
HEAD - Ano, zatímco u zelených panovala ta vzteklá nálada, majitelé Radeonů byli zcela potichu. Už od 1.0.2.0 fungovalo vše.
Osobně jsem zkoušel tu poslední verzi a na 12GB kartě to nešlo v 1080p ani zaboha nad 8GB. (předtím 9.5)
Jakoby někdo v IG přišel na poradu a řekl - "udělejte ten debilní patch tak, ať to nebere přes 8GB za žádného boha, už nebaví to brblání poslouchat"...
No a hra místo toho aby volnou paměť obsadila, streamuje do VRAM jen 8GB (v 1080p) i kdyby měl člověk 128GB VRAM.
Dvojka bude rozhodně lepší, začátek 1 byl fakt zlo a to není důvod pokoušet znovu.
HTPC: i5-12400f, 32GB RAM, RTX3060 12GB, case Grandia, 3DTV-LG 47"/ 3D Acer Projektor.
RPCS3 + Nintendo GC +Wii + WiiU + Switch emulator.
RPCS3 + Nintendo GC +Wii + WiiU + Switch emulator.
- Delarge
- Začátečník
- Registrován: 15. črc 2004
- Bydliště: Korova Milk Bar
- Kontaktovat uživatele:
Re: The Last of Us Part I
Těch problémů bylo víc a s tou VRAM to byla taky jenom evidentně odfláklá optimalizace, když to po pár patchích zázračně začlo fungovat i na těch nepoužitelných 8GB vram kartách.
Intel Core i7 12700KF + Noctua NH-U12A CB -- Gigabyte Z690 GAMING X DDR4 -- Gainward Phantom RTX 4080 -- G.Skill Ripjaws V 2x16GB@3600CL14 -- WD Black SN850 NVMe 2TB -- Corsair RM750x -- Fractal Design Torrent -- USB DAC EarMen Eagle -- PreSonus Eris 3.5 BT -- Sennheiser HD 560S -- Samsung Odyssey OLED G8 -- Razer BlackWidow V3 Pro + Razer DeathAdder V2 Pro + Xbox Wireless Controller -- WIN 11 Home 24H2
- _DAVE_
- Začátečník
- Registrován: 17. říj 2005
Re: The Last of Us Part I
Prostě to nastavili tak, aby se do VRAM lifroval menší objem textur najednou a hodně textur předělali (patche byli místy velmi objemné).
Asi měli čekat ty hordy nassraných Ampéráků s drahými 8GB kartami rovnou.
Více her co žralo přes 8GB časem svou spotřebu raději “zarovnalo” na tuto hodnotu
Asi měli čekat ty hordy nassraných Ampéráků s drahými 8GB kartami rovnou.
Více her co žralo přes 8GB časem svou spotřebu raději “zarovnalo” na tuto hodnotu
HTPC: i5-12400f, 32GB RAM, RTX3060 12GB, case Grandia, 3DTV-LG 47"/ 3D Acer Projektor.
RPCS3 + Nintendo GC +Wii + WiiU + Switch emulator.
RPCS3 + Nintendo GC +Wii + WiiU + Switch emulator.
- JohnXXL
- Mírně pokročilý
- Registrován: 07. úno 2007
- Bydliště: Brno
Re: The Last of Us Part I
Sam na to už čekám a těším se moc.. jednička mě bavila mooc
MB: Asus ROG Strix Z690-A D4 CPU: i7-13700K @P5.6/E4.5GHz Cooling: Water block RAM: 128GB Crucial DDR4 3200MHz@3600MHz CL18 Čerpadlo: EKWB D5 Vario Motor + Alphacool D5 TOP Radiator: MO-RA3 420 black 4x NF-A20 PWM Chromax @500rpm
VGA: EVGA RTX 3080TI FTW3 Ultra EK Vector FTW3 HDD: FireCuda 530 2TB + 970 EVO 1TB, 2x WD Purple 8TB Case: Chieftec BigToWER + Corsair AX1600i Monitor: MSI G274QPF + EIZO FlexScan EV2460BK
VGA: EVGA RTX 3080TI FTW3 Ultra EK Vector FTW3 HDD: FireCuda 530 2TB + 970 EVO 1TB, 2x WD Purple 8TB Case: Chieftec BigToWER + Corsair AX1600i Monitor: MSI G274QPF + EIZO FlexScan EV2460BK
- AllowedCry
- Začátečník
- Registrován: 21. kvě 2011
- Bydliště: Praha
Re: The Last of Us Part I
Jsem to nedávno rozjel znovu, tentokrát jsem si to dal na telce, ultra FSR Q a poprvé jsem využil i framegen a pecka, funguje to opravdu krásně a zároveň to šetří výkon + eliminuje CPU limit.
Ryzen 5800X3D || GB B450 GX || 32GB @ 3600Mhz cl16 || AMD RX 7900 XTX @ UV-OC 400W || M2 VP4300 4TB || HDD 3TB || Fractal R5 + Corsair HX850 || [4K] Philips 288E2A + Philips 48OLED707.