Upřimně se moc nedivím .. jsou moc velcí v hodně specifickém byznysu s velice krátkodobou hodnotou velké části svého portfolia , snažící se mít vše dostupné .... pak máš drahé ležaky které když neudáš leži na vždy ... ...
Nikdy nevkládám peníze do ničeho o čem nejsem přesvědčen že i při nechutí se danou věci zabývat a ležením dané věci neztratím na hodnotě více než za kolik jsem bez ztráty schopen prodat ... a zatím sem na žadné své akci neprodělal -> EK na to jde opačně = nabízí a prodává a naskladňuje věci co skoro nikdo nechce :...
PC - AMD Ryzen 9 7945HX, Minisforum BD795i SE, 2x24GB DDR5 5200, Kolink Rocket Heavy Vented. 2TB Samsung PM9A1
2TB Kingspec XG7000, SAPPHIRE NITRO+ RX 7800 XT GAMING OC, ASUS ROG LOKI SFX-L 1000w -> Win 11
NB - HP 17.3" FullHD , Ryzen 3 7320U , 8Gb RAM , 512GB SSD -> Endeavour OS - River NAS - CWWK X86-P6 Pocket, Intel N150, 8GB DDR5, 3x2Tb NVME -> Endeavour OS - CLI
Vcera boli predstavene nove High-End radiatory na vodne chladenie. Watercool MO-RA IV.
Predava sa v 3 variantach a v dvoch farbach. Cierna a biela.
1. Novinka MO-RA 200, na ktoru sa montuje 2x Noctua NF-A20
2. Klasika MO-RA 400, na ktoru sa montuje 4x Noctua NF-A20
3. Novinka MO-RA 600 , brutalne velke hovado, kde sa montuje 9x Noctua NF-A20
Komplet zmizli z ponuky verzie kde sa montovali 120/140 ventilatory. Takze uz len NF-A20... Keby nemam kompresor na chladenie, hned beriem tu 600-vku ... Ceny su ale tiez zaujimave.
Ahoj, mám prosím dotaz. Na svůj i9900K a 3060Ti v casu(asi nezaleží na gpu) chci pořídit svého prvního vodníka. Dělám hodně v Lightroomu a vždy když překlikávám rawy, můj SilentiumFera se vždy rozeřve. Snad a pevně věřím, že vodník pomůže. Jinak hraji single tituly občas Horizon a nejvíc Dota2.
Case jsem teďka pořídil FD Define S, kde mám pěnu a 5x slušné noctuy(nevím typ přesně), chci ale větší ticho, protože s přítelkou třeba společně pracujeme a Fera by zasloužila do tlamy, jak kvičí.
Mám teď možnost koupit za super peníze ASUS TUF Gaming LC II 360 ARGB. Nebo je něco lepšího do 2500? Děkuji.
exHackintosh, nyní Win11 => i9900K, Gigabyte Aorus Z390 Pro WIFI, ASUS TUF Gaming LC II 360 ARGB, 48 Gb DDR4 @3200Mhz, GIGABYTE GeForce RTX 3060 Ti GAMING OC 8G rev3.0, System SSD EVO 970, Cache SSD 980, Data SSD SN850X + 4Tb HDD, BenQ EX2780Q 1440p 144Hz ICC calibrated + woofer, !Logitech G400s se spínači HUANO brown silent! + 5D Classic + R6ii + M57D30.
Když to tak čtu, tak by ti stačilo poladit napětí CPU. Pokud jedeš na Auto napětí nebo OC na tomhle 9900k, tak jo, to bude řvát každý chladič.
IMHO zbytečné něco extra dělat s tou devátou generací, pokud jde o chlazení. UV a je klid.
Mám default. Žádné oc V biosu to ukazuje 1,2xx. Pod 1,3 Takže otestovat ještě méně?
EDIT:
Objednal jsem toho Asuse. Trošku future proof to je na novější sockety. Takže mi to chvíli vydrží na kompletní upgrade v budoucnu. Byl ve 30%ní slevě. Musel jsem.
exHackintosh, nyní Win11 => i9900K, Gigabyte Aorus Z390 Pro WIFI, ASUS TUF Gaming LC II 360 ARGB, 48 Gb DDR4 @3200Mhz, GIGABYTE GeForce RTX 3060 Ti GAMING OC 8G rev3.0, System SSD EVO 970, Cache SSD 980, Data SSD SN850X + 4Tb HDD, BenQ EX2780Q 1440p 144Hz ICC calibrated + woofer, !Logitech G400s se spínači HUANO brown silent! + 5D Classic + R6ii + M57D30.
Plánuju build, který poběží ze soláru a plánuji běh 24/7 jelikož nechci řešit nespolehlivost zapínání na dálku.
Zvažuji okruh na RTX3090. Mám EVGA FTW3 a mám k ní i full cover blok.
Jak blbý nápad je použít Aplhacool DC-LT 2 na GPU okruh, radiátor bych dal buď 420mm nebo 2x240mm.
Líbí se mi nízká spotřeba, takže teoreticky bych nepoznal rozdíl vůči fanům na vzduchovém chladiči karty. Ale čtu, že ta pumpa ráda odchází.
Má někdo nějaká data nebo vlastní zkušebost?
Ale roztočí.
Mám teď v PC D5 Next od Aqua Computer. Výkon 5% znamená 2160rpm a 3,5w.
100% znamená 4782rpm a 20,5w.
Samozřejmě ji můžu regulovat třeba automaticky podle teploty vody.
Ale teď ji držim na 35% a 6,9w protože blok Freezemod co mám teď na procesoru moc nefunguje s nízkým průtokem. Ale to snad vyřeší objednanej blok Aqua computer cuplex kryos NEXT.
DDC bylo uspornější. To mívalo maximum někde u 11w?
Woyta píše: ↑ned 25. srp 2024, 20:59
Mám teď v PC D5 Next od Aqua Computer. Výkon 5% znamená 2160rpm a 3,5w.
Výkon 5% u téhle pumpy určitě není 2160rpm. To za prvé. A za druhé, ta pumpa se s 3.6 watty neroztočí, což je ta zásadní věc u Laing pump. D5ka si při startu pápne klidně jeden a půl ampéru
"A computer allows you to make mistakes faster than any other invention with the possible exceptions of handguns and Tequila."
Woyta píše: ↑ned 25. srp 2024, 20:59
Mám teď v PC D5 Next od Aqua Computer. Výkon 5% znamená 2160rpm a 3,5w.
Výkon 5% u téhle pumpy určitě není 2160rpm. To za prvé. A za druhé, ta pumpa se s 3.6 watty neroztočí, což je ta zásadní věc u Laing pump. D5ka si při startu pápne klidně jeden a půl ampéru
Vidím, že nevíš co jsi mi prodal. Neboj taky se s tím učím.
0% v nastavení znamená 2000ot Ne úplné zastavení. Proto jsem uváděl i otáčky.
Zatím mě u téhle vylepšené D5 zklamalo jen měření průtoku. Pumpa ho umí odhadnout podle otáček. Ale jen po kalibraci s předepsanou kapalinou a nad 80l/h. Nižší hodnoty ukazuje jako 0. Takže pokud nechci honit pumpu skoro na maximum aby to něco ukázalo, tak musím ještě dokoupit čidlo průtokoměru.
Co se týče roztočení pumpy, tak Laingy maji střídavý motor. Tam by problémy s roztáčením být neměl. Ale pro jistotu můžeš PWM modely roztočit po spuštění na vyšší otáčky, stejně jako ventilátory a pak je zregulovat .
Tak si tam zkus místo power preset dát klasický curve controller, kde min value bude nula a max 100, min value bude teplota pro test, v nastavení pumpy dej default minimal value nula, a opakuj test. Uvidíš, že na 0% bude pumpa na 0 rpm
Stručně řečeno, na power preset i když tam máš napsanou nulu, tak to neznamená, že pumpa jede na nula procent výkonu...
A abych si trochu rýpnul tak jako ty, tak vidím, že nevíš, co používáš
"A computer allows you to make mistakes faster than any other invention with the possible exceptions of handguns and Tequila."